Auteur Topic: [KANDIDAAT] Cécile Narinx  (gelezen 44121 keer)

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #60 Gepost op: 24-01-2016, 00:02:05 »
Denk dat Cecile gewoon even ging kijken hoeveel kokers er nu precies waren. Of in haar geheugen probeerde op te slaan wie er hoeveel hadden binnen gebracht, i.v.m. een mogelijke vraag in de test. Even in afzondering van de groep.

Of ze vond de kokertjes niet mooi in het mandje liggen en ging ze even herschikken, dat kan ook  ::rofl::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #61 Gepost op: 24-01-2016, 00:02:39 »
Denk dat Cecile gewoon even ging kijken hoeveel kokers er nu precies waren. Of in haar geheugen probeerde op te slaan wie er hoeveel hadden binnen gebracht, i.v.m. een mogelijke vraag in de test. Even in afzondering van de groep.

Of ze vond de kokertjes niet mooi in het mandje liggen en ging ze even herschikken, dat kan ook  ::rofl::
  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::
Meer L

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #62 Gepost op: 24-01-2016, 01:11:55 »
Ik vind Cecile ZO grappig. Moest even gezegd worden.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #63 Gepost op: 24-01-2016, 12:23:55 »
Een leuke van Ard Gelinck:


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #64 Gepost op: 24-01-2016, 12:27:56 »
Een leuke van Ard Gelinck:


::rofl:: Het wordt nog een keer mode!
Tell me what your telescope says

Offline MarissaWIDM

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #65 Gepost op: 24-01-2016, 13:01:02 »
Hahaha fantastisch  ::rofl::

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #66 Gepost op: 24-01-2016, 15:21:58 »
Hahahaha hilarisch

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #67 Gepost op: 24-01-2016, 20:28:34 »
Ik vind het vreemd dat ze in afl. 1 , topito door zand trekken, zegt dat ze nooit platte schoenen aan heeft, "dan ben ik uit mijn comfort zone" en ligt te zeiken over die pisgele waterschoenen (die ze aan moet voor haar eigen veiligheid)
In een andere aflevering ligt ze uitgeteld op bed met een paar sandalen aan waar een pannenkoek jaloers van wordt .... ???

En eerlijk gezegd vind ik haar kledingkeuze waardeloos, moet maar eens de modepolitie (Ellie) op haar af sturen.... >:D

Offline putyourHANSup!

  • Winnaar Expeditie Robinson 2019 Pool
  • Forumlid
  • Gaudeamus!
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #68 Gepost op: 24-01-2016, 22:38:49 »
Haha, superleuk! En die €49,- is vast een hint...  :P ::vergroot::

Offline Diaantjuh9

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #69 Gepost op: 30-01-2016, 22:07:59 »
Iedereen gaat er als een speer vandoor,missen de eerste cijfers. Behalve Cecile.. die gaat op eigen tempo. Zal ze de enveloppen van de bomen hebben getrokken? De rest kan ze niet meer terug vinden...    :D

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #70 Gepost op: 30-01-2016, 22:18:23 »
Ik vind het opvallend dat Cecile het geld gaat strijken (opstrijken?) en er verder helemaal niets mee doet. Eerder hebben de kandidaten nog aan tafel geprobeerd te ontdekken of er een patroon op de achterkanten staat. Cecile gaat er niet mee verder en belet nu ook de anderen dat te doen.
Maar dit terzijde: ik blijf in mijn klaasvrije zone zitten.  ::regenboog::

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #71 Gepost op: 30-01-2016, 22:25:48 »
Het eind niet gezien?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #72 Gepost op: 30-01-2016, 22:29:41 »
Ik vind het opvallend dat Cecile het geld gaat strijken (opstrijken?) en er verder helemaal niets mee doet. Eerder hebben de kandidaten nog aan tafel geprobeerd te ontdekken of er een patroon op de achterkanten staat. Cecile gaat er niet mee verder en belet nu ook de anderen dat te doen.
Maar dit terzijde: ik blijf in mijn klaasvrije zone zitten.  ::regenboog::

Blijkbaar was het geld erg gekreukt geraakt. Het lijkt een dwaze actie van Cecile, maar met gladgestreken bankbiljetten is het makkelijker puzzelen op de achterkanten.
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline snugger

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #73 Gepost op: 30-01-2016, 22:36:56 »
Blijkbaar was het geld erg gekreukt geraakt. Het lijkt een dwaze actie van Cecile, maar met gladgestreken bankbiljetten is het makkelijker puzzelen op de achterkanten.

Ja, dat was ook mijn insteek: gestreken geld kun je beter neer leggen om te puzzelen. En nu zit Cecile nog steeds achter haar neplederen portefeuille te gniffelen omdat ze het niemand laat doen.

Offline MalleMolloot

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #74 Gepost op: 30-01-2016, 23:54:51 »
Ja, dat was ook mijn insteek: gestreken geld kun je beter neer leggen om te puzzelen. En nu zit Cecile nog steeds achter haar neplederen portefeuille te gniffelen omdat ze het niemand laat doen.
Precies wat jij zegt. Wat mij ook opvalt is dat de rits dicht is van de portefeuille, en daar precies achter zit de mond van cecile. Het lijkt er zo op dat ze iets weet en dat ze daarom haar mond dicht houdt. Of ze is de mol en dan heeft ze zoiezo al iets te verbergen.

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #75 Gepost op: 30-01-2016, 23:58:59 »
Precies wat jij zegt. Wat mij ook opvalt is dat de rits dicht is van de portefeuille, en daar precies achter zit de mond van cecile. Het lijkt er zo op dat ze iets weet en dat ze daarom haar mond dicht houdt. Of ze is de mol en dan heeft ze zoiezo al iets te verbergen.

Doet ook denken aan het Dagboek van de Mol: "..horen, zien en zwijgen..".

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #76 Gepost op: 31-01-2016, 13:15:00 »
Jammer dat we tegenwoordig geen bagagespel meer hebben. Ik ben wel benieuwd hoe Cécile daarmee omgegaan zou zijn  >:D
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline evelienh1986

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #77 Gepost op: 31-01-2016, 15:15:30 »
Hahaha

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #78 Gepost op: 31-01-2016, 15:35:19 »
Als Cécile de mol is heeft zij het verdacht goed verborgen gehouden  ::rofl::
In de brug naar nergens heeft zij mols of onmols veel fouten in de reeks gebracht
Ze begint tegen Taeke al gelijk over de linkerkant terwijl in de werkelijke tekst linkerhelft staat
Zij zegt wereldverbeteraars, terwijl er verbeteraars staat en ze brengt de verwarring over secretaressedag. Ik kan me gewoon niet voorstellen dŕt ze de mol is, maar de secretaressedag is er één waar een mol verliefd op kan zijn  ::bravo::
"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: [KANDIDAAT] Cécile Narinx
« Reactie #79 Gepost op: 31-01-2016, 17:40:33 »
Hihi, ik stuit net hier op. VOlgens mij houdt zij dus een column bij over WIDM :)

http://www.harpersbazaar.nl/cultuur-reizen/news/a1483/het-molboekje-van-cecile-afl-5-iets-met-taal-eindelijk/