Auteur Topic: [MOL] Thomas Cammaert  (gelezen 341182 keer)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1060 Gepost op: 11-03-2017, 19:54:36 »
 ::rofl::

Offline FeniXII

  • Forumlid
  • Die Mol is baie wys
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1061 Gepost op: 11-03-2017, 20:48:27 »
Kwestie van toch een archiefberichtje te hebben voor de nieuwe Mol op antenne gaat.

Thomas, de zesde Belgische Mol, .... tot voor twee afleveringen had ik niet eens door dat hij Belg was. Herinner mij wel bij de eerste aflevering dat zijn achternaam bekend in mijn oren klonk maar heb niet meteen de link gelegd. Toont aan dat je als casual kijker niet alle details meekrijgt.

Vanaf de lasso-opdracht en de veiling was ik helemaal overtuigd dat hij de nieuwe Mol was. En door zijn eigen joker te brandmerken was er geen twijfel meer mogelijk. Dat was toch echt wel hét moment van de Mol van deze serie. Had ik ook nog geweten dat hij Belg was had ik heel waarschijnlijk hem van in het begin getipt als Mol. Ik zag in het begin al een finalist in hem. Heb hem als winnaar, verliezer en Mol ingevuld in de pool, maar hij is dus echt wel De Mol! :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1062 Gepost op: 11-03-2017, 21:00:45 »
Wat een fantastische mol dit jaar  ::bravo:: ::bravo::

Online Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1063 Gepost op: 11-03-2017, 21:43:10 »
Wat een geweldige mol dit jaar! Komt zeker in mijn top 5 van beste mollen ooit :D

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1064 Gepost op: 11-03-2017, 22:00:38 »
Goede mol. Zijn acties waren prima! En het was zeker niet zijn fout dat hier op tv te duidelijk beeld van was.

En als de groep je steeds op de sleutel positie plaatst, ja dan is dat als een mol in de snoepwinkel.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [KANDIDAAT] Thomas Cammaert
« Reactie #1065 Gepost op: 11-03-2017, 22:06:43 »
Thomas,  mocht je dit lezen: bravo,  je bent een topper en ik heb van je genoten.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1066 Gepost op: 11-03-2017, 22:11:46 »
Thomas,  mocht je dit lezen: bravo,  je bent een topper en ik heb van je genoten.

Helemaal mee eens!!!

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1067 Gepost op: 11-03-2017, 22:21:00 »
Helemaal mee eens!!!

Vooral ook omdat-ie in het begin een enorm saaie,  kleurloze kandidaat leek.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Moljet

  • Forumlid
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1068 Gepost op: 11-03-2017, 22:23:46 »
Geweldig gedaan Thomas, er zijn er weinig die dit zo goed na kunnen doen  ::ok::
Je komt hoog in mijn lijstje favoriete mollen!   ;D
Genoten van dit seizoen, ondanks de ooit saaie opdrachten.

Offline FrankLapidus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1069 Gepost op: 11-03-2017, 22:24:31 »
Wat een fantastische mol  ::bravo::. Ik heb genoten van de molstreken. Goed gedaan, Thomas!
Frankje Lapi

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1070 Gepost op: 11-03-2017, 22:24:43 »
8 november heb ik de leader frame voor frame helemaal uitgeplozen. Deze afbeelding viel me toen op, omdat die "anders" was en heb hem zonder bijbedoelingen opgeslagen.



Toen kwamen onderstaande berichten in de media. 

Metro 6 januari
Als mol heb je een dubbelrol, namelijk als kandidaat en als mol. Die dubbelrol heeft deze mol heel goed door

Elle.nl 7 januari
Vorig jaar hadden best wel veel 'Molloten' al snel door dat Klaas van Kruistum de Mol was en daarom gaat Avrotros dit jaar iéts zuiniger om met de aanwijzingen. Zo blijft het immers wel zo spannend.

Ik wilde het niet waar hebben, maar vreesde al dat de afbeelding belangrijk zou worden.
Daarom wilde ik nooit mee in de Thomas-flow...

Thomas heeft het uitstekend gedaan! Als je de kandidaten zó om de tuin kunt leiden dan verdien je alle lof 


Offline Luc

  • Forumlid
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1071 Gepost op: 11-03-2017, 22:31:56 »
Een uitstekende mol, ik begon hem pas na aflevering 3 te verdenken (na de duinenloop) en na aflevering 5 nadat ik alle afleveringen nog eens opnieuw heb bekeken dook ik definitief in de Thomas-tunnel. Verbijsterend dat hij door de andere kandidaten nauwelijks werd verdacht (enkel Sanne op het einde).
« Laatst bewerkt op: 11-03-2017, 22:44:20 door Luc »

Offline Arco Mol Fan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1072 Gepost op: 11-03-2017, 22:32:21 »
Heel goed gedaan van Thomas, doe het maar even na zoveel seizoenen.

Ben wel benieuwd waar het misging in het bos.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1073 Gepost op: 11-03-2017, 22:43:08 »
Ik denk dat Thomas gewoon geen voorkennis had in de touwopdracht en dus op waarde werd geklopt door Sanne. Wel een gemiste kans.

Hij Wist dat Sanne hem verdacht en moest dus alles inzetten om haar niet te laten winnen.
Hij ging te vol voor de winst in deze opdracht, had hier meer Sannes touw kunnen loskoppelen of zo. Maar ja is makkelijk zeggen zo vanaf een zetel zonder spelspanning.


Offline ikwilmolletje

  • Forumlid
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1074 Gepost op: 11-03-2017, 22:54:50 »
Even een kritische noot naar Thomas, maar eigenlijk vooral naar de programmamakers: In de eerste aflevering heeft Thomas dus niet gemold. Laat dat even op je inwerken, helemaal niets! Vanuit de mol gezien begrijpelijk, vertrouwen willen winnen en alles, maar juist als er nog veel kandidaten zijn is het voor de mol vaak makkelijk om zich te verschuilen.

Ik hoor Thomas in de finaleaflevering zeggen dat er geld wordt verdiend is nu even nog niet zo belangrijk, ik moet eerst vertrouwen winnen. Dat klopt, maar ik hou van mollen die juist een beetje risico nemen en toch onzichtbaar blijven. Voor mij hadden andere keuzes in de opdrachten voor de eerste aflevering er voor kunnen zorgen dat Thomas zich ook als mol al had kunnen onderscheiden.

Wat vooral mijn ergernis is op dit punt, is dat de mol dus niets heeft gedaan in de eerste aflevering, en dat betekent dat het voor de kijker (en ook voor de medekandidaten) onmogelijk was om de mol al na één aflevering te ontmaskeren. Hij heeft niets gedaan, dus is het één grote gok. En dát vind ik vooral jammer. Je kunt net zo goed gewoon lootjes trekken wie er naar huis gaat.

Toch vind ik Thomas een leuke mol. Zoals bijna elk jaar.

Offline Lama1997

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1075 Gepost op: 11-03-2017, 22:56:07 »
Thomas:  ::respect::

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1076 Gepost op: 11-03-2017, 23:00:38 »
Even een kritische noot naar Thomas, maar eigenlijk vooral naar de programmamakers: In de eerste aflevering heeft Thomas dus niet gemold. Laat dat even op je inwerken, helemaal niets! Vanuit de mol gezien begrijpelijk, vertrouwen willen winnen en alles, maar juist als er nog veel kandidaten zijn is het voor de mol vaak makkelijk om zich te verschuilen.

Ik hoor Thomas in de finaleaflevering zeggen dat er geld wordt verdiend is nu even nog niet zo belangrijk, ik moet eerst vertrouwen winnen. Dat klopt, maar ik hou van mollen die juist een beetje risico nemen en toch onzichtbaar blijven. Voor mij hadden andere keuzes in de opdrachten voor de eerste aflevering er voor kunnen zorgen dat Thomas zich ook als mol al had kunnen onderscheiden.

Wat vooral mijn ergernis is op dit punt, is dat de mol dus niets heeft gedaan in de eerste aflevering, en dat betekent dat het voor de kijker (en ook voor de medekandidaten) onmogelijk was om de mol al na één aflevering te ontmaskeren. Hij heeft niets gedaan, dus is het één grote gok. En dát vind ik vooral jammer. Je kunt net zo goed gewoon lootjes trekken wie er naar huis gaat.


Maar ze konden een groepsvrijstelling winnen en de mol heeft zijn best gedaan de anderen mee te krijgen daarin, zo bleek uit de beelden...daarin zat weer een mogelijkheid deze "oneerlijke loterij" recht te trekken. Dat de overfanatieke kandidaten daar niet in mee zijn gegaan en er dus iemand slachtoffer werd....tja, dat is het spel.

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1077 Gepost op: 11-03-2017, 23:01:03 »
Wat vooral mijn ergernis is op dit punt, is dat de mol dus niets heeft gedaan in de eerste aflevering, en dat betekent dat het voor de kijker (en ook voor de medekandidaten) onmogelijk was om de mol al na één aflevering te ontmaskeren. Hij heeft niets gedaan, dus is het één grote gok. En dát vind ik vooral jammer. Je kunt net zo goed gewoon lootjes trekken wie er naar huis gaat.

Had hij dat wel gedaan, dan was dat ook niet fair geweest naar de kandidaten die niet in de heli zaten. Een goede keuze dus van hem.

Offline Feodora

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1078 Gepost op: 11-03-2017, 23:03:38 »
Ik vond hem een zeer goede mol. Hij heeft goede streken uitgehaald en ik heb een aantal keren heel hard moeten lachen. Het was heel leuk om te zien hoe veel lol hij had in het mollen. Ik vind het vooral razend knap hoe hij zo onverdacht is geweest bij de kandidaten. En Diederik maar inpeperen dat hij zo gefaald had na de rodeo opdracht   ::rofl::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [MOL] Thomas Cammaert
« Reactie #1079 Gepost op: 11-03-2017, 23:11:07 »
Ja, de lol in het mollen was er zeker en dat was mooi om te zien. Zo onverdacht blijven bij je medekandidaten en zo nu en dan toch met lef mollen is knap. En het net gepakt worden door de lasso en het net te laat finishen te paard was ook goed uitgekiend. Zeer goede Mol. ::super::