Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 240292 keer)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #220 Gepost op: 3-02-2019, 22:29:17 »
Ik denk ook dat geen enkele kandidaat herkenbaar op deze foto staat. Het lijkt mij dus sterk dat Niels erop staat.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #221 Gepost op: 3-02-2019, 22:42:05 »
De zogenaamde bekende 'meneer' kan natuurlijk ook gewoon Rik zijn.
Op deze foto zie ik geen enkele kandidaat, misschien enkele overeenkomstige kenmerken, maar daar kun je in principe niets mee. Het is nog maar de vraag of er überhaupt kandidaten in dit vliegtuig zitten.
Als je dat gesprek met John van den Heuvel terugluistert lijkt me de kans op dat laatste toch wel vrij groot. Waarom zou de produktieleider anders lichtelijk in paniek zijn geweest?

Ik denk dat ze er niet mee gestopt zijn. Volgend jaar gewoon weer met de hele bups terug naar huis. ::dom::

Offline BigBoots

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #222 Gepost op: 4-02-2019, 00:33:56 »
Als je dat gesprek met John van den Heuvel terugluistert lijkt me de kans op dat laatste toch wel vrij groot. Waarom zou de produktieleider anders lichtelijk in paniek zijn geweest?

Ik denk dat ze er niet mee gestopt zijn. Volgend jaar gewoon weer met de hele bups terug naar huis. ::dom::

Nou, je hebt het hier uiteindelijk wel over een presentator die onder contract staat bij RTL in een programma dat  Boulevard heet. Het moet natuurlijk wel allemaal sappig en nieuwswaardig lijken.
Met beide voeten op de grond, kom je geen stap vooruit

Offline Muldvarpen

  • Forumlid
  • Trust nobody - niet alleen in dit spel
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #223 Gepost op: 4-02-2019, 01:19:59 »
He, draadje gaat nu al erg lang over ongelovigen
Even inzoomen....
ja, dat is Rik of zijn tweelingbroer

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #224 Gepost op: 5-02-2019, 12:53:34 »
Ik zie Niels er ook echt niet in. De krullen wel maar het gezicht vind ik heel anders
Met fotoshop is zijn gezicht een beetje uit elkaar getrokken lijkt wel. Ik denk dat het hem is.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #225 Gepost op: 5-02-2019, 17:55:12 »
De vrouw zou Merel kunnen zijn. Kleding, postuur, het haar. En ze is als enige geblurd. Waarom zouden ze dat doen als het Bettina van Vleuten uit Loon op Zand is?

Ik heb mijn nicht Bettina uit Loon op Zand even gebeld en ze zegt dat ze nog nooit in Colombia is geweest.    8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #226 Gepost op: 5-02-2019, 21:11:11 »
Rik herken ik als enige zonder twijfel. Merel/Niels/Rick-Paul meen ik te herkennen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline RicoMolloot

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #227 Gepost op: 6-02-2019, 00:24:30 »
He, draadje gaat nu al erg lang over ongelovigen
Even inzoomen....
ja, dat is Rik of zijn tweelingbroer

Als iemand nu een andere foto vind van Rik met een t-shirt van Andy Warhol aan dan is dit raadsel definitief opgelost.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #228 Gepost op: 6-02-2019, 01:22:51 »
Dat was tig paginas terug al opgelost want is gewoon op tv geweest dat dat Rik is. 😜
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #229 Gepost op: 6-02-2019, 18:52:32 »
Het is 100% zeker niet Niels op die foto, het gezicht is totaal anders.
Ik hoop echt dat er geen finalisten te zien zijn. Want: WAAROM zou je de crew in hetzelfde vliegtuig laten stappen als de finalisten nadat de deelnemers/finalisten meerdere keren op die manier zijn ontdekt?
Doe gewoon Rik en crew in een vliegtuig, 2 finalisten in een ander vliegtuig, een 3e finalist in weer een ander vliegtuig.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #230 Gepost op: 6-02-2019, 18:54:57 »
Vanaf Colombia heb je niet zoveel opties naar Nederland. Zeker als je wel met zijn allen heen gaat, dan kan je niet zomaar met een andere maatschappij terug. Je kunt moeilijk mensen langer laten blijven.

Ik laat die foto rusten, want niks is zeker.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #231 Gepost op: 6-02-2019, 19:04:09 »
De Mol hadden ze wel in het ruim van het vliegtuig kunnen stoppen in ieder geval. Die is het donker gewend.   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #232 Gepost op: 8-02-2019, 12:31:33 »
Bij deze opdracht morgen (zie afbeelding) moeten ze denk ik vierkanten tellen.
Kijken wie dit probeert te saboteren en een aantal vierkanten over het hoofd gaat zien. :P

Antwoord:
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #233 Gepost op: 8-02-2019, 12:35:30 »
Kijken wie dit probeert te saboteren en een aantal vierkanten over het hoofd gaat zien. :P

Ik denk niet dat je zo'n vraag actief moet saboteren om ze fout te hebben. Dit raadsel kom je vaak tegen en toch zijn er altijd een hoop mensen die het volledig fout oplossen. Als dit de opdracht dus inderdaad wordt, dan zou ik nu al zeggen dat ook een kandidaat hier ontzettend verdacht kan uitkomen.

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #234 Gepost op: 8-02-2019, 12:37:06 »
Ik denk niet dat je zo'n vraag actief moet saboteren om ze fout te hebben. Dit raadsel kom je vaak tegen en toch zijn er altijd een hoop mensen die het volledig fout oplossen. Als dit de opdracht dus inderdaad wordt, dan zou ik nu al zeggen dat ook een kandidaat hier ontzettend verdacht kan uitkomen.

Ja dat is waar, maar ik denk wel dat als een kandidaat het juist wel oplost dit toch wel erg onmols is, omdat het zo eenvoudig te saboteren is.

Maar misschien zit er nog wel een addertje onder het gras bij de opdracht, dat ze bijv. alle deelopdrachten goed moeten hebben om geld te verdienen ofzo.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #235 Gepost op: 8-02-2019, 12:39:46 »
Ja dat is waar, maar ik denk wel dat als een kandidaat het juist wel oplost dit toch wel erg onmols is, omdat het zo eenvoudig te saboteren is.

Maar misschien zit er nog wel een addertje onder het gras bij de opdracht, dat ze bijv. alle deelopdrachten goed moeten hebben om geld te verdienen ofzo.

Op die manier kan je inderdaad meer zeggen. Wie hier een juiste oplossing(smethode) aanbrengt, die krijgt een dik kandidaatspunt bij. Addertjes kan je sowieso verwachten. Met hoe dit seizoen loopt, lijkt het me vreemd dat het aantal vierkanten goed hebben zou zorgen voor 250 euro of meer. ;D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Offline Dumont

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #236 Gepost op: 8-02-2019, 13:08:28 »
Op die manier kan je inderdaad meer zeggen. Wie hier een juiste oplossing(smethode) aanbrengt, die krijgt een dik kandidaatspunt bij. Addertjes kan je sowieso verwachten. Met hoe dit seizoen loopt, lijkt het me vreemd dat het aantal vierkanten goed hebben zou zorgen voor 250 euro of meer. ;D
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Ik denk dat de opdracht niet puur het tellen van de vierkanten zal zijn, dat zou een al te simpele som zijn. Iedereen die Wiskunde B in z'n pakket heeft gehad ziet ogenblikkelijk dat dit de kwadraten zijn van 1 t/m 4 plus de vierkantjes in het midden (2*(4+1))=10. Ik denk dat ze eerder de middelste stenen moeten verleggen om op een bepaald aantal vierkanten of rechthoeken uit te komen, of in een vooraf bepaald aantal stappen een vooraf bepaalde figuur moeten vormen. (Zoals vroeger met die luciferstokjesraadsels.)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #237 Gepost op: 8-02-2019, 13:11:53 »
Iedereen die Wiskunde B in z'n pakket heeft gehad ziet ogenblikkelijk dat dit de kwadraten zijn van 1 t/m 4 plus de vierkantjes in het midden (2*(4+1))=10.

Ik wou dat ik zo'n positieve kijk had op de algemene wiskundekennis bij de gemiddelde mens. :\'(

Offline Moltifunctional

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #238 Gepost op: 8-02-2019, 13:23:03 »
Ik wou dat ik zo'n positieve kijk had op de algemene wiskundekennis bij de gemiddelde mens. :\'(
Haha, inderdaad.

Ik heb bij wiskunde B trouwens nooit vierkantjes hoeven tellen.  ???

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #239 Gepost op: 8-02-2019, 13:34:23 »
Ik denk dat de opdracht niet puur het tellen van de vierkanten zal zijn, dat zou een al te simpele som zijn. Iedereen die Wiskunde B in z'n pakket heeft gehad ziet ogenblikkelijk dat dit de kwadraten zijn van 1 t/m 4 plus de vierkantjes in het midden (2*(4+1))=10. Ik denk dat ze eerder de middelste stenen moeten verleggen om op een bepaald aantal vierkanten of rechthoeken uit te komen, of in een vooraf bepaald aantal stappen een vooraf bepaalde figuur moeten vormen. (Zoals vroeger met die luciferstokjesraadsels.)

Ik heb dat niet gehad op school. Hoe weet je zo snel dat je dat zo moet oplossen?  ;D