Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 240302 keer)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #280 Gepost op: 17-02-2019, 12:11:15 »
Tja nu we nog maar vier deelnemers hebben...
Ze hadden die foto nooit moeten publiceren.

Ja, een sensatieprogramma als RTL Boulevard zal zich haasten om zoiets niet te brengen. ::rofl::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #281 Gepost op: 17-02-2019, 12:12:46 »
Ach en het is de enige spoiler waar we over kunnen praten.
Geen verplichting hulpmol om dit topic open te klikken  ;)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #282 Gepost op: 17-02-2019, 13:04:59 »
Over de spoiler van Ilan Hoekstra... iemand die voor NPO Radio 1 (nieuws en sport radio) werkt (her)kent Merel en Sinan sowieso, denk ik.

Niels zeer waarschijnlijk ook, want die heeft meerdere grote hits gehad in Nld. (En is door een NPO-programma bekend geworden.)


Sarah is veel minder bekend dan Niels. Speelde vooral veel in vrouwenseries en -films. En in een soapserie (Onderweg naar Morgen) die niet veel echte BN'ers heeft voortgebracht.

Leuk, ik zie dat de zus van Sarah, Iwana, ook in ONM heeft gespeeld. Hier is Iwana Chronis met Chris Zegers:
https://www.anp-archief.nl/image/2017/4/3/undefined-29582954.jpg%28mediaclass-masthead.f9663b29f23992441b626139ba8942a75ff2610c%29.jpg


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #283 Gepost op: 18-02-2019, 12:10:57 »
Ik zie dat het nog nergens is voorbij gekomen, maar gisteren zei Ronald Molendijk in Boulevard 'dat hij het programma niet kijkt, maar wel weet wie gaat winnen: namelijk Nielson' (op minuut 5:26) (Maar ja... of Ronald nou zo'n betrouwbare bron is? Ook erg goede journalistiek weer om niet te vermelden waarop hij dat baseert.)

Maar mocht het wél kloppen, dan is het volgende natuurlijk interessant:

"Boulevard"
"Niet kijkt"
"Niet vermelden waarop hij dat baseert"

Ik zie hier toch een hoop problemen om het betrouwbaar te vinden.

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #284 Gepost op: 18-02-2019, 21:37:03 »
Ik ben het hier volgens mij  nog niet tegen gekomen (sorry als het wel zo is)  Maar welke meneer is geen type voor een  reisprogramma ?   Door het woord meneer denk ik aan Robert of Sinan
 https://www.rtlboulevard.nl/entertainment/tv/artikel/4226806/net-binnen-op-deze-locatie-wordt-widm-opgenomen

Is er ook iets gelekt over de man-vrouw verhouding van de finalisten? Of blijft het bij 3 BN-ers, waarvan ten minste 1 man (dat weten we nu ook al, Niels en Sinan kunnen niet beiden afvallen).

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #285 Gepost op: 18-02-2019, 21:47:12 »
Ach en het is de enige spoiler waar we over kunnen praten.
Geen verplichting hulpmol om dit topic open te klikken  ;)
Behalve dat de moderators al hebben gezegd dat we erover op zouden houden omdat het een welles-nietes spelletje wordt en dat is voor niemand interessant om te lezen ;).
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Cosma

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #286 Gepost op: 19-02-2019, 05:32:37 »


Zie screenshot (betere kwaliteit) van mij hierboven (spoiler in citaat), is Niels goed in te herkennen, in mijn optiek misschien ook Sinan.

Het is wel duidelijk, Niels, Merel en Sinan, plus Rik vooraan.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #287 Gepost op: 19-02-2019, 09:18:21 »
Letterlijk onder een post die zei dat we moesten ophouden terug beginnen. ::rofl::

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #288 Gepost op: 19-02-2019, 09:49:25 »
Ik zie dat het nog nergens is voorbij gekomen, maar gisteren zei Ronald Molendijk in Boulevard 'dat hij het programma niet kijkt, maar wel weet wie gaat winnen: namelijk Nielson' (op minuut 5:26) (Maar ja... of Ronald nou zo'n betrouwbare bron is? Ook erg goede journalistiek weer om niet te vermelden waarop hij dat baseert.)

Maar mocht het wél kloppen, dan is het volgende natuurlijk interessant:
Je hebt gelijk, maar toch bedankt dat je het meldt. Molendijk mag dan een vrouwenhatende cokesnuiver zijn, hij zit net als Niels wel in de muziek... en is volgens mij niet heel onbetrouwbaar... dus wie weet heeft hij via via iets gehoord?

Dan moet de bron haast wel Niels zijn, want anders vind ik het raar dat je wel de winnaar weet, maar (blijkbaar) niet de mol.

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #289 Gepost op: 19-02-2019, 10:04:59 »
Nielson won de popprijs, dus hij zal ook wel Wie is de Mol? winnen. Dat is die man zijn redenatie. Het was echt niet serieus bedoeld alsof hij het ook echt wist.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #290 Gepost op: 19-02-2019, 10:19:27 »
Nielson won de popprijs, dus hij zal ook wel Wie is de Mol? winnen. Dat is die man zijn redenatie. Het was echt niet serieus bedoeld alsof hij het ook echt wist.
Dank je. Ik kan de video hier niet kijken.


Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #291 Gepost op: 20-02-2019, 17:44:16 »
Ik heb een gerucht gehoord, en ik moet het toch even kwijt hier. Ik heb geen idee of het waar is, maar ik vond het nogal schokkend. De bron van dit gerucht werkt bij EO.
Het verhaal gaat rond, in de wandelgangen van de EO, dat in het seizoen waarbij Manuel Venderbos meedeed, vrij snel voor iedereen de Mol bekend was. Hoe dat kan vertelt het verhaal niet (een verspreking oid). Vervolgens zijn de opnames wel afgemaakt, waarbij aan de deelnemers is gevraagd te doen alsof deze openbaring niet had plaatsgevonden en verdenkingen te faken etc. Eigenlijk dus een gescript seizoen.
De bron is nogal zeker van dit verhaal, ik wil het niet geloven. Weet iemand hier meer van?

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #292 Gepost op: 20-02-2019, 17:46:19 »
Dan was Arjen er zeker niet bij toen de Mol zich versprak. ::rofl::

Flauwekul zo'n verhaal.

Offline jokeJD

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #293 Gepost op: 20-02-2019, 17:53:01 »


Flauwekul zo'n verhaal.

Dat dacht en hoop ik eigenlijk ook. Toch laat het me niet helemaal los. Want; stel dat zoiets zou gebeuren, hoe zouden ze het anders oplossen? En degene die het vertelde is nogal overtuigd, en zelf verder geen widm-kijker.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #294 Gepost op: 20-02-2019, 18:41:10 »
Ik heb een gerucht gehoord, en ik moet het toch even kwijt hier. Ik heb geen idee of het waar is, maar ik vond het nogal schokkend. De bron van dit gerucht werkt bij EO.
Het verhaal gaat rond, in de wandelgangen van de EO, dat in het seizoen waarbij Manuel Venderbos meedeed, vrij snel voor iedereen de Mol bekend was. Hoe dat kan vertelt het verhaal niet (een verspreking oid). Vervolgens zijn de opnames wel afgemaakt, waarbij aan de deelnemers is gevraagd te doen alsof deze openbaring niet had plaatsgevonden en verdenkingen te faken etc. Eigenlijk dus een gescript seizoen.
De bron is nogal zeker van dit verhaal, ik wil het niet geloven. Weet iemand hier meer van?

Welk jaar was dat?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #295 Gepost op: 20-02-2019, 18:47:27 »
Was in Japan, weet zo niet welk jaar dat was.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #296 Gepost op: 20-02-2019, 19:10:03 »
Ik heb een gerucht gehoord, en ik moet het toch even kwijt hier. Ik heb geen idee of het waar is, maar ik vond het nogal schokkend. De bron van dit gerucht werkt bij EO.
Het verhaal gaat rond, in de wandelgangen van de EO, dat in het seizoen waarbij Manuel Venderbos meedeed, vrij snel voor iedereen de Mol bekend was. Hoe dat kan vertelt het verhaal niet (een verspreking oid). Vervolgens zijn de opnames wel afgemaakt, waarbij aan de deelnemers is gevraagd te doen alsof deze openbaring niet had plaatsgevonden en verdenkingen te faken etc. Eigenlijk dus een gescript seizoen.
De bron is nogal zeker van dit verhaal, ik wil het niet geloven. Weet iemand hier meer van?
Echt voor iedereen, of alleen voor de meeste kandidaten? Blijkbaar kan dat eerste niet omdat een forummer (Heinz?) er uitgebreid met Arjen Lubach over heeft gesproken, dacht ik.

Maar op zich is het makkelijk voor te stellen dat de mol van dat seizoen zich per ongeluk openbaarde. :-X

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #297 Gepost op: 20-02-2019, 19:10:34 »
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #298 Gepost op: 20-02-2019, 20:49:47 »
Lijkt me echt onzin. Dan moet de redactie gaan bedenken wie er door mag en wie er op wie zit? Dan ben je wel wat langer dan 3 weken weg als je dat allemaal een beetje redelijk op beeld wil krijgen.

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #299 Gepost op: 20-02-2019, 21:07:12 »
Lijkt me echt onzin. Dan moet de redactie gaan bedenken wie er door mag en wie er op wie zit? Dan ben je wel wat langer dan 3 weken weg als je dat allemaal een beetje redelijk op beeld wil krijgen.

Hoeft niet moeilijk te zijn hoor, gewoon een nieuwe mol aanwijzen en het spel gaat weer net zo spannend verder.
Mzahk hr cd lnk !