Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 240303 keer)

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #320 Gepost op: 21-02-2019, 22:02:19 »
Idd, leuke discussie, maar graag indien behoefte aan verplaatsen naar off-topic  ::ontopic::

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #321 Gepost op: 21-02-2019, 22:11:19 »
toch bedankt :-) (even tussendoor een eerbetoontje aan een v.d. molloten-van-het-eerste-uur, voor alle nieuwelingen hier en bij gebrek aan een echte spoiler dit jaar)

en nu weer hup  ::ontopic::


Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #322 Gepost op: 22-02-2019, 14:27:58 »



Leuk om weer eens te zien. Toen zat Heinz feilloos op de juiste mol....Je ziet Kim Pieters toch wel wat betrapt kijken... ::bravo::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #323 Gepost op: 22-02-2019, 14:36:13 »
Dit filmpje zag ik net:
https://youtu.be/3yebV_yegn0
Is Niels niet de mol, maar de winnaar??
« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 14:53:00 door Lonneke*L »

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #324 Gepost op: 22-02-2019, 14:41:14 »
Dit filmpje zag ik net:
https://youtu.be/3yebV_yegn0
Is Niels niet de mol, maar de winnaar??

Dit filmpje had ik ook al gezien inderdaad maar Nanne kan ook die vraag hypothetisch zo gesteld hebben (het lijkt me niet zo in ieder geval dat Niels hem dat zou vertellen?).

Niels zegt hier in ieder geval ook dat hij gezegd had tegen zijn familie en vrienden dat hij misschien wat eerder terug zou komen van zijn schrijfkamp (zijn smoes om zijn deelname aan WIDM te verbergen was dat hij op een schrijfkamp was in Frankrijk). Mocht iemand nog denken dat hij de mol is... het lijkt me niet dat de mol zoiets zou zeggen, want die gaat nooit naar huis.  :P

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #325 Gepost op: 22-02-2019, 14:43:50 »
Ik baalde er wel van, hoop(te) toch dat Niels toch de mol zou zijn. Maar als je dan dit hoort...Die Nanne zegt en dat je ook nog eens de winnaar bent (waarom zou hij dat zeggen?) Snap niet waarom Niels zoveel loslaat.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 14:46:56 door Lonneke*L »

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #326 Gepost op: 22-02-2019, 14:44:14 »
Niels zegt hier in ieder geval ook dat hij gezegd had tegen zijn familie en vrienden dat hij misschien wat eerder terug zou komen van zijn schrijfkamp (zijn smoes om zijn deelname aan WIDM te verbergen was dat hij op een schrijfkamp was in Frankrijk). Mocht iemand nog denken dat hij de mol is... het lijkt me niet dat de mol zoiets zou zeggen, want die gaat nooit naar huis.  :P

Nou, die kunnen we dus alvast afstrepen ::vergroot::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #327 Gepost op: 22-02-2019, 14:46:11 »
Nou, die kunnen we dus alvast afstrepen ::vergroot::
::jaja::

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #328 Gepost op: 22-02-2019, 14:49:08 »
::jaja::

Ja, dit is geen mollenstreek of in scène gezet, lijkt mij.

Wel gek als je weet dat dit viraal gaat  en dat je dan niet kan bedenken dat je hier wel veel weggeeft. En Niels is echt niet stom. Ik zou dat dan opnieuw laten filmen ofzo. Zeker dat stukje over dat je ook nog een gewonnen hebt... Volgens mij mag je daar ook niks over zeggen..

Het lijkt toch een spontaan interviewtje..vreemd. :P
« Laatst bewerkt op: 22-02-2019, 15:13:22 door Lonneke*L »

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #329 Gepost op: 22-02-2019, 14:58:13 »
Niels was voor mij sowieso niet meer de mol, maar nu bevestigt hij het zelf ook. Bedankt Niels  ::ok::
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #330 Gepost op: 22-02-2019, 16:18:17 »
Ja, dit is geen mollenstreek of in scène gezet, lijkt mij.

Wel gek als je weet dat dit viraal gaat  en dat je dan niet kan bedenken dat je hier wel veel weggeeft. En Niels is echt niet stom. Ik zou dat dan opnieuw laten filmen ofzo. Zeker dat stukje over dat je ook nog een gewonnen hebt... Volgens mij mag je daar ook niks over zeggen..

Het lijkt toch een spontaan interviewtje..vreemd. :P
Ja, ik vind het eigenlijk ook wel vreemd nu ik erover nadenk. Ga Niels toch maar niet schrappen als verdachte.

Ook wat je eerder zei... dat die vlogger het er ineens over had dat Niels "ook nog eens de winnaar" was. Dat je iemand een uitspraak probeert te ontlokken, oké, maar dit is wel heel specifiek. En ook niet waar het programma om draait. Wie de winnaar is is bijzaak.

Dit lijkt bijna op een een-tweetje.  :-\\

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #331 Gepost op: 22-02-2019, 16:29:38 »
Merkwaardige verspreking. Als je dit hoort kun je er weinig anders van maken dan dat hij er rekening mee hield dat hij eerder naar huis zou moeten. Dan zou hij dus niet de mol zijn. En de interviewer doet alsof hij over inside information beschikt als hij zegt:

"En nu, nu zit je zover, en dan is het zo moeilijk om te zeggen: "Ja, ik heb de finale gehaald, en ik heb ook nog eens gewonnen.""

Niels: "Ja, maar nu vind ik het vooral leuk om eerlijk te zijn. Want iedereen wil iets weten, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet willen weten."

Zoals Amethyst hierboven zegt: het lijkt op een een-tweetje. Zou niet voor het eerst zijn dat een radiostation doet alsof ze meer weten dan de gemiddelde kijker, terwijl dat niet het geval is. En Niels mag volgens mij geen tipje van de sluier oplichten op straffe van een fikse boete. Ik zou voorzichtig zijn met hier meteen verregaande conclusies aan verbinden.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #332 Gepost op: 23-02-2019, 13:49:23 »
Aan de opmerking over het winnen van de finale hecht ik niet zoveel waarde. Daar gaat hij ook niet echt op in. Het feit dat hij rekening hield of moest houden een vroegere terugkeer zegt genoeg.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #333 Gepost op: 23-02-2019, 13:57:37 »
"En nu, nu zit je zover, en dan is het zo moeilijk om te zeggen: "Ja, ik heb de finale gehaald, en ik heb ook nog eens gewonnen.""

Niels: "Ja, maar nu vind ik het vooral leuk om eerlijk te zijn. Want iedereen wil iets weten, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet willen weten."


Het komt op mij over alsof hij al in zijn hoofd met het antwoord bezig was. Hij hoort 'en nu zit je zover' en wil graag vertellen dat het nu leuker is omdat iedereen het mag weten dat hij meegedaan heeft. Niet een hele sympathieke manier van interviewen, iemand iets in de mond leggen.

En inderdaad, dat kwam nog niet eens bij me op toen ik het filmpje keek, wel heel vaag dat hij denkt dat hij eerder terug kan zijn. Vooral ook omdat ze dan niet echt iets mogen doen toch? Volgens mij hebben ze gewoon een contract getekend dat ze al die weken onder de radar moeten blijven, ook van vrienden en familie.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #334 Gepost op: 23-02-2019, 13:59:29 »
Leuk om weer eens te zien. Toen zat Heinz feilloos op de juiste mol....Je ziet Kim Pieters toch wel wat betrapt kijken... ::bravo::

Geweldig om terug te zien inderdaad. En ze kijkt zeker enorm betrapt!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #335 Gepost op: 23-02-2019, 14:05:57 »
Citaat
"En nu, nu zit je zover, en dan is het zo moeilijk om te zeggen: "Ja, ik heb de finale gehaald, en ik heb ook nog eens gewonnen.""

Niels: "Ja, maar nu vind ik het vooral leuk om eerlijk te zijn. Want iedereen wil iets weten, terwijl ze het eigenlijk helemaal niet willen weten."

Dat zegt me niet het meeste. Het feit, dat hij er rekening mee hield dat hij eerder terug zou zijn, zegt me veel meer. Hij noemt het zelf ook een slechte smoes en dat kan best zijn, omdat hij inderdaad onder de radar zou moeten blijven. Een Mol zou in mijn ogen nooit tegen thuisblijvers zeggen: het kan zijn dat ik eerder terug ben dan verwacht.

Dit is of een enorme spoiler of een briljant opzetje.

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #336 Gepost op: 23-02-2019, 14:17:35 »
Een Mol zou in mijn ogen nooit tegen thuisblijvers zeggen: het kan zijn dat ik eerder terug ben dan verwacht.

Iets vergelijkbaars deed Inge wel. Tijdens de bagageopdracht in de eerste aflevering deelde Inge haar shampoo met een andere kandidaat. Ze maakte toen nog een opmerking in de trant van: "We moeten er wel opletten dat als ik er binnenkort uitvlieg, we dan wel de shampoo snel in jouw tas doen."

Ik denk dat zowel mollen als kandidaten van dit soort opgezette versprekingen gebruik maken. Het zegt dus in feite nog helemaal niks over Niels.

Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #337 Gepost op: 23-02-2019, 14:21:15 »
In het spel tegen andere kandidaten vind ik iets totaal anders dan tegen thuisblijvers. Ik neem aan dat de kandidaten weten, dat ze allemaal aan WIDM meedoen... En aangezien de Mol als kandidaat gezien wil worden, zal hij/zij in het spel altijd beweren dat er een kans is op een vroege reis terug.

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #338 Gepost op: 23-02-2019, 14:56:19 »
Aan de opmerking over het winnen van de finale hecht ik niet zoveel waarde. Daar gaat hij ook niet echt op in. Het feit dat hij rekening hield of moest houden een vroegere terugkeer zegt genoeg.
Precies zo denk ik ook
Dat dan weer wel

Offline Nicv

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #339 Gepost op: 23-02-2019, 19:32:28 »
Ik weet niet of meer mensen dit hebben. Mijn dochter had eerder deze week in de app alles op Sinan ingezet en kreeg net bij het openen van de app de melding dat 1 van haar mollen was afgevallen. ???