Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 240692 keer)

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #360 Gepost op: 26-02-2019, 19:48:19 »
Niels is dus de meneer  ::rofl:: ::rofl::

Ik denk eerder dat iemand van de productie de meneer was
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #361 Gepost op: 27-02-2019, 12:18:02 »
Als je dat verhaal beluistert, was het echt een KANDIDAAT. Een BN'er. Maar misschien wist die presentator ook niet wie genoemd was, en was dit alleen in kleine kring bekend. Dus die las dat het een man was, en maakte daar heel krom een 'meneer' van in zijn inspreektekstje.

De spoilers hebben me wel de kop gekost haha, ik stond 1e in de Molbeurs. Ik moest kiezen tussen de spoiler social media dat Sinan eerder naar huis zou gaan + dat geblurde Nielsgezicht op de foto, en de spoiler van 'meneer'. Ik koos voor meneer. Ik dacht ook dat Niels wel heel erg onverdacht was neergezet de hele serie al, zit kraak noch smaak aan. Maar wist wel dat dit een flauw argument was, want dat was vorig jaar met Olcay ook. Kansloos als mol in de finale.

Kortom, verkeerd gekozen, ik had de 2 spoilers boven die ene van 'meneer' moeten laten gaan. Zo zie je maar weer, ook met allemaal spoilers ben je er nog niet uit  :-[ ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Derrudi

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #362 Gepost op: 27-02-2019, 20:18:14 »
Dat is nou net het grappige aan spoilers bij WIDM.

Normaal gesproken is een spoiler een ding wat zorgt voor een beter wegcontact, dus 'met beide voeten stevig op de grond' zeg maar....

Alleen bij WIDM blijken spoilers een heel ander effect te hebben  ::rofl::
Mzahk hr cd lnk !

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #363 Gepost op: 3-03-2019, 12:26:39 »
Dit filmpje zag ik net:
https://youtu.be/3yebV_yegn0
Is Niels niet de mol, maar de winnaar??

Als Niels inderdaad de winnaar is, dan zou alleen Merel de mol kunnen zijn... Dat kan ik pas geloven als ik het zie.. ::vergroot::

Offline Jannes

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Leven en laten leven
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #364 Gepost op: 3-03-2019, 13:45:03 »
Voor mij wordt uit dit filmpje niet perse duidelijk dat hij de winnaar is (het zou ook kunnen dat hij daar overheen praat) wel dat hij niet de mol is, dan hoeft je nooit (eerder) naar huis.
Dat dan weer wel

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #365 Gepost op: 3-03-2019, 19:03:34 »
Als Niels inderdaad de winnaar is, dan zou alleen Merel de mol kunnen zijn... Dat kan ik pas geloven als ik het zie.. ::vergroot::
Ja ik geloof daar ook niks van...
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #366 Gepost op: 4-03-2019, 09:06:56 »
Ja ik geloof daar ook niks van...

Maar jij gelooft toch wel dat Merel de mol is, of heb ik dat al die tijd verkeerd begrepen?😉😘

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #367 Gepost op: 4-03-2019, 11:11:26 »
Stel dat Merel de mol is (wat ze niet is) dan weet Sarah meer vragen over Merel dan Niels die pas in de finale pas op haar stemde.

Klopt. Sarah is dan ook de winnaar. En Niels gaat met lege handen naar huis. De straf voor het verwisselen van Eveliens joker. 
 >:D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #368 Gepost op: 4-03-2019, 12:36:02 »
Stel dat Merel de mol is (wat ze niet is) dan weet Sarah meer vragen over Merel dan Niels die pas in de finale pas op haar stemde.
Dat weet je nooit... Je weet nooit wat hij allemaal had opgeschreven over Merel...
Ich bin ein Bärliner!

Offline Lonneke*L

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #369 Gepost op: 4-03-2019, 15:00:26 »
Stel dat Merel de mol is (wat ze niet is) dan weet Sarah meer vragen over Merel dan Niels die pas in de finale pas op haar stemde.

Ik bedoelde als dat het klopte wat die Nanne in dat interviewtje zei tegen Niels (en je hebt ook nog eens gewonnen) dan zou Merel de mol zijn. Maar dat kan en wil ik nog altijd niet geloven.

Maar het is niet zeker dat dan Sarah zou winnen, je weet niet hoe goed ze hun molboekje hebben bijgehouden en ook telt de snelheid nog mee. ::).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #370 Gepost op: 4-03-2019, 15:08:36 »
Dat interview lijkt ook steeds meer deze mega-spoiler te bevatten ja. Het lijkt soms wel of het de kandidaten gewoon allemaal niks kan schelen, en ze voluit spoileren.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #371 Gepost op: 4-03-2019, 15:11:37 »
Dat interview lijkt ook steeds meer deze mega-spoiler te bevatten ja. Het lijkt soms wel of het de kandidaten gewoon allemaal niks kan schelen, en ze voluit spoileren.

Maar zou Nanne dit geüpload hebben als Niels hem dit echt heeft verteld?

Zelfs al wint Niels straks.. dan denk ik alsnog dat dat niet per se betekent dat hij dat aan Nanne heeft verteld. Naar mijn idee was Nanne hier gewoon aan het vissen naar antwoorden.


Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #372 Gepost op: 4-03-2019, 15:15:39 »
En vis gevangen! Het gaat allemaal zo terluiks en snel. Maar wij pikken dat wel op. Ik denk dat Niels zich zelfs achteraf nog van geen kwaad bewust was.... mogelijk zelfs pas toen wij het er hier over gingen hebben haha.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #373 Gepost op: 4-03-2019, 18:04:42 »
Ik bedoelde als dat het klopte wat die Nanne in dat interviewtje zei tegen Niels (en je hebt ook nog eens gewonnen) dan zou Merel de mol zijn. Maar dat kan en wil ik nog altijd niet geloven.



Nanne weet helemaal niks dus het zegt niks.

De mega spoiler hier is dat Niels de mol niet is. Dat lijkt me overduidelijk. Hij zei t ook zo spontaan dat hij zelf niet doorhad hoe dom dit was om te zeggen over dat eventuele eerder terugkomen.

Hoe dom dit ook weer zeg  ::)

Offline Marisa

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #374 Gepost op: 5-03-2019, 23:37:12 »
Ik kan haast niet geloven dat Niels echt zo dom is. Het lijkt me eerder dat hij vrij snel kan schakelen en niet gauw iets per ongeluk zegt.
Mogelijk heeft hij die opmerking opzettelijk gemaakt, wetende dat dit filmpje goed bekeken wordt.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #375 Gepost op: 5-03-2019, 23:44:13 »
Zaterdag zullen we meemaken of dit een geniaal opgezet plan was of dat ze voortaan dit soort interviews beter achterwege kunnen laten.

Ik vermoed dat laatste

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #376 Gepost op: 5-03-2019, 23:47:35 »
Zaterdag zullen we meemaken of dit een geniaal opgezet plan was of dat ze voortaan dit soort interviews beter achterwege kunnen laten.

Ik vermoed dat laatste

Goh ja, het is ook maar proberen dat beetje van aandacht te pakken wat je kan pakken he. Op Evi en Evelien na lijkt iedereen wel wat media aandacht gekregen te hebben voor zijn/haar deelname.

Dus ik denk niet dat zo'n interviews zullen stoppen.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #377 Gepost op: 5-03-2019, 23:53:05 »
Ik kan haast niet geloven dat Niels echt zo dom is. Het lijkt me eerder dat hij vrij snel kan schakelen en niet gauw iets per ongeluk zegt.
Mogelijk heeft hij die opmerking opzettelijk gemaakt, wetende dat dit filmpje goed bekeken wordt.

Nee, precies. Als hij de winnaar is, dan is de pot bij lange na niet genoeg om de boete te betalen voor het ‘uit de school klappen’.

Het is ongetwijfeld de zoveelste mollen-actie.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #378 Gepost op: 5-03-2019, 23:55:47 »

Dus ik denk niet dat zo'n interviews zullen stoppen.

Denk t ook niet.

Maar als zaterdag blijkt.. wat ik vermoed.. dat hij hier gewoon zijn mond voorbij gepraat heeft zou het wel beter zijn als er een regel voor ze komt dat ze niet meer op eigen houtje over widm gaan lopen praten voor de finale.

Dat dat daadwerkelijk ook zal gebeuren is wat anders  ;)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #379 Gepost op: 6-03-2019, 00:00:26 »
Denk t ook niet.

Maar als zaterdag blijkt.. wat ik vermoed.. dat hij hier gewoon zijn mond voorbij gepraat heeft zou het wel beter zijn als er een regel voor ze komt dat ze niet meer op eigen houtje over widm gaan lopen praten voor de finale.

Dat dat daadwerkelijk ook zal gebeuren is wat anders  ;)

Ik snap ook die RTL (en andere) interviews niet met die kandidaten. Ze mogen niets zeggen, laat dat dan ook. Nu is het toch een hoop ongemakkelijk liegen en ontwijkend antwoorden.

Maar ja, ergens is de media ook wel een beetje doorgeslagen rond dit programma. De grootste spoiler waar we hier het langst over gepraat hebben, ontstond net omdat de media in juni al door het lint gaat over dit programma.

Soms denk ik dat het wachten is op dat ene seizoen dat men gewoon een finalist verklapt voor het seizoen start.