Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 240691 keer)

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #380 Gepost op: 6-03-2019, 01:39:51 »
Durf er toch geen conclusie aan te verbinden, over zijn smoes en dat hij eerder naar huis kon komen. In een eerder interview (omroep Max voor winnen van Edison) zegt de presentator er iets over. Niels vond het een slechte smoes omdat hij al eerder op schrijfkamp in Frankrijk was geweest en er geen reden was om nog eens te gaan. Toen werd er - door de presentator dacht ik - tussen neus en lippen gesuggereerd dat het ook een slechte smoes zou zijn omdat als je afvalt en je eerder terug bent, je moeilijk kan zeggen dat je van schrijfkamp afgestuurd bent  ::rofl::. Niels liet niets merken en bleef vrij stoïcijns maar ik vermoed dat hij heeft bedacht dat hij voorbereid moet zijn op ook zulke opmerkingen/vragen/instinkers.

Buiten dat worden deelnemers wel voorbereid op de media dacht ik? En ze moeten zich steeds beter indekken omdat alles en iedereen er maar naar vraagt.

Offline SanderFMC

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #381 Gepost op: 6-03-2019, 08:49:27 »
Soms denk ik dat het wachten is op dat ene seizoen dat men gewoon een finalist verklapt voor het seizoen start.

Vorig jaar waren er natuurlijk al zelfs twee finalisten gelekt voor de start.

Offline Sven.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #382 Gepost op: 6-03-2019, 10:03:58 »
En toch zat er maar een héél klein deel van het forum (volgens mij minder dan 5%) op Jan, die dus al gelekt was. Tot aan aflevering 8, toen Simone moest vertrekken. Als Simone erin gebleven was, hadden we het waarschijnlijk massaal fout gehad.
WIDM-Pool: 2013 #346 - 2014 #206 - 2015 #194 - 2016 #72 - 2017 #93 - 2018 #82 - 2019 #135 - 2020 #3 - Renaissance #92

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #383 Gepost op: 6-03-2019, 10:08:22 »
En toch zat er maar een héél klein deel van het forum (volgens mij minder dan 5%) op Jan, die dus al gelekt was. Tot aan aflevering 8, toen Simone moest vertrekken. Als Simone erin gebleven was, hadden we het waarschijnlijk massaal fout gehad.

Dat seizoen heeft me geleerd om hints nooit meer te zien als een manier om de mol te ontdekken. :P
Die groepsfoto hint... dat moest toch wel een hint zijn.  ::)

Toch wel jammer dat hints nooit meer sluitend zullen zijn zoals vroeger..  ::ohno::


Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #384 Gepost op: 6-03-2019, 10:42:56 »
Vorig jaar waren er natuurlijk al zelfs twee finalisten gelekt voor de start.

Juist, ik herinnerde me het vandaag weer dat het eigenlijk gewoon al gebeurd is.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #385 Gepost op: 6-03-2019, 12:04:14 »
Maar als zaterdag blijkt.. wat ik vermoed.. dat hij hier gewoon zijn mond voorbij gepraat heeft zou het wel beter zijn als er een regel voor ze komt dat ze niet meer op eigen houtje over widm gaan lopen praten voor de finale.

Dat dat daadwerkelijk ook zal gebeuren is wat anders  ;)

Wat een onzin. Hij heeft zijn mond niet voorbij gepraat, hij praatte er gewoon overheen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #386 Gepost op: 6-03-2019, 12:38:45 »
Wat een onzin. Hij heeft zijn mond niet voorbij gepraat, hij praatte er gewoon overheen.

lol.. volgens mij mis jij het gesprek. Hij zegt heel duidelijk dat hij een beetje een domme smoes voor zijn vrienden etc had bedacht omdat hij zou gaan schrijven ergens (of iets dergelijks)... maar dat hij wel tegen zijn familie had gezegd dat als het schrijven niet lukt hij eerder terug kon komen.
Aangezien de mol niet eerder terugkomt lijkt mij dat hij hier flink zijn mond voorbij praat  ::rofl::

De andere optie is dat dit een geniaal voorbedacht plan was om ons op het verkeerde been te zetten maar daar geloof ik dus niet in.

Eerst ff het hele draadje lezen voordat je zegt dat iets onzin is  ;)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #387 Gepost op: 6-03-2019, 12:53:16 »
Ja hij is er een beetje ingetrickt, ik denk dat zelfs die interviewer niet doorhad dat ie beter dat niet zo kon vragen. Molloten pikken alles op, dat realiseert 99% van Nederland zich niet ::) ::regenboog::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #388 Gepost op: 6-03-2019, 13:04:28 »
Molloten pikken alles op, dat realiseert 99% van Nederland zich niet ::) ::regenboog::

Kennelijk niet alle molloten  ::rofl::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #389 Gepost op: 6-03-2019, 13:31:10 »
lol.. volgens mij mis jij het gesprek. Hij zegt heel duidelijk dat hij een beetje een domme smoes voor zijn vrienden etc had bedacht omdat hij zou gaan schrijven ergens (of iets dergelijks)... maar dat hij wel tegen zijn familie had gezegd dat als het schrijven niet lukt hij eerder terug kon komen.
Aangezien de mol niet eerder terugkomt lijkt mij dat hij hier flink zijn mond voorbij praat  ::rofl::

De andere optie is dat dit een geniaal voorbedacht plan was om ons op het verkeerde been te zetten maar daar geloof ik dus niet in.

Eerst ff het hele draadje lezen voordat je zegt dat iets onzin is  ;)

Hierboven ging het ook over dat hij de winnaar zou zijn. Maar nog denk ik dat een mol dat ook prima kan zeggen tegen familie dat hij eerder naar huis zou kunnen komen. Als hij kandidaat blijkt te zijn heeft hij ineens 'uit de school geklapt' en wordt er hier al over boetes gesproken. Ik vind het nog steeds  :-X

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #390 Gepost op: 6-03-2019, 13:38:25 »
Hierboven ging het ook over dat hij de winnaar zou zijn.

Ik heb op pag 19 al gemeld dat dat gedoe over de winnaar zijn onzin is.

Dit ging dus over zijn andere uitlating wat in ieder geval geen onzin is want hij zegt t zelf.

We zullen zaterdag zien of het een slip of the tongue was

Offline Kimi

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #391 Gepost op: 9-03-2019, 09:25:20 »
Vind het wel vreemd hoe ze Merel’s valstrik schrijven maar ja wie weet is het ook niets  ???
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Offline hamsterdam

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #392 Gepost op: 9-03-2019, 16:28:40 »
Zaterdag zullen we meemaken of dit een geniaal opgezet plan was of dat ze voortaan dit soort interviews beter achterwege kunnen laten.

Ik vermoed dat laatste

Hoewel het denk ik waarschijnlijker is dat hij per ongeluk inging op het “evt eerder naar huis” kunnen komen, hóeft het dat niet te betekenen (als ik mol was zou ik ook tegenover iedereen doen alsof het superspeciaal was dat ik tot het einde ben gebleven (bovendien móet je toch tegenover je familie ook doen alsof dat een optie geweest zou zijn....)

Dus om t echt “uit de school klappen” en “boetewaardig” te vinden? Mwah...

Offline Zillionaire

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #393 Gepost op: 9-03-2019, 17:37:49 »


Soms denk ik dat het wachten is op dat ene seizoen dat men gewoon een finalist verklapt voor het seizoen start.

Is al een keer gebeurd. De mol zelfs. Vóór aanvang seizoen 3. Bij RTL Boulevard. Daarna is de boeteregel ook ingevoerd geloof ik.
Carpe Diem

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #394 Gepost op: 9-03-2019, 17:49:02 »
Jij doelt op seizoen 4, maar dat was gewoon een gok wie de Mol zou zijn die bleek te kloppen. De eerste finalist die uitlekte was bij mijn weten Frits Sissing van serie 10.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #395 Gepost op: 9-03-2019, 17:51:21 »
Vind het wel vreemd hoe ze Merel’s valstrik schrijven maar ja wie weet is het ook niets  ???

Lijkt me meer clickbait... Weet niet wat er in het artikel staat, maar zal wel een mening van iemand zijn. En anders kunnen ze 'merels valstrik' altijd op andere manieren uitleggen: ze heeft ons kijkers voor de gek gehouden, want is de mol, of want is niet de mol... of haar collega's met haar smoes...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #396 Gepost op: 9-03-2019, 18:10:11 »
Het kan inderdaad allebei: een valstrik omdat ze de mol is, of een valstrik omdat ze de winnaar is geworden door anderen te laten denken dat ze de mol is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #397 Gepost op: 9-03-2019, 18:16:21 »
Het kan inderdaad allebei: een valstrik omdat ze de mol is, of een valstrik omdat ze de winnaar is geworden door anderen te laten denken dat ze de mol is.

Ik denk dat ze bedoelen dat Merel nepmol is. Iedereen verdenk haar en gaat daardoor winnen.

Offline chocomol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Merel is de mol (dat rijmt)
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #398 Gepost op: 9-03-2019, 18:16:35 »
Het kan inderdaad allebei: een valstrik omdat ze de mol is, of een valstrik omdat ze de winnaar is geworden door anderen te laten denken dat ze de mol is.

Stiekem eigenlijk best wel sneu dat sommige bladen/programma's het nodig hebben mee te liften op een hype of kijkcijferkanon (wie is de mol, boer zoekt vrouw etc.), terwijl ze meestal niets nieuws te melden hebben.

anoniem 30784

  • Gast
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #399 Gepost op: 9-03-2019, 18:18:37 »
Stiekem eigenlijk best wel sneu dat sommige bladen/programma's het nodig hebben mee te liften op een hype of kijkcijferkanon (wie is de mol, boer zoekt vrouw etc.), terwijl ze meestal niets nieuws te melden hebben.

*kuch* de Telegraaf *kuch*

 ::ohno::