Poll

Wie is de mol?

Merel Westrik
143 (60.3%)
Niels Littooij
34 (14.3%)
Sarah Chronis
60 (25.3%)

Totaal aantal stemmen: 236

Auteur Topic: Wie is de Mol? Poll  (gelezen 136041 keer)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #640 Gepost op: 19-02-2019, 17:03:23 »
Een mol die joker steelt/ruilt met een kandidaat is erger dan een mol die weinig doet tijdens opdrachten. ik denk dat veel mensen op hem stemmen omdat hij soort wens mol is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #641 Gepost op: 19-02-2019, 17:06:18 »
Een mol die joker steelt/ruilt met een kandidaat is erger dan een mol die weinig doet tijdens opdrachten. ik denk dat veel mensen op hem stemmen omdat hij soort wens mol is.
Dat zal t zijn. Ik heb ook liever Sinan

Offline ZwarteMol

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #642 Gepost op: 19-02-2019, 19:40:50 »
Sarah was in " rondje om de kerk " dit letterlijk aan het uitvoeren,
in de eerste aflevering .
Ze was heel vlug om aan te bieden om mee te gaan met Evi,
veroorzaakt daardoor dat de 2 anderen niet ter plaatse waren en
het hele tijdschema en berichtgeving  in de knoop komt,
want ze staat stil met de fiets ook ,
en dan rijden ze rondjes en zaait verwarring, envelop pakken,
niet pakken.
Hier door ben ik haar beginnen verdenken en in de gaten houden .
Tot nu toe blijf ik bij haar !


Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #643 Gepost op: 19-02-2019, 20:55:21 »
Ja ik zat toen ook nog op Sarah maar dat is al ZO lang geleden ::rofl::

En terugkijkend kan ik nu ook Merel's moltactiek zien, want door haar achterblijven strooide ze toch ook erg veel zand in ogen, en natuurlijk kwam ze nooit op een correcte plek aan.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline DigiMol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #644 Gepost op: 19-02-2019, 21:40:08 »
1. Niels
2. Sinan
Het is verstandiger een kaars te branden dan te klagen over de duisternis

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #645 Gepost op: 20-02-2019, 10:31:11 »
1. Merel

2. Sarah






3. Sinan
















4. Niels


Sarah en Merel hier onmols. Sarah komt met het tellen van de blokken en Merel voegt erbij toe om de blokken te verdelen in links en rechts. Niels is een beetje aan het klungelen en Sinan vrijwel niet in beeld en doet geloof ik niet zoveel.  ::rofl::
Waarom onmols? Deze opdracht kon binnen de tijd bijna niet mislukken, dus is het juist mols dat Sarah en Merel met dit soort slimme tactieken kwamen. Zo konden ze de opdracht mooi laten slagen binnen een half uur, en zo dus aantonen dat er makkelijk 1000 Euro meer te verdienen was.
Ich bin ein Bärliner!

Offline m0lmuis

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #646 Gepost op: 20-02-2019, 12:46:21 »
Ik blijf stemmen op Sinan,
maar ben bang (en ik hoop dat ik het vreselijk mis heb) dat het Niels is  :(

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #647 Gepost op: 20-02-2019, 21:25:17 »

Waarom onmols? Deze opdracht kon binnen de tijd bijna niet mislukken, dus is het juist mols dat Sarah en Merel met dit soort slimme tactieken kwamen. Zo konden ze de opdracht mooi laten slagen binnen een half uur, en zo dus aantonen dat er makkelijk 1000 Euro meer te verdienen was.
Zo zal dat idd worden gespind als Sarah de mol blijkt te zijn  ;)

...maar de opdracht lukte maar net binnen een half uur, niet makkelijk.

Als Merel de mol is heeft ze het heel goed aangepakt door voor de 30 minuten te gaan. Dat toont lef als mol. Als de rest erin mee was gegaan had ze iets kunnen vertragen en was de opdracht mislukt. ::jaja::

Maar ik denk dat Sarah het is ..en het niet voor de 30 minuten kiezen van haar als een slimme actie zal worden verkocht. Misschien dat het niet haar eigen idee was om het zo te spelen, maar van de productie, maar het is niet mijn type molactie, omdat je dan eigenlijk meteen voor 1500 euro in de pot gaat. Zelfs Jan deed zoiets niet.

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-aflevering-3/19-01-2019/AT_2111643

^ De biecht van Sarah bij 39:40 waar ze indirect o.a. Merel verdacht maakt... tja.

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #648 Gepost op: 20-02-2019, 22:23:39 »
Ik heb werkelijk geen idee meer wie de mol is. Niet dat ik nou zo overtuigd was van Rick Paul, maar het klopte wel het beste. De rest heeft eigenlijk allemaal acties op hun naam staan die ik niet goed kan praten als ze de mol zijn.

Na de aflevering was mijn eerste gedachte "dan zal Niels het wel zijn", maar bij de pool ga ik denk ik maar terug naar mijn schot-voor-de-boeg-mol Sarah. Levert nog de meeste punten op :P
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #649 Gepost op: 20-02-2019, 22:32:40 »
Ik blijf stemmen op Sinan,
maar ben bang (en ik hoop dat ik het vreselijk mis heb) dat het Niels is  :(

Ik heb op Niels gestemd als mol (en daarvan ben ik redelijk overtuigd nu), maar denk dat ik je snap. Eigenlijk wil ik liever dat Sinan de mol is.

Aargh, blijkbaar zit ik daarmee toch opnieuw in de kleinste tunnel, zo aan de stemmen te zien. Toch nog.  ::rofl::
Vorig jaar zat ik daarmee goed. Nu heb ik toch wat meer twijfels. Sinan en Sarah zouden volgens mij nog heel goed kunnen. Maar ik vrees toch Niels: de mol die blijkbaar jokers omwisselt.  ::oink::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #650 Gepost op: 20-02-2019, 22:36:37 »
Ja Niels is een vreesmol, maar Sinan even goed ook... ze doen allebei niet mee aan durfopdrachten. Dan word je sowieso niet gekozen als mol, en zo hoort het. Als het Sinan zou zijn... wow... waarom dan uberhaupt nog het spel Wie is de mol? 9 kandidaten voeren een opdracht uit en de mol blijft erbuiten? Is dat dan het spel? De mol moet mollen, in elke opdracht weer. Dan hebben we met Merel gewoon een hele goede mol, ik denk niet top-3 maar zeker top-10 zal ze wel halen op mijn lijstje aller tijden.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #651 Gepost op: 20-02-2019, 22:41:18 »
Als Merel de Mol is, denk ik toch ook dat ze mijn persoonlijke top 15 van BN-mollen haalt.

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #652 Gepost op: 20-02-2019, 22:41:58 »
Zou ze boven A-M staan?

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #653 Gepost op: 20-02-2019, 22:43:23 »
Zou ze boven A-M staan?

Moeilijk te zeggen, want A-M haalt mijn top 15 BN-mollen toch ook wel vlotjes momenteel.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #654 Gepost op: 20-02-2019, 22:48:59 »
@Lo, Uiteindelijk weet je of het een goede mol is als je de acties achteraf ziet. Nee, de kans is klein dat je Sinan alsnog ziet abseilen als hij de mol is ;), maar 'niks doen' is ook maar een indruk die je als kijker krijgt...

Ik heb eigenlijk hetzelfde met Merel: petje af als zij de mol is (want: totaal onverdacht bij mij). Dat kan aan mij liggen, maar de vraag die ik telkens heb bij haar: hoe zit het met het geld wat ze heeft verdiend (ze heeft ook geld gepakt op momenten dat het niet per se hoefde). Om die reden blijf ik haar als kandidaat zien. Maar wie weet komen er achteraf allemaal mooie acties van haar in beeld die ik dan toch heb gemist. Dat kan ook.  :)

En Niels (mijn mol voor nu dus) heeft volgens mij alleen de schermen-opdracht overgeslagen? Als hij de mol is, heeft dat verder ook niet echt invloed op het geld. Abseilen heeft hij uiteindelijk wel gedaan en geen koker gepakt, meende ik...
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #655 Gepost op: 20-02-2019, 23:02:52 »
@Lo, Uiteindelijk weet je of het een goede mol is als je de acties achteraf ziet.
Ja de acties achteraf lol... maar die heb ik vooraf al zitten intekenen met potlood natuurlijk  ::). Kijk, als ze allemaal niets gedaan heeft met die perfecte molposities haalt ze de top-10 ook niet meer, dan is ze slechter dan de helft zeg maar. AM, die had inderdaad niks te melden behalve een krijtje. Daar had ik overigens ook niks bij ingetekend, ik heb met pijn en moeite maar moeten accepteren dat zij de mol was nadat Tim exit ging. Omdat ik toen al wel zag dat het een waardeloze mol zou zijn. Met Merel is dat precies andersom, ze doet zoveel molse dingen dat Afl. 10 veel te kort zal zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #656 Gepost op: 20-02-2019, 23:07:28 »
Als ik eerlijk ben vind ik laatste paar dagen de sfeer steeds minder worden vooral omdat sommige mensen nu al zeggen dat Merel, Sarah, Sinan of Niels een slechte mol zou zijn. misschien hebben ze fantastisch acties gedaan zoals Jan die achter de kandidaten liep. 

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #657 Gepost op: 20-02-2019, 23:09:02 »
We gaan het zien. :-) Toch maar even geduld hebben tot en met aflevering 10 vrees ik.  ;D

Ja, dat jaar met AM was inderdaad niet het beste moljaar denk ik. Ik weet niet of het per se aan de mol lag, maar inderdaad wel jammer dat de acties zo uitbleven.

Dit jaar verwacht ik die acties wel. Hopelijk net zo'n ontknoping als vorig jaar met gedurfde dingen van de mol.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Convans

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #658 Gepost op: 20-02-2019, 23:23:50 »
We gaan het zien. :-) Toch maar even geduld hebben tot en met aflevering 10 vrees ik.  ;D

Ja, dat jaar met AM was inderdaad niet het beste moljaar denk ik. Ik weet niet of het per se aan de mol lag, maar inderdaad wel jammer dat de acties zo uitbleven.

Dit jaar verwacht ik die acties wel. Hopelijk net zo'n ontknoping als vorig jaar met gedurfde dingen van de mol.  ::jaja::

Ik zeg niet dat Merel een slechte mol zou zijn, maar dan heeft ze van de 4 kandidaten wel het meeste uit te leggen ;)

Ijsland vond ik wel een prachtig land, dat compenseerde veel!

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: Wie is de Mol? Poll
« Reactie #659 Gepost op: 20-02-2019, 23:29:38 »
Ik heb op Niels gestemd als mol (en daarvan ben ik redelijk overtuigd nu), maar denk dat ik je snap. Eigenlijk wil ik liever dat Sinan de mol is.

Aargh, blijkbaar zit ik daarmee toch opnieuw in de kleinste tunnel, zo aan de stemmen te zien. Toch nog.  ::rofl::
Vorig jaar zat ik daarmee goed. Nu heb ik toch wat meer twijfels. Sinan en Sarah zouden volgens mij nog heel goed kunnen. Maar ik vrees toch Niels: de mol die blijkbaar jokers omwisselt.  ::oink::
Ik doe dit jaar mee. Waar ik vorig jaar steeds meer begon te twijfelen tegen het einde aan, word ik nu steeds meer bevestigd.

En ik ben misschien een van de weinigen die de jokeractie top vond dus daar heb ik zelf geen problemen mee  ::rofl::
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris