Auteur Topic: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is niet de Mol!  (gelezen 36520 keer)

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #100 Gepost op: 15-01-2019, 09:59:55 »
Nee, maar dat komt omdat ze tijdens de excutie aangeeft dat Evelien haar hoofdverdachte is. Het feit dat er later op terug gekomen wordt door de kipsla wekt de indruk dat ze dus wel all in op Evelien gegaan kan zijn. Maar het hoeft niet perse zo te zijn naar mijn mening.
Of ze echt all-in is gegaan zullen we misschien pas aan het einde te horen krijgen. Echter, zou ze werkelijk all-in op Evelien zijn gegaan deze aflevering, dan kan ik gewoon niet geloven dat Evelien de mol is. Dan zou Evi toch zeker niet in aflevering 2 naar huis moeten gaan, gezien je zo vroeg in het spel vast niet meer dan 5 tot 7 goede antwoorden nodig hebt om door te gaan. Dan moet je wel heel erg slecht hebben opgelet om niet aan dat aantal te komen. Sowieso heb je immers al de vragen goed dat de mol dan vrouw zou zijn en Evelien zou zijn. Een vraag als waar de mol stond tijdens de eerste opdracht mag je ook niet fout hebben. En dan ben je er al bijna. Vragen over prove-zaken kan je natuurlijk best wel fout hebben, maar die hebben degenen die niet op Evelien zitten ook fout...
Ich bin ein Bärliner!

Online DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #101 Gepost op: 15-01-2019, 10:51:44 »
Of ze echt all-in is gegaan zullen we misschien pas aan het einde te horen krijgen.

Waardoor het dus aankomt op tijd en Evi er te lang over gedaan heeft met het onthouden van alles.
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #102 Gepost op: 15-01-2019, 15:00:52 »
Dat klopt wel ja. Geert Hoes zou in aflevering 1 ook op Milouska zitten en vloog er uit. Volgens mij gebeurt dat wel vaker.

Offline Rock23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #103 Gepost op: 15-01-2019, 16:46:15 »
In mijn ogen is het mogelijk dat Evi inderdaad vol voor Evelien ging, en dat Evelien de mol is, maar dat ze gewoon de vragen niet goed heeft beantwoord.

3 personen met evenveel fouten, zij deed het langst over de test.

Dit is, zo goed als, onmogelijk. 7 personen hebben dus meer vragen goed, terwijl ze (zeker niet allemaal) niet vol voor Evelien gingen? Dacht het niet.  ::zwaai::

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #104 Gepost op: 15-01-2019, 16:56:12 »
Dit is, zo goed als, onmogelijk. 7 personen hebben dus meer vragen goed, terwijl ze (zeker niet allemaal) niet vol voor Evelien gingen? Dacht het niet.  ::zwaai::

Dit lijkt idd onwaarschijnlijk. Dan zou t betekenen dat ze gewoon zo goed als alles verkeerd heeft ingevuld over de goede mol.

Helaas (of gelukkig) kunnen we dat niet uitsluiten.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #105 Gepost op: 15-01-2019, 19:38:43 »
Dat klopt wel ja. Geert Hoes zou in aflevering 1 ook op Milouska zitten en vloog er uit. Volgens mij gebeurt dat wel vaker.
In 2005 hadden bepaalde personen dat bij Yvon. En volgens mij gebeurde het in de jaren daarna ook.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #106 Gepost op: 15-01-2019, 20:31:24 »
In 2005 hadden bepaalde personen dat bij Yvon. En volgens mij gebeurde het in de jaren daarna ook.

Dat was anders, slechts een verdachte noemen is anders dan zeggen dat je vol op iemand gaat.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #107 Gepost op: 16-01-2019, 07:58:03 »
Dat was anders, slechts een verdachte noemen is anders dan zeggen dat je vol op iemand gaat.
Of iemand vol op iemand gaat weten we sowieso niet.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #108 Gepost op: 16-01-2019, 22:22:28 »
Even wat anders. Mocht Evelien in de fiets opdracht geen bordjes voorlezen? Moest zij alleen de tijd doen? Weet iemand dat? Net terug gekeken en er komt minimaal 2x een bordje in beeld waar ze achter fietst en goed had moeten kunnen lezen, maar niet voorleest.
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #109 Gepost op: 16-01-2019, 22:27:49 »
Even wat anders. Mocht Evelien in de fiets opdracht geen bordjes voorlezen? Moest zij alleen de tijd doen? Weet iemand dat? Net terug gekeken en er komt minimaal 2x een bordje in beeld waar ze achter fietst en goed had moeten kunnen lezen, maar niet voorleest.

Nee hoor, je hebt gelijk. Ze mocht bordjes voorlezen en er is in beeld te zien dat ze dat nagelaten heeft.

Al moeten we natuurlijk voorzichtig zijn: Dit laten ze duidelijk zien terwijl we 7 andere kandidaten ook niets horen voorlezen van bordjes.
Dat kan dus een productietrucje zijn om Evelien verdachter te maken.

Offline xania

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • We are all acting through this thing called life
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #110 Gepost op: 16-01-2019, 22:36:13 »
Klopt. De enige die uberhaupt iets voorlas was Robčrt volgens mij. 😂
Rob is mijn mol, maar Nathan is ook verdacht dus I trust No Buddy

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #111 Gepost op: 16-01-2019, 22:41:12 »
Klopt. De enige die uberhaupt iets voorlas was Robčrt volgens mij. 😂

En we horen Niels zijn stem terwijl hij een boodschap voor zichzelf voorleest. Maar buiten deze 3 boodschappen (Robčrt x2, Niels x1) horen we niets en er waren zo maar even 18 boodschappen.

Dus ik zou me in deze niet blind staren op Evelien die niet afweek van de gemiddelde (zwakke) prestatie van de groep. ;)

Offline Loebas

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #112 Gepost op: 16-01-2019, 23:46:43 »
Al eerder als hint gelezen maar geen print gezien (dus alsnog even ter illustratie als u blieft...). :)
 
...Evelien in de "wachtkamer-video" met haar wijsvinger op "de Mol"

Edit; Robért zegt dat ie geld wil betalen voor een joker als íe in paniek is; Evelien daarna; "Ik zou het begrijpen dat iemand dat deed als ie in paniek is", toevallig of weet ze van zijn biecht?

*Ze is zo kalm, en van Dik Hout zaagt men Planken....

ze staat hoog... :)

Edit typo
« Laatst bewerkt op: 17-01-2019, 00:18:46 door Loebas »
Omnia vincit amor

Offline cinner

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #113 Gepost op: 17-01-2019, 05:50:05 »
Het is volgens mij nog nooit gebeurd dat we op basis van de testen uit de eerste afleveringen de mol konden halen. Wel dat mensen op de mol stemden en eruit vlogen. En eerlijk gezegd, voor hetzelfde geldt heeft Evi de test zo ingevuld dat ze eruit kon. Ze vond het geen spel voor haar en was opgelucht dat ze naar huis ging. Dat komt vrijwel niet voor.

Dat we zien dat jan en alleman op Evelien zitten, maakt haar voor mij juist iets verdachter in elk geval.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #114 Gepost op: 17-01-2019, 10:10:50 »
En eerlijk gezegd, voor hetzelfde geldt heeft Evi de test zo ingevuld dat ze eruit kon. Ze vond het geen spel voor haar en was opgelucht dat ze naar huis ging. Dat komt vrijwel niet voor.

Ik denk dat dat toch een foute interpretatie is van wat ze zegt. Ze heeft alles ingezet op haar Mol met het idee: Als ik er in blijf, dan heb ik mijn Mol en moet ik niet maniakaal opschrijven wat die andere kandidaten doen. Als ik er uit ga, dan zat ik fout en had ik sowieso niet gewonnen.

Dat we zien dat jan en alleman op Evelien zitten, maakt haar voor mij juist iets verdachter in elk geval.

Rick Paul, Jamie, Merel en Evi hebben haar genoemd. Minder dan de helft dus. Als we dan nog incalculeren dat er 3 mensen even slecht hebben ingevuld als Evi, vind ik het helemaal niet zo verdachtmakend.

Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #115 Gepost op: 17-01-2019, 23:06:25 »
Ok mijn mening is toch bijgedraaid. Ik denk dat we op basis van het stemmen niet kunnen concluderen op wie van de vier genoemde namen Evi dan vol heeft gestemd. Dit maakt Evelien dus niet meer of minder verdacht.

Echter, de hint met de handgebaren maakt haar wel minder verdacht want hij is veel te obvious en als Evelien de mol zou zijn zou ze goed op haar handen letten om niet per ongeluk zo'n soort hint te veroorzaken.
 ;D

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #116 Gepost op: 18-01-2019, 02:23:50 »


Echter, de hint met de handgebaren maakt haar wel minder verdacht want hij is veel te obvious en als Evelien de mol zou zijn zou ze goed op haar handen letten om niet per ongeluk zo'n soort hint te veroorzaken.
 ;D

Ik weet niet of Evelien daar op zou letten ... wat ik wel bijna zeker weet is dat de montage het er meteen uit zou knippen.

Hopelijk zijn die nu wat oplettender sinds t debacle van vorig jaar  ::)

Streep door wannabe mol Evelien dus  ::zwaai::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #117 Gepost op: 18-01-2019, 09:34:16 »
Hopelijk zijn die nu wat oplettender sinds t debacle van vorig jaar  ::)

Vorig jaar hadden we de Mol toch pas vrij laat door? Pas toen ze nog met 3 overbleven, ging dit forum pas juist zitten.

Offline Naty

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Min geld telt niet."
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #118 Gepost op: 18-01-2019, 10:14:13 »
Vorig jaar hadden we de Mol toch pas vrij laat door? Pas toen ze nog met 3 overbleven, ging dit forum pas juist zitten.
Ik vermoed dat het gaat over een testscherm dat toen niet klopte omdat een kandidaat daar niet tussen stond
Gesneuvelde favoriete halve finalisten: 2008: Patrick | 2009: Dennis | 2012: Tim | 2014: Tycho | 2015: Chris

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Evelien de Bruijn is (niet) de Mol!
« Reactie #119 Gepost op: 18-01-2019, 10:44:03 »
Ik vermoed dat het gaat over een testscherm dat toen niet klopte omdat een kandidaat daar niet tussen stond

Ah, juist. Al helemaal vergeten dat dat gebeurd was. ;D