Auteur Topic: [Kandidaat] Sinan Can is niet de Mol!  (gelezen 93715 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #380 Gepost op: 13-02-2019, 10:16:39 »
Extra redenen waarom Sinan niet de mol is.

1) Hij had heel makkelijk met zijn autootje tegen een muur kunnen botsen. Het is echt knap dat hij bij Sarah's vrij late stop niet botst.

2) Sinan zet ook geen geld in bij het autootje.

3) Sinan vindt Rik twee keer Hij heeft ook twee enveloppen met 50 euro, lijkt me niet iets voor de mol. Moest hij geld hebben weggesmeten, dan heeft hij het wel enorm goed gedaan, want hij is twee keer heel snel bij Rik. Ik zie in hem geen Max Verstappen.

4) Bij de laatste opdracht heeft hij wederom geen invloed. Dat is nu al de derde opdracht waar hij helemaal niets doet. Dat is 3/18, lijkt me een beetje te veel van het goede voor een mol.



Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #381 Gepost op: 13-02-2019, 10:17:52 »
Er lijkt in sommige opdrachten geld te zijn verdwenen zoals bijv. bij de tuktuks, (als je van het max. bedrag wat Rik voor de opdrachten noemt uitgaat), dus misschien is het voor de kijker gewoon niet te zien geweest wie er eventueel echt heeft lopen mollen.
Hou er wel rekening mee dat er ook (liever: juist) voor de gewone wekelijkse kijker ook uit te halen moet zijn wie de mol is. En dat gebeurt hoofdzakelijk door verdachte acties van de kandidaten. Ook wel door wat simpele hints, maar voornamelijk door acties. Hoe zou de gewone kijker dan op Sinan kunnen uitkomen als er niet of nauwelijks mogelijk verdachte acties van hem in beeld komen? Met andere woorden: hoe kan hij nog de mol zijn?
Ich bin ein Bärliner!

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #382 Gepost op: 13-02-2019, 11:15:14 »
Hou er wel rekening mee dat er ook (liever: juist) voor de gewone wekelijkse kijker ook uit te halen moet zijn wie de mol is. En dat gebeurt hoofdzakelijk door verdachte acties van de kandidaten. Ook wel door wat simpele hints, maar voornamelijk door acties. Hoe zou de gewone kijker dan op Sinan kunnen uitkomen als er niet of nauwelijks mogelijk verdachte acties van hem in beeld komen? Met andere woorden: hoe kan hij nog de mol zijn?

In mijn familieapp met 15 gewone wekelijkse kijkers hebben 13 personen Sinan als verdachte dus blijkbaar zien zij toch iets anders.
Als een mol opvalt door acties dat vinden wij dat nepmollen. Wie gelijk heeft zien we gelukkig pas over een paar weken ;)

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #383 Gepost op: 13-02-2019, 13:00:56 »
Extra redenen waarom Sinan niet de mol is.

1) Hij had heel makkelijk met zijn autootje tegen een muur kunnen botsen. Het is echt knap dat hij bij Sarah's vrij late stop niet botst.

2) Sinan zet ook geen geld in bij het autootje.

Ik denk dat het Sinans bedoeling was dat deze deelopdracht zou slagen ...wat ook gebeurde. Of hij, als hij de mol is, bijna een muurtje raakte (bewust, om te trollen, of per ongeluk) is dan niet relevant.

Wat we zeker weten is dat hij hier de leiding nam, alweer enorm traag was, en er dus als mol of als kandidaat voor zorgde dat de kans op succes in een volgende deelopdracht voor Sarah en hemzelf niet groot was.

Daarna heeft hij mogelijk andere deelopdrachten kunnen saboteren, of kunnen checken of er al fouten in zaten en het dan zo te laten.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2019, 13:04:12 door Amethyst »

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #384 Gepost op: 13-02-2019, 13:12:37 »
Ik denk dat het Sinans bedoeling was dat deze deelopdracht zou slagen ...wat ook gebeurde. Of hij, als hij de mol is, bijna een muurtje raakte (bewust, om te trollen, of per ongeluk) is dan niet relevant.

Wat we zeker weten is dat hij hier de leiding nam, alweer enorm traag was, en er dus als mol of als kandidaat voor zorgde dat de kans op succes in een volgende deelopdracht voor Sarah en hemzelf niet groot was.

Daarna heeft hij mogelijk andere deelopdrachten kunnen saboteren, of kunnen checken of er al fouten in zaten en het dan zo te laten.

Sinan gaat meteen naar RP en Merel. De enige die iets langer alleen was, dat is Sarah.

Online Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #385 Gepost op: 13-02-2019, 14:25:58 »
Sinan gaat meteen naar RP en Merel.
Ik heb het net teruggekeken en dat is helemaal niet duidelijk.

https://www.npostart.nl/wie-is-de-mol-aflevering-6/09-02-2019/AT_2111647

na 16:40 zijn Sinan en Sarah klaar met hun opdracht. Je ziet ze samen weglopen. Vervolgens wordt er naar de andere kandidaten geschakeld.

Daarna zijn Sinan en Sarah blijkbaar gesplitst.

Sinan komt rond 17:47 bij Merel en Rick Paul aan, maar of hij meteen naar hen is toegelopen is niet te zien. Het zijn twee verschillende shots.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2019, 14:28:21 door Amethyst »

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #386 Gepost op: 13-02-2019, 14:46:19 »
Eens en dit is bijna (muv afl.5) steeds het geval met Sinan. Hij blijft raadselachtig. Waarom staat hij altijd net buiten de groep, waar is hij, waarom oogt hij traag maar op andere momenten heel actief? Hij lijkt de andere kandidaten te gebruiken en dat is met een Jamie en Niels niet zo moeilijk. Juist ook weer met de wals. Waarom roept hij meteen dat dat zijn opdracht is? Hij had hem nog niet eens gezien. Waarom alleen de opdracht doen? Helaas ging Sarah hem controleren. Anders weet ik niet of hij steentjes omver had gewalst zoals hij zelf zegt.
En geen potgeld was juist verstandig anders val je teveel op. Niet erg om eens een opdracht goed te doen en wat geld binnen te halen. Vandaar geen potgeld inzetten. Dan maar vertragen en daarna verdwijnen en de verschillen bij RP goed keuren.
Hij kan kandidaat zijn maar heeft net teveel andere vreemde acties om hem als mol af te schrijven.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #387 Gepost op: 13-02-2019, 14:54:03 »
Extra redenen waarom Sinan niet de mol is.



2) Sinan zet ook geen geld in bij het autootje.



Is dit nadat hij erachter komt dat hij niet van controleur Sarah afkomt? Wellicht werd het hem toch te heet onder de voeten.
Ik zit overigens niet op Sinan als mol, maar de man is inderdaad een wandelend mysterie.
No Milk today???

Offline Blinker

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #388 Gepost op: 13-02-2019, 16:24:13 »
Spaanse vertaling Can = hond

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #389 Gepost op: 13-02-2019, 17:50:09 »
Spaanse vertaling Can = hond

Fake news.

Hond in het Spaans is 'perro'.

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #390 Gepost op: 13-02-2019, 18:14:47 »
Ik heb daar ook al naar gezocht maar beide is goed.

Can zou meer "literair" gebruikt worden en perro in spreektaal.

Can wordt meer gebruikt in teksten van wetenschappelijke of informatieve aard, waarbij het dier geen affectieve band heeft met degene die schrijft of, zoals je zegt, in poëtische teksten. 

Als je het over je eigen hond hebt zeg je perro.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #391 Gepost op: 13-02-2019, 18:27:53 »
Die twee honden kwamen me bekend voor. En dat muziekje erbij.
Sinan zei wel dat hij bijna twee honden had overreden.
Heb nog gebeld naar penning nummer maar is geen bestaand nummer. Ik had graag Waldorf of Statler aan de lijn gehad.
« Laatst bewerkt op: 13-02-2019, 18:33:05 door foxhunter »

Offline AstridM

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #392 Gepost op: 13-02-2019, 23:06:39 »
Sinan zei wel dat hij bijna twee honden had overreden.

Dat zei RP, niet Sinan.

Offline Koekert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #393 Gepost op: 13-02-2019, 23:22:57 »
Dat zei RP, niet Sinan.



Ik zou nu toch graag willen horen wat Waldorf en Statler van deze op erking vinden.  ::zwaai::

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #394 Gepost op: 14-02-2019, 00:43:54 »
Eens en dit is bijna (muv afl.5) steeds het geval met Sinan. Hij blijft raadselachtig. Waarom staat hij altijd net buiten de groep, waar is hij, waarom oogt hij traag maar op andere momenten heel actief? Hij lijkt de andere kandidaten te gebruiken en dat is met een Jamie en Niels niet zo moeilijk. Juist ook weer met de wals. Waarom roept hij meteen dat dat zijn opdracht is? Hij had hem nog niet eens gezien. Waarom alleen de opdracht doen? Helaas ging Sarah hem controleren. Anders weet ik niet of hij steentjes omver had gewalst zoals hij zelf zegt.

Helemaal mee eens, ik schrijf hem nog niet helemaal af. Of dit het beste type MOL zou zijn in de geschiedenis????
En geen potgeld was juist verstandig anders val je teveel op. Niet erg om eens een opdracht goed te doen en wat geld binnen te halen. Vandaar geen potgeld inzetten. Dan maar vertragen en daarna verdwijnen en de verschillen bij RP goed keuren.
Hij kan kandidaat zijn maar heeft net teveel andere vreemde acties om hem als mol af te schrijven.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2019, 19:31:18 door Daisy, Reden: Reactie stond in citaat - aangepast »

Offline Christie

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #395 Gepost op: 14-02-2019, 00:59:09 »
Als Sinan de mol is legt hij wel een vinger op de zere plek: je hebt geen mol meer nodig in WIDM om de pot laag te houden en niet verdacht te zijn  :-X
Was hij geen onderzoeksjournalist?
« Laatst bewerkt op: 14-02-2019, 01:01:04 door Christie »

Offline hrvdg7

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #396 Gepost op: 14-02-2019, 09:10:39 »
Ik neig toch steeds meer naar Sinan als mol. Volgens mij heeft hij geld verduisterd bij sommige opdrachten.   Hij staat als enige buiten de groep. Een mol heeft geen bontje nodig want hij gaat toch altijd door. Hij blijft een groot mysterie dus daardoor verdacht. En met al die nepmollen in het spel, heeft hij het super makkelijk en kan hij lekker lui achterover leunen.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #397 Gepost op: 14-02-2019, 09:36:11 »
Ik neig toch steeds meer naar Sinan als mol. Volgens mij heeft hij geld verduisterd bij sommige opdrachten.   Hij staat als enige buiten de groep. Een mol heeft geen bontje nodig want hij gaat toch altijd door. Hij blijft een groot mysterie dus daardoor verdacht. En met al die nepmollen in het spel, heeft hij het super makkelijk en kan hij lekker lui achterover leunen.

Hij had volgens mij wel een soort bondje met Robert. Hij geeft toch in enkele biechten aan te weten hoe Robert zijn verdenkingen waren.

Offline Starlynk

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #398 Gepost op: 14-02-2019, 09:37:02 »
Ik hoop heel erg dat het Sinan is, en dat is meestal een teken dat diegene het niet is :p

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sinan Can is (niet) de Mol!
« Reactie #399 Gepost op: 14-02-2019, 10:10:53 »
Ik hoop heel erg dat het Sinan is, en dat is meestal een teken dat diegene het niet is :p

Oef, dat is goed nieuws. ;D ::ok::