Auteur Topic: [Kandidaat] Peggy Vrijens  (gelezen 47322 keer)

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #120 Gepost op: 27-09-2020, 21:48:41 »
Dat lijkt mij wel. Ze bleef maar ratelen door de porto en corrigeerde Tygo die foute info probeerde door te drukken. Ze komt zo over als een echte kandidaat, maar slaat vervolgens direct toe bij het namen noemen door direct een foute naam te noemen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #121 Gepost op: 27-09-2020, 21:54:41 »
Ik vond Peggy nogal actief over de porto over wat er nu precies met de koffers gebeurde. Was dat haar manier als mol om de aandacht af te leiden van de oud mollen?
Dat lijkt mij wel. Ze komt zo over als een echte kandidaat, maar slaat vervolgens direct toe bij het namen noemen door direct een foute naam te noemen.
Yep.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #122 Gepost op: 29-09-2020, 13:04:54 »
Weer geen heel overtuigende aflevering, maar nog altijd een gebrek aan beter. Peggy blijft mijn mol, maar ben al veel zekerder (al dan niet foutief) geweest in deze fase.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #123 Gepost op: 30-09-2020, 19:39:01 »
Weer geen heel overtuigende aflevering, maar nog altijd een gebrek aan beter. Peggy blijft mijn mol

Proef 2 en nog meer proef 3 hadden toch een zeer mooi molgehalte voor Peggy.
In het groepje zitten van de logische molactie (een nabije 50 euro voor de neus van de andere duurdere groepen wegkapen) EN hier een kandidaat (Tygo) het vuile werk laten doen terwijl ze zelf volledig uit beeld blijft maar even later wel enthousiast 250 euro uitkiest (als de molactie al gebeurd is) om de ideale kandidaat te spelen. Uit het boekje lijkt me ...

Het is gissen natuurlijk maar het zou me niks verwonderen als achteraf zou blijken dat ze Tygo en Ellie zou aangespoord hebben om eerst een kaart dichtbij te zoeken. En Tygo vindt die toch wel zeker.
« Laatst bewerkt op: 30-09-2020, 19:43:23 door Molekule »

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #124 Gepost op: 3-10-2020, 12:29:36 »
    rumlid

Re: [Aflevering 1] Renaissance
« Reactie #114 Gepost op: Vandaag om 12:26:58 »

    Citaat
    Verander
    Verwijder

Heb de groepsfoto nog eens bekeken.
Nummer 1 = Ron = nog in het spel
Nummer 2 Tina = 1e afvaller
Nummer 3= Nadja = 2e afvaller
Nummer 4 = Nikkie= nog in het spel
Nummer 5 = Horace = 3e afvaller
Nummer 6 = Ellie = 4e afvaller
Nummer 7 = Peggy = is nog in het spel

Maar let op zij heeft de horizontale poot van de letter L van de Pool over haar ogen. Ergo: de MOL is blind = Peggy

Nummer 8 is Tygo = nu nog in het spel, maar als mijn theorie klopt de 5e afvaller
Nummer 9 is Patrick = nu nog in het spel, maar als mijn theorie klopt de 6e afvaller
Nummer 10 = Jeroen = nu nog in het spel

Ron is er nog, nummers 2 en 3 af gevallen, Nikkie is er nog, nummers 5 en 6 af gevallen, Peggy is dan de MOL, dan zouden de nummers 8 en 9 hierna gaan afvallen.

Als idd Peggy de MOL is, dan gaan Ron, Nikkie en Jeroen om de €€ vechten.
Vanavond weten wij of dit theorietje klopt.
« Laatst bewerkt op: 3-10-2020, 17:54:24 door Gadoesja »

Offline missmolly

  • Forumlid
  • UDIGIT
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #125 Gepost op: 3-10-2020, 13:24:17 »
hij klopt helemaal met mijn leaderhint wat volgorde afvallers betreft.
Vanavond zien we het!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #126 Gepost op: 3-10-2020, 17:58:18 »
Downthemolehill  maakte mij er op attent dat de foto waarschijnlijk voor de eerste aflevering gemaakt zou zijn. Kan goed zijn dat hij of zij? gelijk heeft. Maar mss is de foto later gemaakt of samengesteld. Wie weet, bij WIDM is alles mogelijk.
We zien wel vanavond.

Offline downthemolehill

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #127 Gepost op: 3-10-2020, 19:44:15 »
Ja, hoi! (niet dat het me heel veel uitmaakt, maar... zij/haar)

Het ziet er wat mij betreft wel echt uit als een foto die direct na de eerste opdracht is gemaakt, gewoon daar op het pleintje. Als het nou de geshopte opstelling op het eind was, waar de afvaller steeds uit wordt verdwijnseld, dan had ik 'm zo geloofd. Jammer, want ik zit wel echt te wachten tot we een hint gaan vinden waar ik me aan kan vastklampen ::rofl::

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #128 Gepost op: 3-10-2020, 20:20:33 »
Ik hoop vanavond weer van haar te genieten! Hoop dat zij de finale haalt. In 2006 viel zij vlak voor de finale af.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #129 Gepost op: 5-10-2020, 11:15:56 »
In 2006 vond ik haar niet zo leuk eigenlijk :-X. Op sommige momenten gemeen zelfs, o.a. met die jokerjatterij en dat ze samen Milouska toch wel aan het uitsluiten waren. Dat lag niet alleen aan Peggy, denk ik, maar vooral ook aan de dynamiek van de groep. Mensen waren toen heel fanatiek bezig om elkaar uit het spel te werken; hele rare sfeer. De mol maakte veel goed.  ;)

Ik ervaar haar nu anders  ::ok:: : behulpzaam, gezellig en ze heeft aandacht voor de groep. Leuke kandidaat nu. Al zou het wel heel gemeen zijn als ze toch de mol is.  ;D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #130 Gepost op: 5-10-2020, 15:10:33 »
Ik vind haar nog steeds dezelfde pit brengen die ze in 2006 ook bracht, zonder inderdaad het hele harde mensen eruit willen werken (met name Milouska). Juist leuk nu omdat de laatste jaren widm af en toe iets teveel richting het schoolreisjes gehalte gaat voor mijn smaak. Maar Peggy is echt zo'n kandidaat die dat niet laat gebeuren, vol fanatiek elke opdracht in gaat en haar emoties uit ::respect:: (vooral de ongeduldige Peggy vind ik leuk ::love::)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #131 Gepost op: 5-10-2020, 16:46:24 »
Ja, haar fanatisme vind ik nu ook leuk. Lijkt erop dat ze het nu toch wel eerlijker speelt dan toen; lekker fanatiek. En dat ze soms wat minder geduldig is, vind ik ook wel grappig.
O wee, als ze toch de mol is.  ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #132 Gepost op: 5-10-2020, 17:22:40 »
Ja, haar fanatisme vind ik nu ook leuk. Lijkt erop dat ze het nu toch wel eerlijker speelt dan toen; lekker fanatiek. En dat ze soms wat minder geduldig is, vind ik ook wel grappig.
O wee, als ze toch de mol is.  ::rofl::
In dit spel hou ik niet van eerlijk. Noch van lief en/of gezellig.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #133 Gepost op: 5-10-2020, 23:04:01 »
Hmmm, als ik de laatste aflevering bekijk door een Peggy is de mol-bril vind ik het zo duidelijk dat ze het is. Ze is zo mols. Ze neemt steeds de leiding, reageert (te) snel als Rik het groepje van 4 informeert over de dubbele executie ...en wil per se rijden. Als je als mol achter het stuur zit kun je meteen de goede kant op gaan.

Je kon later aan Peggy zien dat het een vermoeiende rit was. Lijkt me dat je dan niet eeuwen wilt wachten tot een kandidaat die sleutelhanger opmerkt.

Heb ik me te veel laten (mis)leiden door de verdenkingen van afvallers Horace & Ellie? Die van Ellie werd niet getoond, maar ze schaduwde Peggy waar ze kon en noemde haar bij een eerdere test als hoofdverdachte. Dan denk je, nee, kan niet. Nikkie zit niet op Peggy en is nog in het spel.

Maar... waarom leggen ze het er zo dik bovenop dat ze het daarom eigenlijk niet kan zijn? Is dat dan wel zo?  ::zweet::

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #134 Gepost op: 5-10-2020, 23:12:56 »
De manier waarop Peggy gemonteerd is, kan ik vergelijken met de manier waarop Merel gemonteerd was. In het begin was die ook best verdacht neergezet en werd ook een aantal keer genoemd bij de test. Maar in latere afleveringen is ze veel meer op de achtergrond gezet en werden andere kandidaten juist heel erg gepusht, zoals Niels, Rick Paul en op het laatst heel erg Sarah.
Dat zie je nu ook. Ron en vooral Nikkie worden de laatste 2 afleveringen zo verdacht gemaakt dat de aandacht van Peggy wordt afgehouden. Dat merk je nu ook heel erg aan de verdenkingen in de app. Nikkie torent er inmiddels bovenuit gevolgd door Ron, en Peggy is aan het zakken en staat inmiddels gelijk met Tygo.

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #135 Gepost op: 5-10-2020, 23:23:15 »
Als idd Peggy de MOL is, dan gaan Ron, Nikkie en Jeroen om de €€ vechten.
Vanavond weten wij of dit theorietje klopt.
Er gaan in jouw verhaal 3 kandidaten de finale in plus de mol?

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #136 Gepost op: 6-10-2020, 00:37:01 »
In dit spel hou ik niet van eerlijk. Noch van lief en/of gezellig.

Nee, het hoeft inderdaad geen gezelligheidsuitje te zijn. Da’s het andere uiterste. Hard spelen, daar houd ik ook van. Maar het blijft een spel, niet dat het persoonlijk wordt. Daarin zit voor mij een grens, maar ja: het blijft WIDM. Dan kunnen ook bepaalde dingen gebeuren en reageer je als kandidaat misschien anders dan je in het echte keven zou doen.

Ik heb bij Peggy wel de indruk dat ze soms extra verdacht wordt neergezet. Ze is niet de enige met gekke acties, maar zo lijkt het soms wel volgens de montage. Maar goed: ik heb ooit ook Merel om die reden weggestreept.  :-X Dus dan zou Peggy juist prima in dat plaatje passen. Ik denk het zelf niet, maar laat mij graag verrassen,  :)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #137 Gepost op: 6-10-2020, 11:23:32 »
Vreemd dat de hoofdverdachte op dit forum zo weinig pagina's heeft. Maar goed, ik denk dat de acties bij Peggy duidelijk zijn en bij rest valt er meer te bespreken en moet er harder gezocht worden naar acties. Peggy blijft mijn mol, de rest is gewoon te moeilijk in het plaatje te passen.

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #138 Gepost op: 6-10-2020, 15:40:11 »
Nee, het hoeft inderdaad geen gezelligheidsuitje te zijn. Da’s het andere uiterste. Hard spelen, daar houd ik ook van. Maar het blijft een spel, niet dat het persoonlijk wordt. Daarin zit voor mij een grens, maar ja: het blijft WIDM. Dan kunnen ook bepaalde dingen gebeuren en reageer je als kandidaat misschien anders dan je in het echte keven zou doen.
Daarover verschillen we dan qua mening. Agree to disagree?

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #139 Gepost op: 7-10-2020, 09:03:05 »
Vervolg op een discussie uit het WIDM? topic.
bij routebeschrijving zit ze achter het stuur en heeft nergens invloed op.
We weten niet hoe de verdeling wie wat deed tot stand kwam. Maar stel daar zit je, als Mol Peggy achter het stuur. Heb je dan geen invloed meer? Toch wel, want ik denk dat je van tevoren wel de laatste paar aanwijzingen voor team Ron/Jeroen in je hoofd hebt geprent. Je hoort Patrick naast je het lijstje afgaan, en weet precies hoe ver Ron en Jeroen van hun eindbestemming verwijderd zijn.
- Is dat nog ver, dan zorg je dat je zelf op tijd bent. Desnoods via een straat waar je niet in mag :).
- Zijn ze er al bijna, dan zorg je dat je het zelf niet kunt vinden of te laat komt. 

Dus ik denk dat je als Mol achter het stuur nog degelijk controle kunt hebben over de situatie.
« Laatst bewerkt op: 7-10-2020, 09:05:48 door Newbie2 »