Auteur Topic: [Kandidaat] Peggy Vrijens  (gelezen 47483 keer)

Offline Blip

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #140 Gepost op: 7-10-2020, 10:19:16 »
Vreemd dat de hoofdverdachte op dit forum zo weinig pagina's heeft. Maar goed, ik denk dat de acties bij Peggy duidelijk zijn en bij rest valt er meer te bespreken en moet er harder gezocht worden naar acties. Peggy blijft mijn mol, de rest is gewoon te moeilijk in het plaatje te passen.

Inderdaad vreemd. Misschien is er weinig discussie in dit topic omdat de meesten het er wel over eens zijn dat ze heel goed de mol zou kunnen zijn. Het is m.i. dan alleen allemaal wel erg conventioneel bij haar. En qua persoon vind ik haar gewoon niet zo'n interessante mol. Maar misschien verwacht ik teveel.
~ I have not failed. I have just found 10,000 things that do not work. ~ Thomas Edison

Offline Jezet

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #141 Gepost op: 7-10-2020, 13:28:42 »
Peggy was erg verdacht deze aflevering door kleine dingen. Ze rijdt eerst fout met Patrick omdat ze de witte brug niet zien. Ze verliezen tijd. Als duidelijk is dat Ron & Jeroen niet binnen de tijd Pisa bereiken, kan ze door een eenrichtingstraat in te rijden net op tijd zijn, om on-mols over te komen. Als ze de enveloppe krijgen en daar geld in zit, is haar eerste opmerking dat dat nodig is om te overnachten. Hoezo overnachten?? Bij wie is de mol wordt eten en de overnachtingen altijd geregeld.
Peggy is blij dat ze mag sturen in deze opdracht. Eindelijk eens in controle. Weet ze dat ze een heel stuk moeten gaan rijden?
Peggy is de eerste die begint over het zoeken naar aanwijzingen waar ze naar toe moeten ("jij hebt de telefoon, kijk eens of ie aan staat").
Eenmaal bij de toren, "Trapjes op?" gelijk de goede kan op sturen.
Kleine dingen, maar wel duidelijk de groep de juiste kant op dirigeren.
Ik boycot Rusland & Russische producten!

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #142 Gepost op: 7-10-2020, 13:30:21 »
Vervolg op een discussie uit het WIDM? topic.We weten niet hoe de verdeling wie wat deed tot stand kwam. Maar stel daar zit je, als Mol Peggy achter het stuur. Heb je dan geen invloed meer? Toch wel, want ik denk dat je van tevoren wel de laatste paar aanwijzingen voor team Ron/Jeroen in je hoofd hebt geprent. Je hoort Patrick naast je het lijstje afgaan, en weet precies hoe ver Ron en Jeroen van hun eindbestemming verwijderd zijn.
- Is dat nog ver, dan zorg je dat je zelf op tijd bent. Desnoods via een straat waar je niet in mag :).
- Zijn ze er al bijna, dan zorg je dat je het zelf niet kunt vinden of te laat komt. 

Dus ik denk dat je als Mol achter het stuur nog degelijk controle kunt hebben over de situatie.

Ik denk zelfs meer controle. Je kan relatief makkelijk een fout maken is Patrick even niet oplet en aanwijzingen aan het doorgeven is.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #143 Gepost op: 7-10-2020, 14:34:22 »
Daarover verschillen we dan qua mening. Agree to disagree?

Oké.
En Peggy zal ik dan ook maar extra in de gaten houden als mol-kandidate.  ;)
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #144 Gepost op: 7-10-2020, 18:01:00 »
Is Peggy de hoofdverdachte? Landelijk? Op dit forum?

Offline Marmolleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #145 Gepost op: 7-10-2020, 18:11:26 »
Peggy was erg verdacht deze aflevering door kleine dingen. Ze rijdt eerst fout met Patrick omdat ze de witte brug niet zien. Ze verliezen tijd. Als duidelijk is dat Ron & Jeroen niet binnen de tijd Pisa bereiken, kan ze door een eenrichtingstraat in te rijden net op tijd zijn, om on-mols over te komen. Als ze de enveloppe krijgen en daar geld in zit, is haar eerste opmerking dat dat nodig is om te overnachten. Hoezo overnachten?? Bij wie is de mol wordt eten en de overnachtingen altijd geregeld.
Peggy is blij dat ze mag sturen in deze opdracht. Eindelijk eens in controle. Weet ze dat ze een heel stuk moeten gaan rijden?
Peggy is de eerste die begint over het zoeken naar aanwijzingen waar ze naar toe moeten ("jij hebt de telefoon, kijk eens of ie aan staat").
Eenmaal bij de toren, "Trapjes op?" gelijk de goede kan op sturen.
Kleine dingen, maar wel duidelijk de groep de juiste kant op dirigeren.
Volgens mij hadden ze al opdracht gekregen om een weekendtasje/avondtas mee te nemen. Dus ik vond haar opmerking over overnachten wel logisch.

Dat witte bruggetje lijkt vanaf de kant waar ze vandaan kwamen meer op een oprit bij een huis.

En dat straatje met eenrichtingsverkeer is een dubbele straat. Links uitrit parkeerterrein (met inritverbod) direct ernaast korte weg. Daar moest ze idd in en de auto parkeren.

Meteen alles een kant opsturen zie ik inderdaad ook. Weet nog niet of ik dat nou mols vind of juist niet. Misschien is zij gewoon zo? Past bij ongeduld. Maar het valt wel op.

Offline Marcoach

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #146 Gepost op: 7-10-2020, 18:29:54 »
Ook grappig dat Peggy in haar biecht aangeeft dat ze 'geen controle over niks' heeft. Dat is dus controle over alles  ;D
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... hoezo tunnelvisie

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #147 Gepost op: 7-10-2020, 19:31:07 »
Hoe zij privé is weet ik niet, maar ze is weinig anders dan in 2006 (opgenomen in 2005). Iets rustiger. Maar ze is dan ook 15 jaar ouder (wijzer, volwassener). Het fanatisme en de achterdocht is er nog steeds. Zij kan dit denk ik acteren.

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #148 Gepost op: 8-10-2020, 01:24:46 »
Ik heb Peggy al sinds het begin als hoofdverdachte, maar ik zit nog niet in een tunnel.  Een aantal zaken zitten me niet lekker, alhoewel je overal wel weer een molse draai kan geven.

Ze pakt een andere ansichtkaart dan Palazzo Pitti in het begin. Mol wil juist Palazzo Pitti kiezen omdat die maar 50 waard is en bij de andere teams 250.

Ze kiest later een kaart van 250 en die halen ze ook.

Dan vindt ze de molen van ander team, waar ze een kaart uitpakt, was niet nodig geweest.

Er worden in stuk voor stuk foute voorstellen gedaan. Als mol ga je daar in mee, maar zij bestrijdt ze soms (niet direct richting juiste oplossing, maar toch).

Ze ziet het witte bruggetje waardoor ze op tijd in Pisa zijn. Hier kon ze nog niet zeker zijn dat Jeroen en Ron te laten zouden zijn.

Jeroen, Patrick en Ron heb ik weggestreept en Nikkie zo langzamerhand ook door te veel verdachtmakingen, maar het lijstje anti molse acties van Peggy wordt zo langzamerhand langer dan die van Tygo, die ik nog niet afgeschreven heb (maarja, die was niet bij de luiken, waar wel gemold is).

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #149 Gepost op: 8-10-2020, 08:34:20 »
Ik heb Peggy al sinds het begin als hoofdverdachte, maar ik zit nog niet in een tunnel.  Een aantal zaken zitten me niet lekker, alhoewel je overal wel weer een molse draai kan geven.

Ze pakt een andere ansichtkaart dan Palazzo Pitti in het begin. Mol wil juist Palazzo Pitti kiezen omdat die maar 50 waard is en bij de andere teams 250.
Ze kiest later een kaart van 250 en die halen ze ook.
Dan vindt ze de molen van ander team, waar ze een kaart uitpakt, was niet nodig

Voor mij is Groeten uit Venetië net de proef die me overtuigt dat Peggy de mol is (ze staat ook al sinds afl 2 bovenaan bij mij).
Natuurlijk gaat de mol niet zelf de Palazzo Pitti nemen, maar er wel alles aan doen dat iemand anders die kaart wel neemt bvb door hen (buiten beeld uiteraard) te motiveren om naar een kaart dichtbij te zoeken. En Tygo vindt die toch wel zeker.
Eens de val is dichtgeklapt kan ze daarna terug in haar rol van ideale kandidaat kruipen, mission accomplished. Overigens bestaat de kans dat de andere groep die 250 euro intussen wegspeelt want foto te maken op het startplein van Ron en Nikkie. In 20 min kan veel gebeuren, en het zou die anderen ineens veel verdachter maken.
Perfecte rookgordijnen die opgezet worden als mol lijkt me, vanuit een vooraf uitgekiend scenario.
Alle anderen (behalve Tygo)  in deze proef maken keuzes waaruit je kan afleiden dat ze de mol niet zijn. Maar een echte mol molt niet vol in beeld.

Die taktiek van perfecte kandidaat eens het al misloopt volgt Peggy ook in stuk voor stuk trouwens. Alsook in de kofferproef met de oudmollen (mits enkel volle bedrag kan verdiend worden).

Het witte bruggetje: ze was met Patrick op stap niet? Zo weinig mogelijk verdacht worden is ook een taak van de mol, dus mogelijks hoopt ze hierdoor Pat te doen twijfelen.
En we weten via Rik dat de mol het moeilijk had dit jaar (veel verdenkingen?), dat kan mee acties als deze verklaren om verdenkingen van zich af te schudden.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 09:02:38 door Molekule »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #150 Gepost op: 8-10-2020, 09:43:20 »
Je kunt het molentje ook zo draaien dat een bepaalde kaart voor iemand anders' neus belandt. Dan hoef je hem zelf niet te pakken. Niet te zien of dat ook gebeurd is bij die eerste kaart die Tygo pakt, maar wel een voor de hand liggend trucje. En verder wat Molekule zegt: het gaat hier niet om veel geld, dus een geschikte opdracht om te proberen verdenkingen weg te werken. Zowel Tygo als Ellie die bij haar in het team zitten, verdachten haar.
Het witte bruggetje vond ik verdacht van Peggy. Ze moeten niet te vroeg in Pisa aankomen, want dan wordt het lastiger om die 1.500 uit de pot te houden als het duo Ron/Jeroen ook goed op schema ligt. Ze staan al een tijdje stil, maar dan ziet ze opeens toch zo maar het bruggetje (waarom niet eerder opgemerkt?). Ik denk dat ze hier tijd heeft gerekt, zodat ze controle houdt over te laat of toch nog op tijd aankomen, afhankelijk van de prestatie van Ron/Jeroen.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #151 Gepost op: 8-10-2020, 20:17:20 »
Ik heb de laseropdracht nog eens teruggekeken, wat mij opvalt is dat Horace en Patrick daar een joker aan hebben overgehouden maar dat we nooit op beeld hebben gezien wie Patrick zijn joker heeft gepakt.
Als mol heb je hier wat mij betreft 2 doelen: de kist een stuk verder brengen zonder er geld in te doen en proberen zo veel mogelijk jokers te verzamelen. Dit omdat de zwarte vrijstelling in de volgende opdracht in het spel kwam en de kans dan veel groter was dat Patrick voor de ZV zou kiezen in plaats van €1500.

Omdat dit niet in de montage gelaten is ga ik ervan uit dat de mol deze gepakt heeft. Dat betekent automatisch dat Nadja, Horace en Ellie deze niet gepakt hebben, dat zou anders wel in de montage gelaten zijn, denk ik.

Ron en Nikkie lijken het ook niet gedaan te hebben, want die komen totaal niet ver en we zien nagenoeg alles van die twee.

Patrick kan het zelf waarschijnlijk ook niet gedaan hebben, omdat hij de kist niet had. Die nam Peggy meteen mee, die voor hem liep. Patrick had wel 100 euro en minstens 2 jokers op zak (misschien zelfs wel 3 of 4, kan ik niet goed opmaken uit zijn biecht). Dit is aan de ene kant heel mols, maar aan de andere kant ook weer niet omdat hij de kist niet bij zich had en die jokers ook niet meer door anderen gepakt konden worden als hij afgeschoten werd.

Tygo lijkt het ook niet gedaan te hebben. Hij komt bij de kist, doet de joker van Horace erin (die Peggy had achtergelaten), pakt de kist, rent naar de rode ton en wordt even later afgeschoten.

Jeroen zou eventueel nog kunnen, maar hij was als laatste en was vooral bezig met schieten, samen met Ellie. Wanneer die afgeschoten wordt gaat hij meteen met de kist naar het einde. Verder lijkt me als laatste (en als eerste) gaan geen goede molpositie, want in het centrum ligt toch het meeste geld/jokers. Bovendien is er kans dat er al flink wat geld verzameld is als je als laatste gaat (of de kist is zelfs al binnen).

https://ibb.co/GsDY6s7
Als je naar deze plattegrond kijkt die na elke run in beeld kwam, zie je dat Peggy een heel stuk heeft gelopen, maar hier zien we heel weinig van op beeld. We zien haar voornamelijk schieten of langzaam bewegen. Verder laat ze ook de boobytraps heel en pakt ze geen geld. Ik denk dat ze naast de joker van Horace ook die van Patrick gepakt heeft, maar dat dit uit de montage is gehaald om haar minder verdacht te maken. Ze werd nu vooral neergezet als fanatieke kandidaat.

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #152 Gepost op: 8-10-2020, 20:32:06 »
Ja, Peggy heeft de kist een heel eind verschoven, en geen booby traps doorgeknipt. Alle kandidaten na haar hadden daar last van, want de tang lag op de kist. Mols dat ze als tweede ging nadat ze had gezien dat Ron en Nikkie de booby traps ook niet hadden doorgeknipt, en daarmee voortging. De kist een eind weg, dan moet je daar eerst maar zien te komen als volgende kandidaat, langs de booby traps en dan intussen ook nog oog hebben voor geld. Patrick lukte dat wel, maar de kist bereikte hij niet.
De Mol zal zeker veel jokers in de kist willen hebben, maar die van Patrick toch juist niet? De kans dat hij voor de zwarte vrijstelling kiest, lijkt mij groter als hij zelf geen joker had. Ik ga er dus van uit dat als Peggy de Mol is, dit door iemand anders is gedaan. Ze pakt wel de joker van Horace, die later door Tygo in de kist wordt gestopt.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #153 Gepost op: 8-10-2020, 20:48:35 »
De Mol zal zeker veel jokers in de kist willen hebben, maar die van Patrick toch juist niet? De kans dat hij voor de zwarte vrijstelling kiest, lijkt mij groter als hij zelf geen joker had. Ik ga er dus van uit dat als Peggy de Mol is, dit door iemand anders is gedaan. Ze pakt wel de joker van Horace, die later door Tygo in de kist wordt gestopt.

Dit is wel waar, maar het kan denk ik wel. Patrick kan ervoor kiezen om de ZV in te zetten, en in de eerstvolgende test zijn joker. Dan was de kans dat hij aflevering 4 zou halen maximaal.
En het kan ook zo zijn dat ze niet heeft gezien van wie de joker was, maar dat ze hem gewoon heel snel heeft gepakt en meteen in de kist gedaan zodat Patrick dit niet zag. Want het gaat wel opvallen als je meerdere jokers in de kist doet.
« Laatst bewerkt op: 8-10-2020, 20:57:53 door Rinusoide »

Offline Molest

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #154 Gepost op: 8-10-2020, 21:08:32 »
Zou kunnen dat ze hem blind in de kist gedaan heeft, maar bij de andere joker zag ze wel dat die van Horace was. En een penningmeester zonder joker is volgens mij voor de Mol toch net iets aantrekkelijker.
Wat ook nog kan is dat de Mol dacht dat het penningmeesterschap eventueel wel los geweekt kon worden van Patrick, en overgedaan kon worden aan iemand zonder joker. Maar als je Patrick mag geloven, is een penningmeesterwissel de ochtend erna helemaal niet meer ter sprake geweest. Wat ik wel gek vind, want de Mol zal achteraf toch wel te horen krijgen wie er jokers hebben en wie niet.

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #155 Gepost op: 8-10-2020, 23:45:56 »
Dat ben ik zeker met je eens. Maar goed, vind Peggy toch wel het meest mols overkomen hier  :)

Offline Miem

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #156 Gepost op: 9-10-2020, 13:46:05 »
Ik heb alle opdrachten teruggekeken en de opdrachten beschreven waarbij ik denk dat Peggy gemold heeft en hoe ik denk dat ze gemold heeft  8)

1.1 spiegelbeeld
Peggy is in het dorp en vindt geen enkele spiegel.
Tijdens het zoeken naar ieders eigen spiegel gaat Ron voor de spiegel van Peggy staan. Peggy staat erbij te kijken en tijdens het overleg zegt ze geen woord. Op het moment dat Ron bij zijn eigen spiegel gaat staan, staan er al genoeg anderen verkeerd om er, als Mol, zeker van te zijn dat het geld niet binnenkomt. Peggy gaat zelf uiteindelijk wel op de goede plek staan.

2.1 Steen Rijk
Peggy wil bij het eerste punt doorlopen, omdat ze denkt dat er later meer te verdienen valt.
Bij het tweede punt zegt Peggy weer direct dat ze moeten doorlopen omdat ze hier niets mee verdienen. De groep volgt hierin.
Peggy is de perfecte kandidaat door Nikkie te helpen tillen en op het eind zelfs het tillen van Jeroen overnemen. Doordat de eerste twee wissels niet/nauwelijks zijn uitgevoerd heeft de groep de gehele tijd met het volle gewicht gelopen en is de groep bekaf en minder alert. De stenen van 25 worden dan ook compleet gemist en ze eindigen precies op tijd bij x0,5.

2.2 Meeslepend
Peggy neemt de kist met de tang mee langs 2 boobietraps, waardoor ze het gehele parcours lastiger maakt voor haar medekandidaten. Ze sleept de kist een enorm stuk met zich mee terwijl Patrick nog voor de tweede boobietrap is. Hier vindt ze alleen een joker voor Horace. Patrick vindt wel geld, maar kan niet meer bij de kist komen, waardoor dat geld uit het spel is.
De positie waarin Peggy zichzelf plaatst is gunstig voor een Mol. Als 2e kan je kan snel een hoop onontdekt terrein verkennen, daarnaast kreeg ze het ook nog eens voor elkaar om ver bij Patrick uit de buurt te blijven. 

3.1 Sleutel Bos
Peggy is al erg snel vrij en pakt het geld voor Ellie en geeft het aan Tygo, waardoor er vertraging ontstaat omdat Tygo zijn handen vol heeft en Ellie nog geen enkel slot open heeft. Op een later moment wordt de boel nog een keer vertraagd doordat Peggy en Tygo beiden geld in handen hebben. Peggy en Tygo geven beiden  een hoop geld door en hebben daardoor een hoop invloed op het spel, terwijl ze een stuk minder opvalt dan Tygo.

3.2 Meer of Min
Peggy heeft zichzelf op een goede mol-positie geplaatst, door het dorp in te gaan. Ik ga niet in op hoe het kan dat de luiken dicht zijn gegaan, ik verwacht dat we dit in de laatste aflevering zien.

3.3 Fortuin
Peggy plaatst zichzelf weer in een prettige positie voor de Mol. De opdracht met de fakkels is de enige met een beperkt aantal pogingen. Peggy gooit een aantal keer mis en al snel zijn alle fakkels gegooid.

4.2 Follow The Money
Dit fragment moet je eigenlijk gewoon terugkijken, of het transscript van Heinz in het topic over deze opdracht erbij pakken. Alle focus en hints gaan naar Ron en Nikkie. Terwijl vanuit mijn tunnel Peggy hier de touwtjes in handen heeft en actief saboteert.

Als duidelijk wordt dat de groep op de oud mollen had moeten letten is iedereen daar even stil van. Ellie stelt de vraag: 'wie heeft er iemand gezien?' en niemand antwoord hier bevestigend op.

Voor de groep (en de Mol) is het duidelijk dat niemand wat heeft gezien. Voor de Mol hét moment om verwarring te zaaien. Dit is precies het moment waarop Peggy zegt 'Ik denk wel dat ik iemand heb gezien, maar ik weet het niet zeker hoor'.
Als zij Jon van Eerd heeft genoemd vraagt zij de groep om meer namen te roepen van Mollen die nog niet zijn geweest. Toen Dennis en Klaas ter sprake kwamen reageerde ze hier niet op, totdat Jeroen en Ron zeiden dat die al zijn geweest. Peggy is hier dan ook degene die Dennis en Klaas van tafel veegt door daar wél op te reageren met: nee, niet iemand die al geweest is. Je kan zien dat een aantal kandidaten dit voor waarheid aanneemt, waardoor er niet meer op wordt gereageerd als er nog eens Dennis geopperd wordt.

5.2 Route Beschrijving
Peggy zit hier weer op de beste positie om te mollen.
Het is niet de taak van de Mol om te zorgen dat Nikkie en Tygo op tijd bij de helikopter aankomen, maar ik denk dat wij, en de Mol dus ook, er vanuit kunnen gaan dat ze in bijna alle gevallen wel op tijd aan zouden komen.

Dan blijven er dus nog 2 auto's over die invloed hebben op of er geld wordt verdient deze opdracht, waarbij het doel van de Mol is om te zorgen dat één van deze twee auto's niet op tijd komt.
De auto van Peggy en Patrick heeft hierin het meeste overzicht en controle. Dat Peggy achter het stuur zit betekent dat zij minder zichtbaar is voor de groep. Ze vertraagt de anderen door tijdens de instructies door de telefoon te tetteren en vertraagt zelf op de rotonde. Het einde is pas echt interessant, omdat Ron en Jeroen op het eind nog niet eens alle aanwijzingen hebben doorgekregen. Hierdoor kunnen Peggy en Patrick precies op tijd aankomen, terwijl de focus van de kijker uitgaat naar alle andere maffe dingen die er zijn gebeurd.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #157 Gepost op: 9-10-2020, 16:51:45 »
Heel mooi overzicht!  ::ok::

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #158 Gepost op: 9-10-2020, 17:43:35 »
Dat zijn inderdaad allemaal mogelijke mol acties van Peggy.

Het probleem met Peggy is dat de afvallers Horace en Elly haar verdachten. Als Peggy de mol is, dan is het niet logisch dat zij de test het slechts hebben gemaakt, terwijl andere deelnemers er in bleven. ???

Offline Uil

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Peggy Vrijens
« Reactie #159 Gepost op: 9-10-2020, 17:50:56 »
Tja, die verdenkingen zijn altijd onvolledig en er wordt een hoop in geknipt, geplakt en geschoven. Bovendien geen garanties dat kandidaten dan de vragen ook 'goed' beantwoorden en nooit duidelijk hoeveel tunnelvisie ze echt hebben en die juist toepassen (zoals ze soms beweren). Vorig jaar met Rob was het ook zo een groot raadsel.

En je kan er nooit vanuit gaan dat de productie geheel feilloos is in hoe ze de verdenkingen presenteren.