Auteur Topic: Wie verdenkt wie?  (gelezen 42483 keer)

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #200 Gepost op: 29-02-2020, 22:28:10 »
Het meest eerlijke antwoord vind je in het gesprek met Rick.

Ze had absoluut geen idee

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #201 Gepost op: 29-02-2020, 22:34:26 »
In haar dagboek schrijft/zegt Leonie dat ze wel overtuigd was van haar Mol.

Citaat van: Leonie
Dus toch tunnelvisie op de verkeerde.

En:

Citaat van: Leonie
Ondertussen raak ik steeds meer in een tunnel waar ik niet meer uit kan komen. Ik ben overtuigd van mijn mol. De verkeerde mol.

Offline rubes

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #202 Gepost op: 29-02-2020, 22:36:41 »
In haar dagboek schrijft/zegt Leonie dat ze wel overtuigd was van haar Mol.

En:

Dan liegt ze tegen Rik.

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #203 Gepost op: 29-02-2020, 22:39:43 »
Of ze liegt in haar dagboek.

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #204 Gepost op: 29-02-2020, 22:40:32 »
Het dagboek wordt toch pas veel later geschreven? Misschien herinnert ze zich het nu anders.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline keesisdemol

  • winnaar WIDM-pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #205 Gepost op: 29-02-2020, 22:41:22 »
Op je meest kwetsbare moment, net nadat je eruit vliegt en niet meer "hoeft" te liegen, lieg je echt niet.


Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #206 Gepost op: 29-02-2020, 22:51:44 »
Ze zegt tegen Rik:

Ik heb het hard gespeeld. Dus de kans was, weet je... Ik ben op 1 iemand... Niet niet tunnelvisie maar ik heb gewoon niet genoeg gespreid. Ik ik wist het ook echt niet. Ik zat op twee mensen.

Niet genoeg gespreid, dus wel veel op 1 persoon maar ook iemand anders er in meegenomen. Dus het is een beetje twijfelachtig.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 00:28:22 door Mollenmania »

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #207 Gepost op: 29-02-2020, 22:57:26 »
De laatste keer zat ze op Mil en spreidde op Rob. Dat heeft ze nu denk ik ook weer gedaan.

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #208 Gepost op: 29-02-2020, 23:01:31 »
De laatste keer zat ze op Mil en spreidde op Rob. Dat heeft ze nu denk ik ook weer gedaan.

Dan heeft Leonie dus sowieso testvragen over het fietsen heel anders ingevuld dan de Leonie-verdenkers. Maakt Nathan weer wat waarschijnlijker ten opzichte van Rob.

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #209 Gepost op: 29-02-2020, 23:02:52 »
Je kan ook heel goed jezelf wijsmaken dat je geen last van tunnelvisie hebt ::hypocriet:: ::rofl::

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #210 Gepost op: 29-02-2020, 23:07:01 »
Ze zegt tegen Rik:

Ik heb het hard gespeeld. Dus de kans was, weet je... Niet niet tunnelvisie maar ik heb gewoon niet genoeg gespreid. Ik ik wist het ook echt niet. Ik zat op twee mensen.

Niet genoeg gespreid, dus wel veel op 1 persoon maar ook iemand anders er in meegenomen. Dus het is een beetje twijfelachtig.
Nu ik het lees denk ik dat ze wil zeggen dat ze twee mensen verdenkt, maar de test maar op één heeft ingevuld en dus niet gespreid heeft. Dit zou dan toch kunnen kloppen met wat ze in het dagboek van de afvaller schrijft.
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #211 Gepost op: 1-03-2020, 00:29:16 »
Nu ik het lees denk ik dat ze wil zeggen dat ze twee mensen verdenkt, maar de test maar op één heeft ingevuld en dus niet gespreid heeft. Dit zou dan toch kunnen kloppen met wat ze in het dagboek van de afvaller schrijft.

Quote aangepast. Ze zegt tussendoor ook nog "Ik ben op 1 iemand..." dus lijkt er idd op dat ze toch op 1 iemand veel heeft ingezet.

Offline Mosquito

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 'ziende blind'
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #212 Gepost op: 1-03-2020, 00:30:20 »
Raar dat Nathan nu opeens wel een verdachte noemt.., en wel diegene die vertrekt.
'Ook een fijne dag verder...’

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #213 Gepost op: 1-03-2020, 07:26:07 »
Het is duidelijk dat iedereen op Leonie zat.

Offline Moldo

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #214 Gepost op: 1-03-2020, 09:50:55 »
Door het afvallen van Leonie zijn de verdenkingspercentages compleet veranderd.
Nathan en Rob staan nu aan kop.
« Laatst bewerkt op: 1-03-2020, 10:33:53 door Moldo »

Offline Geel scherm

  • Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #215 Gepost op: 1-03-2020, 10:44:31 »
Geen verrassing hier.
Jaike zat op Mil
Johan zat op Leonie
Claes zat op Buddy, tunnelvisie (is meerdere afleveringen bevestigd en ook in opdrachten)
Leonie zat op Mil, tunnelvisie (is meerdere afleveringen bevestigd). Ze verdacht nog een tweede en dat is Buddy, ze beschuldigde hem ook steeds van liegen etc.

Rob en Nathan blijven over. Als ik per afl kijk wat de verdachte van de afvaller gemeen had met Rob of Nathan, dan is dat vaker met Nathan dan Rob. Dus volgens die theorie is Rob de mol.

Enige verschil is afgelopen aflevering, maar toen zat de verdachte van de afvaller (Mil) voornamelijk alleen, waardoor bij de Leonie-verdenkers een spreiding is ontstaan bij de test doordat Rob/Nathan ook in die categorie vielen.

Dit allemaal terwijl de rest fout zat of aan het spreiden was. Mil of Buddy kan de mol echt niet zijn.

De regie heeft er veel aan gedaan om ons te doen lijken dat Leonie ook Rob verdacht, maar al haar uitspraken spreken dit tegen. Leonie vindt Rob een fanatieke kandidaat die haar vaak met een indringende blik aankijkt als zij iets verkeerd doet en die ze makkelijk op de kast denkt te jagen.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #216 Gepost op: 1-03-2020, 10:50:16 »
Ik ben het helemaal met je laatste twee punten eens. ::jaja::

En dit is ook interessant:

Als ik per afl kijk wat de verdachte van de afvaller gemeen had met Rob of Nathan, dan is dat vaker met Nathan dan Rob. Dus volgens die theorie is Rob de mol.

Maar hoe uitgebreid heb je dat gedaan? Zoiets blijft wel lastig.

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #217 Gepost op: 1-03-2020, 11:41:27 »
Raar dat Nathan nu opeens wel een verdachte noemt.., en wel diegene die vertrekt.
Wat Nathan zei past bij een vraag als "noem iets verdachts van Leo" of "waarom zou Leo de mol kunnen zijn?"

Ik hoorde er geen verdenking in. 

Nathan zit m.i. vol op Mil 

Alweer mol en winnaar vibes bij hen ...vorige week bij de executie met vrijstellingen, nu vooral bij Je Draai Vinden. Trouwens een erg leuke dynamiek tussen M&N.  ::love::

Offline KiWi0501

  • Forumlid
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #218 Gepost op: 1-03-2020, 12:00:46 »
Hoe kan Buddy al lang alles inzetten op Leo en er niet uitliggen? ::vergroot::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie verdenkt wie?
« Reactie #219 Gepost op: 1-03-2020, 12:08:06 »
Er zijn eerder ook andere kandidaten all in gegaan (iig Claes) en dan hangt het er maar net om wiens verkeerde mol meer overeenkomsten heeft met de echte mol. Wellicht is er ook wel eens iemand op tijd uitgegaan.  ::jaja::