Auteur Topic: Extra beeldmateriaal  (gelezen 81121 keer)

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #160 Gepost op: 13-02-2020, 17:52:28 »
En dat ze M bij het zoeken naar enveloppen zijn tegengekomen.

Je bedoelt de W.   8)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #161 Gepost op: 13-02-2020, 17:55:34 »
Je bedoelt de W.   8)
Nee ik had Wijn laptop oWgekeerd toen ik dit typte :P

En
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)

Nee bedoelde inderdaad de W :P

Offline Chardo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • True Art
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #162 Gepost op: 13-02-2020, 18:11:24 »
Weer lekker afwezig in de conversatie die Rob. Hoop echt dat hij niet de Mol is.  ::niet-ok::

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #163 Gepost op: 13-02-2020, 18:20:03 »
de trol factor is hoog bij Buddy  ::rofl::  ::bravo:: ::joehoe:: ::zwaai::

Lijkt me een erg leuke mol. Hij heeft me echt positief verbaasd.

van vreesmol naar wensmol gegaan bij mij ::jaja::

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #164 Gepost op: 13-02-2020, 19:07:27 »
de trol factor is hoog bij Buddy  ::rofl::  ::bravo:: ::joehoe:: ::zwaai::

Lijkt me een erg leuke mol. Hij heeft me echt positief verbaasd.

van vreesmol naar wensmol gegaan bij mij ::jaja::

 ::rofl::
Buddy begon er meteen in aflevering 1 al mee. Anita had haar hielen nog niet gelicht of hij ging frontaal in de aanval tegen Rob. ::jaja::

Offline suuuus

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #165 Gepost op: 13-02-2020, 21:40:01 »
Wat fijn af en toe wat extra beeldmateriaal!  ::ok::

En Nathan en Rob zwijgen weer in alle talen inderdaad.  ::hypocriet::

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #166 Gepost op: 13-02-2020, 22:19:20 »
Hahaha ik vind dit hilarisch....en zo fijn op de donderdag nog even wat extra’s.

Vooral Claes, Leonie, Mil en Buddy verdacht hier eerlijk gezegd. Veel meer Mols gedrag imho. Lekker elkaar zwartepiet toespelen  >:D
Meer L

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #167 Gepost op: 14-02-2020, 03:20:08 »
Het zou van Buddy toch een slechte tactiek blijken als hij door iedereen verdacht wordt en blijft. Van Mil zou het een fantastische tactiek zijn, dan zou ze alles voor zich laten doen.  Leonie en Claes kwamen (opnieuw) heel kandidaats op mij over. Beide geen acteurs ook, dit zou hen wel absurd natuurlijk af gaan. En dan Rob en Natan. Kijken het aan, staan er om te glimlachen en kunnen beiden prima de mol zijn.

Vond het een leuk filmpje, even een spontaan moment tussendoor. En ik vind het een geweldig leuke groep dit jaar om naar te kijken.


Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #168 Gepost op: 14-02-2020, 09:09:18 »
Ik vind dit een supergoede tactiek van Buddy en Miljuschka. Doordat zij zó duidelijk met elkaar hebben afgestemd wie welke rol speelt (en ze elkaar dus 100 % vertrouwen) kunnen ze de andere deelnemers én de mol uit de tent lokken. Buddy speelt de bad cop - wat hij overigens heel overtuigend doet - en Miljuschka observeert. En het mooie is ook nog dat het de rest niet eens lijkt op te vallen dat Miljuschka en Buddy iets samen 'hebben'. Ik denk dat we hier twee slimme kandidaten aan het werk zien, die een geheel nieuwe strategie hebben bedacht met z'n tweeën. Als één van hen de mol is, ligt het natuurlijk helemaal anders, maar op mij komen beiden toch echt over als kandidaten.

Opvallend daarbij is dat zowel Nathan als Rob zich erg afzijdig houden. Leonie en Claes voelen zich meteen aangevallen en reageren nogal fel (voor mij kandidaats). Dat uitgerekend Nathan en Rob zich zo op de vlakte houden valt op, aangezien beiden best wel aanwezige persoonlijkheden zijn. Beiden stijgen hierdoor op mijn verdachtenlijstje.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #169 Gepost op: 14-02-2020, 09:57:34 »
Dat felle reageren op een beschuldiging (ik plaatste het toevallig net in het Rob-topic) hebben we ook al van een Mol gezien: Dennis. Die werd zelfs zo boos dat Regina vervolgens maar excuses ging aanbieden en hem nooit echt verdacht.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #170 Gepost op: 14-02-2020, 14:16:52 »
Wat nu overigens door dit extra beeldmateriaal ook wel duidelijk is, is dat er niet al vanaf het begin geldenveloppen bij de letters lagen en dat de letter W niet verduisterd is (ervan uitgaande dat Mil en Buddy de waarheid spreken over dat zij bij het zoeken naar de geldenveloppen de letter W tegenkwamen).
Of deze letter is dus nooit gevonden door wie dan ook, of de mol heeft deze letter wel gespot maar heeft verzwegen dat die er stond/heeft zijn medekandidaten expres daar weggehouden.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #171 Gepost op: 14-02-2020, 14:18:25 »
Dat laatste zal Nathan wel gedaan hebben ja. ( :P ) Hij wist in ieder geval lekker tijd te verspillen met Johan langzaam door te smalle straatjes te sturen.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #172 Gepost op: 14-02-2020, 14:19:00 »
Ik zou niet zo snel wat Buddy en Mil tegen de groep zeggen als waarheid aannemen  ::rofl::

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #173 Gepost op: 14-02-2020, 14:34:49 »
Ik zou niet zo snel wat Buddy en Mil tegen de groep zeggen als waarheid aannemen  ::rofl::

Nee, anders hadden we er wel beelden van gezien (als ze de W daadwerkelijk hadden gevonden). Dit lijkt mij ook om de rest van de groep uit de tent te lokken.

Offline jehnnnycash

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #174 Gepost op: 14-02-2020, 15:03:31 »
Ik zou niet zo snel wat Buddy en Mil tegen de groep zeggen als waarheid aannemen  ::rofl::
Haha nee inderdaad. Volgens mij is het gelul dat ze überhaupt die hele W nog gezien hebben...

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #175 Gepost op: 14-02-2020, 15:23:10 »
Ja, dat is bluf. Ik vind het wel leuk dat ze dat doen. Ze spelen het spel met lef. Een finaleplek zou verdiend zijn. Maar ja, moeten ze wel op de goede Mol zitten...
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #176 Gepost op: 14-02-2020, 19:47:34 »
Dat laatste zal Nathan wel gedaan hebben ja. ( :P ) Hij wist in ieder geval lekker tijd te verspillen met Johan langzaam door te smalle straatjes te sturen.
Niks wijst erop dat nathan de W heeft gezien en verborgen heeft gehouden voor de rest. Hij had wel geldloze letters kunnen zien en daar werden we als kijker ook op gewezen. geldloze letters niet binnen brengen is onmols en verdachtmaking door de regie ook  ;)

Offline Mollenmania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #177 Gepost op: 14-02-2020, 22:18:56 »
Niks wijst erop dat nathan de W heeft gezien en verborgen heeft gehouden voor de rest. Hij had wel geldloze letters kunnen zien en daar werden we als kijker ook op gewezen. geldloze letters niet binnen brengen is onmols en verdachtmaking door de regie ook  ;)

Hoe is geldloze letters niet binnenbrengen onmols? Aan de letters die niet gevonden worden zijn de andere kandidaten tijd kwijt. Bovendien sluit het niet vinden van letters je groepje uit van het zoeken naar geld. En ik geloof niet dat de mol nu per se wil zoeken naar geld, want de kans bestaat dat een kandidaat per toeval geld vindt.

Welke verdachtmaking door de regie bedoel je?

Er wordt wel gezegd dat Nathan-verdenkers vanuit een tunnel redeneren, maar dit lijkt eerder op redeneren vanuit de anti-Nathan tunnel.

anoniem 30784

  • Gast
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #178 Gepost op: 14-02-2020, 22:25:55 »
Er wordt wel gezegd dat Nathan-verdenkers vanuit een tunnel redeneren, maar dit lijkt eerder op redeneren vanuit de anti-Nathan tunnel.

 ::confettie::

Offline cinner

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal
« Reactie #179 Gepost op: 15-02-2020, 06:24:31 »
Niks wijst erop dat nathan de W heeft gezien en verborgen heeft gehouden voor de rest. Hij had wel geldloze letters kunnen zien en daar werden we als kijker ook op gewezen. geldloze letters niet binnen brengen is onmols en verdachtmaking door de regie ook  ;)

Elders heb ik je tig punten gegeven die kunnen hinten naar de gedachte dat Nathan de W verborgen heeft en daarmee geld en twee mensen heeft weggespeeld. Ik begrijp wel dat je het er in alle toonaarden niet mee eens bent. Maar zet daar eens punten tegenover waarom het jou zo zonneklaar is dat de mol belangrijke en onbelangrijke letters heeft gevonden om vervolgens iedereen af te leiden zodat een envelop niet wordt gevonden? Dat zien we namelijk evengoed niet kant-en-klaar zichtbaar in beeld en is bovendien een moeilijker uit te voeren strategie.