Auteur Topic: [kandidaat] Marije Knevel  (gelezen 43404 keer)

Offline Erik Leppen

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Follow the molpunten
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #260 Gepost op: 13-02-2021, 21:44:08 »
Om heel eerlijk te zijn vond ik Marije de minst leuke kandidaat, dus ik vind het, in het licht van de andere 4 kandidaten, niet zo erg dat zij moest vertrekken.

Maar vooral zat ik inmiddels behoorlijk in een tunnel, dus dan is het extra leuk als je hoofdverdachte afvalt. Dan kan ik weer helemaal opnieuw beginnen met zoeken naar de mol, dus dan is het 2 keer speuren voor de prijs van 1 :D

Dan tóch Renée? Zij is dan toch de enige die nog over is voor mij...
Maar ze gaan natuurlijk niet zeggen van, de mol is, eh, Klaas

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #261 Gepost op: 13-02-2021, 21:50:13 »
Het leek inderdaad alsof ze tijdens de test (op haar gevoel) toch een switch maakte? Dan is dit scenario voor de regie ideaal als Charlotte de mol zou zijn...

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #262 Gepost op: 13-02-2021, 22:29:29 »
Ze zei nog steeds Charlotte, maar misschien (door Rocky) wat meer in de Renée-tunnel gezogen?
Ik kreeg al zo'n voorgevoel dat Marije zou afvallen. Jammer voor haar, al zag ik haar niet meer als molverdachte (in het begin nog wel verdacht trouwens).
Rocky had een gesprek met Charlotte over Renée. Niet met Marije.
Om heel eerlijk te zijn vond ik Marije de minst leuke kandidaat, dus ik vind het, in het licht van de andere 4 kandidaten, niet zo erg dat zij moest vertrekken.
Helemaal mee eens.
« Laatst bewerkt op: 14-02-2021, 09:02:11 door molE13 »

Offline VK

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Mollenvanger, soms met succes.
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #263 Gepost op: 13-02-2021, 22:29:47 »
Ze nam in stijl (sympathiek)  afscheid, zoals de meesten doen. Ik ging uit van splinter of Rocky exit omdat zij niet duidelijk hun mol noemden tijdens de test. Charlotte als verdachte en daarna gaan twijfelen (of was het daarvoor?), wat moeten we daar weer mee? En waarom laten ze het zo zien?  Vragen, vragen.
Er zijn veel tunnels die naar verdoemenis leiden

Offline JaccoS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 🌴🌴🌴
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #264 Gepost op: 13-02-2021, 22:37:06 »
 :\'( :\'( :\'(

Een van de leukste kandidaten ooit voor mij. Dankjewel Marije!  ::love::

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #265 Gepost op: 13-02-2021, 22:38:35 »
Jammer dat Marije de finale moet missen. Ik had haar in de eerste afleveringen wel meegenomen als molverdachte. Net als Lakshmi is Marije wel een favoriet van mij dit seizoen. Lekker zichzelf, expressief en een blij ei.

Ik ben benieuwd of ze nu vol op een iemand is gaan testen. Ze leek er ook niet echt mee te zitten, had het al wel verwacht qua voorgevoel?
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline JP1999

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Friends?
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #266 Gepost op: 14-02-2021, 00:10:40 »
Ik vond Marije geweldig!! Ik snap ook heel goed dat sommigen haar te heftig vonden en te geacteerd. Maar, nadat ik gewend was, kwam ik erachter dat ze nou eenmaal zo ís, en dan vind ik het juist leuk. Ben blij dat ze ver is gekomen, jammer dat ze eruit ligt!

Offline molecula

  • Forumlid
  • I'm gonna rope you
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #267 Gepost op: 14-02-2021, 00:36:13 »
Ja, ze was een erg leuke kandidaat, het hart op haar tong, die er vol voor ging.
Ik heb van haar genoten en denk dat ze goed zat. Jammer dat ze op het laatste moment is geswitcht.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #268 Gepost op: 14-02-2021, 09:10:18 »
  :\'( :\'( :\'( Daar gaat de leukste (en ook knapste ::love:: ) kandidaat van het seizoen... (en mijn winnares)

Interessant is om te weten op wie ze nu daadwerkelijk haar test heeft ingevuld. Heeft ze hem 'gewoon' op Charlotte ingevuld kan Charlotte de mol niet meer zijn. Echter, met haar allerlaatste opmerking ben ik daar toch aan het twijfelen. Of ze niet ineens toch geswitcht is naar een andere kandidaat. Dan kan Charlotte het gewoon nog zijn.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #269 Gepost op: 14-02-2021, 11:24:14 »
Rocky had een gesprek met Charlotte over Renée. Niet met Marije.

Klopt, ik was even in de war.
Wel denk ik dat er een kans is dat Marije ook Renée verdacht, aangezien veel andere kandidaten dat ook doen. Niet per se alleen Rocky dus.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline molE13

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #270 Gepost op: 14-02-2021, 11:40:14 »
Klopt, ik was even in de war.
Wel denk ik dat er een kans is dat Marije ook Renée verdacht, aangezien veel andere kandidaten dat ook doen. Niet per se alleen Rocky dus.
Ik denk niet dat Rocky vindt dat Renée verdacht is.

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #271 Gepost op: 14-02-2021, 12:10:30 »
Jammer dat Marije voortijdig naar huis moest. Ze lag in Social Media nogal onder vuur, omdat ze naar de mening van een aantal kijkers (iets te) overdreven reageerde. Maar ik heb er nooit moeite mee gehad.

De een is ingetogen, de ander uitbundig, en er zijn nog een paar nuances daar tussenin. So be it.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #272 Gepost op: 14-02-2021, 17:04:02 »
Toffe kandidaat die positieviteit en kleur in de groep bracht. Jammer dat ze Charlotte heeft losgelaten en de overwinning uit handen heeft gegeven.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #273 Gepost op: 14-02-2021, 17:47:35 »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline moldraad

  • Forumlid
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #274 Gepost op: 15-02-2021, 15:04:37 »
Ik weet niet of dit al eerder gemeld is, maar voor de zekerheid toch nog maar hier geplaatst:
Marije kan nog terug komen, want ze heeft nog geen rood scherm gezien! En ze kan dan ook nog de mol zijn. Ws moeten er dan komende aflevering wel 2 mensen afvallen, of een finale met 4 .

Offline Starlight

  • Aanspreekpunt Wie is... de mol?
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Vrouw
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #275 Gepost op: 15-02-2021, 15:16:46 »
Ze heeft wel degelijk een rood scherm gezien. Nadat Renée haar groene scherm had gehad, kreeg Marije haar scherm ook nog te zien ;)
"Daar ligt inderdaad Starlight op een stoel"

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #276 Gepost op: 15-02-2021, 16:37:15 »
Helaas Marije :(

Had het wel verwacht.

Maar....hoe zit t nu met de verwisseling tijdens de ballerinaopdracht. Zij zou bakjes hebben verwisseld. Wie kan t nog meer gedaan hebben ?

En hoe zit t nu met de suggestie dat zij als laatste het bod deed van 5000 euro. ( naar het zonlicht op de wand " gemeten " ) .
Als dat nog steek houdt , zit de mol bij de onderbieders en kunnen het Charlotte en Rocky niet zijn ....toch ?

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #277 Gepost op: 15-02-2021, 17:34:41 »
Marije kan nog terug komen, want ze heeft nog geen rood scherm gezien!

In slaap gevallen tijdens de uitzending? Ik zou deze aflvering nog maar eens terugkijken als ik jou was. Met een goeie bak koffie binnen handbereik. 
 ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Rinusoide

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #278 Gepost op: 15-02-2021, 17:37:35 »
Maar....hoe zit t nu met de verwisseling tijdens de ballerinaopdracht. Zij zou bakjes hebben verwisseld. Wie kan t nog meer gedaan hebben ?

En hoe zit t nu met de suggestie dat zij als laatste het bod deed van 5000 euro. ( naar het zonlicht op de wand " gemeten " ) .
Als dat nog steek houdt , zit de mol bij de onderbieders en kunnen het Charlotte en Rocky niet zijn ....toch ?

Ik denk niet dat er bakjes verwisseld zijn, maar dat er nog helemaal geen geld in de bakjes lag toen de verkenners aan de beurt waren. En dat de productie die in de tussentijd heeft omgewisseld (check het topic over deze opdracht, daar is er ook al het e.e.a. over gezegd met meer details)

Rocky was de laatste die €5000 bood, Marije de eerste. De volgorde was Joshua-Marije-Charlotte-Splinter-Rocky-Renée.

Offline Molle Pietje

  • Forumlid
  • Back to the roots in 2015
Re: [kandidaat] Marije Knevel
« Reactie #279 Gepost op: 15-02-2021, 17:44:49 »
Ik denk niet dat er bakjes verwisseld zijn, maar dat er nog helemaal geen geld in de bakjes lag toen de verkenners aan de beurt waren. En dat de productie die in de tussentijd heeft omgewisseld (check het topic over deze opdracht, daar is er ook al het e.e.a. over gezegd met meer details)

Rocky was de laatste die €5000 bood, Marije de eerste. De volgorde was Joshua-Marije-Charlotte-Splinter-Rocky-Renée.

Thanks...ga ik doen .

Aha ja dat was de volgorde inderdaad ...
ze is in ieder geval dan niet nog eens teruggekomen.