Auteur Topic: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)  (gelezen 30764 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #160 Gepost op: 27-01-2022, 20:03:57 »
Ja, maar toch ook niet zo heel veel? ;D

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #161 Gepost op: 27-01-2022, 20:08:24 »
Genoeg voor een Suzanne, Glen, Welmoed of Arno om zich tussen te wurmen toch?  ;D

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #162 Gepost op: 27-01-2022, 20:11:25 »
Nou vooruit, maar ik denk dat je ::spook:: ::spook:: ziet. Maar voor een molloot is dat heel normaal.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #163 Gepost op: 28-01-2022, 15:54:28 »
De groepsfoto met de laatste 7. Ik vind 'm heel gek uitgesneden, net alsof er links iemand is weggeknipt. Wie weet is dit een soort hint dat er een afvaller terug mag komen (even speculeren)? Nu ze zo'n afvallershotel hebben, is het wel dé kans om makkelijk een afvaller terug in het spel te brengen via een duel tussen de afvallers ofzo. Nadeel is dat die afvaller waarschijnlijk een voordeel heeft qua kennis doordat er info is van vier afvallers.


Die linkerarm van Hila - van haar uit gezien - klopt toch niet? Die voeten zijn ook een zootje. Duidelijk allemaal apart uitgeknipt en toen bij elkaar gezet over een achtergrond, wat schaduw erbij schilderen, klaar.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2022, 15:57:54 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #164 Gepost op: 28-01-2022, 16:03:40 »
Dat is Everons arm. Ik zie niets geks. ::rofl::

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #165 Gepost op: 28-01-2022, 16:07:55 »
Dat is Everons arm. Ik zie niets geks. ::rofl::
Er zou toch ook een arm uit Hila’s mouw moeten komen? Ze zijn te dicht op elkaar gezet lijkt ‘t.
« Laatst bewerkt op: 28-01-2022, 16:10:11 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #166 Gepost op: 28-01-2022, 16:10:04 »
Die verdwijnt in haar mouw achter haar shirt. Zoals het ook bijna met haar rechterarm gebeurt.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #167 Gepost op: 28-01-2022, 16:12:45 »
Die rechterschoen van Sahil en die linker van Everon, vind je dat ook normaal? En gek dat er geen zon valt op het rechterbeen van Hila. Zij krijgt zon van voren, terwijl de anderen zon van opzij krijgen lijkt ‘t. Hila’s gezicht lijkt ook wat groter uit te vallen en haar benen ook, en is ze echt bijna zo groot als Everon?
« Laatst bewerkt op: 28-01-2022, 16:21:43 door Run »

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #168 Gepost op: 28-01-2022, 16:17:23 »
Misschien is de foto wat bewerkt waardoor je het er gek uit vindt zien, maar er meer achter zoeken doe ik zelf niet. ;)

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #169 Gepost op: 29-01-2022, 10:54:57 »
Ik moet na vier keer "niet de Mol" met Splinter te hebben gezien, dat dat afvallershotel wel een echt ontzettend leuke dimensie toevoegt aan alles, ik zou zeggen, widm, hou dat erin! Geen gespoiler over welke afvaller er op Schiphol is gesignaleerd of op sociale media actief is, en voor de afvallers lijkt het me heel leuk, op zo'n manier afkicken.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #170 Gepost op: 29-01-2022, 11:04:51 »
Mee eens, alleen maar voordelen voor iedereen. Het lijkt me alleen wel moeilijk om ze van elkaar gescheiden te houden en te voorkomen dat er geen enkele communicatie plaatsvindt.

Offline molLin

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #171 Gepost op: 30-01-2022, 00:26:36 »
Ik heb 4 verborgen maskers gevonden (5 als je het laatste stukje van de leader ook als een masker rekent)


Tussen Kim-Lian en Glen


Deze zit tussen Fresia en Thomas


Deze zit tussen Hila en Arno. (en kijk eens welke kleur hij heeft.  ::vergroot::)


Tussen Arno en Suzanne


Tussen Sahil en Laetitia

Missen we nog:
Everon en Welmoed Deze twee komen na elkaar in de leader, misschien dat daar iets te vinden valt?

Opvallend:
- Zitten Everon en Welmoed dan in de finale, aangezien ze nooit zijn afgevallen en dus geen masker op hoeven tijdens de reis?
- Tussen Hila en Arno zat het masker met het rood gewaad, betekend dit dat een van de twee de mol is?

Of sterker nog:
Na het masker zien we Arno zitten. Zit hij hier letterlijk achter het masker?  ::vergroot::

Edit: Ik heb het masker tussen Everon en Welmoed gevonden:

(hint kijk naar de grond)

Als dit in het hints topic moet, zeg het even dan verplaats ik het. ;D


Dat is bijzonder. Bij het afscheid van Hila was ook dit laatste shot te zien: in de cirkel van de toren hangend met de armen gespreid. Dit is in de uitzending vorige week niet getoond. Wel hetzelfde shot maar dan van Kim Lian. (tenminste je hoort haar roepen)

Offline Tarbozan

  • Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #172 Gepost op: 30-01-2022, 00:39:25 »
Die linkerarm van Hila - van haar uit gezien - klopt toch niet? Die voeten zijn ook een zootje. Duidelijk allemaal apart uitgeknipt en toen bij elkaar gezet over een achtergrond, wat schaduw erbij schilderen, klaar.

Ik ben het ermee eens dat deze foto wel het minder goede  knip en plakwerk lijkt. De armen van hila. Sahil die half over everon lijkt te zijn geplakt , fresia die net niet op de grond lijkt te staan. De rechtervoet van sahil en de linkervoet van Thomas die ergens lijken te verdwijnen.
De afstanden tussen de personen.  Echt een vreemde foto , maar of we er wat aan hebben , nee denk het niet

Offline Theovv

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #173 Gepost op: 30-01-2022, 01:23:28 »
Klopt de afvallershint nog met Hila? Had zij ook iets roods in de leader?



Dat is bijzonder. Bij het afscheid van Hila was ook dit laatste shot te zien: in de cirkel van de toren hangend met de armen gespreid. Dit is in de uitzending vorige week niet getoond. Wel hetzelfde shot maar dan van Kim Lian. (tenminste je hoort haar roepen)
blijkbaar was dat dus niet KL, maar Hila, want ze laten het zien bij haar kandidaatbeelden.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #174 Gepost op: 30-01-2022, 09:11:07 »
Moeten we de masker beelden nu uitpluizen of we kandidaten in die beelden zien? Vinden we dan meer afvallers?

Had echt gedacht dat Thomas af zou vallen.  ::zwaai::

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #175 Gepost op: 30-01-2022, 10:06:19 »
Moeten we de masker beelden nu uitpluizen of we kandidaten in die beelden zien? Vinden we dan meer afvallers?

Had echt gedacht dat Thomas af zou vallen.  ::zwaai::

Ja, dat vraag ik me ook af. Als we bij elk leader-beeld een kandidaat zouden kunnen koppelen komen we tot 2 x 5 kandidaten, en 1 mol (na het laatste en duidelijkste masker-beeld). Indien zo, worden de finalisten misschien ook aan elkaar gekoppeld (beeld met kandidaat gevolgd door kandidaat)? Beeld Hila wordt gevolgd door Welmoed.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #176 Gepost op: 30-01-2022, 21:35:17 »
Alvast excuses voor mijn tekentalent ::schaam::, maar ik heb geprobeerd de contouren van het masker te tekenen. Als je hem eenmaal ziet, lijkt hij toch wel heel duidelijk op een goud masker.

Overigens geloof ik er niet in dat er ooit een afvallershint zal worden gegeven. Als hij wordt gevonden verpest het een beetje het spel/app-pooltjes en als hij niet wordt gevonden past het ook niet echt bij “de onthulling van de mol”. Eerder dat de maskers voor iets anders staan, of als afleiding erin zijn geplaatst. Maar dit is mijn mening en we zullen het meemaken!  :-X
Sorry, kan hier niets van maken.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #177 Gepost op: 30-01-2022, 21:52:45 »
Moeten we de masker beelden nu uitpluizen of we kandidaten in die beelden zien? Vinden we dan meer afvallers?

Had echt gedacht dat Thomas af zou vallen.  ::zwaai::

Thomas gaat nog wel afvallen.
Een finale met vier.
Voor Everon's fragment (groene flessen) geen masker

Offline DRenziboy

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #178 Gepost op: 30-01-2022, 22:58:21 »
Moeten we de masker beelden nu uitpluizen of we kandidaten in die beelden zien? Vinden we dan meer afvallers?

Had echt gedacht dat Thomas af zou vallen.  ::zwaai::

Die met de vlieger is dan Sahil of Fresia.
Bij het Ballonprikken kan iedereen zijn.
Op de Jetski's zien we volgende week.
Die controlekamer is nog niet geweest
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Extra beeldmateriaal + leader en promo's (vooruitblikken)
« Reactie #179 Gepost op: 31-01-2022, 08:00:46 »

Had echt gedacht dat Thomas af zou vallen.  ::zwaai::

Ik ook, maar meer rationeel gelet op het aantal troeven van de rest. In seizoen 9 had je een finalistenhint die niet officieel als hint bekend is gemaakt. Dus ze zijn niet happig op afvallershints
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan