Auteur Topic: [Kandidaat] Thomas van Luyn  (gelezen 22114 keer)

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #200 Gepost op: 18-02-2022, 12:20:24 »
Samen met mijn vrouw (die Thomas al vanaf aflevering 1 verdenkt en het heel vaak bij het rechte eind heeft) nog even op haar verzoek naar de pleidooien gekeken en met name naar die van de kandidaten die nu nog in het spel zijn. Thomas springt er hier toch echt uit. De andere kandidaten kijken overtuigend en recht in de camera. Thomas kijkt met name weg op het moment dat hij zegt "helaas niet als Mol, wel dat ik dat had gewild". Screenshot van dat moment hieronder, maar ik zeg kijk dit fragment zelf maar eens helemaal terug. Eerste hit als je in YouTube zoekt op livestream wie is de mol 2022.
Mijn excuses als een opmerking met deze strekking al eerder is geplaatst.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #201 Gepost op: 18-02-2022, 12:25:01 »
Slimme vrouw heb je.   ;)
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #202 Gepost op: 18-02-2022, 12:29:30 »
Deze .. inmiddels vrij oude foto bij terugkeer op schiphol is toch wel grappig om nu te zien.

Tho lijkt toch n beetje uit te beelden “sorry it was me”
Ik vind zijn blik vergelijkbaar met die van suzanne en die is de mol volgens mij niet :). Ik intepreteer het meer als. Ahhhh jammer het zit erop!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #203 Gepost op: 18-02-2022, 13:19:10 »
Qua houding kan hij zeker nog de mol zijn.
Sowieso komt hij soms wat onhandig over, maar tegelijkertijd zijn er momenten dat hij scherp en snel reageert. Dat hij wegkijkt bij zijn pleidooi, kan verdacht zijn.  ::vergroot::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #204 Gepost op: 18-02-2022, 13:40:38 »
Samen met mijn vrouw (die Thomas al vanaf aflevering 1 verdenkt en het heel vaak bij het rechte eind heeft) nog even op haar verzoek naar de pleidooien gekeken en met name naar die van de kandidaten die nu nog in het spel zijn. Thomas springt er hier toch echt uit. De andere kandidaten kijken overtuigend en recht in de camera. Thomas kijkt met name weg op het moment dat hij zegt "helaas niet als Mol, wel dat ik dat had gewild". Screenshot van dat moment hieronder, maar ik zeg kijk dit fragment zelf maar eens helemaal terug. Eerste hit als je in YouTube zoekt op livestream wie is de mol 2022.
Mijn excuses als een opmerking met deze strekking al eerder is geplaatst.

Ik heb hem net even teruggekeken.

Thomas krijgt ook nog de vraag wie hij denkt dat Nederland het meest verdenkt. Tijdens zijn antwoord maakt hij een W op zijn gezicht (omgekeerde M).

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #205 Gepost op: 18-02-2022, 13:42:14 »
Maar kijk dan ook naar zijn acties en het geld dat hij binnen haalt. Zeker op plekken waar hij makkelijk had kunnen mollen (foto’s maken, verdubbelaar vinden, hoog spel spelen, zwanen, kistjes opduiken, lasergamen). En vaak opmerkingen om eerst te overleggen bijv. Al met al slaat hij toch meer ver door richting kandidaat. Ook zijn focus op jokers (zorgen dat je ze zelf krijgt) vind ik kandidatengedrag. Ik zou hem geweldig vinden als mol maar dan heeft ie wel wat laten liggen.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #206 Gepost op: 18-02-2022, 13:48:38 »
Maar kijk dan ook naar zijn acties en het geld dat hij binnen haalt. Zeker op plekken waar hij makkelijk had kunnen mollen (foto’s maken, verdubbelaar vinden, hoog spel spelen, zwanen, kistjes opduiken, lasergamen). En vaak opmerkingen om eerst te overleggen bijv. Al met al slaat hij toch meer ver door richting kandidaat. Ook zijn focus op jokers (zorgen dat je ze zelf krijgt) vind ik kandidatengedrag. Ik zou hem geweldig vinden als mol maar dan heeft ie wel wat laten liggen.

Zeker mee eens. (Alhoewel ik dat van alle 4 zou vinden, ze hebben allemaal kansen laten liggen).

Ik denk wel dat hij bij de zwanen en het lasergamen heeft gemold (als hij de mol is). Bij de zwanen had er waarschijnlijk veel meer verdiend kunnen worden en bij het lasergamen is al eens gesuggereerd dat iemand kistjes onklaar heeft gemaakt.

Ben iig blij dat het seizoen bijna voorbij is haha, ik ben er zelf nog niet helemaal uit namelijk.

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #207 Gepost op: 18-02-2022, 14:25:58 »
De zwanen zijn (zie dat topic) ook berekent en het lijkt erop dat hij best veel heeft binnen gehaald.
Bij het kistje lasergamen heeft hij niets gedaan om te vertragen, hij liet zich gewoon door welmoed wegbrengen ;-)

En wanneer heeft fresia dan voor geld gezorgd behalve wat kleine bedragen waar anderen bij waren? Bij alleen al de onderdelen die ik hiervoor noemde bij Thomas heeft zij bijna niets binnen gehaald (alleen zwanen en 2 foto’s Millie’s). Everon ook veel minder dan Thomas (of eigenlijk ook praktisch niets). Kim heeft ook veel binnen gehaald.

Offline Emmel

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #208 Gepost op: 18-02-2022, 14:50:09 »
De zwanen zijn (zie dat topic) ook berekent en het lijkt erop dat hij best veel heeft binnen gehaald.
Bij het kistje lasergamen heeft hij niets gedaan om te vertragen, hij liet zich gewoon door welmoed wegbrengen ;-)

En wanneer heeft fresia dan voor geld gezorgd behalve wat kleine bedragen waar anderen bij waren? Bij alleen al de onderdelen die ik hiervoor noemde bij Thomas heeft zij bijna niets binnen gehaald (alleen zwanen en 2 foto’s Millie’s). Everon ook veel minder dan Thomas (of eigenlijk ook praktisch niets). Kim heeft ook veel binnen gehaald.

Bij de zwanen lijkt het er misschien op, alhoewel ik ook een berekening heb gelezen die suggereerde dat het maximum bedrag meer dan 100€ zou zijn. En wat betreft het lasergamen: er waren er een boel die hun kistje niet open konden krijgen. Daar kan dus gemold zijn. Maar goed, ik weet het niet en hou hier graag de opties nog open ;-)

Fresia brengt idd weinig in de pot, helemaal mee eens. Ik bedoelde juist dat ik bij alle 4 momenten zou hebben waarvan ik denk dat ze hadden kunnen mollen, maar dat niet gedaan hebben. Bij de een wel meer dan bij de ander.

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #209 Gepost op: 18-02-2022, 14:55:36 »
Qua (mogelijke mollen-)acties heb ik Thomas wel afgestreept. Aan de andere kant: voor alle vier geldt dat ze zowel molse als onmolse acties hebben gedaan. De finale wordt in ieder geval spannend.  ::jaja::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #210 Gepost op: 18-02-2022, 15:31:00 »
Oké... even samenvattend wat anderen al hebben gevonden aan mogelijke hints...


Thomas dus 6 keer 2e van links op de 2e rij bij executie

en in afl. 7 en 8 (preview) is hij de 2e van links

2e bij Rik begin afl. 1

22e seizoen, 2e Thomas. Thomas betekent tweelingen. 11 deelnemers

boot 17 --> Thomas Cammaert S17


Samen met mijn vrouw (die Thomas al vanaf aflevering 1 verdenkt en het heel vaak bij het rechte eind heeft) nog even op haar verzoek naar de pleidooien gekeken en met name naar die van de kandidaten die nu nog in het spel zijn. Thomas springt er hier toch echt uit. De andere kandidaten kijken overtuigend en recht in de camera. Thomas kijkt met name weg op het moment dat hij zegt "helaas niet als Mol, wel dat ik dat had gewild". Screenshot van dat moment hieronder, maar ik zeg kijk dit fragment zelf maar eens helemaal terug. Eerste hit als je in YouTube zoekt op livestream wie is de mol 2022.
Mijn excuses als een opmerking met deze strekking al eerder is geplaatst.

Je kan de livestream hier terugkijken via deze link van Brtdm, zonder commentaar van een YouTuber:

https://brtdm-3.stackstorage.com/s/Wk0RNghmgOnuXhc/en_US?dir=%2FWIDM%2FS22&node-id=7162

vanaf 5:15 op volledig scherm  ::kado::

werkt prima via de preview ::jaja::


Ik had het vanochtend nog gekeken en kwam tot dezelfde conclusie.

Daarnaast z'n hele zijn. De mate van stress die ik bij hem zie, zie ik niet bij Kim, Fresia of zelfs Everon. Zie je o.a. bij de vragenrondjes. Niemand is zo gestrest als Thomas.

Als je dan een voorstelling van hem bekijkt ...maar een fractie van die stress. Bijna niks. Vol op het publiek... draait 'ie z'n hand niet voor om.

Ik kan er niet bij dat zo'n podiumbeest het dan zo lastig zou vinden om als kandidaat mee te doen aan dit spel, waar hij niet eens groot fan van is. Hij kijkt 'soms', volgens het Molboekje.


Thomas staat wel erg centraal in die foto.  8)

Ja, ik had 'm er die ochtend ook weer bij gepakt, die foto die FS postte. Eens met jullie en MartinJ. Ik blijf naar het begin teruggaan.

Everon en Fresia lijken tot figuranten gereduceerd in die foto. Ongelofelijke Thomas staat erbij als de persoon waar alles om draait  ::zon::
« Laatst bewerkt op: 18-02-2022, 15:41:36 door Amethyst »

Offline Rozz75

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #211 Gepost op: 18-02-2022, 15:36:24 »
Thomas gestresst? Ik zie niemand zo genieten als Thomas! Hij ligt regelmatig in een deuk tijdens de biecht (denk maar aan de veren binnen bereik). En die tweede van links, ik zie daar geen hint in. Ik kijk liever naar kandidatengedrag en hoeveel (onnodig) geld iemand binnen brengt. Ik wil hem graag als mol, maar kan niet over zijn kandidaten acties heen stappen helaas. Anders ben ik benieuwd naar zijn uitleg!

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #212 Gepost op: 18-02-2022, 15:43:32 »
Ik kan zaterdagavond wel de uitzending zien, maar niet online zijn. Mocht Thomas er geheel tegen mijn verwachting in toch uitvliegen, dan is het uitblijven van een reactie mijnerzijds dus geen teken van niet tegen mijn verlies kunnen, maar puur omdat ik dan offline ben. Ik zal dan op zondag ruiterlijk mijn ongelijk toegeven. Maar eerlijk gezegd raak ik steeds meer overtuigd van Thomas, dus denk ik dat ik een rustige zaterdagavond zal hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #213 Gepost op: 18-02-2022, 17:24:25 »
Thomas gestresst? Ik zie niemand zo genieten als Thomas!

::bloos::

Ik bedoelde de livestream. Dat was heel lastig voor de Mol. De druk om te presteren hoog.

Focus ik me dus op als een malle. Wie had daar afwijkend gedrag? En ...verwacht je dat bij iemand met zoveel levens- en podiumervaring? Dat soort vragen probeer ik mezelf te stellen.

Ben het met je eens dat Thomas veel kandidatengedrag lijkt te vertonen (doet ie dan goed als Mol) en ja, in beeld misschien te veel geld in de pot brengt. Maar vind de edit van de opdrachten die je noemt te vaag om uit te sluiten dat hij daar gemold zou kunnen hebben.

'Hoog spel spelen' is voor mij juist een reden om hem te blijven verdenken. Gedrag prima verklaarbaar, suggestieve edit, geen beelden van hem aan de kant van de portoketen waar je de trolacties juist verwacht.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #214 Gepost op: 18-02-2022, 17:40:17 »
Het verschil tussen de Thomas bij het pleidooi en de Thomas bij de executies is wat mij betreft inderdaad levensgroot. Zo gestrest als hij was bij het pleidooi, zo ontspannen is hij bij de executies. Terwijl je bij een kandidaat eerder het omgekeerde zou verwachten.
Maar voor de Mol was het zo belangrijk om die vrijstelling in aflevering 1 te winnen, niet om door te zijn maar om €5000 uit de pot te spelen. Dat is ook één van de redenen waarom ik Everon verdenk. Niet omdat hij gespannen was bij het pleidooi hoor, maar om redenen die ik hier al eerder heb genoemd.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #215 Gepost op: 18-02-2022, 17:57:20 »
Ik kan zaterdagavond wel de uitzending zien, maar niet online zijn. Mocht Thomas er geheel tegen mijn verwachting in toch uitvliegen, dan is het uitblijven van een reactie mijnerzijds dus geen teken van niet tegen mijn verlies kunnen, maar puur omdat ik dan offline ben. Ik zal dan op zondag ruiterlijk mijn ongelijk toegeven. Maar eerlijk gezegd raak ik steeds meer overtuigd van Thomas, dus denk ik dat ik een rustige zaterdagavond zal hebben.

Haha,  ::rofl:: het gaat toch helemaal niet om 'fouten toegeven' of 'verlies', Vrij naar Sahil: het is maar een spelletje het is je nu al vergeven, ik hoop ook dat Thomas het -tegen een hoop logica,
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
en binnengehaalde bedragen in- is, het is mijn allergrootste wensmol,   ::bravo::  maar als hij het niet is, so be it.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #216 Gepost op: 18-02-2022, 18:02:43 »
Tuurlijk is het maar een spelletje, maar ik wil graag dat duidelijk is dat ik - al ben ik soms wel erg fanatiek - altijd ruiterlijk zal bekennen dat ik ernaast zat als dat zo is. Zo houden we de sfeer op dit forum fijn, toch?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #217 Gepost op: 18-02-2022, 18:54:16 »
Bij de verdenkingen in de eerste aflevering zien we veel kandidaten met hun molboekje. Die van Thomas wijkt af omdat deze opengeslagen is aan het eind, bij de anderen zie je dat ze nog in het begin zijn.

Voorafgaand aan de pleidooien heeft hij als enige zijn molboekje niet in zijn hand, maar ligt het onder zijn stoel. Kent hij zijn tekst uit zijn hoofd weet of heeft hij er niets in geschreven?
« Laatst bewerkt op: 18-02-2022, 18:59:16 door Delightz »

Offline El Mollo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #218 Gepost op: 18-02-2022, 18:55:23 »
Het beeld is gespiegeld in de ruit van de deur.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Thomas van Luyn
« Reactie #219 Gepost op: 18-02-2022, 20:00:01 »
Tuurlijk is het maar een spelletje, maar ik wil graag dat duidelijk is dat ik - al ben ik soms wel erg fanatiek - altijd ruiterlijk zal bekennen dat ik ernaast zat als dat zo is. Zo houden we de sfeer op dit forum fijn, toch?
De fanatiekste mensen eten ook altijd nog een kledingstuk naar keuze op als hun mol het niet is, heb je al iets op het menu staan?  ;D
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human