Auteur Topic: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Zwanenmeer  (gelezen 13386 keer)

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Zwanenmeer
« Reactie #120 Gepost op: 17-02-2022, 23:58:18 »
Na het terug kijken van alle afleveringen. Is het vooral bij deze opdracht duidelijk Wie de Mol is  ::vergroot::

Bij 9 vd 10 vragen beantwoord hij met : 'Dat ben ik niet'

De porto staat opeens op een andere frequentie.
Maar dat kwam in eerste instantie omdat Laetitia natte handen had van het zwemmen????

Blijkt dat de porto dus op een andere frequentie is gezet.
Everon  ;D

Ja, die porto, dat was wel een dingetje waarover Everonook nog eens liegt in de biecht. Het kon toen nog Laetitia zijn, maar nu die weg is, kan dat ook niet meer of de porto is per ongeluk op een andere frequentie terecht gekomen.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Zwanenmeer
« Reactie #121 Gepost op: 18-02-2022, 14:33:59 »


Het verbaast me dat ik dit screenshot nog niet hier heb gevonden! Dit is het moment dat Laetitia het water in is en waar na vreemd genoeg de porto op een ander kanaal staat. Heel raar.  :)

Offline Didier

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • 😁😁
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Zwanenmeer
« Reactie #122 Gepost op: 2-03-2022, 19:45:41 »
Ik denk dat er ergens een of een paar hoge bedragen waren, maar dat die aan de andere kant ook bedrukt waren, maar met een klein bedrag. De papiertjes waren slechts met een clipje vast gemaakt en dus best makkelijk om te draaien (van het clipje af, omdraaien en weer aan het clipje). Zo kan je als mol best wel wat zwanen meenemen, als je weet dat de vermenigvuldigingsfactor niet heel hoog is.
Ik heb hier geen bewijs voor, maar ik heb zo'n gevoel. Het past iig lekker in mijn fresia tunneltje, die, net als kim-lian, meerdere keren in het water is gesprongen

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Zwanenmeer
« Reactie #123 Gepost op: 3-03-2022, 11:20:39 »
Ja, die porto, dat was wel een dingetje waarover Everonook nog eens liegt in de biecht. Het kon toen nog Laetitia zijn, maar nu die weg is, kan dat ook niet meer of de porto is per ongeluk op een andere frequentie terecht gekomen.

Het kan nog altijd Laetitia zijn. Nepmollen/per ongeluk. Ook Everon kan het per ongeluk hebben gedaan.

Dan vind ik Fresia die de correctie doet opvallender.

Offline Talpavenator

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
Re: [Aflevering 5] Opdracht 2 - Zwanenmeer
« Reactie #124 Gepost op: 3-03-2022, 13:48:54 »
In welke zin opvallender? Ik vond het op dat moment eigenlijk een onmolse actie. Als mol zou je hen toch lekker verder kunnen laten doormodderen? ;) naar de opdracht ervoor. Toch zie ik Fresia zo vaak rare dingen doen, dat ik haar niet helemaal kan uitsluiten.
Gelukkig zaterdag het verlossende antwoord op die ene vraag...
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.