Auteur Topic: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig  (gelezen 14659 keer)

Offline Tungsten

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #80 Gepost op: 21-02-2022, 23:07:42 »
Het viel me ook op dat we bij minimaal één vraag alleen een antwoord kregen te horen van Fresia naar de heren beneden.

Dit is denk ik de vraag “Wie gingen er zwemmen na de opdracht prikactie?” Op container B staat dit antwoord, die wordt ook weggehaald

Ik denk dat Everon vanaf de plek waar de heftruck stond redeneerde. De container die hij dan liet ophalen is de tweede van onder in de laatste rij. De onderste is dan al weg. En dat klopt dan ook volgens mij.
Mee eens, dit is container O met daarop volgens mij Everon, Kim-Lian, Laetitia, Sahil.  Ik weet niet welke vraag daarbij hoort. Iemand een idee welke vraag daarbij hoort?

Er zijn verschillende containers met verschillende kleuren met hetzelfde antwoord erop. Hoeft dus niet te zijn dat Everon een verkeerde container pakt. Kan een andere container met hetzelfde antwoord zijn.

Er is flink gerommeld in de volgorde van containers pakken. Everon pakt een rode container,  volgens mij container M. Wat daarop staat weet ik niet precies. Het zijlijn ieder geval 3 regels tekst. Everon lijkt het voor te lezen op een gegeven moment “Arno, Fresia, hila, Kim… nee jij had geld hè?”

 Container I waar fresia op staat is uiteindelijk weg. Dus dit beeld is geknipt.

Overzicht:
1. Arno, Sahil
 - geen vraag gehoord maar waren een duo bij "vakbondje" en "hoog spel spelen"

2. Glen, Kim-Lian, Suzanne
 - Zaten samen met Arno bij "Avondklok"

9. Arno, Everon, Hila, Fresia, Kim-Lian, Welmoed
 - ???

10. Hila, Thomas
 - Bij wie werden 3 verschillen doorgegeven bij "huis(ont)houden"?

12. Fresia, Kim-Lian, (Laetitia)
 - Wie heeft schapen in het Kim-Lian hok gezet?

Er mist nog 1 container en 1 vraag die beide niet in beeld komen. Aangevuld bij 16.

Ik heb voor 2 containers geen vraag of waar ze eventueel samen iets gedaan hebben. Er waren dus wel veel verschillende containers, Thomas 2x en Everon, Hila, Thomas stond zowel op een witte als rode container.
De container die ze aanduidden op het laatste moest weg zijn want was het antwoord op lasergame.
Everon zegt ergens dat Thomas er 2x staat, maar niemand komt erop om ook die 2de gewoon te verwijderen. Het geld kan onmogelijk in dubbele containers liggen, dus of verwijderen of negeren.

Mocht iemand toch nog een vraag/verband weten bij de 2 overgebleven naamkaartjes, maar ik kom er niet echt uit.

1 Arno Sahil: ik dacht misschien nog; wie schreeuwde er een getal in de opdracht luidsprekers?

2 ik zou dit een rare vraag vinden, omdat die erg afwijkt van de andere vragen. Bovendien was er al een vraag over die opdracht, zelfs over groepjes..

9 waar komt dit antwoord in beeld? Ik heb het na 2 dagen speuren niet in mijn lijstje staan namelijk :O

10 ik zou als antwoord op die vraag Hila, Kim-Lian, Laetitia, Thomas zeggen. Dat is container J

12 antwoord lijkt mij uit de beelden duidelijk Fresia Kim Lian en Laetitia. Deze container heb ik niet terug kunnen vinden, maar moet container P R of M zijn.

Everon zegt dat er 2 Thomas container staan, we zien er echter altijd maar 1 (G) Thomas zegt alleen “noted”. Zijn er ook écht 2 Thomassen? Ik denk van wel, maar is niet zeker te zeggen. We zien wel 2 keer Everon hila en Thomas: container A en container C.

We horen Kim Lian zeggen “wie hebben jokers verkregen tijdens…” waarop Fresia haar afkapt en zegt: dat is Thomas, hij heeft een vrijstelling gekregen en eentje was een joker. Ik vind dat een vreemd gesprek. Maar weet niet wat we daaruit kunnen halen qua vragen..
Glow in the dark

Offline Tungsten

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #81 Gepost op: 21-02-2022, 23:08:51 »

Ik begrijp niet helemaal hoe jij telt, maar van de overgebleven containers weet ik van 2 niet wat erop staan, namelijk P en R

Arno, Fresia Kim Lian Sahil Thomas (B) wat jij zegt dat op 16 staat, wordt volgens mij weggehaald door Thomas.

Welke letter heeft container 17? Misschien kan ik daar nog iets terugvinden.

Thomas maakt ook nog een opvallende opmerking tijdens porto-overleg met Kim Lian:
Kim Lian "Wie leverde een ingeleverde foto van Arno in" (Wat een rare vraag)
Thomas: "Weet ik niet meer.. Misschien lost het zich vanzelf op. Als we iets anders moeten weghalen, dan weten we dat jij het bent."
Met andere woorden; als er straks een container overblijft met jouw naam, Kim Lian, dan weten we dat jij bij deze vraag past. Dan zou je kunnen afleiden dat Thomas weet dat er een container met "Kim Lian" is. Of hij gebruikt het puur als hypothetisch voorbeeld, kan ook.

De vraag is denk ik “ wie tekende de ingeleverde foto van Arno?” Kim Lian struikelt erover. Ik denk dat dit een veelbesproken vraag is, en dat Thomas ook met Fresia hierover overlegd, en zegt “ als we iets anders moeten weghalen, dan weten we dat jij het bent” waarbij de “jij” op Fresia slaat. De antwoordmogelijkheden waren of Thomas of Fresia, kim lian was geen optie.

Zo moet er ergens alleen Laetitia zijn, gokken op de plaatjes, container 15 misschien?

Q is de container met alleen Laetitia erop, de container is kort te zien achter Everon en Thomas als Rik naar de toe komt voor de gok. Het kan alleen maar Q zijn omdat ik de eendere containers waar het bordje op die manier aan zit al weet, en omdat de andere optie (P) veel viezer/roestiger is.

Tsja dan is er de vraag of wij alle vragen hebben gehad, ik vermoed van wel. Met een paar dubbele containers ben je er al namelijk. Hier even een overzicht van de vragen op volgorde van zoals we hebben gezien / gehoord, met goede antwoord erbij en op welke container (C) -volgens mijn telling per rij naar beneden beginnen linksboven- dat te zien was.

1. Vakmanscha(a)p wie in het vak Kom-Lian > Fresia, Kim-Lian, Laetitia > niet gevonden
2. (af)troeven wie in troeven? > Arno, Hila, Laetitia, Suzanne, Thomas, Welmoed > C2 (gevonden door Thomas)
3. Wie begon bij avondklok in de kerk? > Everon, Hila, Thomas > C3 en C5  (C3 gevonden door Thomas, C5 blijven staan)
4. Bij wie is de verdubbelaar gegooid? > Laetitia, Thomas > C8 (gevonden door Thomas)
5. '...tijdens de livestrean bij 'Ontmaskerd' ? > ? niet gevonden
6. Wie ging na prikactie zwemmen? (Eerst zegt Fresia de vraag niet, later wel) > C16 (Thomas dirigeert Everon daarheen)
7. Wie begon in het water bij net of net niet > Arne, Fresia, Hila, Kim-Lian, Sahil (Welmoed?) C9
8. Wie werd afgeschoten bij het lasergamen? > Everon, Fresia, Hila, Kim-Lian, Welmoed > ?
9. Wie hebben drie verschillen doorgegeven bij huis(ont)houden? > Hila, Kim-Lian, Laetitia, Thomas > C13
10. Wie tekende Arno bij Vergezichten? (vraag volgens Kim-Lian) > Fresia > C6 & C10
11. Wie als eerste in theater? > Laetitia > ?

vier combinaties niet gezien
Combinaties die we wel zagen maar waar geen vraag bij past:

c17 > Everon, Laetitia, Kim-lian, Sahil
? (C4?) > Arno, Kim-Lian, Sahil, Suzanne, Welmoed
? (C1?) > Glen, Kim-Lian, Suzanne 

Al eerder door iemand gemeld, dat het antwoord met Glen kon zijn "Wie heeft naast Laetitia iets over zingen gezegd..."

Blijft mijn conclusie dat container 14 (een rode, rechtsboven) de onbekende blijft, en dat container 17 onterecht door Everon is weggehaald.

Waar ik op uit kwam was dit:
1 P of R
2 D
3 A en C
4 N
5 ?
6 B
7 F
8 K
9 J
10 I
11 Q

Je mist een bekende vraag:
12 Wie heeft jokers gewonnen bij de opdracht vakbondje? Thomas (G, mogelijk ook L, dit is een bordje met 1 naam erop, maar kan ook nog R zijn)

Waar zag jij “Arno, Kim Lian, sahil, suzanne, Welmoed”? Die ben ik niet tegen gekomen.

Wat mij nog opviel: Fresia vraagt naar het team troeven, waarop eerst Everon een verkeerde container noemt (J), maar Thomas daarna met de juiste komt (D), hij noemt de namen op in de porto en daarbij: ik heb hem. Vervolgens wordt deze container niet weggehaald, maar lijkt het erop dat in plaats daarvan de container erachter (E Glen, Kim Lian, suzanne) wordt weggehaald, sowieso door Thomas. We zien die container als 3e worden weggehaald door hem. Knip en plakwerk van de regie kan hebben vertekend wat er is gebeurd, maar de vraag blijft, waarom is container D niet weggehaald, terwijl duidelijk was dat die weg moet. Dat we niet weten welke vraag er bij E hoort, maakt dit niet veel inzichtelijker..

Ik vind een vraag waarin al 1 persoon wordt genoemd niet aannemelijk.
Glow in the dark

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #82 Gepost op: 21-02-2022, 23:14:24 »
Elke vraag gaat over één opdracht ::vergroot::?

Offline Tungsten

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #83 Gepost op: 21-02-2022, 23:26:10 »
Elke vraag gaat over één opdracht ::vergroot::?
Met 21 opdrachten kunnen an niet alle opdrachten aan bod komen, maar ik denk inderdaad wel dat er geen 2 vragen over dezelfde opdracht zijn.

De vraag over het zwemmen na prikactie is dan een buitenbeentje, maar zou dan bij prikactie horen lijkt me.
Glow in the dark

Offline molletje1985

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #84 Gepost op: 22-02-2022, 08:32:42 »
Overzicht:
1. Arno, Sahil
 - geen vraag gehoord maar waren een duo bij "vakbondje" en "hoog spel spelen"

2. Glen, Kim-Lian, Suzanne
 - Zaten samen met Arno bij "Avondklok"

3. Everon, Hila, Thomas
 - Wie begonnen bij "avondklok" aan de kerk?

4. Laetitia, Thomas
 - Naar wie is een verdubbellaar gegooid bij "uit de lucht gegrepen"?

5. Arno, Fresia, Hila, Kim-Lian, Sahil, Welmoed
 - Wie begonnen bij "net wel of net niet" in het water?

6. Arno, Hila, Laetitia, Suzanne, Thomas, Welmoed
 - Wie zaten bij "Af-troeven" bij troeven?

7. Arno, Fresia, Kim-Lian, Sahil, Thomas
 - Wie is nog gaan zwemmen na "Prikactie"?

8. Thomas
 - Wie heeft jokers gekregen bij "vakbondje"?

9. Arno, Everon, Hila, Fresia, Kim-Lian, Welmoed
 - ???

10. Hila, Thomas
 - Bij wie werden 3 verschillen doorgegeven bij "huis(ont)houden"?

11. Fresia
 - Wie leverde de foto van Arno in?

12. Fresia, Kim-Lian, (Laetitia)
 - Wie heeft schapen in het Kim-Lian hok gezet?

13. Everon, Fresia, Hila, Kim-Lian, Welmoed
 - Wie werd er afgeschoten bij het lasergamen?

14. Laetitia
 - Wie kwam als eerste aan bij het Amfitheater?

15. Glen, Everon ofwel Arno
 - Halve vraag: ... tijdens de livestream bij de opdracht "ontmaskerd?"?
   We kennen het begin van deze vraag niet.

16. Everon, Kim-Lian, Laetitia, Sahil. Container met Sealand op.
 - Wie hadden 4 zwanen bij zwanenmeer? Gokje want niet gehoord.

Er mist nog 1 container en 1 vraag die beide niet in beeld komen. Aangevuld bij 16.

Ik heb voor 2 containers geen vraag of waar ze eventueel samen iets gedaan hebben. Er waren dus wel veel verschillende containers, Thomas 2x en Everon, Hila, Thomas stond zowel op een witte als rode container.
De container die ze aanduidden op het laatste moest weg zijn want was het antwoord op lasergame.
Everon zegt ergens dat Thomas er 2x staat, maar niemand komt erop om ook die 2de gewoon te verwijderen. Het geld kan onmogelijk in dubbele containers liggen, dus of verwijderen of negeren.

Mocht iemand toch nog een vraag/verband weten bij de 2 overgebleven naamkaartjes, maar ik kom er niet echt uit.

Vraag 9: Arno hoort er niet bij. Dit is het antwoord op de vraag Wie werd er afgeschoten tijdens de laseropdracht?

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #85 Gepost op: 22-02-2022, 10:13:45 »
Met die luchtfoto erbij bekruipt mij weer de gedachte: waarom staan de containers zoals ze staan? Waarom zijn het er 18 en niet 16 of 20 (dat levert een mooier plaatje op). En waarom staan er een paar rode tussen (er zijn daar genoeg grijze te vinden)? Iets met een code?

Offline JanneMol

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #86 Gepost op: 22-02-2022, 10:45:00 »
Voor mij zijn er 2 scenario's dat er containers overblijven: a. er zijn niet genoeg vragen geformuleerd, b. er moesten meerdere containers weg bij sommige vragen.

Ik dacht dat misschien de deelzinnen op verschillende manieren gecombineerd konden worden en er meer vragen gevormd konden worden. Bijvoorbeeld: "Wie verkregen een vrijstelling bij de opdracht... Ontmaskerd/Vakbondje", of "Wie kwam als eerste aan bij... het amfitheater/de opdracht vakbondje". Maar door de formulering van de deelzinnen lijkt dit heel lastig. Vooral omdat het woord opdracht soms in het eerste deel en soms in het tweede deel staat. Maar we hebben ook van sommige antwoorden geen van beide deelzinnen gezien/gehoord. Misschien kan iemand anders hier nog meer uit puzzelen:



Als er inderdaad niet meer vragen te formuleren waren met de deelzinnen die ze hadden lijkt me de fout liggen bij de mannen beneden.

Offline molletje1985

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #87 Gepost op: 22-02-2022, 11:26:33 »
Met die luchtfoto erbij bekruipt mij weer de gedachte: waarom staan de containers zoals ze staan? Waarom zijn het er 18 en niet 16 of 20 (dat levert een mooier plaatje op). En waarom staan er een paar rode tussen (er zijn daar genoeg grijze te vinden)? Iets met een code?

Dat vroeg ik me ook al af.
Fresia Coutino Arias heeft 18 letters
Everon Jackson Hooi 17 letters (17 containers + de juiste met geld)
Kim-Lian van der Meij heeft ook 17 letters.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #88 Gepost op: 22-02-2022, 11:36:05 »
Vraag 9: Arno hoort er niet bij. Dit is het antwoord op de vraag Wie werd er afgeschoten tijdens de laseropdracht?
Ik heb het nog eens terug gekeken en ik heb geen flauw idee waar ik dat vandaan heb gehaald. Arno hoort daar inderdaad niet bij.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #89 Gepost op: 22-02-2022, 11:36:57 »
Met die luchtfoto erbij bekruipt mij weer de gedachte: waarom staan de containers zoals ze staan? Waarom zijn het er 18 en niet 16 of 20 (dat levert een mooier plaatje op). En waarom staan er een paar rode tussen (er zijn daar genoeg grijze te vinden)? Iets met een code?
Ñ ? met een tilde. Zoals in CousiÑo ?
N in rood, in geel iets wat dan de tilde zou moeten zijn. Was mooier geweest als er vijf containers naast elkaar stonden in plaats van 4. Dat is een kwestie van passen en meten van tijd en ruimte.
Maar na Fourty-Fourty (strand parasollen) is ook dit waarschijnlijk niet wat het lijkt.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 12:10:08 door foxhunter »

Offline molletje1985

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #90 Gepost op: 22-02-2022, 12:51:35 »
Misschien zijn de rode containers wel alle dubbele combinaties en moeten we ons focussen op de witte.

Die lijken van bovenaf gezien de letter U te vormen.
U is de 21e letter van het alfabet.

Kim-Lian wijst dit getal heel subtiel aan met haar hand, terwijl Fresia bezig is met het doorgeven van de vragen.
Maar wat betekent de letter U? En wat heeft dit met Kim-Lian te maken? 

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #91 Gepost op: 22-02-2022, 13:10:53 »
Ik kom uit op het volgende:

A Everon, Hila, Thomas
B Arno, Fresia, Kim-Lian, Sahil, Thomas
C Everon, Hila, Thomas
D Arno, Hila, Laetitia, Suzanne, Thomas, Welmoet
E Glenn, Kim-Lian, Suzanne

F Arno, Fresia, Hila, Kim-Lian, Sahil, Welmoed
G Thomas
H Arno, Sahil
I Fresia

J Hila, Kim-Lian, Laetitia, Thomas
K Everon, Fresia, Hila, Kim-Lian, Welmoed (Keuze Kim-Lian -> leeg)
L (1 naam, mogelijk 2e Thomas)
M (3 regels, mogelijk Arno, Fresia, hila, Kim Lian, +)

N Laetitia, Thomas
O Everon, Kim-Lian, Laetitia, Sahil
P ?
Q Laetitia
R ?
F en M zouden dan ook dubbel kunnen zijn?
De P en de R zijn dan de antwoorden op:
- Wie hebben bij "Vakmanscha(a)p" de schapen in het KL hok gezet?
-... bij de opdracht "Ontmaskering"?

Als er zoals al aangegeven er maar 1 vraag per opdracht is, zou het antwoord "Arno, Sahil" H uit de Hoog gegrepen opdracht moeten komen en "Everon, KL, Laetitia, Sahil" O uit Het Zwanenmeer, zij hadden 4 zwanen verzameld.

Dan is container E: Glen, Kim-Lian, Suzanne de foute die moest blijven staan. We hebben alle opdrachten uit afl. 1 gehad, tenzij het bij de ontmaskering zou horen, maar ik kan geen verband leggen.
 

Offline rubes

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #92 Gepost op: 22-02-2022, 13:15:52 »
F en M zouden dan ook dubbel kunnen zijn?
De P en de R zijn dan de antwoorden op:
- Wie hebben bij "Vakmanscha(a)p" de schapen in het KL hok gezet?
-... bij de opdracht "Ontmaskering"?

Als er zoals al aangegeven er maar 1 vraag per opdracht is, zou het antwoord "Arno, Sahil" H uit de Hoog gegrepen opdracht moeten komen en "Everon, KL, Laetitia, Sahil" O uit Het Zwanenmeer, zij hadden 4 zwanen verzameld.

Dan is container E: Glen, Kim-Lian, Suzanne de foute die moest blijven staan. We hebben alle opdrachten uit afl. 1 gehad, tenzij het bij de ontmaskering zou horen, maar ik kan geen verband leggen.

Waar geld in moet liggen is denk Glen, Kim en Suzanne. eerste en tweede afvaller met de mol.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #93 Gepost op: 22-02-2022, 13:26:16 »
1. Everon heeft veel foute antwoorden gegeven.
2. In beeld twee verkeerde containers weggehaald:
   A) Arno, Sahil als een Thomas container.
   B) Container EKLSahil (te zien in de spiegel als Thomas de container rechtsonder (TL) ophaalt, als zijnde een container FKTAS.
3. Bovendien is container EKLS(ahil) nergens aan te linken en staat er Sealand op.

De dames boven niet op een fout kunnen betrappen, totdat blijkt dat de container FK niet te vinden is.
Maar in wat er volgt is niks logisch te vinden wat een mol zou doen. Dan zou je moeten vertrouwen op de dubbele containers dat die niet gevonden worden, maar Everon had al 'een Thomas' benoemd.

Everon benoemd 'een Thomas', hij wist dat er meerdere waren, maar doet niet zijn best om de dubbelen dan maar te verwijderen.

Everon ging graag mee in de foute suggestie Fresia dan maar weghalen?

En tenslotte heb ik de indruk dat er bordjes zijn verwisseld bij de containers A1 / A2. Die containers lijken van plaats te wisselen.

Derde plaatje: B5 en C2 hebben dezelfde namen.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 13:40:51 door foxhunter »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #94 Gepost op: 22-02-2022, 14:43:05 »
De container "Glen, Kim-Lian, Suzanne" is wel weggehaald. Die ernaast staat er nog, daar is dan de wissel gebeurd. De mol moet weten dat dat degene met geld is. Zit op een gemakkelijke plaats om te onthouden, maar als de mol boven staat, moet die ook weten wat de tekst is. Het lijkt mij daarboven toch niet mogelijk om een extra vraag te verzinnen of een fout antwoord te geven zonder dat de ander het merkt.
Beneden is het makkelijk wanneer je medekandidaat een andere kant op loopt te roepen "Ik heb hem, ik heb hem" en ipv de 2de, de bovenste container uit het veld te halen. Vanaf dan kan je gewoon je best doen.


Offline Tungsten

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #95 Gepost op: 22-02-2022, 15:16:13 »
Misschien zijn de rode containers wel alle dubbele combinaties en moeten we ons focussen op de witte.

Dat vind ik nog best aannemelijk, verklaard ook waarom er maar 2 kleuren in het spel zitten, en maar zo weinig rode :o

De container "Glen, Kim-Lian, Suzanne" is wel weggehaald. Die ernaast staat er nog, daar is dan de wissel gebeurd. De mol moet weten dat dat degene met geld is. Zit op een gemakkelijke plaats om te onthouden, maar als de mol boven staat, moet die ook weten wat de tekst is. Het lijkt mij daarboven toch niet mogelijk om een extra vraag te verzinnen of een fout antwoord te geven zonder dat de ander het merkt.
Beneden is het makkelijk wanneer je medekandidaat een andere kant op loopt te roepen "Ik heb hem, ik heb hem" en ipv de 2de, de bovenste container uit het veld te halen. Vanaf dan kan je gewoon je best doen.

Klinkt aannemelijk, al is Everon niet mijn mol. Thomas is degene die container E weghaalt, terwijl Everon container O weghaalt. Container O kunnen we ook niet aan een vraag linken. Deze containers gaan er als 3e en 4e uit, waardoor het logisch lijkt dat dit simpele vragen zijn. Al sluit ik niet uit dat Thomas container E door de war heeft gehaald net container D. Of iemand heeft hem daar mee geholpen.

Wat ik ook nog zag; in het shot met de 5 overgebleven containers staat naast container K (die ze uiteindelijk open hebben gemaakt), ook container D open. Of kijk ik verkeerd?

Waarom is dat? Zat daar het geld in, en staat de deur open omdat de crew het eruit heeft gehaald na afloop van de opdracht?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 15:36:15 door Tungsten »
Glow in the dark

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #96 Gepost op: 22-02-2022, 15:41:44 »
Goed gespot!
Dat is ook precies een container waarvan we niet zeker zijn wat erop stond...
In mijn overzichtje heb ik daar [Glen, Kim Lian, Suzanne] (witte container) geplaatst.

 ::vergroot::

Trouwens, op de verdachte rode container achterin (mijn 14) heb ik nu Fresia, Kim lian, Laetitia (vakmanschaap). Dus geen Kim Lian. zoals ik eerder dacht...
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 15:47:42 door annebeestje »

Offline Sanmol

  • Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #97 Gepost op: 22-02-2022, 15:49:34 »
Goed gespot!
Dat is ook precies een container waarvan we niet zeker zijn wat erop stond...
In mijn overzichtje heb ik daar [Glen, Kim Lian, Suzanne] (witte container) geplaatst.

Ja, ik denk dat daar het geld ook in zat.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #98 Gepost op: 22-02-2022, 16:11:17 »
Op 29:44 vindt Thomas de container AHLSTW en kijk naar de betonvloer.
Dit is de een na achterste container.
Op 30:27 haalt Thomas de achterste container weg.
Je kunt ook aan de bandensporen zien dat de verkeerde wordt weggehaald.
Thomas haalt een container weg die door Thomas is gespot.
Nou schijnt Thomas af en toe wat warrig te zijn, maar zo erg dat hij de verkeerde container weg laat halen?
Daarom denk ik dat de borden verwisseld zijn.
De GKS container is dan verwijderd of door een bordenwissel of door de warrigheid van Thomas.

En misschien heeft de productie de container met GKS-bordje erop open gemaakt en gezien dat er niks in zat, omdat het bordje gewisseld was?
« Laatst bewerkt op: 22-02-2022, 16:23:14 door foxhunter »

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - Heftig
« Reactie #99 Gepost op: 22-02-2022, 16:42:33 »
De AHLSTW was de vraag bij Aftroeven, die moest dus weg. Bordjes wisselen kan, maar zouden Fresia en Kim-Lian dat niet gemakkelijk kunnen spotten van boven in de kraan?