Ja ik hoopte op Marije die nog bijna de finale haalde maar ben tijdig van haar afgestapt.
Tja ik vind de molpositie van Anke helemaal niet slecht, soms zelfs ultiem goed zoals bij de koffertjesopdracht.
Ik weet niet wat er met de code van Ranomi is gebeurd, wellicht toch een molactie van binnenuit met de schakelaars. Anders is het een molactie van Daniel en Jurre samen, dat is dan ook gek. Maar het kan hoor, Jurre vraagt wel vaker op zijn vingers te kijken, zoals bij de foto-opdracht.
De molpositie die Anke nu heeft is gewoon ultiem, het penningmeesterschap dat ineens terug is. Dus ik wacht daar op de ontwikkelingen.
ik vind helemaal niet dat Anke op zulke goede molposities terecht komt, en als dat gebeurt is het soms ook nog toeval en doet ze er niks mee.
Bij de zangopdracht gaat ze als niet-zanger zingen en dat slaagt vervolgens ook nog.
Bij de koffertjes deelt ze die niet uit zoals een mol zou doen.
Bij het spookhuis zit ze binnen ipv waar de morsecode ontcijferd wordt. De opdrachten binnen moeten lukken om het deel met de kistjes te halen.
Bij de propshop zit ze in het buitenteam, die constant heel verdacht neergezet worden met foute fotos maken, terwijl je binnen veel minder opvallend kon mollen.
Bij de quadopdracht wil een deel nog verder zoeken en de opdracht riskeren, maar zij blijft volhouden dat ze alle palen al hebben gehad en dat was ook zo.
Op het schip is ze niet betrokken bij het vinden van het kaartje waarop staat dat je jokers ipv geld kan kiezen en ook niet bij de keuze wie er naar Rik gaan en of er voor jokers gekozen wordt.
Bij het doolhof gaat ze niet als 1 van de eersten en probeert ook niet op die positie te komen, terwijl je daar pakbonnen kan verduisteren.