Auteur Topic: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo  (gelezen 24703 keer)

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #40 Gepost op: 27-01-2023, 12:11:14 »
Drie afleveringen lang heeft ze niks verkeerd gedaan en is ze amper in beeld geweest. Zo laag vallen de makers niet hoor. Ze is voor mij niet de mol.

Offline Michmol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Ontdekking van Paaseiland 1722
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #41 Gepost op: 29-01-2023, 23:54:19 »
Ik geef Ranomi - althans het aan haar gewijde topic - even een opkontje. Ze was deze aflevering eindelijk voor het eerst wat meer in beeld (zoveel zelfs dat ik even vreesde voor haar execut pardon, eliminatie). Het viel me op dat ze uitstekend observeert: terwijl de rest behoorlijk hysterisch bij die schermen stond te wapperen was zij bezig het doolhof uit de schedel te leren. Zij zou best weleens de winnaar kunnen worden.
Woosie down?

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #42 Gepost op: 30-01-2023, 00:10:46 »
Dat ben ik met je eens. Ik heb haar als winnaar in mijn pool.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #43 Gepost op: 30-01-2023, 05:37:46 »
Ik twijfel eraan of ze de winnaar wordt, vanwege het feit dat tijdens de eliminatie van vorige keer Rik tegen haar zei: als je zeker bent van je mol hoef je geen joker, toch Ranomi? Dat zou hij niet zeggen als ze goed zat, dan zou ie niks zeggen. Ik denk dat ze tot nu toe geluk heeft gehad.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2023, 05:39:28 door Run »

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #44 Gepost op: 30-01-2023, 08:17:57 »
Grappig. Ik heb dat juist geïnterpreteerd als een verhuld compliment van de productie aan Ranomi omdat zij hebben gezien dat Ranomi vanaf het begin op de juiste Mol zit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #45 Gepost op: 30-01-2023, 08:53:05 »
Ik heb ook het gevoel dat ze wel eens zou kunnen winnen. We  zien maar weinig van haar verdenkingen. Ondertussen zit ze zelfverzekerd bij de eliminaties en het zien van haar scherm. Tijdens de koffertjesopdracht  zei ze dat het graaien naar de koffers met hoge bedragen haar veel informatie had gegeven.

Er is me iets opgevallen in afl. 1 bij de deelopdrachten. Ze stond bij Annick toen deze de toon A deed. Ranomi liep terug naar de anderen en smoesde met Nabil terwijl ze richting Annick wees. Op beeld zien we dit allemaal op afstand maar we horen Nabil zeggen: " Niets zeggen, niets zeggen". Na één van de eliminaties was ze aan het stoeien met Nabil. Zouden deze 2 ook een bondje hebben?

« Laatst bewerkt op: 30-01-2023, 08:54:52 door Marimol »

Offline Luc

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #46 Gepost op: 30-01-2023, 09:23:11 »
Ik zie haar ook winnares worden. Zij observeert goed en ik denk dat ze de juiste mol op het spoor is.

Offline Belgian Mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #47 Gepost op: 30-01-2023, 10:42:42 »
Weer niet in in beeld geweest bijna. Haalt ook als enige geld binnen. Een goede kandidaat, maar wederom bevestiging dat ze niet de mol is.

Ze heeft waarschijnlijk Anke door, en gaf Anke daarom verantwoordelijkheid.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #48 Gepost op: 31-01-2023, 10:24:37 »
Jurre is mijn mol, die vond het niet erg dat Ranomi in zijn auto kwam zitten, oftewel zij verdenkt hem niet, anders had hij wel geprotesteerd. Ze verdenkt waarschijnlijk Soy al vanaf het begin - blijkt ook uit de biechten - en dan heeft ze geluk want Soy zit steeds vlak op Jurre, dus daardoor vult ze de test steeds redelijk goed in.

Offline Mollem

  • Forumlid
  • love and understanding
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #49 Gepost op: 3-02-2023, 21:54:13 »
Als Ranomi nu all-in gaat op de Mol, zou het kunnen zijn dat Nabil de mol is en ze al in de kist hem in het vizier kreeg, door de foute kleur geel. En heeft ze haar vermoedens bevestigd gezien in de opdrachten erna, bij het samenstellen van de foto's en in de staalfabriek?

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #50 Gepost op: 3-02-2023, 23:04:50 »
500 pakken met een groen scherm bij de koffereliminatie is voor een kandidaat een enorm risico. Of je bent zeker van je zaak, of je bent de Mol. Ik denk, dat ze zeker is van haar keuze.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #51 Gepost op: 3-02-2023, 23:30:10 »
500 pakken met een groen scherm bij de koffereliminatie is voor een kandidaat een enorm risico. Of je bent zeker van je zaak, of je bent de Mol. Ik denk, dat ze zeker is van haar keuze.
Mijn gevoel hierbij:
Ze gokt dat ze niet de 1 na slechtste is, ook omdat ze een aantal vragen tactisch beantwoord heeft. Ze ziet die lage voor haar staan en besluit die gewoon te pakken. En dan maar kijken wie daarna gelijk begint te graaien. Grote kans dat daarbij de afvaller en de mol zitten. Ik denk dat haar lijstje met verdachten hierdoor korter is geworden  ::vergroot::

Je ziet Ranomi in die extra video op een zoekende manier rondkijken als ze weten dat Annick is afgevallen en de disussie over het rode scherm gaande is. Zie kijkt erg naar hoe de rest dan reageert (non verbaal).
Ik vind dit erg kandidaats, voor mij is ze niet de mol.

Offline mocemole

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #52 Gepost op: 3-02-2023, 23:55:28 »
500 pakken met een groen scherm bij de koffereliminatie is voor een kandidaat een enorm risico. Of je bent zeker van je zaak, of je bent de Mol. Ik denk, dat ze zeker is van haar keuze.
Of ze nu 500 pakt of 2500 maakt niets uit, als kandidaat met de tweede slechtste test vertrek je met veel of weinig geld. Ranomi houdt alles goed in de gaten, of dat laten ze ons geloven. Ik zou zeggen dat ze niet de mol is, maar het spel wel heel goed speelt.

Offline Waardenburg

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #53 Gepost op: 4-02-2023, 11:27:51 »
Met 500 maak je de kans groter dat degene met het rode scherm met een van de drie hoge koffers eindigt. Het maakt statistisch gezien wel degelijk iets uit.

Offline Run

  • winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #54 Gepost op: 4-02-2023, 12:16:51 »
Ik zie Ranomi er wel voor aan dat ze vanaf afl. 1 op de goede mol zit, observeert inderdaad goed. Maar het blijft raar dat Rik dan die opmerking maakt bij de eliminatie, dat kwam op mij over van: 'misschien moet je er nog eens over nadenken Ranomi, we houden je graag in het spel!'
« Laatst bewerkt op: 4-02-2023, 12:23:23 door Run »

Offline DanielleHaarman

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #55 Gepost op: 4-02-2023, 12:37:11 »
Ik heb haar als mol in elk geval echt afgeschreven. Hoofdreden is dat we de link van de badeend aan Ranomi als zwemmer te horen krijgen. Als ze de mol is, zou de productie die link nooit uitzenden. Het zou kunnen dat ze heel ver komt en inderdaad wijzer is geworden bij de kofferopdracht. Ik betwijfel het, ze kan ook verkeerde conclusies trekken. Hier op het forum interpreteren we wat we zien ook totaal verschillend. Ik vind het zelf waarschijnlijker, juist doordat we ineens meer van haar zagen, dat ze vanavond geëlimineerd wordt. De vele Ramoni verdenkers in widm en thuis in verwarring achterlatend. Bovendien vind ik een 500 euro koffer pakken geredeneerd vanuit de mol ook niet logisch, dat was voor mij echt een kandidaat-met-groen-scherm tactische actie.

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #56 Gepost op: 4-02-2023, 13:38:38 »
Ik heb haar als mol in elk geval echt afgeschreven. Hoofdreden is dat we de link van de badeend aan Ranomi als zwemmer te horen krijgen. Als ze de mol is, zou de productie die link nooit uitzenden.

Vergeet alle bloemen en margrieten niet bij MOL Margriet.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #57 Gepost op: 4-02-2023, 21:51:38 »
Ranomi is kleurloos in het spel. Ze is er wel, maar heeft nauwelijks een stem in het geheel. Ook vandaag weer, je ziet of hoort haar nauwelijks. Kan je niet voorstellen dat ze de mol is.

Online Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #58 Gepost op: 4-02-2023, 22:55:43 »
Naomi had bij de laatste opdracht met dank aan de Mol weer alle tijd om alles goed te observeren. Uitgeschakeld door de Mol voor het spel, maar wel aan tafel.
Lijkt er bijna op dat de Mol haar de overwinning echt wel gunt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Ranomi Kromowidjojo
« Reactie #59 Gepost op: 4-02-2023, 23:37:53 »
Begin me af te vragen of velen van jullie last hebben van autocorrect die steeds Naomi van Ranomi maakt  ???