Auteur Topic: [Kandidaat] Rosario Mussendijk  (gelezen 38863 keer)

Offline Molstein

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #420 Gepost op: 7-03-2024, 09:02:38 »
10m44 Anna kijkt bij vermomde Sor welk symbool hij draagt
13m43s vermomde Sor vol in beeld op zoek naar symbolen van andere kandidaten
Dit zijn al zeker 2 verschillende personen : let op de vorm van het zwart op de neusvleugels

Offline TopitoGever

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #421 Gepost op: 7-03-2024, 09:10:02 »
Dit zijn al zeker 2 verschillende personen : let op de vorm van het zwart op de neusvleugels

Je hebt gelijk! Dit zijn twee personen, zou dat dan Rik zijn? En zouden Rik en Sor tegelijk vermomd hebben rondgelopen?

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #422 Gepost op: 7-03-2024, 09:26:40 »
Je hebt gelijk! Dit zijn twee personen, zou dat dan Rik zijn? En zouden Rik en Sor tegelijk vermomd hebben rondgelopen?
Wie de mol ook is hij of zij heeft bijna zeker tegelijk met Rik daar rondgelopen toen ze geschminkt waren. Net zoals bij de andere kandidaten die niet geschminkt waren.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #423 Gepost op: 7-03-2024, 16:15:50 »
Geen idee of dit hier al ergens voorbij is gekomen maar hoorde dit op het youtubekanaal van Deanheeftdemolgezien

Bij de waarzegster heeft hij gezichtshaar

Op het feest totaal niet.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #424 Gepost op: 7-03-2024, 16:57:27 »
Geen idee of dit hier al ergens voorbij is gekomen maar hoorde dit op het youtubekanaal van Deanheeftdemolgezien

Bij de waarzegster heeft hij gezichtshaar

Op het feest totaal niet.

Dat lijkt me een kwestie van belichting, tijdens de volgende opdracht zit dat haar er gewoon weer.

Offline Vonne1968

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #425 Gepost op: 7-03-2024, 18:39:39 »
De volgende opdracht was niet meer op die dag. En dit is zo'n 1 dagsbaardje die dan weer terug kan zijn. Dus hoeft niet perse de belichting te zijn, kan wel degelijk een hint zijn.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #426 Gepost op: 7-03-2024, 18:46:58 »
Maar waarom zou je eerst bij de waarzegster zitten, dan scheren en schminken en vervolgens alle schmink er weer afhalen om nog een stukje rond te lopen op het feest?

Volgens mij komt het echt door de belichting en beweging icm de bitrate waardoor dit verschil ontstaat.
Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #427 Gepost op: 7-03-2024, 19:00:18 »
Het is inderdaad heel waarschijnlijk dat ze beelden van Rosario met en zonder baardje door elkaar gebruiken i.p.v. dat ze hem gewoon vragen zich van tevoren scheren, om op geen enkele manier de indruk te wekken dat er iets aan de hand is. Ze wisselen zelfs kaarsen om om te voorkomen dat kijkers daar iets uit kunnen concluderen.

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #428 Gepost op: 7-03-2024, 19:51:34 »
Het lijkt dat hij geschoren is, maar als de kandidaten elkaar dezelfde dag niet meer zien gaat het niemand zijn opgevallen.
Dan is het alleen voor de kijker bedoeld, wel gek dat het pas nu ontdekt wordt dan.

Offline Brtdm

  • Forum Moderator
  • *****
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #429 Gepost op: 7-03-2024, 20:35:45 »
Om even aan te geven wat het verschil tussen stilstaand en bewegend beeld is met een lage bitrate. Deze screenshots zijn 2 seconden na elkaar gemaakt. Er zit hiertussen ook geen knip in het beeld.

Zijn daar eigenlijk al T-shirts van?

Offline Ronaldanius

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #430 Gepost op: 7-03-2024, 20:37:18 »
Hier een wat scherper beeld van hetzelfde moment.

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #431 Gepost op: 8-03-2024, 19:16:13 »
Om even aan te geven wat het verschil tussen stilstaand en bewegend beeld is met een lage bitrate. Deze screenshots zijn 2 seconden na elkaar gemaakt. Er zit hiertussen ook geen knip in het beeld.


Op beide beelden zie ik een duidelijk dunne snor, die op de andere foto niet is te zien. Er is dus wel degelijk een verschil.

Offline widm1992

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #432 Gepost op: 9-03-2024, 10:33:52 »
Ik zie die lijn (hoewel nog iets dunner door belichting) ook op de foto "zonder snor"

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #433 Gepost op: 9-03-2024, 10:45:27 »
Op de foto waar hij rondloopt zijn de snor en de baardschaduw duidelijk dunner. Dit komt volgens mij niet door de belichting, maar omdat hij zich heeft geschoren.
« Laatst bewerkt op: 9-03-2024, 13:49:37 door Delightz »

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #434 Gepost op: 9-03-2024, 12:33:34 »
Sor mocht wel schieten maar toch niet op zichzelf.... ::rofl:: grappige typo

Offline Delightz

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #435 Gepost op: 9-03-2024, 12:37:10 »
Ja ik zie het nu ook.  ::rofl::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #436 Gepost op: 9-03-2024, 12:42:14 »
Op de foto waar hij rondloopt zijn de snor en de baardschaduw duidelijk dunner. Dit komt volgens mij niet door de belichting, maar omdat hij zich heeft geschoten.
Die typo vind ik echt grappig.  ;D

Goed punt. Ik denk dat het mij niet was opgevallen, omdat het verschil niet supergroot is én omdat ik de eerste afleveringen totaal niet op Rosario heb gelet.

Wel heb ik nog dat rare moment (afl.1) met Fons onthouden; dat hij een leugentje van Fons doodleuk vertelt aan de rest. Zou je dat zomaar doen als kandidaat? (zoiets kun je misschien beter voor jezelf houden of met een 'bondje' bespreken) Toen heb ik nog wel even gedacht: hm, misschien is een van die twee wel de mol. Maar ik deed daar niks mee.  ::rofl::

Rosario was voor mij ook niet per se onverdacht, maar vooral onopvallend. Bij de worstelopdracht viel me zijn gedrag ook op (verkeerde foto's), maar lette ik toen meer op Kees.
In afl. 5 knalde Rosario er opeens voor mij uit door 'molik' en die -3000. En achteraf gezien: er slechts één vierkantje naast zitten bij het tellen (afl. 4?) is echt wel erg opmerkelijk als je dit per ongeluk zou doen.

Toch heb ik Rosario pas ná afl. 8 als hoofdverdachte. En dan nog: Anne en Fons blijven kanshebbers. Deze tunnel ga ik niet uitkomen.  ;D Alle hulde voor iedereen die Rosario sneller doorhad dan ik. Als hij de mol is, zit wel een groot deel van dit forum fout. Oei.  ::oink::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline skip030

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #437 Gepost op: 9-03-2024, 14:58:16 »
In afl. 5 knalde Rosario er opeens voor mij uit door 'molik' en die -3000. En achteraf gezien: er slechts één vierkantje naast zitten bij het tellen (afl. 4?) is echt wel erg opmerkelijk als je dit per ongeluk zou doen.

Wat vooral opviel is dat het één vierkant te veel is, terwijl dit soort puzzels natuurlijk altijd mis gaan doordat je vierkanten over het hoofd ziet.
Maar dat ik na de eerste aflevering al op Sor zat is natuurlijk niet door dit soort verdachte dingen, maar omdat de anderen het bijna niet meer konden zijn. Want ik geloof gewoon niet dat de mol de eerste aflevering met €1000 begint (of nog erger: met €6000 ::rofl::)
Dat bijna iedereen op Anna zit, zorgt natuurlijk wel voor twijfel. Maar zelfs zonder die €6000 denk ik nog steeds: het klopt gewoon niet.
Aan de wie-verdenkt-wie hecht ik geen waarde, want het is onmogelijk om dat vast te stellen.
Maar Anna leek toch een beetje verrast bij de waarzegster, dus ik hoop dat ze Sor heeft gezien...

Offline Crapuleke

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #438 Gepost op: 9-03-2024, 15:24:13 »
1.1 Rosario zegt bij de waarzegster bij zijn loteríakaart ‘ik hou van brood’, Rosario houdt dus van BROOD ÉN SPELEN.
2.2 Maya’s hebben getal nul uitgevonden. De nul was de sluitsteen van 6.1 met de vorm van een brood. Herman Brood heeft een eurobriefje van nul euro ontworpen.
4.1 Eerste aan telefoon (voorkomen overleg wel of geen jokers) én niet aannemen zodat hij weer kan bellen
6.1 Sor staat bij paarse tafel -104 (8 maand mol x 13 M)
7.1 Molteken gezakt bij Vader Jacob, eerste noot start op F. Cijfer 4 is ook gezakt, noot nog 1 lager en eerste 3 noten worden DEF, klinkt als deaf.
9.1 Brood is in het Spaans Pan. Pan is een figuur in de Action Manga Dragon Ball, haar krachten zijn Ki en vechtsporten. Sor voelde zich aan de zip-line een beetje Ki en een echte Actionman. Mayataal Oor was Xikin, X=24e seizoen, KI=Pan’s kracht en IN verwijst misschien naar het gehoorapparaat IN zijn oor.
Loteríakaart brood en tafel Xikin geel. Sor's lievelingskleur en tafel KNIE is paars. (KNIE staat voor IK of KI en, tsja … EN?)

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Rosario Mussendijk
« Reactie #439 Gepost op: 9-03-2024, 21:05:17 »
Dus... De mol draagt het kostuum waar ik Rosario in meende te herkennen.  ::rofl::

Ai, we zitten er naast hier. Jammer ook dat Rosario niet heeft gewonnen.
Maar het was een leuke en gezellige tunnel hier!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)