Auteur Topic: [Kandidaat] Tooske Ragas  (gelezen 13280 keer)

Offline JeaNinja

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #120 Gepost op: 11-02-2024, 11:49:02 »
Klopt, blijkbaar was de afspraak dat Fons een bondje zou aanzoeken met Tooske, dan Sor met Babs. Terwijl het werkelijke bondje die van Sor met Fons is. Allemaal zoooooo kandidaats.

Vond ik ook. Welke mol gaat er nu actief op zoek naar een dubbel bondje? Ik zag dit als 100% kandidaats en wat mij betreft een streep door alle vier (niet dat dat bij Tooske nu nog nodig is, maar dat dacht ik toen ik dit zag)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #121 Gepost op: 11-02-2024, 11:51:23 »
In Niet de mol vertelde Tooske dat ze helemaal geen bondje had met Fons.  Ze hadden alleen wat informatie uitgewisseld maar ze vertrouwde Fons totaal niet zei ze. Dat blijkt ook wel uit deze hele aflevering van Niet de mol.

Verder gaf ze aan dat ze nog steeds niet weet of ze goed of fout zat door deze lastige test. We kunnen denk ik ook geen snelle conclusies trekken uit haar exit. Waarom zien we van haar veel uit de test itt anderen en valt er uit Niet de mol ook informatie te halen? De tijd speelde hierbij een cruciale rol en we zagen dat Kees en Rosario de test erg snel hebben gemaakt. Dat kan Tooske ook genekt hebben. 

Sor en Fons delen vanaf het begin een kamer  ::vergroot:: eerlijk gezegd verdenk ik vooral Sor van  geniepige spelletjes met andere kandidaten.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2024, 11:55:33 door Marimol »

Offline mocemole

  • winnaar De Mol pool 2024
  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #122 Gepost op: 11-02-2024, 11:56:32 »
Maar hoezo zou je als Fons een bondje willen met Sor die je er in aflevering 1 al bij genaaid heeft??
Misschien was de eerste aflevering wel de trigger om net wel een bondje te willen met Sor. Sor helpt Fons om zich verdacht te maken.
Prima voor Fons, voor Sor als hij de mol is ook, blijft lekker uit de wind.

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #123 Gepost op: 11-02-2024, 21:52:09 »
Tooske was de laatste der onwetenden?
Fons, Rian en Sor deden er alles aan dat zo te houden. Afl. 7 wordt lastig voor de mol, want iedereen weet dat je het bent. Dan komt het op aanwenden van voorkennis in wendingen in het spel aan om nog iets te knabbelen.

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #124 Gepost op: 11-02-2024, 23:35:24 »
Tooske was de laatste der onwetenden?
Fons, Rian en Sor deden er alles aan dat zo te houden. Afl. 7 wordt lastig voor de mol, want iedereen weet dat je het bent. Dan komt het op aanwenden van voorkennis in wendingen in het spel aan om nog iets te knabbelen.
Rian zei bij de test van afl 3 dat Anna was weggeëbd.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #125 Gepost op: 12-02-2024, 10:37:38 »
Jammer dat ze eruit is, ze was een leuke kandidaat. Ik heb haar zelf nooit echt verdacht, omdat zij zo over kwam hoe ik haar ken en heel kandidaatachtig. Zeker na dat Rik zei naar de bergbeklimopdracht, dat de groep die niks moest doen gewoon moest blijven zitten, hoe ze toen reageerde dacht ik ik kan je volledig afstrepen.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Tooske Ragas
« Reactie #126 Gepost op: 13-02-2024, 12:20:41 »
Toooos  :\'(
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human