Auteur Topic: [Kandidaat] Anna Gimbrère  (gelezen 45711 keer)

Offline Martje

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #460 Gepost op: 12-03-2024, 13:39:37 »
NVR_95: ik was het grotendeels met de inhoud van je posts eens, maar ik word er nu wel een beetje moe van dat jij en Eva in meerdere topics een discussie aan het voeren zijn waar jullie elkaar geen gelijk gaan geven. Stop de spam s.v.p.! (Allebei!) Dit draagt niet bij aan een gezellige sfeer.

Online Airysuit

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #461 Gepost op: 12-03-2024, 13:52:43 »
Ik denk dat ik Anna wel een leuke mol vond, en een goede tactiek, maar dat haar mol acties tegenvielen. Alleen denk ik dat dat grotendeels te wijten is aan de opzet van veel opdrachten en de andere kandidaten.

Offline Eva.

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #462 Gepost op: 12-03-2024, 13:53:01 »
Kom op, je moet toch begrijpen dat je precies hetzelfde over mijn opmerkingen kan zeggen. Als ik jou niet objectief en een slechte verliezer vind, dan vind ik dat. Daar heb jij dan weer een andere mening over. Dat is precies dezelfde situatie, maar dat kan je dan weer niet hebben.

Je mag vinden wat je wil, en wij mogen op onze beurt weer vinden wat we willen over jouw mening. Moeilijker is het niet hoor.

Je mag zeggen wat je wil, daar gaat het hier niet om. Jij probeert hierboven een soort moral high ground te pakken door te posten dat je altijd respectvol bent geweest naar Anna als mol, en dat dat omgekeerd niet is gebeurd naar jou als poster. Dat is (aantoonbaar) totale nonsens, omdat je de mol meerdere keren laf hebt genoemd. Een mol "laf" noemen vind ik van hetzelfde niveau als jou een slechte verliezer noemen, of niet objectief. Sterker nog, ik denk dat mensen in het algemeen veel liever "niet objectief" genoemd worden dan laf.

Dus nogmaals: geef je mening, helemaal prima, maar 1) niet verontwaardigd doen als mensen daar weer een mening over hebben, en 2) niet doen alsof je zelf volledig respectvol post en dat wij dat niet doen.

Haha, het is echt ongelooflijk. You do you  ::ok::

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #463 Gepost op: 12-03-2024, 13:55:23 »
NVR_95: ik was het grotendeels met de inhoud van je posts eens, maar ik word er nu wel een beetje moe van dat jij en Eva in meerdere topics een discussie aan het voeren zijn waar jullie elkaar geen gelijk gaan geven. Stop de spam s.v.p.! (Allebei!) Dit draagt niet bij aan een gezellige sfeer.

Nou, graag! Als Eva het hier bij laat dan doe ik dat ook. We zien elkaar wel weer bij de Vlaamse mol ::rofl::

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #464 Gepost op: 12-03-2024, 13:57:57 »
Ik denk dat ik Anna wel een leuke mol vond, en een goede tactiek, maar dat haar mol acties tegenvielen. Alleen denk ik dat dat grotendeels te wijten is aan de opzet van veel opdrachten en de andere kandidaten.
Ja hier sta ik volledig achter  ::ok::

Offline KingLennart

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Runner-Up RSC 19
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #465 Gepost op: 12-03-2024, 14:06:21 »
Ik vond Anna een leuke Mol, maar wel met vrij voorspelbare acties met die vele opdrachten op het water...

Ze heeft echter één grote fout gemaakt waardoor ze ontmaskerd kon worden. Tenminste: ik had haar waarschijnlijk ontmaskerd. Zat echter zo in de Rian-tunnel dat het mij geheel ontgaan is...

Bij de worstelopdracht heeft Anna meerdere namen van worstelaars doorgegeven die niet op die avond aanwezig waren. Zo ook de naam van Rey Mysterio.

En als er één worstelaar zeker niet aanwezig zou zijn dan was Rey Mysterio het wel. Hij is één van de grootste supersterren van het Amerikaanse WWE-profworstelen en die zou daar zeker niet gekomen zijn. Anders was het vele malen drukker geweest omdat iedereen hem had willen zien...

Is ze goed mee weg gekomen...

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Offline MartinJ

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #466 Gepost op: 12-03-2024, 14:10:31 »
Als je verwacht dat de Mol de envelop met -3000 euro 'moet' pakken, natuurlijk verdenk je dan Sor en niet Anna. En natuurlijk ben je dan méér teleurgesteld in Anna als Mol dan wanneer je vind dat de Mol prima -500 euro kan pakken.
Als je opdrachten serieus neemt dan zou de Mol niet behoren te weten wat er op welke tafel ligt. En dus zou het ook Sor niet meer verdacht moeten maken dan Anna.

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #467 Gepost op: 12-03-2024, 14:12:30 »
Ik weet niet als dit tijdens dit seizoen al een keer benoemd was.
Maar ik keek afgelopen zondag nog een keer de aflevering van de ontknoping en mij viel iets op in de intro. Na de naam van Anna kreeg je eerst wat beelden van het feest van opdracht 1 en aflevering 1 en net voor dat de volgende naam (Jeroen) komt krijg je nog snel allemaal mensen met geschminkte gezichten. Raar dit niet genoemd is als mogelijke verborgen aanwijzing door de makers. Want dit was één van de grootste hints na Anna als mol vind ik.

Offline Molekule

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #468 Gepost op: 12-03-2024, 14:26:04 »
Als je opdrachten serieus neemt dan zou de Mol niet behoren te weten wat er op welke tafel ligt. En dus zou het ook Sor niet meer verdacht moeten maken dan Anna.
Mee eens. Toch wel een serieus minpunt dat ze -3000 euro had genomen als Sor dat nog niet had gedaan, weliswaar (voor mij) te categoriseren onder "keuze van de productie".

De enveloppe in de stadsopdracht had de mooiste mol-actie moeten worden; jammer dat de kandidaten de opdracht niet goed begrepen hebben. Tooske had dat mogelijks kunnen voorkomen maar was dan weer niet op de afspraak.
Zelf beschouw ik Anna als een meer dan gemiddeld goede, en ook actieve, zichtbare, slimme en heel empathische mol.


Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #469 Gepost op: 12-03-2024, 14:31:44 »
De enveloppe in de stadsopdracht had de mooiste mol-actie moeten worden; jammer dat de kandidaten de opdracht niet goed begrepen hebben. Tooske had dat mogelijks kunnen voorkomen maar was dan weer niet op de afspraak.
Anna zei ook tijdens de laatste aflevering dat ze Tooske heel slim vind en zij de opdrachten vaak door heeft hoe het moet. Misschien en dat weet ik achteraf nu bijna zeker heeft Anna haar bij deze opdracht bewust weggehouden van het bord om nog even een envelop te halen.
En dat Tooske zo de rest niet kon helpen en dat er ineens wel geld in de pot komt.

Offline NVR_95

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #470 Gepost op: 12-03-2024, 15:53:43 »
Als je opdrachten serieus neemt dan zou de Mol niet behoren te weten wat er op welke tafel ligt. En dus zou het ook Sor niet meer verdacht moeten maken dan Anna.

Ik weet niet goed wat ik hier van moet vinden. Als je de mol namelijk geen voorkennis geeft dan valt er hier niks te mollen. Of dan kunnen wij als kijkers er dus niks uit afleiden. Dat is ook niet leuk. Aan de andere kant is het zo dat de productie dus een opdracht bedenkt waar altijd dus 3000 euro uit de pot verdwijnt. Ook niet bepaald netjes. Dit soort opdrachten maar gewoon niet meer doen om dit soort situaties te voorkomen. Helaas is de NLse productie altijd erg fan van "kandidaten lopen langs bakjes met enveloppen" - geen idee waarom.

En als er één worstelaar zeker niet aanwezig zou zijn dan was Rey Mysterio het wel.

Ik kan me wel herinneren dat het voorbij kwam dat er niet-aanwezige worstelaars waren getekend. Maar dit lag niet per se aan de kandidaten: wellicht kregen ze foute informatie van alle voorbijgangers, omdat die de vraag niet begrepen. Achteraf natuurlijk typisch voor een mol.

Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Forum Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #471 Gepost op: 12-03-2024, 15:57:11 »
Een discussie is best prima, maar nogmaals een verzoek om dit niet persoonlijk te maken en op inhoud te houden. Iemand een slechte verliezer noemen of reageren op dat mensen het vervelend vinden als er heel negatief over Anna als mol geschreven wordt dragen daar beiden niet aan bij. Argumenten waarom je Anna een goede mol of juist geen goede mol vind zijn veel interessanter ;)
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline foxhunter

  • Forumlid
  • Andiamo
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #472 Gepost op: 12-03-2024, 18:40:03 »

Offline Mvnl

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #473 Gepost op: 12-03-2024, 19:19:34 »
Dagboek van de mol.

https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/dagboek-van-de-mol-anna-gimbrere/

Heel leuk. Ik zou volgens mij nog meer smullen van meerdere kantjes van dit dan van de slotuitzending  ::tandpastasmiley::

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #474 Gepost op: 12-03-2024, 19:37:25 »
Leuk dagboek!  ::bravo::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #475 Gepost op: 12-03-2024, 20:00:49 »
Heerlijk dagboek ja!

Citaat van: Anna
Rian heeft de hele tafel geëntertaind met haar acteerkunsten en ook hier heb ik weer met tranen gelachen. Niet alleen ik, maar ook onze Mexicaanse gasten wisten niet wat ze meemaakten tijdens het theater van Riri. Het is jammer dat het niet allemaal gefilmd is, maar deze acteerkunsten overstijgen alle taalbarrières.

Dat had ik willen zien!

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #476 Gepost op: 13-03-2024, 01:06:08 »

Is ze goed mee weg gekomen...

 ::oink:: ::oink:: ::oink:: ::oink::

Niet bij Fons, volgens zijn dagboek.  ;D

Met dank aan foxhunter voor de link  ::ok::
https://wieisdemol.avrotros.nl/afleveringen/item/dagboek-van-de-winnaar-fons-hendriks/
« Laatst bewerkt op: 13-03-2024, 01:14:21 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Marimol

  • Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #477 Gepost op: 13-03-2024, 08:53:40 »
Erg leuk dagboek.
Toch wel opmerkelijk dat ze ervaring heeft met acteren en daar ook lessen in heeft gevolgd bij studententoneel. Haar acteerprestaties kwamen dus niet helemaal uit de lucht vallen......

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #478 Gepost op: 13-03-2024, 10:14:49 »
Dus Babs was haar eerste roomie, meteen exit, daarna was Jip het, meteen exit, daarna was Rian het, duurde iets langer maar ook exit.... geeft het toch weer opnieuw aan he... helaas wisten we dit niet...... de kamerverhoudingen worden niet getoond. Je kunt wel gokken dat de vrouwen bij de vrouwen liggen.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol1991

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Anna Gimbrère
« Reactie #479 Gepost op: 13-03-2024, 11:00:24 »
Dus Babs was haar eerste roomie, meteen exit, daarna was Jip het, meteen exit, daarna was Rian het, duurde iets langer maar ook exit.... geeft het toch weer opnieuw aan he... helaas wisten we dit niet...... de kamerverhoudingen worden niet getoond. Je kunt wel gokken dat de vrouwen bij de vrouwen liggen.
Ja het enigste wat we in extra beelden meekregen was dat wie bij Kees sliep er snel uitging. Maar inderdaad over Anna wisten we dit niet. Maar Kees sliep ook vaak bij Anna, dus klopt niet helemaal.
« Laatst bewerkt op: 13-03-2024, 11:07:55 door Mol1991 »