Plaats even een tekst van mij die ik eerder geplaatst in dit forum nog een keer, maar ik blijf erbij zouden de makers de risico wel durven nemen om Kees de mol te maken, als je door je beroep al verdacht bent.
Het zou wel verklaren dat Kees hoog staat in de landelijke verdenkingen.
Enige twijfel die ik zelf heb voor Kees als mol, los van dat hij door NL sterk wordt verdacht (en op dit forum wat minder lijkt het

) is dat het spel hem heel natuurlijk afgaat. Hij oogt zo enorm ontspannen. Het doet mij denken aan Dennis en de mol van 2018, maar zij waren af en toe wel wat gespannen. Kees is dan echt een natuurtalent.
Maar feit blijft: Kees blijft klungelen, graait 'even' 2000 uit de pot (rode vlag), blijft in het spel ondanks dat hij vragen onlogisch lijkt in te vullen (op Babs nota bene). En ook weinig goed doen bij het indelen van de Mexicaanse inwoners, al vind ik Anna en Rian hier ook verdacht.
En dan dat momentje met mol Dennis. Lekker vooraan staan met Tooske (die ik daardoor ook verdacht vond, maar ja: ze is de mol niet) en maar lachen.
Al met al zie ik bij de anderen - die ik ook soms verdacht vind - meer mol-minpunten dan bij Kees. Vanaf afl. 5 ongeveer zat ik hier met enorme twijfels en eerder had ik Kees ook verdacht (om hem dan ook weer af te strepen en naar een andere 'mol' te gaan). En ik merk: eigenlijk wil ik hem afstrepen. Maar het lukt me niet. Misschien dat dit een reden heeft, bedenk ik nu.

Ik ga mezelf verder ingraven in deze tunnel.