Auteur Topic: Help de Mol naar de RING!  (gelezen 265273 keer)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #500 Gepost op: 22-10-2010, 23:10:17 »
Vooral het argument: 'Carlo en Irene steken er veel tijd in' is natuurlijk niet iets waarom je niet op WIDM zou stemmen!
...óf niet!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #501 Gepost op: 22-10-2010, 23:11:34 »
Als er iemand teveel op tv is, is het Jeroen van Koningsbrugge wel. Ja, Draadstaal was een leuk programma, maar dat is niet voor niets in de verleden tijd geschreven.

Ook dat (draadstaal ed) kan je niet echt presenteren noemen, of ik heb altijd al een verkeerde indruk van presenteren gehad dat kan ook. Evenals talenten dan waarschijnlijk.

Maar ik zou het acteren noemen, en prima dat hij de zilveren ring wint het is hem gegunt maar het strookt niet met de reglementen van de (zilveren)televizier zelf en daar zet ik mijn vraagtekens bij.

En steken er veel tijd in is een non-argument eerste klas (niet dat ik het gezien heb dus context weet ik niet), want ik neem aan dat elk programma ontzettend veel tijd in een succesvol product stopt (welke normaal gesproken genomineerd worden).
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:28:15 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #502 Gepost op: 22-10-2010, 23:15:35 »
Vooral het argument: 'Carlo en Irene steken er veel tijd in' is natuurlijk niet iets waarom je niet op WIDM zou stemmen!

Alsof de enorme voorbereiding, het zoeken naar geschikte locaties, ontwerpen van goed doordachte proeven, kandidaatselectie en alle zorg voor het ruwe beeldmateriaal om het te maken tot wat het is, geen 'hard werk' is..  ::)

Sws een dooddoener op dit niveau mogen we aannemen, vwb kwaliteit...
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:18:21 door MolX »

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #503 Gepost op: 22-10-2010, 23:15:58 »
Ja klopt ook. Anton is maanden met de voorbereidingen bezig en legt vele bezoeken aan het land af, nog voor er één meter film is gedraaid, of heuh, één XDCAM schijfje uit het cellofaan is gepeuterd. En ik weet niet meer hoe lang het ook weer duurde om één widm aflevering te monteren, maar ik meen dat het om 48 manuren ging (2 editors die samen 24 uur in een hokje worden opgesloten. De volgende dag is er òf een aflevering widm, òf ze hebben een kindje. Nee, gaat natuurlijk niet zo he :P). Maar Laura weet dat vast nog wel.
The British are not impressed.

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #504 Gepost op: 22-10-2010, 23:17:49 »
Welk programma presenteert Jeroen dan eigenlijk? Hij doet toch alleen maar mee in melige spelshows en nietszeggende lolprogramma's?

Uit het reglement van zilveren televizierster http://www.televizier.nl/site/page/reglement_zilveren_televizier-ster :
--------------------------
"In aanmerking voor de verkiezing van de Zilveren Televizier-Sterren komen Nederlandse presentatoren en presentatrices van tv-programma’s van Nederlandse makelij, die zijn uitgezonden door de Nederlandstalige, landelijke publieke omroepen en commerciële zenders in de periode van 1 augustus 2009 tot 1 augustus 2010.

De presentator en/of presentatrice leidt het tv-programma, is gezichtsbepalend voor het tv-programma, speelt een prominente rol als mede-presentator of –presentatrice in het tv-programma of is de enige die het tv-programma presenteert. Presentatoren en presentatrices van eenmalige, door de actualiteit ingegeven tv-evenementen of -programma’s, documentaires, shopping-, astrologieachtige, bel & win-achtige en erotisch getinte tv-programma’s zijn uitgesloten van deelname aan de verkiezing."
Jeroen speelt een prominente rol als mede-presentator van Ik hou van Holland, Draadstaal en Neonletters

Een aanfluiting, als WIDM zou ik me volgend jaar dan ook afstand doen van deze ongein.
Dat moet je juist niet doen. De Televizierring is en blijft een publieksprijs waar je vol voor wil gaan, ookal is de show eromheen kwalitatief niet goed. Het gaat om de Ring, niet om de show!
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:24:06 door Tristan »
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #505 Gepost op: 22-10-2010, 23:18:04 »
Ook dat (draadstaal ed) kan je niet echt presenteren noemen, of ik heb altijd al een verkeerde indruk van presenteren gehad dat kan ook. Evenals talenten dan waarschijnlijk.
Ik ben van mening dat de online-stemmers niet exact de regels hebben doorgelezen, voordat zij beslisten op wie ze hun stem uitbrachten. Aangezien de meeste stemmen van onwetend nederland komen, kun je eigenlijk beter spreken van een prijs voor "beste tv persoonlijkheid" en niet "beste presentator"
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:19:47 door remmie93 »
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #506 Gepost op: 22-10-2010, 23:19:55 »
Wil het niet zo uitgebreid over Jeroen hebben hier, maar ook een rol mede-presentator vind ik persoonlijk niet genoeg om onder de noemer presentator (volgens reglement) een prijs te winnen ten koste van anderen die wel degelijk een eigen programma presenteren. Om nog maar te zwijgen over de eigenlijke minachting naar andere presentatoren door deze benoeming. Dan moet de commissie haar reglementen veranderen, hij had imo nooit genomineerd mogen/kunnen worden. Maar zoals je zegt, onwetend nederland heeft wat dat betreft macht. Net zoals Jan Smit ook geen talent is toch? Het is de winnaars allemaal gegund maar ik vind het niet kloppen.
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:25:58 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #507 Gepost op: 22-10-2010, 23:21:49 »
Ik ben van mening dat de online-stemmers niet exact de regels hebben doorgelezen, voordat zij beslisten op wie ze hun stem uitbrachten.
Hoeft ook niet, als er bij de Televizierredactie stemmen binnenkomen voor Vader Abraham, zullen ze die welgevoeglijk in de afvalbak deponeren, daar deze fictieve figuur geen presentator is en dus niet in aanmerking kan komen voor de prijs in kwestie.
The British are not impressed.

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #508 Gepost op: 22-10-2010, 23:22:04 »
maar in Draadstaal en Neonletters is hij wel degelijk bedenker en is hij daar gezichtsbepalend. Vergeet niet dat Ruben hem vorig jaar won zonder programma ;) .
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #509 Gepost op: 22-10-2010, 23:23:04 »
maar in Draadstaal en Neonletters is hij wel degelijk bedenker en is hij daar gezichtsbepalend. Vergeet niet dat Ruben hem vorig jaar won zonder programma ;) .


Geen presentator toch of heb ik het nou echt altijd verkeerd begrepen? En vwb Ruben, dat was ook een aanfluiting. Maar het programma/de show/benoemingen zijn al jarenlang een aanfluiting... ;)!

@ Dae HAahahah
« Laatst bewerkt op: 22-10-2010, 23:25:30 door Pharos »
Weet je het niet, antraciet

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #510 Gepost op: 22-10-2010, 23:23:18 »
Het schiet me net te binnen dat het niet onwaarschijnlijk is dat WIDM het volgend jaar moet opnemen tegen O, o, Cherso als het gaat om de Gouden Televizierring. Dan zul je nog zien dat dat stelletje nep-hagenezen er met die ring vandoor gaan.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #511 Gepost op: 22-10-2010, 23:23:53 »
 :-X ::niet-ok::
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Tsubasa

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Who Is The Mole 2015 in Sri Lanka and India!
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #512 Gepost op: 22-10-2010, 23:25:40 »
Ik ben een tikkeltje teleurgesteld in de reacties hier. Alle mensen in TV land werken keihard voor wat ze doen, en Carlo en Irene werken ongetwijfeld niet minder hard dan Pieter-Jan, Anton en de hele crew van WIDM. Ze maken goede TV, wel voor een andere doelgroep en een andere 'bite' dan WIDM. We zijn grote fans van WIDM en TV fanaten, maar nu gedragen we ons als een nest kleine kinderen die hun koekje niet hebben gekregen. Ik denk dat mensen als PJ, JP en Anton daar niet trots op zijn. We zouden als molloten ons moeten schamen dat we andere TV programma's die met net zoveel passie en liefde voor het vak zijn gemaakt het licht in de ogen niet gunnen.
De luie molspeurder: Tsubasa! Schot voor de boeg mol: Rik vd Westelaken. Wie is de Mol: Rik vd Westelaken!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #513 Gepost op: 22-10-2010, 23:29:02 »
We zijn denk ik allemaal heel erg teleurgesteld.... Om eerlijk te zijn... Ik hou van holland en de tv kantine zijn programma's die ik eigenlijk altijd kijk. Als er geen WIDM was geweest had ik ook vast op een van deze programma's gestemd...
Ik en de andere met mij gunde het WIDM gewoon wat meer dan de andere programma's
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #514 Gepost op: 22-10-2010, 23:33:12 »
Het zit mij een beetje dwars dat ik het gevoel heb dat de strijd niet eerlijk is geweest.  Voor mijn gevoel werd widm de hele tijd voor gek gezet. Ik heb maar een klein stukje gezien, maar uit sommige reacties hier te lezen hadden meer mensen dat idee.

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #515 Gepost op: 22-10-2010, 23:33:36 »
We zijn denk ik allemaal heel erg teleurgesteld.... Om eerlijk te zijn... Ik hou van holland en de tv kantine zijn programma's die ik eigenlijk altijd kijk. Als er geen WIDM was geweest had ik ook vast op een van deze programma's gestemd...
Ik en de andere met mij gunde het WIDM gewoon wat meer dan de andere programma's
::ok:: Idem

Ik moet toegeven dat ik blij was met de nominaties, omdat het voor t eerst programma's waren die ik alledrie kijk. Ik ben een grote fan van Carlo en Irene, en ik ben er blij om dat niet een of ander derderangs programma met de ring aan de haal is gegaan. Maar dat maakt de teleurstelling om het verlies van het leukste programma van de nederlandse televisie natuurlijk niet minder.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #516 Gepost op: 22-10-2010, 23:36:12 »
Het zit mij een beetje dwars dat ik het gevoel heb dat de strijd niet eerlijk is geweest.  Voor mijn gevoel werd widm de hele tijd voor gek gezet. Ik heb maar een klein stukje gezien, maar uit sommige reacties hier te lezen hadden meer mensen dat idee.
Als je de periode van uitzendingen bekijkt is WIDM praktisch elk jaar kansloos.
WIDM wordt uitgezonden in (ongeveer) de eerste 10 - 11 weken van het jaar.
De stemming van het televiziergala is ver na deze data, dus is er niemand eigenlijk echt mee bezig.
IHVH daarentegen is pas gestart met een nieuw seizoen. WIDM is maar voor een kleine periode in het jaar, terwijl veel andere programma's niet echt gebonden zijn aan een uitzendperiode.
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline -ELISE-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #517 Gepost op: 22-10-2010, 23:36:56 »
Ik denk dat het optreden van Carlo en Irene bij DWDD Wie is de mol genekt heeft....  Maarja, dat ios stom achteraf gepraat, hebben we niks aan.

Volgend jaar dan gaan we met zijn allen gewoon nog een keer campagne voeren. Want volgend jaar weer een nieuwe kans!!!
Life is an adventure. Just see the opportunities and go!

Offline remmie93

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #518 Gepost op: 22-10-2010, 23:38:22 »
Ik denk dat het optreden van Carlo en Irene bij DWDD Wie is de mol genekt heeft....  Maarja, dat ios stom achteraf gepraat, hebben we niks aan.

Volgend jaar dan gaan we met zijn allen gewoon nog een keer campagne voeren. Want volgend jaar weer een nieuwe kans!!!
De aanhouder wint, zullen we maar zeggen!!
Geef mij die oude opmaak maar!!

Offline Conejo

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Look at this face..
Re: Help de Mol naar de RING!
« Reactie #519 Gepost op: 22-10-2010, 23:38:49 »
Als je de periode van uitzendingen bekijkt is WIDM praktisch elk jaar kansloos.
WIDM wordt uitgezonden in (ongeveer) de eerste 10 - 11 weken van het jaar.
De stemming van het televiziergala is ver na deze data, dus is er niemand eigenlijk echt mee bezig.
IHVH daarentegen is pas gestart met een nieuw seizoen. WIDM is maar voor een kleine periode in het jaar, terwijl veel andere programma's niet echt gebonden zijn aan een uitzendperiode.

Vergeet wel niet dat WIDM met maar 1% verloren heeft en 12% meer stemmen heeft dan Ik hou van Holland. Het is dus niet onmogelijk; WIDM is gewoon een ongelooflijk leuk progamma.  ::ok::
WIDM-pool resultaten: '11-#321, '12-#133, '13-#53, '14-#9, '15-#144, '16-#30, '17-#212, '18-#48