Auteur Topic: Wie is de Mol? in de media  (gelezen 308625 keer)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #540 Gepost op: 19-02-2016, 12:55:43 »
Op de website staat alweer een minuut uit aflevering 8. Het gaat over de opdracht waar Taeke, Tim en Klaas op de Dominicaanse TV zijn en Annemieke ernaar kijkt. Dat Annemieke als enige voor de TV zit, doet mij vermoeden dat zij haar vrijstelling moet verdedigen bij deze opdracht. Ik ben benieuwd.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #541 Gepost op: 19-02-2016, 13:07:39 »
Op de website staat alweer een minuut uit aflevering 8. Het gaat over de opdracht waar Taeke, Tim en Klaas op de Dominicaanse TV zijn en Annemieke ernaar kijkt. Dat Annemieke als enige voor de TV zit, doet mij vermoeden dat zij haar vrijstelling moet verdedigen bij deze opdracht. Ik ben benieuwd.

Ik zal de link even plaatsen. ;)

Lijkt me een komische opdracht te gaan worden. ;)

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #542 Gepost op: 19-02-2016, 13:14:08 »
Ik zal de link even plaatsen. ;)

Lijkt me een komische opdracht te gaan worden. ;)

Dankje! ;) Het lijkt mij ook een hele toffe opdracht.

Offline joligmolletje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #543 Gepost op: 19-02-2016, 13:30:19 »
De opdracht lijkt me leuk, maar ik zou het heel erg oneerlijk vinden als Annemieke een aflevering later nog haar vrijstelling moet verdedigen. Die heeft ze eerlijk gewonnen (en voor hetzelfde geld had ze hem vorige week al ingezet). Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit de bedoeling is. (Ze kan toch ook om een andere reden alleen een opdracht doen, bijvoorbeeld doordat Art iemand zoekt die overzicht houdt ofzo?)

Offline Juuls247

  • Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #544 Gepost op: 19-02-2016, 13:30:35 »
Volgens mij wordt dit een hilarische aflevering  ::rofl::
Meer L

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #545 Gepost op: 19-02-2016, 13:35:47 »
De opdracht lijkt me leuk, maar ik zou het heel erg oneerlijk vinden als Annemieke een aflevering later nog haar vrijstelling moet verdedigen. Die heeft ze eerlijk gewonnen (en voor hetzelfde geld had ze hem vorige week al ingezet). Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit de bedoeling is. (Ze kan toch ook om een andere reden alleen een opdracht doen, bijvoorbeeld doordat Art iemand zoekt die overzicht houdt ofzo?)

Nee, ik denk ook niet dat je het nu nog kan maken om haar vrijstelling op 1 of andere manier uit het spel te halen.

Art vroeg wie er graag tv kijkt en bij de groep komen ze tot consensus dat ze Annemieke wel vertrouwen op een positie waar geen controle is. Zoiets zal het geweest zijn.

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #546 Gepost op: 19-02-2016, 14:14:03 »
De opdracht lijkt me leuk, maar ik zou het heel erg oneerlijk vinden als Annemieke een aflevering later nog haar vrijstelling moet verdedigen. Die heeft ze eerlijk gewonnen (en voor hetzelfde geld had ze hem vorige week al ingezet). Ik kan me dan ook niet voorstellen dat dit de bedoeling is. (Ze kan toch ook om een andere reden alleen een opdracht doen, bijvoorbeeld doordat Art iemand zoekt die overzicht houdt ofzo?)

Nee, ik denk ook niet dat je het nu nog kan maken om haar vrijstelling op 1 of andere manier uit het spel te halen.

Ik denk ook dat jullie gelijk hebben hoor, maar het zou me in ieder geval niks verbazen als het wel gebeurt. Tenslotte is Annemieke nu dichterbij de finale dan ze zou zijn wanneer ze de vrijstelling de vorige aflevering had ingezet, dus wil de productie de andere kandidaten wellicht de mogelijk geven om de kansen wat meer gelijk te trekken. Maar nogmaals, ik denk dat jullie gelijk hebben. Ik wilde alleen de mogelijkheid opperen.
« Laatst bewerkt op: 19-02-2016, 14:17:20 door Joey94 »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #547 Gepost op: 19-02-2016, 14:18:57 »
Tenslotte is Annemieke nu dichterbij de finale dan ze zou zijn wanneer ze de vrijstelling de vorige aflevering had ingezet, dus wil de productie de andere kandidaten wellicht de mogelijk geven om de kansen wat meer gelijk te trekken.

Helaas trek je de kansen niet gelijk met een vrijstelling maar maak je kansen oneerlijk. Nu is de vrijstelling in het bezit van iemand die in ieder geval op de goede mol zit.. Van Taeke is het nog een soort van onduidelijk. Mocht hij dus de vrijstelling pakken van Annemieke is het in mijn ogen oneerlijker en gebeurt er misschien weer een tygootje.

Hoop dus dat ie bij Annemieke blijft.... Of mss nog een zwarte vrijstelling erin dan zijn de kansen weer gelijk

Offline Joey94

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #548 Gepost op: 19-02-2016, 14:31:26 »
Helaas trek je de kansen niet gelijk met een vrijstelling maar maak je kansen oneerlijk. Nu is de vrijstelling in het bezit van iemand die in ieder geval op de goede mol zit.. Van Taeke is het nog een soort van onduidelijk. Mocht hij dus de vrijstelling pakken van Annemieke is het in mijn ogen oneerlijker en gebeurt er misschien weer een tygootje.

Ik ga er niet vanuit dat als Annemieke de vrijstelling moet verdedigen, dat een andere kandidaat de vrijstelling kan afpakken. In 2013 en 2014 was het zo dat als het de kandidaat met de vrijstelling niet lukte deze te verdedigen, de vrijstelling helemaal uit het spel ging. Als dat ook hier gebeurt, zijn de kansen wel degelijk weer gelijkgetrokken, omdat dan niemand meer een vrijstelling heeft.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #549 Gepost op: 19-02-2016, 16:10:46 »
Een nieuwe promo voor morgen.

Een opdracht waar 2000 euro mee te verdienen valt? Dat wordt weer een fiasco.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #550 Gepost op: 20-02-2016, 10:51:19 »
Ik zal de link even plaatsen. ;)

Lijkt me een komische opdracht te gaan worden. ;)

Ik weet niet of ik wel zo uitkijk naar die feesthoedjesopdracht. Die van WIDM 1 staat ook nog op mijn netvlies gebrand. ::schaam::

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #551 Gepost op: 20-02-2016, 11:24:47 »
Ik weet niet of ik wel zo uitkijk naar die feesthoedjesopdracht. Die van WIDM 1 staat ook nog op mijn netvlies gebrand. ::schaam::

Ik denk dat de opdracht nu anders in elkaar steekt als toen. ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #552 Gepost op: 20-02-2016, 11:26:32 »
Ik denk dat de opdracht nu anders in elkaar steekt als toen. ;)

Dat zie ik ook, maar ik zie toch ook akelige gelijkenissen. Het zal vast goed zijn voor plaatsvervangendeschaamtetelevisie.

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #553 Gepost op: 20-02-2016, 11:29:51 »
Dat zie ik ook, maar ik zie toch ook akelige gelijkenissen. Het zal vast goed zijn voor plaatsvervangendeschaamtetelevisie.

Dat dan weer wel. ;D

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #554 Gepost op: 20-02-2016, 15:30:52 »
Ik weet niet of ik wel zo uitkijk naar die feesthoedjesopdracht. Die van WIDM 1 staat ook nog op mijn netvlies gebrand. ::schaam::

Ik zou wel weer eens zo'n leuke tatoeage-opdracht willen zien.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #555 Gepost op: 20-02-2016, 16:52:29 »
Kan iemand verstaan wat Annemieke zegt? Ik heb al 3 keer terug geluisterd maar ik hoor het echt niet.

Offline G-root

  • Winnaar De Mol pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Poolwinnaar EK '12, Tour '19, Giro '20
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #556 Gepost op: 20-02-2016, 16:56:43 »
Kan iemand verstaan wat Annemieke zegt? Ik heb al 3 keer terug geluisterd maar ik hoor het echt niet.

In dit filmpje?
Een nieuwe promo voor morgen.

Ze zegt: En wie de Mol ook is, dimmen, want we moeten nu echt geld verdienen.
Spelletje ?! - It's a way of life !

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #557 Gepost op: 20-02-2016, 17:00:20 »
In dit filmpje?
Ze zegt: En wie de Mol ook is, dimmen, want we moeten nu echt geld verdienen.

Aha dank je. Ik verstond dat 'dimmen' helemaal niet, dacht ze iets over Tim zei  ::rofl::

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #558 Gepost op: 20-02-2016, 18:33:57 »
Ik denk ook dat jullie gelijk hebben hoor, maar het zou me in ieder geval niks verbazen als het wel gebeurt. Tenslotte is Annemieke nu dichterbij de finale dan ze zou zijn wanneer ze de vrijstelling de vorige aflevering had ingezet, dus wil de productie de andere kandidaten wellicht de mogelijk geven om de kansen wat meer gelijk te trekken. Maar nogmaals, ik denk dat jullie gelijk hebben. Ik wilde alleen de mogelijkheid opperen.
Als Annemieke haar vrijstelling moet verdedigen, zou het eerlijk zijn als de rest hun jokers moet verdedigen. Anders heeft Annemieke, als ze haar vrijstelling kwijtraakt, een enorme achterstand.
Maar ik hoop dat ze haar vrijstelling gewoon mag houden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Wie is de Mol? in de media
« Reactie #559 Gepost op: 21-02-2016, 01:13:14 »