Auteur Topic: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)  (gelezen 84940 keer)

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #160 Gepost op: 30-07-2008, 15:13:40 »
Ik geloof niet dat het Nicole is, zij wil het te graag zijn. Mark zou ik ook geen geweldige mol vinden, vooral doordat hij bij de opdracht op de wijngaard wel heel veel goede antwoorden gaf en hij het makkelijk had kunnen laten mislukken. Ik weet het gewoon niet meer haha!

Ik denk niet dat ze in de VS weten dat we in Nederland 'de' gebruiken voor het Engelse 'the' ;-)

oja :P  ::rofl::  forgot about that :P.
maar het tweede deel 'klopt' wel :P.


omg dat was echt heel dom van mij ::schaam::

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #161 Gepost op: 30-07-2008, 15:26:29 »
Ik heb net US Mole 2 binnen via torrent.
Die kan ik deze zomer dus op m'n tv kijken. Kwaliteit is een stuk beter dan youtube.
Alleen US Mole 1 kan ik niet (compleet) vinden.

Ausie mole 1, 2 en 4 ben ik ook aan 't binnenhalen (3 is binnen).
En UK mole 1 heb ik ook al klaar staan.

UK mole 2 en de Belgische mol zijn vooralsnog onvindbaar.

Ik heb vorige week NL 1 gezien. Daar zouden we vandaag de dag heel snel korte metten mee gemaakt hebben.  ::jaja::
Ik ben nu bezig met NL 2.
Gisteravond eindelijk de beruchte ontsnappingsopdracht (morse, fietsen, cijfercode) in Schotland gezien.  ::ok::




US1, UK2 and Australia5 zijn wel te vinden via mIRC. Ben nu AU5 aan het kijken, maar vindt dat het minste van de vijf Australische, met een nogal opzichtige Mol (tenminste als ik juist zit :D).
Nog even niks.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #162 Gepost op: 30-07-2008, 16:27:26 »
Weet Jon eigenlijk wie de Mol is? Ik denk zelf van wel. Aan het ontbijt in aflevering 5 stelt hij Craig meteen een vraag waardoor hij hem de gelegenheid geeft om als eerste 'exemption' te zeggen. Dit doet Craig, waardoor hij de sleutelrol speelt in de eerstvolgende opdracht, die hij slim om zeep helpt.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #163 Gepost op: 31-07-2008, 08:54:42 »
US1, UK2 and Australia5 zijn wel te vinden via mIRC. Ben nu AU5 aan het kijken, maar vindt dat het minste van de vijf Australische, met een nogal opzichtige Mol (tenminste als ik juist zit :D).
mIRC?
Hmm, geen idee hoe dat werkt. Ben jij handig? Zo ja, dan zou ik 't fijn vinden als je US1, UK2 en AUS5 als torrent plaatst. Ik ben nu bezig met AUS3. Net een geweldige opdracht gezien waarin de 9 spelers geblindoekt een studio ingeleidt werden. Daar moesten ze met/tegen elkaar "The weakest Link" spelen. Winnaar kreeg een vrijstelling, het prijzengeld ging in de pot. En de show werd de maandag voor de bewuste Mole aflevering daadwerkelijk uitgezonden.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #164 Gepost op: 31-07-2008, 08:57:06 »
Whow, Paul eruit. Heftig!
En we zagen een Craig die nu wel héél veel, en héél opzichtig, saboteerd.
Ligt het er nu niet te dik bovenop? Is Nicolle 't dan toch?

Kortom een geweldige molserie. Ben zo benieuwd naar de onthulling.

Trouwens dat spel met de camera en tv-bril is gewoonweg briliant! Ik wil ook zo'n setje.  ::jaja::

Voor de Craig aanhangers:
Alex vraagt aan Craig wie de mol is. Hij antwoord niet, maar wijst naar zichzelf (~0:30)
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo
« Laatst bewerkt op: 31-07-2008, 09:29:54 door DikkeControleur »
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #165 Gepost op: 31-07-2008, 14:55:19 »
dat heb ik echt totaal gemist. Zat dat in de serie? Nee toch?
Wel leuk stukje trouwens :P

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #166 Gepost op: 31-07-2008, 15:15:53 »
Geinig. Mij viel het niet op. :)

dat heb ik echt totaal gemist. Zat dat in de serie? Nee toch?
Wel leuk stukje trouwens :P

Nee, dat is een extra filmpje op de officiële site. Leuk om te zien die filmpjes.


Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #167 Gepost op: 31-07-2008, 16:58:37 »
Geinig. Mij viel het niet op. :)

Nee, dat is een extra filmpje op de officiële site. Leuk om te zien die filmpjes.



Dank je :D Die filmpjes zijn echt leuk.

the playground is cool, echt geweldig!!!

the ice shop is ook cool :P. (waarom bleef alex nou buiten staan?)

en dat spying is ook zooo grappig :P als ze met ze alle op elkaar liggen

en what is that (met dan dingetje die je uit zo'n contact aknt rekken en dan alle elektriciteit in de kamer eraf gaat :P) Craig is hier echt de edo van amerika :P

getting drunk.  alex zegt aarsvicken.  vedt grappig!! ik was op vakantie en toen zeiden ze/we ook de hele tijd aarsvicken enzo :P

making fun of alex ::rofl:: geweldig, Craig: 'I tell you when I'm funny!! *cry*'

What was that called again: 'Gold... Gold Inka? Gold...   (Mark) Help me help me!'

workout tips: Craig die er achter staat zijn spierballen te bekijken 9op het laatste)

deleted scene boby and mark: what was your name again? lekker droog :P

het valt nu pas echt op dat die mensen zich echt vervelen soms :P

Echt super leuk die filmpjes.

Ik kan de sprint reclame trouwens ook uit me hoofd....



Weet Jon eigenlijk wie de Mol is? Ik denk zelf van wel. Aan het ontbijt in aflevering 5 stelt hij Craig meteen een vraag waardoor hij hem de gelegenheid geeft om als eerste 'exemption' te zeggen. Dit doet Craig, waardoor hij de sleutelrol speelt in de eerstvolgende opdracht, die hij slim om zeep helpt.

Nee hij weet het niet.
Ik ging ff snuffelen op die site van abc.com en daar kwam ik dit tegen: 'Even our host, Jon Kelley, is completely in the dark'. Dit kwam uit een behind-the-scenes 'dagboek' van aflevering 1. Dus toen wist hij het nog niet. Ik denk dat hij het zelf pas op het laatst wist. Maar ik ga allen dagboeken ff lezen dus als ik nog iets tegen kom laat ik het zeker weten.
« Laatst bewerkt op: 31-07-2008, 17:06:20 door Vieffan »

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #168 Gepost op: 31-07-2008, 18:43:27 »
Ik weet zeker dat Craig het is. Ik kan me niet anders voorstellen. Als Mark de mol is, is hij echt de meest slechte mol ooit, hij is zo'n beetje alleen verantwoordelijk voor al het prijzengeld (alleen die wijnopdracht al). Nicole is gewoon té. Zou wel een goede tactiek zijn, maar ik geloof er niet in. Denk niet dat Mark en Craig dan in de finale gestaan zouden hebben. Gun Mark trouwens de pot wel. Nicole ben ik naar mate de serie vorderde wel meer gaan waarderen, maar Mark gun ik hetg gewoon.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #169 Gepost op: 31-07-2008, 19:24:52 »
behind the scenes blog aflevering 8
Citaat
Behind the scenes, Paul was very concerned about his future in the game ... if Mark wasn't the Mole, that meant he had a 50/50 shot of going home.  Normally, Paul's strategy was to start an argument just before quiz time in order to throw players off their game.  This time was no exception and Paul somehow started a HUGE fight with Mark on the way to location.  Since Mark had an exemption, though, Paul's exact motives were unclear...

Although cameras weren't rolling, it apparently began when Paul started talking about his eyebrow ring.  When trying to book emcee gigs at weddings, Paul said it was a problem for some customers -- so he took it out.  Mark chimed in that people with tattoos often have the same problem.  From there, it escalated into a discussion of social mores, stereotypes and ultimately ended with Mark fuming to the point of tears/rage in a dark alleyway.  No question -- Paul is a master at getting under people's skin.

Meanwhile, I have no idea what's happening ... I'm at the spooky quiz station (standing in a pool of stagnant water) in an empty warehouse waiting for Mark.  Five minutes goes by.  Ten minutes.  Over the walkies, I started hearing reports of a blow out ... "[crackle ... hiss -- Mark and Paul have to be separated right now ... crackle -- stand by ... big fight in the van ... hissss].  Needless to say, whatever transpired really shook up both of the players.  Neither of them wanted to discuss EXACTLY what went down, but when Paul was  executed, I think Mark felt bad that they never got to bury the hatchet.

Ik snap het niet helemaal. Waarover kregen ze nou ruzie?

en dat: fuming to the point of tears/rage in a dark alleyway.
Stond Mark nou te huilen in een steegje? Begrijp ik dat goed?

Die behind the scenes blog is trouwens echt een aanrader ::jaja::.
Soms een beetje lastig (voor mij iig) omdat hij soms lastige woorden gebruikt.

Wat is bijv. EP?
QT = quality time. dat begreep ik nog maar EP. Geen idee :P

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #170 Gepost op: 31-07-2008, 20:22:26 »
Citaat
Although you got a small glimpse on the show, Nicole really made quite a spectacle when Jon offered the bribe.   She'd stand up, look around, tap her foot and be all, "Oh, wow.  I think I should ... hmm.  Err.  $20,000?  For real?"  More consternation.  There was so much needless drama (and if a reality show guy is saying that -- it's saying something!), one of the EPs finally said, "Okay.  Here's the deal:  if your butt leaves the seat, you have accepted the bribe.  Everyone clear on that?"  When the cash hit $30,000, Ali popped out of her chair like she got pricked with a startle stick.  And that was that.

EP = Executive Producer
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #171 Gepost op: 31-07-2008, 21:23:00 »
de blogs van John zijn ook echt geweldig:

'You've heard the expression, "When life gives you lemons, make lemonade?"  Well, apparently this show's creed has morphed into, "When life serves you a lemonhead ... DUCK!"'
Geweldig!

'This week, we bid farewell to our strong willed attorney, Clay.  On the  downside, the Philly barrister gave a Rocky Balboa-like effort in the game,  only to get ko'ed by The Mole in the late rounds.  At least his flight home  was made a little sweeter with his lovely wife Kim by his side.  More good news: no lemons on board his flight.'

hij gebruikt alleen veel w/ en geen idee wat dat betekend :P

Citaat van: john, aflevering 7
I have no desire to  disturb your groove as you track you game.  Just like all of you, I STILL  don't know who The Mole is ... but at this point, I felt like I had it nailed

Dus hij wist het nog steeds niet

en bednakt dikkecontroleur.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #172 Gepost op: 5-08-2008, 12:22:21 »
Net aflevering 9 gezien. Zoals verwacht nog niet de ontknoping.

Ik hou het bij Craig als Mol. Zijn houding in de eerste opdracht vind ik typisch des Mols. Vooral in het eerste gedeelte van de opdracht. Hij laat eigenlijk Mark en Nicole het spel spelen en wanneer ze vast dreigen te lopen is hij het die met een vondst komt waardoor het spel weer op gang wordt gebracht.

Craig vindt de kaart (nodig om het spel op gang te brengen) en laat Mark en Nicole de tijdzones uitzoeken (het spel spelen). Mark en Nicole komen er niet uit. Craig komt hardop redenerend tot de oplossing wat ze nu moeten doen.

Craig in biecht: "Mark and Nicole were fixated on the clocks on the walls, so I'm like (lachend:) what about the giant thing in the middle of the room..?" De manier waarop Craig dit zegt versterkt mijn gevoel dat Craig de Mol is die buiten de groep staat en van te voren weet hoe de opdracht in elkaar steekt. Als de kandidaten er echt niet uitkomen, brengt hij het spel weer op gang.

In de daaropvolgende fase van het spel is het Mark die de woorden 'clue' en 'use' vindt. (Hij noemt ook 'wire' maar er is geen 'w'.) Craig stelt voor om opnieuw naar de kaart te kijken. Dit doen Mark en Nicole. We horen/zien Mark 'cut', 'is' en 'red + blue' noemen.

Toegegeven; in de laatste fase van het spel is Mark juist weer molliger bezig dan Craig. Want Craig zegt dat 'red + blue' paars is en dringt aan op het doorknippen van een draad (uiteindelijk knipt hij de goede door), terwijl Mark blijft twijfelen.

In de tweede opdracht had ik verwacht dat Craig als eerste zou aankomen en voor het moldossier zou kiezen. Dat het nu Mark was die als eerste aankwam en voor het dossier koos, maakt Mark wat verdachter. Maar niet genoeg om me van Mol te doen veranderen. ;D

Offline DikkeControleur

  • Forumlid
  • Laat iedereen in zijn waarde.
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #173 Gepost op: 8-08-2008, 10:01:54 »
In de finale opdracht was Craig niet mollig meer. Hij kwam met slimme suggesties in de bom-opdracht (bijvoorbeeld centrale klok gebruiken, en hij vond de wereldkaart). En in de laatste opdracht deed hij goed zijn best. Echter hij was niet als eerste op de brug, wat ik wel een mol-actie zou vinden, om daar namelijk voor 't koffertje te kiezen.
Mark was eigenlijk het molligst!!!

Niet dat ik switch, hoor. Kortom, Heinz en ik zijn 't weer zwaar eens.  ;D

Trouwens, leuk dat ze op dezelfde plekken waren als de Nederlandse mol. De obelisk en de begraafplaats.
Brings back memories.
Ik ben niet dik! Ik ben de Dikke Controleur.

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #174 Gepost op: 8-08-2008, 23:10:40 »
Ik blijf bij Craig. Ik zie geen reden om er vanaf te wijken. Nicole ligt er nog steeds te dik bovenop (kan natuurlijk tactiek zijn) en Mark wil gewoon heel graag winnen.

Wat ik het meest verdacht vond is dat Craig blijkbaar het hele spel heeft rondgelopen met een boek van Buenois Aires. En zo'n beetje de stad uit z'n hoofd kende. Craig weet dat ie die opdracht nooit fysiek kan winnen. De enige manier om de rest te verslaan is op kennis. En dat ze precies bij zijn favoriete brug eindigde vond ik wel erg toevallig. Té toevallig, als je het mij vraagt...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #175 Gepost op: 9-08-2008, 09:46:28 »
Eigenlijk wijst alles er al afleveringen lang op dat Craig de Mol is en Mark gaat winnen. Best jammer als dit ook het geval is.. Maar een andere Mol dan Craig kan gewoon echt niet, en Nicole als winnaar zou ik helemaal niet leuk vinden eigenlijk..

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #176 Gepost op: 9-08-2008, 10:59:52 »
ik bedenk me nu net pas dat ik het pas over 3 weken weet :(.
ik ga morgen op vakantie.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #177 Gepost op: 11-08-2008, 09:26:56 »
Ongeldige youtube code, plaats alleen de YouTube-videocode bv: IxgJlCqSKfo

::super::

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #178 Gepost op: 11-08-2008, 17:19:17 »
US1, UK2 and Australia5 zijn wel te vinden via mIRC. Ben nu AU5 aan het kijken, maar vindt dat het minste van de vijf Australische, met een nogal opzichtige Mol (tenminste als ik juist zit :D).
Wie denk je dat het daar is dan?  :)

PS: Ik denk ook Craig, maar het zou nog eender wie kunnen zijn.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: The Mole (5e seizoen in US - Vanaf 2 juni)
« Reactie #179 Gepost op: 12-08-2008, 18:00:47 »
Waar blijft die torrent van aflevering 10? Ik wil de ontknoping zien! ::hyper::