Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 342358 keer)

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #840 Gepost op: 3-03-2005, 17:33:19 »
ik maak jullie niet belachelijk ...... tenminste dat was niet mijn bedoeling. maar denk je ECHT dat dat de formule van widm is ? dan is er toch geen hol aan ? .... wat ik al zei, was het niet precies hetzelfde als met karen ? .. ik kan niet plaatsen waarom mm zo ontzettend opvallend die opdracht saboteerde, ik vond het echt egoistisch en enorm raar.
mm is de mol niet, dat weet ik zo ontzettend zeker :) ... maar goed idd ieder zn mening en we zullen zien
nee want iedereen twijfeld eraan.. en als mm de mol is zitten heeel veel fout hoor!

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #841 Gepost op: 3-03-2005, 17:36:24 »

Maar waarom ik MM verdenk: Ik twijfelde tussen Lottie en MM, maar Lottie deed het wel erg goed in de 1e opdracht, het enige wat wat vaag was was dat 'oog' als symbool voor Lottie zelf, maar voor de rest deed ze het prima. In de tweede opdracht was Lottie niet erg vaak aan de telefoon, MM veel meer, en deed ze ook niet echt veel om de boel te vertragen. MM stopte af en toe (bijvoorbeeld bij het bruggetje) om te klagen dat er niets over water gezegd was.

maar ze kan toch ook niet achterelkaar verdacht gaan doen?! dit is juist slim van haar.. gewoon af en toe en ongemerkt een mollenstreek uithalen! echt voor mij kan iedereen de mol zijn :P ik weet het echt niet meer!!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #842 Gepost op: 3-03-2005, 17:44:14 »
nee want iedereen twijfeld eraan.. en als mm de mol is zitten heeel veel fout hoor!

ghehe iedereen twijfeld eraan ? :) misschien moet je dit forum even goed doorlezen, er zijn veel ..... heel veel mensen die nog steeds voor marc marie gaan.




dennis for mole !

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #843 Gepost op: 3-03-2005, 18:02:03 »
ghehe iedereen twijfeld eraan ? :) misschien moet je dit forum even goed doorlezen, er zijn veel ..... heel veel mensen die nog steeds voor marc marie gaan.





haha jaa daar ben ik al heel de tijd mee bezig :P maar heel veel weten het nog niet.. of twijfelen! wie is jou mol eigelijk?!

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #844 Gepost op: 3-03-2005, 18:14:40 »
weten wat nog niet ?
heel veel mensen zitten hier op mm , en terecht, mss is hij de mol wel.
verder is dit het marc marie topic en ga ik het duzz niet over mijn mol isabel hebben.
so ontopic

dennis for mole !

Offline Eurik

  • winnaar pool TI 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #845 Gepost op: 3-03-2005, 20:02:04 »
Marc-Marie en Lottie hebben geen telefoontje in aflevering 3 gekregen, Yvon en Isabelle wel.
Als je jezelf ook nog extra verd8 gaat maken dan is dat wel raar, dus Marc-Marie of Lottie, maar t kan ook een valstrik zijn voor de kijkers.

In aflevering 4 zag Marc-Marie het boekje op de grond liggen, maar dat was heel moeilijk te zien, en de mol had haar boekje afgepakt, misschien dat MM zo zijn verdenkingen wil afschuiven...

Offline creno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #846 Gepost op: 3-03-2005, 23:36:33 »
voor "wie is de mol" begon zei ik thuis al: het zal MM wel zijn want dat is gewoon een figuur waarbij het leuk is als ie tot het einde erin blijft.

maar ik stapte al gauw over op gijs, helemaal toen ie ook weer terug in het spel kwam...

nu denk ik toch weer wel MM

als je ook kijkt naar dit forum alleen al hoeveel pagina's dit topic heeft in vergelijking met Lottie, Isabelle of Yvon. Misschien kun je daar ook al wel een conclusie trekken dat MM toch de mol is.

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #847 Gepost op: 4-03-2005, 00:31:40 »
als je ook kijkt naar dit forum alleen al hoeveel pagina's dit topic heeft in vergelijking met Lottie, Isabelle of Yvon. Misschien kun je daar ook al wel een conclusie trekken dat MM toch de mol is.

We hebben het gewoon veel liever over die leuke Brabo dan over de anderen (hoewel het ook leuk is om het over de sexy Brabo te hebben  ::love::)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #848 Gepost op: 4-03-2005, 00:34:37 »
We hebben het gewoon veel liever over die leuke Brabo dan over de anderen (hoewel het ook leuk is om het over de sexy Brabo te hebben  ::love::)

 ??? ??? ???
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #849 Gepost op: 4-03-2005, 00:43:24 »
Angela zat achter Marc-Marie op het strand. Je ziet haar zitten terwijl Isabelle LUID EN DUIDELIJK, dus ook voor Angela, de eigenschappen van de verschillende kandidaten doorbrulde. Het idee was dat Angela ook moest raden wie de mol was. Zij zat dus in een uitstekende positie om te zien en te horen dat MM kritisch is op wat Isabelle hem subtiel aanlevert.  ::)
Zou Angela MM nu nog als mol serieus nemen.  ;D

De lichaamstaal van Yvon lijkt ook boekdelen te spreken als Sander aan de beurt is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #850 Gepost op: 4-03-2005, 00:45:31 »
Angela zat achter Marc-Marie op het strand. Je ziet haar zitten terwijl Isabelle LUID EN DUIDELIJK, dus ook voor Angela, de eigenschappen van de verschillende kandidaten doorbrulde. Het idee was dat Angela ook moest raden wie de mol was. Zij zat dus in een uitstekende positie om te zien en te horen dat MM kritisch is op wat Isabelle hem subtiel aanlevert.  ::)
Zou Angela MM nu nog als mol serieus nemen.  ;D

De lichaamstaal van Yvon lijkt ook boekdelen te spreken als Sander aan de beurt is.

Wat wil je nu eigenlijk zeggen??
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #851 Gepost op: 4-03-2005, 01:03:01 »
Stel Marc-Marie is de mol, dan molt hij open en bloot in het zicht van Angela. De anderen konden nog twijfelen wie nu precies wat gemold had, Angela niet en die zou ook meedoen in het raden van de mol. Waarom als je in dit geval zo openlijk molt, zou je in voorgaande of komende afleveringen je best doen of gedaan hebben om subtiel te mollen?


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #852 Gepost op: 4-03-2005, 01:10:49 »
Ik denk niet dat Angela verder invloed had op de mol, dus ik denk niet dat mol zich verborgen moest houden voor Angela..
Ze deed verder niet mee als kandidaat.

BTW denk ik dat Angela al snel doorhad wie de mol was.
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #853 Gepost op: 4-03-2005, 01:18:38 »
Ik denk niet dat Angela verder invloed had op de mol, dus ik denk niet dat mol zich verborgen moest houden voor Angela..
Ze deed verder niet mee als kandidaat.

BTW denk ik dat Angela al snel doorhad wie de mol was.
Ik heb begrepen dat het de bedoeling was dat deze keer in tegenstelling tot voorgaande keren Angela net als een kandidaat de mol zou raden en dat er dan achteraf een aparte aflevering zou zijn met Angela´s ´speurtocht´. Dit gebeurt nu uiteindelijk niet. De mol moest zich in principe ook voor Angela verborgen houden (en uiteraard ook voor de kijkers).

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #854 Gepost op: 4-03-2005, 03:24:11 »
Hier nog een hint naar Marc-Marie... Dit werd op de chat gezegd vandaag:

[15:27:03] <limone>  13heb een vraag!!
[15:27:09] <+deenigeechtemol> ok eentje dan
[15:27:17] <limone>  13pfff gelukkig!
[15:27:34] <+deenigeechtemol> (ik tik ongeduldig met m'n vingers op tafel)
[15:27:47] <limone>  13oke, komt 'ie: wat voor zin had het om MM de noemer 'goed gebekt' te geven als dat helemaal niet gebruikt werd?
15:28:02] <limone>  13enne... niet zo ongeduldig hoor, ben net thuis van kind ophalen enzo...
[15:28:08] <+deenigeechtemol> ?
[15:28:19] <limone>  maarja: marc-marie ongeduldig!! (en niet kritisch), hehe

Zou dit DE hint zijn? Of is het toeval (maar toeval bestaat niet...). Ik ben er nu echt helemaal van overtuigd van Marc-Marie als mol  ::jaja::

Hmm eerlijk gezegd begrijp ik de hint niet zo want 'deenigeechte'kan toch van ongeduld hebben getapt omdat de vraag niet kwam? ;)

Het spijt me mensen maar ik zie nog steeds geen overtuigende redenen voor Marc-Marie (sterker nog de mate waarin hij verdacht wordt overtuigt me steeds meer van het tegendeel).

Begrijp me niet verkeerd ik zou het een enorm leuk mol vinden :D Maar om een of andere reden kan ik het me toch niet voorstellen, hij is iemand die best veel risico's neemt, maar weinig echt molacties/ geld verliest mi. En als het al gebeurt dan op een manier zoals afgelopen opdracht vind ik erg opzichtig. Ik zie het nog steeds eerder als afleidingsmanoeuvre persoonlijk, om zichzelf verdacht te maken en daardoor grotere kans te maken om verder te komen :) (niettegenstaande zonder meer de leukste kandidaat mi - kan me WIDM zonder hem nauwelijks meer voorstellen al ;D)

Vwb brug/ stoppen - neuj ik denk dat je maar deel ervan in beeld ziet. Lottie probeert volgens mij weer verwarring te scheppen bij het hele kruispunt gebeuren (links / rechts) - Ik heb expliciet op MM gelet in die opdracht maar zie juist echt een heel fanatieke kandidaat, hij is te echt mi vwb de reactie (ook dat stoort me een beetje aan Lottie ook zij laat veel reacties los relatief, terwijl Yvon zo lastig te peilen is qua emotie/ reactie). Hij kijkt echt geirriteerd bij Isabelle's verhaal dat ze te ver zijn, al - en het verhaal omtrent het water lijkt me alleen maar logisch in de achterdocht van de kandidaat die ineens water ziet waar niemand een woord over heeft gerept (gestaafd aan Sander- Lottie houdt zich weer opvallend afzijdig/ haar mond) .  Vreemd, zou ik zeggen dat Yvon en Isabelle (voor of na karatebordje..) hier niets over hebben gezegd (ook als die foto mislukt is zou je dat toch nog wel onthouden zou je denken).
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #855 Gepost op: 4-03-2005, 10:59:45 »
Vond die reactie van MM, als ze te horen krijgen dat ze fout zitten  bij die fiets opdracht (waar ze de weer helemaal terug moeten fietsen), erg spreken voor het feit dat MM een kandidaat is....

Het leek erop alsof hij er nogal erg kwaad om werd dat ze verkeerd zaten. Ik weet dat hij een fake reactie kan geven. Maar vond het nogal opvallend om te kunnen faken.
 ::vergroot::

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #856 Gepost op: 4-03-2005, 11:24:54 »
Net zoals hij heel boos werd toen Lottie en Yvon hem en Gijs lieten doorlopen bij de links-en rechtsopdracht.

Maar MM is ook acteur he?

Offline Goovi

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #857 Gepost op: 4-03-2005, 11:30:45 »
Dan is hij erg goed....
Dan kan hij naast cabaret ook in een grote Nederlandse productie gaan acteren. jammer dat we hem daar nooit in gezien hebben, dan konden we zien hoe goed hij echt kan actern.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #858 Gepost op: 4-03-2005, 11:36:52 »
Marc-Marie Mopper-Mol

Ik vind het juist een beetje opvallend worden hoe vaak Marc-Marie moppert op andere kandidaten (en ze zo misschien verdacht probeert te maken en tegelijkertijd de aandacht van zichzelf afhoudt: na of tijdens veel opdrachten waarin Marc-Marie slecht presteert zoals de treinopdracht en eigenschappenopdracht moppert hij of maakt hij grapjes over anderen).

- Bij het zoeken van sleutels moppert hij op Sander (Oeter!) terwijl hij zelf ook chaotisch bezig is.
- Na de treinopdracht maakt hij grapjes over Lottie (niet mopperen dus maar wel verdacht maken misschien): "Hello I am Lotte! What's the name of the villaaaaaage...?"
- In de roadtrain moppert hij dat 'rustig aan' geen aanwijzing is maar gek genoeg vraagt/moppert hij niet of Sander wat meer uit het raam wil kijken!
- Hoop gemopper bij de koffertjes-opdracht
- Hoop gemopper bij de kunstwerk-opdracht
- Hoop gemopper achteraf bij de Link/Rechts-opdracht
- Als Sander de verkeerde kandidaten bij de eigenschappen kiest (dankzij Marc-Marie!) trekt Marc-Marie een flink verbaasd/mopperend gezicht.
- Hoop gemopper bij de fietsopdracht, bijvoorbeeld over Sander die volgens hem veel te lang aan de telefoon is en het alleen over Lottie's verjaardag heeft.

Of Marc-Marie is een enorme mopperkont of hij moppert veel om anderen verdacht te maken. Ik denk het laatste. ::jaja::
« Laatst bewerkt op: 4-03-2005, 11:51:59 door Heinz »

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #859 Gepost op: 4-03-2005, 12:03:35 »
Marc-Marie Mopper-Mol

Ik vind het juist een beetje opvallend worden hoe vaak Marc-Marie moppert op andere kandidaten
Anderen kandi's openlijk negatief beoordelen, in dit geval constant mopperen, is echt onmols hoor.
Ga maar na in het verleden. Enekel wanneer de Mol alleen was (bv in de biecht) durfde die wel eens wat opmerkingen maken over de kandi's.
Weeral een extra streepje door de naam Marc-Marie .
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen