Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 342267 keer)

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #860 Gepost op: 4-03-2005, 12:06:28 »
ik denk als je bv een isabelle als mol neemt.. je niet zeker weet of ze goed kan liegen of emoties verborgen kan houden! bij mm weet je dat wel!

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #861 Gepost op: 4-03-2005, 12:07:01 »
Marc-Marie Mopper-Mol

Of Marc-Marie is een enorme mopperkont of hij moppert veel om anderen verdacht te maken. Ik denk het laatste. ::jaja::

Ik ben het met je eens hoor Heinz!! Hij mopperde tijdens die kunstopdracht wel heel erg op Sander!! En maar roepen dat het allemaal aan Sander lag, maar als je goed kijkt en luister, zie je dat het niet aan Sander, maar aan Marc-Marie ligt (winkel ingaan zonder nadenken, winkel uitgaan zonder iets te kopen etc)!!  ::jaja::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #862 Gepost op: 4-03-2005, 12:34:47 »
Anderen kandi's openlijk negatief beoordelen, in dit geval constant mopperen, is echt onmols hoor.
Ga maar na in het verleden. Enekel wanneer de Mol alleen was (bv in de biecht) durfde die wel eens wat opmerkingen maken over de kandi's.
Weeral een extra streepje door de naam Marc-Marie .

Onmols omdat vorige mollen het niet deden? Lijkt me geen slimme conclusie, elke mol is namelijk anders. Je zet nu dus een streepje door Marc-Marie omdat hij niet op de vorige mollen lijkt? Erg dom. ::ohno::

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #863 Gepost op: 4-03-2005, 12:47:25 »
Onmols omdat vorige mollen het niet deden? Lijkt me geen slimme conclusie, elke mol is namelijk anders. Je zet nu dus een streepje door Marc-Marie omdat hij niet op de vorige mollen lijkt? Erg dom. ::ohno::
Tja, interessant denkpatroon Heinz...
Idd, men zou wel eens een Mol kunnen kiezen op basis van "totaal ander karakter dan vorige mollen".
Maar in dat geval vind ik M-M toch net iets teveel weghebben van George, namelijk het grappige en het gedurfde (vb. wegnemen foto Jim, eigen spel spelen op het strand, steeds grappig zijn...)
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #864 Gepost op: 4-03-2005, 12:55:48 »
Ik zeg ook niet dat ze een Mol gekozen hebben die totaal anders is dan de vorigen, maar nu je toch over George begint: ook hij durfde inderdaad meer, en probeerde anderen nog wel eens verdacht te maken. Bijvoorbeeld bij de middelpuntopdracht wanneer hij beweert Jantien wel gehoord te hebben door de portofoon. Dus om nou te zeggen dat Mollen niet aan anderen verdacht maken doen lijkt me een verkeerde conclusie. :)

Offline suuz87

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Everybody lies!!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #865 Gepost op: 4-03-2005, 13:23:54 »
in aflevering 2 hebben ze het over mm in een groepje rond het kampvuur

en hier een stukje dagboek die bij aflevering2 hoort

Die 9000 euro reduceren tot 1750 was dus niet zo moeilijk. En de nacht op het strand was hartstikke leuk. Behalve dan dat sommigen in groepjes over mij gingen zitten roddelen. Maar dat hoort natuurlijk bij het spel, dat snap ik ook wel.

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #866 Gepost op: 4-03-2005, 13:49:13 »
Ik zeg ook niet dat ze een Mol gekozen hebben die totaal anders is dan de vorigen, maar nu je toch over George begint: ook hij durfde inderdaad meer, en probeerde anderen nog wel eens verdacht te maken. Bijvoorbeeld bij de middelpuntopdracht wanneer hij beweert Jantien wel gehoord te hebben door de portofoon. Dus om nou te zeggen dat Mollen niet aan anderen verdacht maken doen lijkt me een verkeerde conclusie. :)
Er is imho toch wel een verschil tss iemand verdacht maken en iemand uitlachen / uitschelden / moppren over iemand.
Alle eer aan George... zo subliem
Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #867 Gepost op: 4-03-2005, 14:11:46 »
Er is imho toch wel een verschil tss iemand verdacht maken en iemand uitlachen / uitschelden / moppren over iemand.
Alle eer aan George... zo subliem

Er zit (en dan heb ik het nu over dit voorbeeld) inderdaad verschil in de manier waarop ze anderen verdacht maken, wat George doet is inderdaad subtieler, maar zoals ik al zei en waar het me ook om gaat; iedere Mol is anders, of duidelijker geformuleerd: niet iedere Mol is hetzelfde. Het voorbeeld van George gaf ik om te laten zien dat ik niet bedoel dat ze dit keer expres een Mol hebben gekozen die anders is dan alle vorigen, maar dat er ook overeenkomsten kunnen zijn zoals het verdacht maken van anderen, wat de één dus wel subtieler doet dan de ander.

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #868 Gepost op: 4-03-2005, 16:20:12 »
In elke aflevering zit het getal 9, right?

Voorbeelden:
Eerste afl: Marc-Marie droeg 'n shirt met 81 >> 8+1=9
Afl 6: Lottie droeg 'n shirt met 33 >> 3*3=9
Afl 7: Marc-Marie droeg 'n broek met 6 en 3 >> 6+3=9
En ik geloof dat ergens op 'n tram ofzo, daar stond: 45 >> 4+5=9

MARC-MARIE >> 9 letters :-D

(sorry als dit al ooit is genoemd... :))
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #869 Gepost op: 4-03-2005, 16:26:08 »
die 9 theorie zwerft hier wel ergens rond ja, hoewel ik neit denk dat lottie dr kledingkast opentrekt met het idee: 'marc-marie is volgens mij de mol.. hij heeft even tellen... 9 letters in zn naam, even kijken... ah, ik heb een shirtje met 33 er op, als ze nou doorhebben dat je dan 3*3 moet doen... dan help ik de kijkers een handje, want die hebben vast nog niet door dat marc-marie de mol is!'

uhm, ik denk het niet :P

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #870 Gepost op: 4-03-2005, 17:01:14 »
Nee, vast niet, maar het kwam verdommes handig uit, toch? En volgens mij zat die tram indiezelfde aflevering. En daarbij; wie zegt dat ze die mensen niet kleden, en zeiden van: Lottie, vandaag doe jij dit aan!

:-D
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #871 Gepost op: 4-03-2005, 17:04:25 »
uhm, hier laat ik me niet eens over uit  :P

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #872 Gepost op: 4-03-2005, 17:58:48 »
ow wat erg :D ghehe dat het bekende nederlanders zijn wil nog neit zeggen dat ze zelfs op een serie als widm gekleed moeten worden :)
ghehe
:D wel leuk gevonden btw
dennis for mole !

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #873 Gepost op: 4-03-2005, 18:32:16 »
Haha, dank je ;) alles om die stelling te ondersteunen ;-) Ik blijf erbij dat in elke aflevering 'n 9 zit, hoe dan ook! :-D
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #874 Gepost op: 4-03-2005, 18:43:17 »
Hoewel ik denk dat MM niet de mol is ga ik steeds meer twijfelen. Wat kun je met de 9
Marc-Marie's solo carriere begint in 1999 ik word gek van die negens overal kom ik mm tegen.

Offline Kiekske

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • 3 x 3 is dus toch geen 9...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #875 Gepost op: 4-03-2005, 19:00:46 »
Wat kun je met de 9
Marc-Marie's solo carriere begint in 1999 ik word gek van die negens overal kom ik mm tegen.

Én MARC-MARIE heeft 9 letters :). Streepje excluus natuurlijk! :P
"School is 'n ongewenste onderbreking van het weekend." - Kagchi!

Offline Snowhite

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #876 Gepost op: 4-03-2005, 19:31:13 »
We zien het vanavond wel. Naar mijn gevoel is MM de mol......en ik hoop echt dat ie er vanavond niet uitvliegt anders kloppen mn theorietjes niet meer. (Dat doen ze altijd al niet.....) Ik ben heeeeeel benieuwd. Nog een uurtje en dan beginnen we weer!!!

Offline Grace

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #877 Gepost op: 4-03-2005, 21:24:42 »
Marc-Marie's killer-act  ::rofl::  ::rofl::   ::rofl::

Brabant 4 ever  ;D
That's all

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #878 Gepost op: 4-03-2005, 21:41:43 »
Brabant 4 ever  ;D
Ik moest idd gelijk aan o.a. jouw denken! :)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #879 Gepost op: 4-03-2005, 22:41:10 »
Had Marc-Marie nou als enige een zonnebril bij zich? Wist hij dat het een opdracht op het strand zou worden en dat ze naar boven moesten kijken?