Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 342352 keer)

Offline Castor_en_Pollux

  • Forumlid
  • 1 die 2 is
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #220 Gepost op: 28-01-2005, 11:17:52 »
Ja sws lijkt me dat wel plausibel want hoe had Victoria anders kunnen weten dat ze het laatste geld uit hadden willen geven aan matjes? :)
Als er besloten moet worden de laatste ton al dan niet te openen kan ik me goed voor stellen dat ze zich afvragen wat er nog in de laatste ton zou kunnen zitten dat ze nog missen. Het kan dan zo zijn dat iemand, met name degene die ook de laatste ton geopend wil hebben dan probeert met een suggestie te komen voor iets dat nog nuttig zou kunnen zijn, matjes bijvoorbeeld.
De groep besluit echter, na enige discussie, dat matjes niet zinnig zijn en Victoria doet dan uitspraak over de matjes zonder de inhoud van de laatse ton te kennen.
Hoeft niet, maar kan heel goed.

« Laatst bewerkt op: 28-01-2005, 11:19:43 door Castor_en_Pollux »

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #221 Gepost op: 28-01-2005, 19:35:55 »
--> Als hij in de grot zit, zegt hij "It's me, Marc-Marie". Is dat misschien een hint die we ook als humor kunnen opvatten?
Zou kunnen... ik denk eerder het laatste. Dat hij zichzelf een soort van herboren voelt na het kruipen uit zo'n nauw hol... ;)
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #222 Gepost op: 29-01-2005, 12:28:35 »
Ik blijf toch nog bij Marc-Marie als mol hoor! Ook in deze aflevering vond ik hem soms erg verdacht doen (in zijn 'onschuld'). Tijdens de treinreis mistte hij 1 tas. Tevens toeterde hij 2x om een tas te pakken terwijl ze afgesproken hadden 1x te toeteren. Verwarring alom. Hij zei heel vaak: nee, deze tas niet pakken!! terwijl het makkelijk kon. Verwarring scheppen in het "wie van de 3" spel, maar toch zo spelen dat er wel geld in de pot komt. En wat ik ook erg verdacht vond was zijn kleding: hij had vleugels achterop zijn vest die verdacht veel overeenkomen met het logo van ID-tv...  ::vergroot::
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #223 Gepost op: 29-01-2005, 15:43:29 »
Marc-Marie heeft over de 3 afleveringen genomen het meeste geld uit de pot gehaald en zich het molligst gedragen, maar toch kan ik niet geloven dat hij de Mol is, vooral omdat hij juist zo veel verdacht wordt door forummers en medekandidaten.. :-\\

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #224 Gepost op: 29-01-2005, 16:15:21 »
De feiten stapelen zich op. Ik zou ook zuur zijn als blijkt dat hij de Mol niet is hoor!! Het klopt dat veel kandi's Marc-Marie verdenken, maar misschien is dat voldende week weer heel anders. Tot nu toe voel ik me zeker in mijn Mol, haha...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Risjaar

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Eenmaal in een tunnel is 't maar beter doorgassen.
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #225 Gepost op: 29-01-2005, 17:20:07 »
Als Gijs Staverman als eerste uit de serie lag -nu overigens weer niet- dan is het toch wel vreemd, dat hij met zijn verdenkingen op MMH de test zo slecht heeft ingevuld. Of hij heeft totaal geen feitenkennis over MMH of hij zat er gewoon gigantisch naast.
C'est le Fruit!

Offline Nonje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vanaf 4 jan weer lekker mollen
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #226 Gepost op: 30-01-2005, 01:01:47 »
Ik weet niet of jullie het ook gehoord hebben maar toen MM uit de supermarkt liep hoorde je dat fluitje weer ???... Verdacht of niet...Marc-Marie Mijn Mol :)

Offline CrossY

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #227 Gepost op: 30-01-2005, 02:36:20 »


IdtV:



Harley Davidson:
http://www.acclaimimages.com/_gallery/_SM/0028-0401-1313-2209_SM.jpg ;)


En de meest overeenkomende:



Iemand doordachte theorieën hierover?

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #228 Gepost op: 30-01-2005, 02:45:16 »
http://www.acclaimimages.com/_gallery/_SM/0028-0401-1313-2209_SM.jpg

Iemand doordachte theorieën hierover?

MarcMarie => Jas met logo Harley Davidson => SM-Sites?

Niets, maar dan ook niets is wat het lijkt meer hé...
 ::oink::
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline CrossY

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #229 Gepost op: 30-01-2005, 02:48:17 »
Vast een goeddoordachte Hint van de crew.. Iemand een idee mbt SM link? ;)

Offline Niuno

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Sla is zeg maar echt mijn ding
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #230 Gepost op: 30-01-2005, 02:55:13 »
Misschien gaat dit nog een opdracht worden? Een nieuw variant op het uitverhoor-opdracht?

Zie MM al ergens zwaar in de kettingen hangen, Yvonne met de zweep erover: "Geef maar toe, jij bent de mol...!"

 :-X
Neen, ik zit niet in een tunnel. Het is gewoon aXel!

Offline Lorelei

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Freedom frantically frolic and fine...
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #231 Gepost op: 30-01-2005, 04:07:15 »
Misschien gaat dit nog een opdracht worden? Een nieuw variant op het uitverhoor-opdracht?

Zie MM al ergens zwaar in de kettingen hangen, Yvonne met de zweep erover: "Geef maar toe, jij bent de mol...!"

 :-X

::rofl:: ::rofl:: :-X

En Jim met zijn fallische shirtje: 'Hier is ook geen zak aan.. wordt steeds kinderachtiger!' ::rofl::


Uhm.. maar weer terug naar MM als mol ;D
Entangled in temptation, seduction aims to embrace you

Offline Reninho

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #232 Gepost op: 30-01-2005, 11:07:00 »
MM kan gewoon door alles sappig te vertellen en onschuldig te doen zichzelf niet verdacht maken, maar ondertussen doet ie de meest gekke dingetjes waardoor (bijna) niemand hem verdacht vindt.

Wat was btw de oorzaak van de ziekte van roeland? indien het kwam door het andere klimaat kon hij nooit de mol zijn, want de mol is hierop voorbereid (denk ik)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #233 Gepost op: 30-01-2005, 11:09:49 »
Marc Marie won geld bij 'wie van de drie'.
* Gerard schrapt:  Marc Marie
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #234 Gepost op: 30-01-2005, 11:25:34 »
Door iets heel flauws te doen.

Mijn naam is JI....... oeps

Dat zou hij geprobeerd kunnen hebben in de hoop dat iedereen daar doorheen prikte, en er dus meteen vanuit konden gaan dat hij de caberetier is.

(sorry ik praat altijd een beetje wazig op zondag ochtend, maar ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel ;))

EDIT:

Op het wieisdemol.nl forum wordt gezegd dat je bij de test op diezelfde site de vraag krijgt hoeveel mensen de mol om de tuin leidde bij wie van de drie, mat als antwoorden 1, 2, geen en hij deed niet mee.

Helaas kan ik niet in de test komen, maar zou iemand hier dat kunnen verifieren, want dat zou betekenen dat marc marie de mol niet kan zijn aangezien hij er 3 om de tuin leidde.
« Laatst bewerkt op: 30-01-2005, 11:36:54 door brainsquig »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #235 Gepost op: 30-01-2005, 12:15:32 »
nee, je moet kijken vanuit het perspectief van de mol. Dat betekent dat als je denkt dat marc marie de mol is, dat hij dan 1 persoon heeft misleid.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #236 Gepost op: 30-01-2005, 12:23:33 »
sorry dat snap ik niet  ???

als er drie mensen denken dat hij geen cabaretier is, dan heeft hij er toch drie misleid (of hij nu de mol is of niet)

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #237 Gepost op: 30-01-2005, 12:48:45 »
Als hij de mol is, dan heeft hij toch het belang dat hij geraden wordt. Eén persoon heeft hem geraden, dus de anderen heeft hij 'misleid'.
“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline heike

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #238 Gepost op: 30-01-2005, 13:01:50 »
Inderdaad, vanuit het perspectief van de mol moest hij juist geraden worden als cabaretier... en zijn actie "eh mijn naam is ji..." (overigens geniaal vond ik het  ::rofl::) was daarom onmols.

Als Jim en Sander geen mol zijn, moesten zei juist proberen over te komen als cabaretier, zodat zij gekozen zouden worden. Ze deden daar niet echt veel moeite voor... Als ik in het panel zou zitten zou ik denken dat er uberhaupt geen cabaretier bij zou zitten.

Offline brainsquig

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #239 Gepost op: 30-01-2005, 13:43:10 »
Eén persoon heeft hem geraden, dus de anderen heeft hij 'misleid'.

das dan toch 3?
(4 - 1 die het geraden heeft  ???)