Auteur Topic: Marc-Marie is niet de mol, maar winnaar!  (gelezen 343180 keer)

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #740 Gepost op: 27-02-2005, 12:22:40 »
Waarom Marc-Marie de Mol niet is:
Na de duik-opdracht (die hij heeft verknoeid) begint hij tijdens de uitleg van Angela plotseling een rare bek te trekken en te praten met de mede kandi's.
Je ziet zowel bij Yvon, Isabelle en Marc-Marie een echte "shit, opdracht verkeerd begrepen, we zijn ons geld wel kwijt nu" uitdrukking op hun gelaat.
Enkel Lottie en Sander lijken niet echt verwonderd, hoewel zij min of meer een identieke uitleg van Angela (zeker in geval van Lottie en Yvon) hadden gekregen.
Dus schrap Marc-Marie (samen met Yvon en Isabelle, en natuurlijk Sander) almaar van jullie lijstje.
Tja... er blijft er maar eentje over. Alles is nu wel heel duidelijk.

na 380 keer overnieuw gelezen te hebben snap ik je nog steeds niet, explain yourself, als je zin hebt tenminste  :)

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #741 Gepost op: 27-02-2005, 12:25:08 »
Waar het volgens mij op neerkomt is dat alleen Lottie de mol kan zijn, omdat de anderen kijken alsof ze heel erg balen (omdat ze de uitleg niet goed snapten.)

Oftewel de expressies van de gezichten zou verraden dat ze de mol niet zijn. Persoonlijk vind ik dat een veel te gewaagde stelling als je praat over 3 acteurs.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #742 Gepost op: 27-02-2005, 12:26:59 »
Isabelle is geen actrice en kijkt echt pissig:  >:( !

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #743 Gepost op: 27-02-2005, 12:27:33 »
nou inderdaad, naar gezichtsuitdrukkingen kijk ik sowieso allang niet meer, ik herinner me george nog tijdens de executie
bovendien zal een mol altijd teleurgesteld kijken, en dan nog allemaal acteurs.. nee, das geen theorie voor mij

Offline tureluurs

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #744 Gepost op: 27-02-2005, 13:48:29 »
Even tussendoor: Krokodilletje

Werden in het dagboek niet ook heel vaak verkleinwoorden gebruikt? ;)

Nou niet alleen dat, er staan ook typefouten in!

krokokdilletje

 :o  8)

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #745 Gepost op: 27-02-2005, 14:05:13 »
Ik vind het trouwens wel een leuk gevonden nick. Omdat-ie zijn eigen kroko-foto had gejat?
The British are not impressed.

Offline ceetje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #746 Gepost op: 27-02-2005, 14:49:36 »
"Ik had een supermanmoment. Ik dacht, ik ga het spel redden."


(ps. mijn allereerste eigengemaakte plaatje met meer lagen en klonen...nog een beetje amateuristisch, maar ik leer het nog wel :-[)

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #747 Gepost op: 27-02-2005, 15:11:56 »
hijs leuk ceetje!  ::rofl::  ::ok::

Offline Kris Magalles

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Alles Mag!
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #748 Gepost op: 27-02-2005, 15:40:06 »
Voor een eerste keer egwel leuk!  :D
Twijfel is de wachtkamer van het inzicht,,,

Offline chocolat

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #749 Gepost op: 27-02-2005, 16:33:05 »
hij blijft nog steeds mijn mol

sommige mensen hier zeggen dat hij de mol niet kan zijn omdat hij TE opvallend zou mollen

ik vind dat raar;

1-dat werd in de vorige afl. ook van lottie gezegd en die 'kan het nog steeds zijn' volgens mensen
2-hij zou het toch nog steeds kunnen zijn, hij doet nú misschien iets opvallends maar bij andere opdrachten juist weer niet


ohja en hoe zat het ook alweer met die verkleinwoorden? die worden veel in het dagboek gebruikt, maar wat is de theorie daarbij?

Offline de_mol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #750 Gepost op: 27-02-2005, 16:44:59 »
Waarom Marc-Marie de Mol niet is:
Na de duik-opdracht (die hij heeft verknoeid) begint hij tijdens de uitleg van Angela plotseling een rare bek te trekken en te praten met de mede kandi's.
Je ziet zowel bij Yvon, Isabelle en Marc-Marie een echte "shit, opdracht verkeerd begrepen, we zijn ons geld wel kwijt nu" uitdrukking op hun gelaat.


Trouwens: als je de mol bent weet je wat voor opdrachten je gaat doen en dus ook hoe je die het best kan verkl*ten.
En ik neem aan dat de mol van te voren hoort dát hij de mol is en dan gaat hij thuis vast allemaal verschrikte en veraste bekken voor de spiegel oefenen om ze zo echt mogelijk te laten lijken.Dus hier heb je niks aan.
One for the mol, two for the money, three for the clues, now go, go, go!

Offline Jona

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #751 Gepost op: 27-02-2005, 17:21:14 »
Er zitten mij drie dingen dwars...

1. Als het Marc-Marie echt is die dat berichtje geplaatst heeft... valt hij dan aankomende vrijdag af ofzo? Waarom zou hij ineens nu van zich laten horen?
2. Die naam: krokokdilletje.... Was hij het dan toch in de bosjes?
3. De gebruiker van de naam krokokdilletje heeft zich gelijk na de opnames aangemeld op dit forum. Als het Marc-Marie is, dan houdt hij waarschijnlijk sindsdien dit forum in de gaten. DEE kwam hier voor het eerst en plaatste op de verkeerde plek het berichtje: waarom gaat het hier niet over mij? Lijkt mij niet dat dit iemand is die dit forum kent....

Marc-Marie de mol??? Wel, niet, wel, niet, wel.... AAHH ik word gek!

Marc-Marie als je dit leest: of je nou wel of niet de mol bent, in ieder geval enorm bedankt voor de leuke momenten! Mijn lachspieren zijn weer goed getraind!

 ::bravo:: Jona

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #752 Gepost op: 27-02-2005, 17:32:44 »
Weet niet of dit al langs is gekomen, maarrrr...

In de laatste aflevering (waar Sander afviel) gaat Isabelle naar de laptop toe om haar vragenlijst in te vullen, en zie je een flashback van Marc-Marie op 't strand. Nadat hij zijn laatste zin heeft gezegd, hoor je zoiets van: Mwuhahaha... heeeel kort.
Ik weet niet of dit een betekenis heeft, maar misschien kan iemand er iets mee...

suc6!

Groeten TOm

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #753 Gepost op: 27-02-2005, 19:57:45 »
Lieve Mensen,

Ik heb het lang "aan gelezen". Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik MOET reageren.
Op het strand kreeg ik te horen; "Marc-Marie is kritisch". Nooit, op welke vragenlijst ook, heb ik voor vertrek ergens ingevuld dat ik kritisch zou zijn. Dus dacht ik dat er iemand ontzettend aan het mollen was en dacht ik juist de opdracht gered te hebben.(domdomdom misschien)
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Sorry, sorry.
Plus nog eens iets. Op dat strand waren vrij veel mensen. Ik stond behoorlijk voor schut omdat Isabelle maar door bleef schreeuwen.
Hopelijk heb ik zo genoeg boete gedaan voor een mislukte opdracht.
Groetjes van Marc-Marie.

2 x de E vergeten bij juistE kandidaat misschien de ENIGE ECHTE?

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #754 Gepost op: 27-02-2005, 20:00:46 »
Heej goed gevonden muldvarp ::ok::

En ook weer een dubbele fout ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Rick.

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #755 Gepost op: 27-02-2005, 20:06:43 »
Haha, ik denk dat we op zoek moeten naar teksten die door de kandidaten zijn geschreven met het woord "juist" er in. Als er iemand is die deze fout vaker maakt, is het niet moeilijk meer ;)

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #756 Gepost op: 27-02-2005, 20:11:23 »
Ik denk krokokdilletje het echt is  ::jaja::

Na die dubbele fout, komt de zin ik heb een "denkfout" gemaakt echt een opmerking voor een cabaratier  ::rofl:: ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline muldvarp

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #757 Gepost op: 27-02-2005, 20:12:44 »
Lieve Mensen,

Ik heb het lang "aan gelezen". Maar nu kan ik het niet meer aan. Ik MOET reageren.
Op het strand kreeg ik te horen; "Marc-Marie is kritisch". Nooit, op welke vragenlijst ook, heb ik voor vertrek ergens ingevuld dat ik kritisch zou zijn. Dus dacht ik dat er iemand ontzettend aan het mollen was en dacht ik juist de opdracht gered te hebben.(domdomdom misschien)
Mij was verteld dat ik uiteindelijk de goede eigenschap bij de juist kandidaat moest kiezen. Niet de eigenschap die Lotte dacht dat bij de juist kandidaat paste. Dus ik heb een "denk-fout" gemaakt.
Sorry, sorry.
Plus nog eens iets. Op dat strand waren vrij veel mensen. Ik stond behoorlijk voor schut omdat Isabelle maar door bleef schreeuwen.
Hopelijk heb ik zo genoeg boete gedaan voor een mislukte opdracht.
Groetjes van Marc-Marie.

Trouwens wie was ook alweer de sorry-Piet? (en ook weer dubbel)


Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #758 Gepost op: 27-02-2005, 20:15:44 »
 ::rofl:: ::rofl::
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline saem

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • ik ga mollenjagen ipv monsters
Re: Marc-Marie is (niet) de mol!
« Reactie #759 Gepost op: 27-02-2005, 20:16:03 »
Trouwens wie was ook alweer de sorry-Piet? (en ook weer dubbel)


::rofl:: ::rofl::ijzersterk!!!!!!!! ::rofl:: ::rofl::
eindelijk heeft het allemaal weer zin gnagna