Auteur Topic: Victoria is niet de mol!  (gelezen 88784 keer)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Biertje?
« Reactie #160 Gepost op: 24-01-2005, 09:23:39 »
Nog even voor de mensen die denken dat het bier een hint is.

In Australië is Victoria Bitter, kortweg VB, een erg populair bier, populairder dan Fo(r)ster's, dat veel voor de export wordt gebruikt maar onder de Aussies zelf minder in trek is. Dat is in ieder geval wat ik mij heb laten vertellen toen ikzelf down under was. Misschien kunnen anderen dit bevestigen.

de ton waarin het bier zat was een ton met levensmiddelen. Het feit dat bier bij levensmiddelen zit is logisch, het feit dat het bier VB is lijkt ook logisch omdat dit een populair bier is.

Als je in het bier WEL een aanwijzing ziet dat Victoria WEL de mol is, dan zou je ook moeten zeggen dat Victoria NIET de Mol is omdat ze NIET in de staat Victoria komen in het programma. Vergeet niet dat de naam Victoria veel voorkomt in Australië gezien de historische banden met Engeland en (o.a.) koningin Victoria van Engeland.

Maar dat is mijn bescheiden mening...  ;D


Offline **Lianne**

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Afrodisiac
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #161 Gepost op: 24-01-2005, 10:01:02 »
Ik verdenk Yvon...niet Victoria. Ik denk dat zij het inderdaad wil zijn en expres een beetje verdacht doet om ons en de anderen op een verkeerd spoor te zetten! Victoria valt iets teveel op. Yvon daartegen...nou die valt haast niet op.....dat vind ik nogal verdacht!
*I bruise easily so be gentle when you handle me*

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #162 Gepost op: 24-01-2005, 11:06:53 »
Iemand die verdachte blik van Victoria nog opgevallen toen ze het strand op kwam?

Offline Bakkertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #163 Gepost op: 24-01-2005, 11:13:47 »
Iemand die verdachte blik van Victoria nog opgevallen toen ze het strand op kwam?

ik vond er niks verdachts aan ::ohno::...vond het een typische GTST-blik...dus eigenlijk vond ik haar meer gericht op de camera omdat ze dat gewend is...
Altijd blijven lachen wat er ook gebeurd, al is het van de zenuwen!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #164 Gepost op: 24-01-2005, 11:59:29 »
dus ik val gisteren in bij die 2 verschrikkelijke kinderachtige Carlo en Irene (en terecht dat ze ook kinderprogramma's deden, bleef het maar zo), maar daar zat dus Victoria met haar vriend (ooit best goede voetballer), maar ik had het kunnen weten. Carlo en Irene wisten verschrikkelijk leuke  ::) vragen te stellen over of Levtsjenko niet moest voetballen en over of Victoria haar contract bij gtst nog ging verlengen en of roddeltje dit en dat klopte....maar dus niks over de mol he!  >:(

Offline Sjoois

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Ja ja, het is mij... Sjoois!
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #165 Gepost op: 24-01-2005, 12:12:19 »
Het graven in een hoek is helemaal niet zo dom.

Ja dat was ook mijn eerste reactie, maar iedereen vond het zo don dat ze dat deed, dat ik aan mezelf ging twijfelen, hahaha.
It is not our abilities that show us what we really are, it is our choices...

Offline highwaykind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • haaiweejkaaind
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #166 Gepost op: 24-01-2005, 14:10:34 »
Ik zal straks serieus een poging tot ontcijferen cyrillisch ondernemen, even er van uitgaand dat Victoria dezelfde methode gebruikt als die ik met Arabisch gebruik. Kan alleen alle letters die ik in het NL gebruik en schrijf "Nederlands" in het arabisch ( koerdisch eigenlijk ). Was erg handig met SO's op school jaren geleden ;D

Victoria bier kan wel erg populair zin in Australië, maar had niet zo duidelijk in beel gehoeven..( dit was wel iets TE duidelijk als je het mij vraagt, maar goed ).
Thank you for saving me the trouble of deflecting that personal question with a joke - House .

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #167 Gepost op: 24-01-2005, 14:42:24 »
Victoria bier kan wel erg populair zin in Australië, maar had niet zo duidelijk in beel gehoeven..( dit was wel iets TE duidelijk als je het mij vraagt, maar goed ).

Je laat mensen toch lekker bier drinken, ook al heet dat per ongeluk Victoria?

Het in een hoek beginnen in logisch, dat doe je ook met mijnenvegen tenslotte (ik dan he....)

Het geloer in de camera is gewoon omdat ze zichzelf interessant vind, of iig denkt dat kijkers dat luek vinden. Ik vind het persoonlijk helemaal NIKS!!

Maar goed de reden dat Victoria niet de mol is is de volgende:
In het eerste spel in Lisse, was ze als eerste aan de beurt (vrijwillig)
In het spel met de vlakken zat ze in groep 1
In de grot zat ze in de eerste groep.
Kortom ze gaat telkens als eerste en een mol die vooraf is ingelicht over wat er komen gaat, zit niet altijd in de eerste groep (en al zeker niet tot 2x toe met Isabelle)

En... als je weet dat je misschien je bagage wel moet missen (tenslotte wist de mol al dat er twee tassen niet meegingen ivm Gijs) ga je al helemaal niet als eerste....
Dan ga je als mol aan het einde om er voor te zorgen dat iedereen zowiezo één tas heeft (Sander deed dat "anders is het zo zielig")

Allergrootste reden dat ze geen mol is... het gezeur over Gijs... Dat was gewoon TE negatief, te onmols....
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #168 Gepost op: 24-01-2005, 15:08:25 »
Ik denk dat je gelijk hebt over 'de blik'.  Ik moet wel zeggen dat ik Victoria wel slimmer vind dan ik dacht. Da's niet vervelend bedoeld maar slechts mijn vooroordeel  ;D Haar opmerking over Lottie verbaasde mij daarom erg. Zij gaf aan dat het erg dom was van Lottie om niet na te denken over het meenemen van de tassen en dat het nog dommer was dat hardop te zeggen in een 'denkspel'. Ik den kechter dat Lottie er wél over heeft nagedacht; zij verdenkt een man en neemt 2 tassen van dezelfde man mee. Ik denk dat Lottie gewoon MM verdenkt en dus heel slim zijn tassen meeneemt.

De opmerking dat Victoria steeds als 1e gaat zou inderdaad een indicatie kunnen zijn dat zij de mol niet is. Zij is erg fanatiek met het spel bezig en dus misschien iets te eager.

Wat het bier betreft, ik zal nog eens kijken, maar ik had niet de indruk dat het erg nadrukkelijk in beeld werd gebracht. Volgens mij werd er gewoon een blik geworpen in de ton. Daarbij denk ik dat ze achter de montagetafel hebben gegierd van het lachen; ze kregen wel heel makkelijk een nephint in de schoot geworpen waarmee ze  'ons' om de tuin konden leiden.  ::vergroot::

Offline madelief

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #169 Gepost op: 24-01-2005, 15:47:09 »
Het graven in een hoek is helemaal niet zo dom.

gelukkig, eindelijk iemand die hier iets zinnigs over weet te zeggen, iedereen roept hier zo hard dat het dom was dat ik bijna mijn eigen mijnenveegtactiek zou gaan wijzigen. graven in een hoek is juist superslim en ik begrijp ook niet dat verder niemand van de kandidaten het idee had om systematisch te werk te gaan. victoria was de enige die dat idee wel had: geen mol dus. het was voor haar veel makkelijker geweest om mee te gaan in de chaos van de anderen.
wat was er eerder, het ei of de betonmortelwagen?

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #170 Gepost op: 24-01-2005, 15:55:40 »
Over die tassen: misschien jaloezie dat zij geen 2 tassen heeft en een ander wel. Vraag ik me wel af: de tassen van Gijs zijn nu door hem meegenomen: komen die 2 andere tassen dan weer terug in het spel? Verder vind ik Vic erg overdreven doen. Ze schreeuwt erg en dat valt me super tegen. En dat ze niet dom is wist ik al, anders spreek je niet accentloos Nederlands terwijl je pas op je 14e het land bent ingekomen, studeer je niet 3 of 4 verschillende dingen (moeilijke dingen) en praat je niet zo wijs...
I got that tunnel vision going through my  head

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #171 Gepost op: 24-01-2005, 16:04:27 »
Voor de duidelijkheid beweer ik niet dat ik Victoria dom vind of vond. Vooraf of in het begin heb je echter een paar kadidaten in je hoofd van wie je denkt dat het kanshebbers zijn en ik schaarde Victoria daar niet onder. Nu denk ik dat zij snuggerder is dan de meeste kandidaten. Ik denk echter wel dat haar 'stijl' haar kansen vermindert.

het feit dat ze systematisch de boel aanpakt maakt haar eerder een finalist dan de mol.

Sterker nog, ik denk dat de mol niet in team 1 zat;
Victoria werkt systematisch
Sander legt het spel goed uit aan groep 2
Isabelle rent zich rot om de 2e groep aan te sporen

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #172 Gepost op: 24-01-2005, 16:18:22 »
Welke blik?? :-\\
Some light in your eyes...

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #173 Gepost op: 24-01-2005, 16:28:47 »
gelukkig, eindelijk iemand die hier iets zinnigs over weet te zeggen, iedereen roept hier zo hard dat het dom was dat ik bijna mijn eigen mijnenveegtactiek zou gaan wijzigen. graven in een hoek is juist superslim en ik begrijp ook niet dat verder niemand van de kandidaten het idee had om systematisch te werk te gaan. victoria was de enige die dat idee wel had: geen mol dus. het was voor haar veel makkelijker geweest om mee te gaan in de chaos van de anderen.
"Eindelijk"? Ik postte het 4 dagen geleden al!  ;D Is inderdaad ook mijn tactiek en vindt het helemaal niet mols.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #174 Gepost op: 24-01-2005, 16:38:01 »
Welke blik?? :-\\

Die superverleidelijke blikken naar de camera...

Tenminste er zijn vast mensen die dat super verleidelijk vinden...  ;D
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Freek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Delta Goodrem
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #175 Gepost op: 24-01-2005, 17:09:45 »
Die superverleidelijke blikken naar de camera...

Tenminste er zijn vast mensen die dat super verleidelijk vinden...  ;D
Hahaha jaa een echt GTST blik denk ik :P
Some light in your eyes...

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #176 Gepost op: 24-01-2005, 18:00:59 »
Ze nam in de vorige aflevering ook al zo'n pose aan in het zwembad, toen Roeland een foto maakte. Niet echt bijzonder dus.
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline meistro

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #177 Gepost op: 24-01-2005, 18:35:09 »
victoria staat voor mij vooralsnog op nummer één...
wat vinden jullie van het feit dat in het dagboek (dag 1) van de mol op de widm.nl site staat dat de mol niet zo`n moeite heeft met een beetje liegen...?
victoria is een van de weinige die het gelukt is samen met gijs (ligt er nu uit) en lottie.

Offline Art

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #178 Gepost op: 24-01-2005, 18:35:31 »
dus ik val gisteren in bij die 2 verschrikkelijke kinderachtige Carlo en Irene (en terecht dat ze ook kinderprogramma's deden, bleef het maar zo), maar daar zat dus Victoria met haar vriend (ooit best goede voetballer), maar ik had het kunnen weten. Carlo en Irene wisten verschrikkelijk leuke  ::) vragen te stellen over of Levtsjenko niet moest voetballen en over of Victoria haar contract bij gtst nog ging verlengen en of roddeltje dit en dat klopte....maar dus niks over de mol he!  >:(

 ::rofl:: Ben het helemaal met je eens. Irene is fantastisch, maar die Carlo...  :-X Die vooroordeel die hij had over Lefchenko (hij is een voetballer, dus moet hij wel oerstom zijn)...  ::)

Dan ga je als mol aan het einde om er voor te zorgen dat iedereen zowiezo één tas heeft (Sander deed dat "anders is het zo zielig")

Wat voor een voordeel zit er dan voor de Mol in als iedereen een tas heeft? Volgens mij maakt het de Mol geen bal uit of iemand nou wel of niet een tas heeft.
Nog even niks.

Offline lennie60

  • Forumlid
Re: Victoria is (niet) de mol!
« Reactie #179 Gepost op: 24-01-2005, 18:50:17 »
Het graven in een hoek is helemaal niet zo dom. Als je in het midden gaat graven en je vindt een frisbee met een 1, dan heb je 8 vakken om te gokken. Stel dat je gaat graven en het 8e vak bevat pas de sleutel, dan heb je dus 9 vakken geopend om een sleutel te vinden. En je mag maar 10 keer graven. Dus dat is dan 10 - 9 + 1 voor de gevonden sleutel = 2 beurten over met 1 sleutel in bezit.
Goed, jij geeft hier een prachtige berekening, maar hij klopt dus absoluut niet.
Bij mijneveger begin je inderdaad altijd in de hoeken, en waarom doe je dat? omdat je juist NIET op de bommen wilt klikken. Hier wil je juist WEL de bommen (sleutels) vinden, dus hier begin je juist niet in de hoeken.

Aangezien dit al eerder is gezegd zal ik het ook maar met een berekening geven:
Je begint ergens in het midden, en je vindt een frisbee met een 1 erop. 1/9 kans dat je meteen een sleutel vind als je een aangrenzend vak opengraaft, maar ook nog eens 2/9 kans dat je weer een 1 opgraaft (of misschien wel een 2 of zo)

    0  0  0
    0  1  0
    1  x  1

Ja gaat dus niet netjes het rondje af, maar je doet om-en-om, en zo heb je waarschijnlijk al na 4 keer de locatie van de sleutel gevonden, en dus niet na 8 keer.
Dus het is WEL een domme actie, en wat mij betreft ook een mollenactie!

En over dat Russisch, er werd net gezegt dat Victoria gister bij Life&Cooking heeft gezegd dat ze moeite had met Russisch lezen, maar dat was omdat haar vriend het met een nederlands toetsenbord heeft geschreven. Vandaar dat het zo moeilijk leesbaar was voor haar. Probeer jij maar eens Chinees te schrijven met een Nederlands toetsenbord. Victoria kan zover ik weet prima Russisch praten, schrijven EN lezen, aangezien ze stage heeft gelopen in Rusland, en ze kijkt ook regelmatig op een Russische nieuwssite. Het zou dus nog best goed kunnen dat ze haar dagboek in het Russisch schrijft!