Auteur Topic: WIDM seizoen 9!  (gelezen 99294 keer)

Offline >>Tommie<<

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #180 Gepost op: 8-06-2008, 22:06:37 »
Echt raar, hun zijn maar 2 weekjes bezig met opnemen. Wij doen er 7 a 8 weken over om alles meetemaken.  ::rofl::

Maja best wel jammer dat ze er maar 2 weken over doen. Zo wordt het heel lastig om te zoeken wie er gemist wordt op tv.
Every single day, Every word you say, Every game you play, Every night you stay,  I'll be watching you... DE MOL !

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #181 Gepost op: 17-06-2008, 15:37:08 »
Ik heb een vermoeden dat Hans Schiffers dit jaar meedoet als kandidaat. Hij is 5 weken weg op radio 2 en tijdens de Top 2000 zei ie me dattie heel graag nog eens mee zou doen aan WIDM. Laat het er dit seizoen dan maar van komen ::ok::
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #182 Gepost op: 17-06-2008, 16:04:27 »
dat zou ik echt hartstikke leuk vinden!!

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #183 Gepost op: 17-06-2008, 19:01:24 »
Hopelijk is er binnekort weer iemand met foto's van de deelnemers etc. Dat was vorig jaar toch ook rond deze tijd?
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #184 Gepost op: 17-06-2008, 19:15:12 »
Hopelijk is er binnekort weer iemand met foto's van de deelnemers etc. Dat was vorig jaar toch ook rond deze tijd?

Het filmpje waarin de kandidaten van 2008 vaag te zien zijn verscheen 9 september. Dat kan dus nog wel even duren.
« Laatst bewerkt op: 4-08-2008, 09:10:50 door Heinz »

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #185 Gepost op: 17-06-2008, 19:20:54 »
Echt raar, hun zijn maar 2 weekjes bezig met opnemen. Wij doen er 7 a 8 weken over om alles meetemaken.  ::rofl::

Maja best wel jammer dat ze er maar 2 weken over doen. Zo wordt het heel lastig om te zoeken wie er gemist wordt op tv.
weet je zeker dat het maar twee weken zijn? In eerderev edities zag ik toch regelmatig ´dag 18´ staan.........

Offline WIDMJokertje

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ;D
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #186 Gepost op: 17-06-2008, 20:06:40 »
Ik heb een vermoeden dat Hans Schiffers dit jaar meedoet als kandidaat. Hij is 5 weken weg op radio 2 en tijdens de Top 2000 zei ie me dattie heel graag nog eens mee zou doen aan WIDM. Laat het er dit seizoen dan maar van komen ::ok::
Zou leuk zijn! ;D

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #187 Gepost op: 17-06-2008, 20:35:01 »
Toen ik vandaag langs Lingo zapte, viel me trouwens op dat 'Jeepee!' er nog steeds was. Aangezien deze Jan Peter Pellemans ook steevast als kandidatenbegeleider met Wie is de Mol meegaat, zou je hieruit kunnen concluderen dat ze alweer terug zijn. Of Lingo wordt een paar maanden vantevoren, achter elkaar opgenomen natuurlijk.

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #188 Gepost op: 17-06-2008, 20:38:58 »
Toen ik vandaag langs Lingo zapte, viel me trouwens op dat 'Jeepee!' er nog steeds was. Aangezien deze Jan Peter Pellemans ook steevast als kandidatenbegeleider met Wie is de Mol meegaat, zou je hieruit kunnen concluderen dat ze alweer terug zijn. Of Lingo wordt een paar maanden vantevoren, achter elkaar opgenomen natuurlijk.
Dacht je dat t live was? ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline honeymaker

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #189 Gepost op: 18-06-2008, 09:34:17 »
Dacht je dat t live was? ;)

Nee, maar volgens mij wordt Lingo nu ook weer niet maaaanden van tevoren opgenomen. Aangezien ze voor Wie is de Mol maar hooguit drie weken weg zijn, kun je er echter niet zoveel over zeggen.

Offline Jaspervl

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • De Mol
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #190 Gepost op: 18-06-2008, 19:09:52 »
Een vriend van me heeft meegedaan aan Lingo. De opnames waren ergens half oktober, en ik geloof dat die dag ook de uitzendingen voor kerst al zijn opgenomen. Ze schijnen daar maar 5-6 keer per jaar een paar dagen op te nemen, en dan is het jaar weer vol. Zou dus prima kunnen dat ie gewoon mee geweest is.
PJH: "Lijdt dat dan niet tot een verdenking?" Patrick:"Ja onwijs! Maar ja, je doet er verder niks mee!"

Offline Jorg23

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Do you think you can tell heaven from hell
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #191 Gepost op: 18-06-2008, 19:32:08 »
Een vriend van me heeft meegedaan aan Lingo. De opnames waren ergens half oktober, en ik geloof dat die dag ook de uitzendingen voor kerst al zijn opgenomen. Ze schijnen daar maar 5-6 keer per jaar een paar dagen op te nemen, en dan is het jaar weer vol. Zou dus prima kunnen dat ie gewoon mee geweest is.
Net als met Sesamstraat dus ;)
After all those years do you still think you can tell heaven from hell

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #192 Gepost op: 30-06-2008, 11:59:29 »
Net als met Sesamstraat dus ;)

Doet ieniemienie mee? :D

Offline Tristan

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Niet mokken... of toch wel?
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #193 Gepost op: 30-06-2008, 19:20:36 »
Doet ieniemienie mee? :D
En misschien doet Momfer uit De Fabeltjeskrant ook wel mee  :P
It's nice to be important, but it's more important to be nice!

Offline Vieffan

  • Forumlid
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #194 Gepost op: 30-06-2008, 19:45:39 »
of movel (van movel en piertje!) dan weet ik al wie de mol is ;D :P

Offline nevermind

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • autanyel
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #195 Gepost op: 30-06-2008, 21:24:09 »
ik heb iig uit zeeeer betrouwbare bron vernomen dat widm in de maand juni zou worden opgenomen. wat inhoud dat ze wel zo ongeveer terug zullen zijn :)
dennis for mole !

Offline Mariell

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • agja
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #196 Gepost op: 30-06-2008, 22:21:14 »
nou..welkom thuis zal ik zeggen

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #197 Gepost op: 30-06-2008, 22:22:10 »
ik heb iig uit zeeeer betrouwbare bron vernomen dat widm in de maand juni zou worden opgenomen. wat inhoud dat ze wel zo ongeveer terug zullen zijn :)

23 juni presenteerde Pieter Jan na lange afwezigheid weer EenVandaag. De weken ervoor zullen de opnames wel geweest zijn.

Offline Molcrazy

  • Aanspreekpunt Actieve Leden
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Winnaar CSC II
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #198 Gepost op: 1-07-2008, 00:02:54 »
23 juni presenteerde Pieter Jan na lange afwezigheid weer EenVandaag. De weken ervoor zullen de opnames wel geweest zijn.

Juni lijkt me een mooie Molmaand ;)
2024: wie is de Mol?

Offline annebeth

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Sherlock Moles
Re: WIDM seizoen 9!
« Reactie #199 Gepost op: 4-07-2008, 11:59:45 »
Kan die Schiphol-spotting dan toch kloppen? Of was dat ECHT voor een ander programma? (ik vind het trouwens ook wel echt iets voor WIDM om net te doen of er iets voor een ander programma gaande is en dan sneaky op het vliegtuig te stappen met de kandidaten)

Nog als suggesties, die mij ook leuk lijken:
-Ron Bozhardt
-Irene Moors
-Celine Purcell
-Renee van Kooten
-Giel Beelen (was al vermeld)
-Dahpne Bunskoek
-Jelka van Houten
-Pia Douwes :D Die is echt veel aardiger dan ze op eerste gezicht over komt heb ik het idee
-Brigitte Heitzer.

Sorry, beetje veel musicalsterren  ::regenboog::