Auteur Topic: Die dag op de helpdesk  (gelezen 378598 keer)

Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1220 Gepost op: 9-03-2003, 21:58:49 »
De Mol (s)preekt tot U. Ook dat wilde Dragonius niet geloven.
Comment est-ce possible? La talpa nè un giocco.
Echtheid of bluf? Gezichtsverdwazing of mistgordijn?
Dragonius zou het willen weten.
Mijn bijna naamgenoot wil dit misschien verhelderen, zoals de heldere avondster de hemel verlicht.







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1221 Gepost op: 9-03-2003, 22:01:57 »
Zuster Viventia, zo'n cheek to cheek dansje, dat kan er toch wel af?








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1222 Gepost op: 9-03-2003, 22:03:54 »
Tokyo, I'm on my way.
And in my new Toyota, it's not so far away....







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1223 Gepost op: 9-03-2003, 22:06:30 »
Zuster Viventia, zo'n cheek to cheek dansje, dat kan er toch wel af?

Onderschat de danskwaliteiten van Knudde niet hoor, danspasjes gaan er vlot in ten huize Knudde







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1224 Gepost op: 9-03-2003, 22:11:20 »
Dank U Zuster Amazone van de Bakelieten Schijven, dank U.
Die eer is te groot voor mij.
Tante Nonneke wenst trouwens alle MAFOMO's te feliciteren met hun succesvolle zoektocht.
En een woordje van troost te richten tot Broeder Bas Premium.
"Trek het U niet aan, beste broeder, ge hebt Uw best gedaan maar het heeft niet mogen zijn.
Volgende keer beter, zou ik zo zeggen. De Hollanders komen er aan en dus kan je je daar weer gaan meten met de anderen.
Tante Nonneke zal er dan niet bij zijn, maar dat zal U ongetwijfeld niet storen,dus veel plezier er mee"
En voor diegenen die het interesseert, ophttp://walk.to/promoliatenvind je het hele reisverhaal, verteld door de Mol.
Wat ie heeft uitgespookt,hoe hij zich voelde,enz...
Kan je eens vergelijken met wat er zondag getoond zal worden...








Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1225 Gepost op: 9-03-2003, 22:13:59 »
hoezo Tante Nonneke zal er niet bij zijn? Geen interesse in de hollanders? Hun derde reeks was nochtans super







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1226 Gepost op: 9-03-2003, 22:18:45 »
De Mol (s)preekt tot U. Ook dat wilde Dragonius niet geloven.
Comment est-ce possible? La talpa nè un giocco.
Echtheid of bluf? Gezichtsverdwazing of mistgordijn?
Dragonius zou het willen weten.
Mijn bijna naamgenoot wil dit misschien verhelderen, zoals de heldere avondster de hemel verlicht.
Tante Nonneke kan U ook wel enige Verlichting schenken, indien U dit wenst, beste Broeder Dragonius.
Xandragon is immers de rechterhand van Tante Nonneke.
Maar Tante Nonneke is linkshandig.

Niets is wat het lijkt...

Niets is wat het lijkt, beste Broeder Dragonius, niets is wat het lijkt...







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1227 Gepost op: 9-03-2003, 22:28:14 »
Om het goed te maken en onze nederigheid te betuigen hebben we nog een tweekantig sprekend bericht gehad met een collega van Zuster Lalupa. Misschien komt er toch nog een spaghetti western na een drankje in de Palieter?







« Laatst bewerkt op: 9-03-2003, 22:29:48 door DJHouss »

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1228 Gepost op: 9-03-2003, 22:33:35 »
Tante Nonneke heeft nog een verzoekje aan ons aller Platenamazone.
Liefste DJ Houss, zou je eens in je platenkast kunnen duiken voor Tante Nonneke ?
Tante Nonneke heeft namelijk nog een verrassinkje in petto...







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline Teddybear

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Bach rules !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1229 Gepost op: 9-03-2003, 22:38:15 »
Broeders en zusters, het is weer goed geweest.
Vreugde in Lier, waar wij met zo'n tienduizend Molfanaten het speelveld van S.K. Lierse ingenomen hebben. Naar verluidt is het vuurwerk dat wij hebben aangestoken tot in de Antwerpse haven te zien. Persoonlijk wordt Teddybear hier gehuldigd als ware hij Sint Marc Uyterhoeven, die net weer een voetbalploeg naar Derde Nationale heeft begeleid. Maar omdat Heel Lier en groot omstreken naar Radio 1 luistert, en voor de bewuste uitzending van vorige vrijdag datzelfde Heel Lier nog op Inge of Sandra wou zitten, hebben ze allemaal kazak gekeerd en deze broeder gevolgd. Die er tussen ogen en haken ook maar met zijn klak naar gooide. Gelukkig heb ik mijn laptop bij (ik heb die altijd bij, zelfs tot in Oostende)en kan ik u nu melden dat het vuur al zichtbaar is tot aan de Nederlandse grens. Dat komt omdat een van de vuurpijlen nogal ongelukkig terecht gekomen is op de hoofdtribune.








Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1230 Gepost op: 9-03-2003, 22:43:48 »
Tante Nonneke, ik ben standbye en in stereo, de hele wereld ligt aan uw voeten, kies maar een nummerke. Ik heb de ganse collectie klaarstaan van Abba tot Zappa.








Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1231 Gepost op: 9-03-2003, 22:47:38 »
Tante Nonneke, ik ben standbye en in stereo, de hele wereld ligt aan uw voeten, kies maar een nummerke. Ik heb de ganse collectie klaarstaan van Abba tot Zappa.
Het is niet voor nu, maar voor later. En het moet nog een beetje geheim blijven, anders is het plezier er af. Ik zal het U laten weten in een meelzakje.







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1232 Gepost op: 9-03-2003, 22:50:34 »
Zullen we met Abba beginnen: The Winner takes it all?
en eindigen met "Loser" van Dweezil Zappa?








Offline Dragonius

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ...hoe meer ik weet, hoe meer ik twijfel...
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1233 Gepost op: 9-03-2003, 22:52:07 »
Persoonlijk wordt Teddybear hier gehuldigd
Proficiat Heer Beer. Met mijn nederige excuses voor de geringschattendheid waarmede ik u in één van mijn laatste schrijfsels heb bejegend. Maar uwe promiscuïteit is welhaast legendarisch geweest. Gelukkig koos u op het einde voor de goede partner. Misschien omdat u moest van de zandhengelaars. Of werken mijn oren niet meer goed?







Rozemarijn en palmwijn, Monnikslatijn in kwatrijn, Rare pipo in woestijn, Hiero, daaro, toto, tricot...

Offline Knudde

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Gekken vindt men overal, zelfs in gestichten
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1234 Gepost op: 9-03-2003, 22:56:01 »
Allé hop, daar gaan we dan, ter ere van Tante Nonneke en de Damarts:



 8) ;) 8) ;) 8)







De zekerste weg om bedrogen te worden, is denken dat je listiger bent dan anderen. Knudde, Kastelein van het zeventiende molsgat

Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1235 Gepost op: 9-03-2003, 23:06:30 »
Oké Tante Nonneke, volop ambiance in het middenkoor, seffens begint het jazzorkestje in de verborgen kelder onder de sacristie, de danceparty werd geopend door Knudde en Alaifje, het orgel uitgeschakeld, they have been tampering with the tubes. Drank à volonté dankzij uwen fluwelen portemonnee. De aangevraagde nummertjes worden uit de catacomben getoverd. Maar nu: tijd voor DJ haar Drambuie met twee ijsblokjes!








Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1236 Gepost op: 9-03-2003, 23:26:21 »
Na al de vorige parental advisory explicit lyrics, mag dit ook wel eens.

Uit kinderen voor kinderen "Op een onbewoond eiland..."
Drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot, je wordt vanzelf groot.








Offline DJHouss

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1237 Gepost op: 10-03-2003, 00:08:36 »
DJ Houss heeft nog een leuke opdracht, plaatjes klasseren in de juiste volgorde, alfabetisch, qua genre, qua populariteit, qua grijsgedraaid.
Zou ik me nog een drambuietje met twee ijsblokjes permitteren? Ik heb de A al voor de B gezet, nog een lange weg te gaan.







« Laatst bewerkt op: 10-03-2003, 00:10:02 door DJHouss »

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1238 Gepost op: 10-03-2003, 10:53:26 »
Tante Nonneke is blij met haar "nieuwe knuffel". Ook diegenen die "pas in 1946 in het verzet zijn getreden" vieren feest. Mijn felicitaties gaan uit naar de Marcxisten. De waarheid wordt immers (terecht) geschreven door de overwinnaars.

Wij hebben tegen het rijk der hemelen gevochten. We werden -ik zal het niet ontkennen- in dat conflict overwonnen. Toch was de algemene bedoeling zeer edel. Door het een of ander viel hun de overwinning toe; ons blijft de roem van onverschrokken moed. En al is ons leger daardoor overwonnen, toch is het nog een trofee een grootse poging ondernomen te hebben.  

Giambattista Marino







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Nosferatu

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Singulum Diaboli, Nigra sed Formosa
Re:Orakel der Promoliaten
« Reactie #1239 Gepost op: 10-03-2003, 15:30:40 »
Beste medebroeders en -zusters,

Onbeschrijfelijk verontwaardigd en vooral misnoegd smeet ik gisteren mijn vergulde crucifix door de beeldengenerator.  Al mijn divijne queestes leidden tot een Grote Vergissing...  Hierbij zwier ik naast de handdoek ook mijn pij in de ring en keer ik weder naar de mijn geloofsgenoten van de Inquisitie.  Uit beleefdheid zal ik mijn praktijken niet beoefenen in het klooster, maar in de Burcht aan de Overkant.  Edoch laat ik steevast nog enigerwijs ietwat van mij gehoren over onze nieuwe plannen die wederom in de maak zijn.

Ik groet u,

Broeder Nosferatu,
Broeder der Gekwelde Oorden







IN HOC SIGNO VINCES