Auteur Topic: [Mol] Kees Tol  (gelezen 401376 keer)

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #640 Gepost op: 14-02-2013, 21:32:53 »
Puur deze aflevering zeg ik: Kees is niet de mol.

Offline Garbera

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #641 Gepost op: 14-02-2013, 21:33:59 »
Rare acties deze keer van Kees... Waarom vindt juist hij die koker in de winkel? Totaal niet mols... En waarom geeft hij zijn topito in het veld aan Carolien? Ook in mijn ogen compleet onmols...
Op het moment dat hij zijn zoektocht in die winkel kan uitleggen door een koker te vinden maar ondertussen een aantal andere te verwijderen is het een prima manier om jezelf minder verdacht te maken en er voor te zorgen dat er niet meer gevonden konden worden.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #642 Gepost op: 14-02-2013, 21:37:09 »
Op het moment dat hij zijn zoektocht in die winkel kan uitleggen door een koker te vinden maar ondertussen een aantal andere te verwijderen is het een prima manier om jezelf minder verdacht te maken en er voor te zorgen dat er niet meer gevonden konden worden.
Een aantal andere? Er zou hooguit nog 1 koker hebben gelegen, aangezien er (als ik het goed had begrepen) maar 7 kokers waren. En daarbij, waarom zou je als mol die koker vinden, terwijl de anderen compleet met het verduisteren bezig waren, en dus totaal niet aan kokers oid dachten?
Ich bin ein Bärliner!

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #643 Gepost op: 14-02-2013, 21:39:05 »
Wat ik ook opvallend vind, is dat zijn hele test praatje ineens over Paulien ging, en vorige week opende die nog de enveloppe van zijn mol Carolien..

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #644 Gepost op: 14-02-2013, 21:43:34 »
Hij is nu echt wel de mol. Daniel heeft niets op hem ingevuld en ligt er vervolgens uit.
Het kan bijna niet anders, ook zijn gedrag...
Als enige een koker vinden, om toch een beetje goed in de groep te liggen.
Hij zette zich zogezegd ook heel goed in tijdens de laseropdracht, maar Art zei dat hij al in het midden van het spel eruit lag.
Ik zie geen andere mogelijkheid  :o

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #645 Gepost op: 14-02-2013, 21:45:41 »
 ::rofl::Volgens mij zit jij wel heel diep in een tunnel... Als iemand anders die 500 had gepakt, had het denk ik dan nooit een mollenactie kunnen zijn...
Ich bin ein Bärliner!

Offline FCO

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #646 Gepost op: 14-02-2013, 21:46:13 »
Nu zit ik al vrij lang in de Carlientunnel, maar Kees bleef bij mij altijd wel verdacht. Maar waarom zou de Mol zo'n koker vinden? al helemaal als je ziet dat de andere kandidaten niet op rare plekken kijken? Het maakt je minder verdacht, maar levert wel het enige bedrag van vandaag op. Ook de topito weggeven is een beetje raar, want hij laat zich weliswaar afschieten.. maar als je die topito niet aan Carolien geeft word het voor Carolien een stukje moeilijker om te overleven, zij moet immers verder lopen... nee Kees is een leuke kandidaat, maar voor mij geen mol meer

Offline Luminary

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #647 Gepost op: 14-02-2013, 21:48:37 »
::rofl::Volgens mij zit jij wel heel diep in een tunnel... Als iemand anders die 500 had gepakt, had het denk ik dan nooit een mollenactie kunnen zijn...

Maar waarschijnlijk (als hij de mol is) heeft hij gewoon al die andere geopend, dan heeft hij alsnog voor een dikke min gezorgd.
En waar haalt hij die koker dan zo ineens vandaan? Niemand anders heeft er eentje gevonden.
Tja het kan wel zijn  ;D

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #648 Gepost op: 14-02-2013, 21:49:00 »
You'll never walk alone

Offline peterterh

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #649 Gepost op: 14-02-2013, 21:50:24 »
Ik zou nog kunnen verzinnen dat bekend was dat alle kokers open gemaakt waren en er dus geen geld op het papier te voorschijn zou komen. Om de kandidaten toch het idee te geven dat ze het flink verkloot hebben moest er dus 1 nog gevonden worden. Wie anders dan de mol kun je dan deze opdracht geven? Ook dat graven in die mandjes is wel iets voor de mol.

En dat hij zo fanatiek aan het ontwikkelen was zou kunnen betekenen dat hij graag in het donker opereert. Al wil ik niet dat het Kees is en elke keer ook zoek naar dingen om het te 'ontkennen'.

Offline FCO

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #650 Gepost op: 14-02-2013, 21:51:07 »
Maar waarschijnlijk (als hij de mol is) heeft hij gewoon al die andere geopend, dan heeft hij alsnog voor een dikke min gezorgd.
En waar haalt hij die koker dan zo ineens vandaan? Niemand anders heeft er eentje gevonden.
Tja het kan wel zijn  ;D

Die dikke min valt ook wel mee, dat is meer +500. Waarom zou je als Mol andere kandidaten erop wijzen dat die kokers er zijn? Ik vind het jammer, want hoopte stiekem Kees als mol te hebben, maar na deze actie valt die voor mij echt af

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #651 Gepost op: 14-02-2013, 21:55:29 »
Kees is de mol!!!!!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #652 Gepost op: 14-02-2013, 21:56:17 »
Die 500 euro heeft mij ook doen twijfelen hoor. Vind ik ook geen mollenactie. Maar misschien was er wel meer te vinden in de winkel en had Kees gedacht dat er meer gevonden zou worden. MAar

Ik vond het wel verdacht dat hij gelijk Carolien ging helpen met haar takkenidee. Afleidingsmanoeuvre, zodat ze die ladder niet zouden vinden? Maar meer vond ik 'm ook niet mollen vandaag.

Maar ik zit wel lekker in deze tunnel, dus ik blijf zitten, tot het bittere einde. ::jaja::

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #653 Gepost op: 14-02-2013, 21:57:41 »
Kees is de mol!!!!!
met een paar heel slechte acties deze aflevering...
Ich bin ein Bärliner!

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #654 Gepost op: 14-02-2013, 21:59:47 »
Ik vond het wel verdacht dat hij gelijk Carolien ging helpen met haar takkenidee. Afleidingsmanoeuvre, zodat ze die ladder niet zouden vinden? Maar meer vond ik 'm ook niet mollen vandaag.
Daarnaast snap ik niet dat hij zijn laatste topito aan Carolien gaf die al dichterbij de finish was... Ik bedoel, het was toch veel beter om zich met topito te laten afschieten? Dan moest Carolien weer terug om een groene topito te halen, en had ze dus veel meer kans om afgeschoten te worden. Nu was het bijna goed gegaan, en in dat geval had een groot gedeelte van die 2000 Euro die gewonnen kon worden aan hem mogen worden toegeschreven.
Ich bin ein Bärliner!

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #655 Gepost op: 14-02-2013, 22:01:20 »
Kees zei: van eerder. Geeft hij meer verwijzingen naar oud-mollen?
...óf niet!

Offline E-ri-Q

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #656 Gepost op: 14-02-2013, 22:05:33 »
Voor iemand die naar eigen zeggen Wie is de Mol nog nooit gezien had voordat hij mee ging, wist hij wel heel vaak te benoemen dat die stukjes vrijstelling topito's heten.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #657 Gepost op: 14-02-2013, 22:06:48 »
Die 500 euro heeft mij ook doen twijfelen hoor. Vind ik ook geen mollenactie. Maar misschien was er wel meer te vinden in de winkel en had Kees gedacht dat er meer gevonden zou worden. MAar

Ik vond het wel verdacht dat hij gelijk Carolien ging helpen met haar takkenidee. Afleidingsmanoeuvre, zodat ze die ladder niet zouden vinden? Maar meer vond ik 'm ook niet mollen vandaag.

Maar ik zit wel lekker in deze tunnel, dus ik blijf zitten, tot het bittere einde. ::jaja::

Hij kwam dacht ik eerder ook met die kleine ladder aanzetten eerst toch?
Hij was sws vaag bezig in die winkel kennelijk. Heeft iig totaal niet geholpen bij het vinden van de benodigde spullen. Die dekens waren kennelijk ook zijn idee??

Verder is het lastig te zeggen mijns inziens, wat er nou precies gebeurd is in dat veld, tijdens de laatste opdracht. Er was een hoop verwarring omtrent of blauw er nu al wel lag of niet iig (kennelijk was dat toch wel zo aan het einde denk ik dan?) en op een gegeven moment moest hij helemaal naar het begin terughollen wat natuurlijk meer gelegenheid gaf om hem neer te schieten. Staat tegenover dat hij zich goed onzichtbaar wist te maken in tegenstelling tot de drie dames dus sja.  ::)

Ik weet het even niet na de eerste maal bekijken. Hij leek ergens wel constructief bezig maar ook weer helemaal niet op andere fronten. Van alles wat eigenlijk.  ???
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Online Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #658 Gepost op: 14-02-2013, 22:07:18 »
Voor iemand die naar eigen zeggen Wie is de Mol nog nooit gezien had voordat hij mee ging, wist hij wel heel vaak te benoemen dat die stukjes vrijstelling topito's heten.
Hij heeft wel seizoenen teruggekeken ;) Waarschijnlijk ligt het hem zelfs verser in het geheugen, en de productie zal het vast ook topito's hebben genoemd bij de uitleg :)
...óf niet!

Offline molvankaas

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • pineapples are evil
Re: [KANDIDAAT] Kees Tol
« Reactie #659 Gepost op: 14-02-2013, 22:07:40 »
Ik verdenk hem opzich niet omdat iedereen hem verdenkt. Maar juist omdat hij zoveel verdacht word Beginnen mensen zoals ik het zelfde te denken en verdenken hem minder, waardoor steeds minder mensen hem verdenken en hij alsnog de grootste kans heeft om de mol te zijn. Maar omdat mensen dit nu voorspellen gaan ze juist daarom Kees minder verdenken. waardoor hij weer een grote kans heeft om de mol te zijn...
^Of dit^
Of hij is gewoon een bliksemafleider  ::)
Kees is in mijn ogen niet de mol, maar elke factor speelt in die bewering een rol.
Ik pak mijn spullen en verhuis naar de Zarayda tunnel.
Geweld is nooit het antwoord, behalve bij de vraag: "wat is nooit het antwoord?"