Auteur Topic: WIDM-OFFtopic-topic  (gelezen 319013 keer)

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #420 Gepost op: 15-02-2015, 22:37:59 »
Ik ben dit jaar eigenlijk ook super tevreden over de opdrachten. Vind ze echt een stuk leuker dan vorig jaar, toen zat ik vaak na de aflevering zo van: 'Dus dit waren de opdrachten? mwua.'
Inderdaad geen adrenaline opdracht, maar eerlijk gezegd heb ik die ook niet gemist. Vind de opdrachten erg divers en er is een goede afwisseling.  ::ok::

Lijkt me leuk om aan het einde van het seizoen te kijken welke opdrachten iedereen het leukst en minst leuk vond en waarom.  ;D


Online D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #421 Gepost op: 15-02-2015, 22:47:40 »
Met DylanS eens ::jaja::. Vind de opdrachten ook veel vermakelijker en leuker dan vorig jaar. Ben blij dat het niveau in de opdrachten weer terug is ::ok::.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #422 Gepost op: 15-02-2015, 23:33:47 »
Als ik kijk vind ik het absoluut beter dan vorig jaar, maar ik mis nog meer opdrachten waar ze tegenover elkaar staan en iets moeten liegen of juist de waarheid spreken. En een adrenaline opdracht. Dat geeft toch altijd een soort kick. Neem aan dat die niet meer komt?

Offline Bodejos

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #423 Gepost op: 15-02-2015, 23:35:45 »
Er zijn nog twee afleveringen, he?

Offline Mol2024

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Niets is wat het lijkt
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #424 Gepost op: 16-02-2015, 00:20:49 »
Yes maar ga niet vanuit dat er een adrenaline opdracht komt in de finale (en in de volgende aflevering zagen we nog niks in de 'volgende week' promo..

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #425 Gepost op: 16-02-2015, 19:04:38 »
Ik ben nu een boek aan het lezen, weet niet of ik de naam mag noemen, maar dat is een soort 'dubbel-laags' boek. Er kunnen aanwijzingen in gevonden worden, die wijzen dan weer ergens naar. Ik vind het echt een gaaf boek. 

Geeft een beetje hetzelfde gevoel als het zoeken naar aanwijzingen in WIDM, net zoals de hint in de tweets.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2015, 20:30:18 door DylanS »

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #426 Gepost op: 16-02-2015, 19:39:41 »
@DylanS je mag het boek best noemen hoor, alleen dan moet je die hint weer effe verwijderen, zeker als die klopt ;) want dat zou een spoiler zijn :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #427 Gepost op: 16-02-2015, 20:11:02 »
@DylanS je mag het boek best noemen hoor, alleen dan moet je die hint weer effe verwijderen, zeker als die klopt ;) want dat zou een spoiler zijn :)

Een spoiler zou zijn: de buzzcapture meldingen die zeggen wie er afvalt of iemand die via via zou weten wie de mol is...

Iemand die een boek leest over whatever lijkt me niet echt een spoiler. Lijkt me sterk dat er nu al een boek is geschreven over hoe wij kunnen achterhalen wie de mol is. Indien wel.... Zet het boek dan in het spoilertopic idd  ;)

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #428 Gepost op: 16-02-2015, 20:28:23 »
@FS het gaat over dat boek nu even he ;) Jij zou het ook niet fijn vinden om hier te lezen hoe je favoriete boek afloopt of welke hints er in te vinden zijn in dit geval ;)

Dat boek is dus zodanig geschreven dat je er hints in kan vinden over het verloop of de dader, of zoiets, in het verhaal. Als ik hier neerzet, het boek gaat over de moord op pietje en de dader is te achterhalen door het zoveelste woord van iedere zoveelste pagina te nemen, dan ontneem je dus de ander de kans om ook in dat boek te gaan speuren ;) het staat in het offtopic-topic, en de relatie met WIDM is enkel het feit dat er dus hints in zitten.

Offline DylanS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #429 Gepost op: 16-02-2015, 20:28:45 »
Het boek heet 'S' , met als ondertitel Ship of theseus. Geschreven door J.J Abrams (van Lost) en Doug Dorst. Het heeft voor de rest niks met wie is de mol te maken. Maar als ik het boek lees, waarin dan weer aanwijzingen zitten etc. moet ik aan dit forum denken. Aangezien hier alles, maar dan ook alles, uitgeplozen word.
« Laatst bewerkt op: 16-02-2015, 20:30:37 door DylanS »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #430 Gepost op: 16-02-2015, 20:32:25 »
@FS het gaat over dat boek nu even he ;) Jij zou het ook niet fijn vinden om hier te lezen hoe je favoriete boek afloopt

Klopt...zou ik zeker niet fijn vinden. Dylan vroeg zich alleen af of hij de titel van het boek mocht noemen. Zoals ik dus zei...ik zou dat niet zien als een spoiler.... Noem de titel als je wilt

Offline SomeOne_01

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Au contraire, mon amis
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #431 Gepost op: 16-02-2015, 22:07:17 »
Klopt...zou ik zeker niet fijn vinden. Dylan vroeg zich alleen af of hij de titel van het boek mocht noemen. Zoals ik dus zei...ik zou dat niet zien als een spoiler.... Noem de titel als je wilt
en toen citeerde je mij :P haha, misverstandjuhhh.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #432 Gepost op: 16-02-2015, 22:09:18 »
en toen citeerde je mij :P haha, misverstandjuhhh.

Oh hahaha lees het nu ook  ::rofl::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #433 Gepost op: 16-02-2015, 22:26:26 »
Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag..  ::schaam:: maaarrrrrr hoe komen jullie aan die onwijs coole plaatjes met tekstjes eronder enzo?

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #434 Gepost op: 16-02-2015, 22:28:39 »
Sorry voor de waarschijnlijk domme vraag..  ::schaam:: maaarrrrrr hoe komen jullie aan die onwijs coole plaatjes met tekstjes eronder enzo?

Via het knopje profiel  ;)

Edit: en de foto's moet je zelf nemen of ergens vandaan halen

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #435 Gepost op: 16-02-2015, 22:39:25 »
Via het knopje profiel  ;)

Edit: en de foto's moet je zelf nemen of ergens vandaan halen
Aha! De profielknop had ik gevonden idd, maar ik kon maar uit een paar plaatjes kiezen.. Had niet door dat je zelf dingen toe kunt voegen  ::schaam:: Ik ga ff op zoek online
Dank je wel!!  ::bravo::

Offline Mollige

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Daar trap ik mooi niet in
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #436 Gepost op: 16-02-2015, 23:02:18 »
Via het knopje profiel  ;)

Edit: en de foto's moet je zelf nemen of ergens vandaan halen

Gelukt! Thanks! Lastig kiezen uiteindelijk hahhaha

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #437 Gepost op: 17-02-2015, 14:11:25 »
Dokter Corrie krijgt een eigen show, vanaf 15 maart.

Offline Dolfie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • aardig zijn kost niets!
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #438 Gepost op: 18-02-2015, 19:24:10 »
Art zegt net bij rtl boulevard dat hij nog maar ::art:: euro bij elkaar heeft gesprokkeld voor de sponsorloop van Stichting Vluchteling.

Beschamend!
Velen leven zo voorzichtig,  dat ze als nieuw sterven.

Offline hoelahoep

  • Forumlid
Re: WIDM-OFFtopic-topic
« Reactie #439 Gepost op: 18-02-2015, 20:00:09 »
::rofl:: ik word altijd een beetje melig van die  ::art::