Auteur Topic: [DE MOL] Margriet van der Linden  (gelezen 379724 keer)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #620 Gepost op: 22-02-2015, 16:46:49 »
Zou het niet gewoon kunnen dat ze het gewoon lekker vindt om zo te staan?

Haha dat kan natuurlijk ook gewoon ;)
Het is vooral het herhalende karakter wat me opvalt.
Heb even snel op foto's van haar gezocht buiten widm en op de foto's die ik gevonden heb, staat ze of met haar armen over elkaar, op met de vuist gebald langs het lichaam of met haar hand helemaal in haar zak op haar duim na.
Hele andere poses dus dan die in widm, dus wel opvallend dat ze in widm dan alleen voor deze pose kiest.
Denk dus dat het wel opzet is, maar of dat als mol is of als kandidaat die wil opvallen... :)

Offline Joeyversteeg12

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Onschuldig, maar niets is wat het lijkt..
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #621 Gepost op: 22-02-2015, 16:50:29 »
We moeten niet vergeten dat het niet Margriet's intentie was om in de controlroom te blijven. Er wordt al snel door Viktor geopperd dat er één iemand de leiding moet nemen in de controlroom, waarop Ajoued overtuigend "Margriet!" roept (Margriet reageert hier niet op). Na verder discussie vraagt Viktor opnieuw wie er in controlroom begint. Evelien noemt Margriet, wat vervolgens door meerdere kandidaten wordt herhaald. Margriet kijkt verbaasd om naar Evelien en accepteert haar lot.

Als de hele groep je ze de controlroom in pusht, is het haast onmogelijk om daar als mol tegenin te gaan. Dan wordt dat weer opgevat als verdacht, omdat je buiten de controlroom meer kunt mollen. Ik denk dat Margriet zelf ook wel inzag dat ze geen andere keuze had dan in de controlroom te blijven.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #622 Gepost op: 22-02-2015, 16:55:39 »

Als de hele groep je ze de controlroom in pusht, is het haast onmogelijk om daar als mol tegenin te gaan.

Ondanks dat Margriet mijn mol is ben ik het niet met je eens. Het past ook totaal niet bij haar 'leidinggevende' karakter. Als zij de controleroom uit had willen gaan had ze dat echt wel gedaan.

Ik denk echter nog steeds dat ze als mol een ideale positie had hier om te mollen. En dat deed ze ook. Verward porto contact wat Pieter nog aanhaalde. Naar verkeerde monitoren kijken en zo tijd rekken... Ze kon eventueel aan kabels trekken daar want die kwamen daar van alle camera's samen. Klein rukje en ze staan weer uit positie. Van dat laatste ben ik niet zeker want de afstand was erg groot dus dat zou dat trekken aan de kabels kunnen belemmeren..

En dan nog die rode streep in de controleroom. Misschien was dat wel die ene streep die hard nodig was bij die opdracht..Stond ze m te bewaken..?

Offline Ycaris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #623 Gepost op: 22-02-2015, 16:58:19 »
Hoewel de 500 euro bij de foto-opdracht me niet helemaal lekker zit, zou het toch best kunnen dat Margriet hier gemold heeft. Wat nou als ze bijvoorbeeld 2 setjes enveloppen helemaal heeft laten verdwijnen en bij een ander setje de enveloppen leeg heeft gehaald. Op die manier konden Rik en Chris nog onmogelijk het maximale bedrag binnen brengen. Het kan best zo zijn dat er hierdoor enkele honderden euro's minder de pot in zijn gegaan, zonder dat door de anderen op hoor conto geschreven is.
The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Do you understand?

Offline Nieky

  • Aanspreekpunt Sport
  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #624 Gepost op: 22-02-2015, 17:03:01 »
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Eindelijk een plausibele uitleg

Ik zit weer definitief in de tunnel  ::bravo::
You'll never walk alone

Offline Syllie10

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #625 Gepost op: 22-02-2015, 17:09:24 »
Ik heb die opdracht net terug zitten kijken en als Art zegt dat de envelop van Rik ook nog eens leeg is dan kan ik me helemaal indenken dat Margriet al enveloppen leeg heeft gehaald en heeft laten hangen.

Rik lacht er dan wel om maar kan best een lachje zijn omdat mol Margriet daarvoor geweest was en hij door de lege envelop de humor er van inziet dat ze die leeg gemaakt heeft???

Offline Qper

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #626 Gepost op: 22-02-2015, 17:09:32 »
Hoewel de 500 euro bij de foto-opdracht me niet helemaal lekker zit, zou het toch best kunnen dat Margriet hier gemold heeft. Wat nou als ze bijvoorbeeld 2 setjes enveloppen helemaal heeft laten verdwijnen en bij een ander setje de enveloppen leeg heeft gehaald. Op die manier konden Rik en Chris nog onmogelijk het maximale bedrag binnen brengen. Het kan best zo zijn dat er hierdoor enkele honderden euro's minder de pot in zijn gegaan, zonder dat door de anderen op hoor conto geschreven is.

Werden er niet bij elke kandidaat weer dezelfde 5 enveloppen opnieuw weer op hun plek gelegd?

Of lagen er echt 25 enveloppen verstopt?

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #627 Gepost op: 22-02-2015, 17:12:22 »
Werden er niet bij elke kandidaat weer dezelfde 5 enveloppen opnieuw weer op hun plek gelegd?

Of lagen er echt 25 enveloppen verstopt?

Ik denk dus ook dat er steeds 5 nieuwe enveloppen neergelegd werden en dat niemand dus aan elkaars enveloppen kon zitten.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 17:14:17 door joymol »

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #628 Gepost op: 22-02-2015, 17:13:25 »
Maar waarom waren er dan een aantal leeg? Of waren er een aantal bij voorbaat al leeg neergelegd door de productie?

Offline molton

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Hmmm
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #629 Gepost op: 22-02-2015, 17:15:51 »
Maar waarom waren er dan een aantal leeg? Of waren er een aantal bij voorbaat al leeg neergelegd door de productie?
Ik had de uitleg ook begrepen als iedere kandidaat krijgt vijf (nieuwe) enveloppen. De meesten zijn bijvoorbeeld die ruimte ingegaan waar in één hoek een camera stond en in de tegenoverliggende hoek een envelop lag. Gezien de bedragen denk ik dat er in twee enveloppen 250 euro zat en in drie niets. In welke enveloppen geld zat, zal dan wel gevarieerd hebben.
« Laatst bewerkt op: 22-02-2015, 17:17:46 door molton »
"Are you the sort of man who would put the poison into his own goblet, or his enemy's?" -The Princess Bride (1987)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #630 Gepost op: 22-02-2015, 17:19:09 »
Ik had de uitleg ook begrepen als iedere kandidaat krijgt vijf (nieuwe) enveloppen. De meesten zijn bijvoorbeeld die ruimte ingegaan waar in één hoek een camera stond en in de tegenoverliggende hoek een envelop lag. Gezien de bedragen denk ik dat er in twee enveloppen 250 euro zat en in drie niets. In welke enveloppen geld zat, zal dan wel gevarieerd hebben.

Ja dat lijkt mij idd het meest logisch

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #631 Gepost op: 22-02-2015, 17:28:10 »
Ik had de uitleg ook begrepen als iedere kandidaat krijgt vijf (nieuwe) enveloppen. De meesten zijn bijvoorbeeld die ruimte ingegaan waar in één hoek een camera stond en in de tegenoverliggende hoek een envelop lag. Gezien de bedragen denk ik dat er in twee enveloppen 250 euro zat en in drie niets. In welke enveloppen geld zat, zal dan wel gevarieerd hebben.

Inderdaad zo volgens mij. Zo zie je op 33.09 Martine een envelop uit een hoek pakken en pakt op 35.57 Margriet precies uit dezelfde hoek een envelop.
Dus helaas geen uitleg voor het binnenhalen van de 500 euro van Margriet als ze de mol is :(

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #632 Gepost op: 22-02-2015, 17:30:02 »
Ik heb net nog eens de uitleg terug gekeken en Art zegt: onderweg kunnen jullie enveloppen vinden (hij zegt niet hoeveel) met in totaal 500 euro per persoon

Martine had 4 enveloppen met 500 euro.
Margriet had 3 enveloppen met 500 euro

Als iedereen evenveel enveloppen kon pakken moeten er dus lege bij hebben gezeten.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #633 Gepost op: 22-02-2015, 17:31:10 »
Als iedereen evenveel enveloppen kon pakken moeten er dus lege bij hebben gezeten.

Is ook zo; Rik had één lege. (Maar ik denk niet dat Margriet hier gemold heeft met enveloppen. Het lijkt me dat die per kandidaat vers opgehangen zijn.)

Online wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #634 Gepost op: 22-02-2015, 17:32:00 »
Is ook zo; RIk had één lege. (Maar ik denk niet dat Margriet hier gemold heeft met enveloppen. Het lijkt me dat die per kandidaat vers opgehangen zijn.)

Klopt, Iedereen kon 500 euro ophalen. Er lagen elke keer maar 5 enveloppen.
klaar voor de strijd

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #635 Gepost op: 22-02-2015, 17:33:44 »
Werden er niet bij elke kandidaat weer dezelfde 5 enveloppen opnieuw weer op hun plek gelegd? Of lagen er echt 25 enveloppen verstopt?

Volgens Art hadden ze 14 van de 25 enveloppen meegenomen.

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #636 Gepost op: 22-02-2015, 17:34:01 »
Is ook zo; Rik had één lege. (Maar ik denk niet dat Margriet hier gemold heeft met enveloppen. Het lijkt me dat die per kandidaat vers opgehangen zijn.)

Ja met mijn uitleg bedoelde ik inderdaad ook dat deze dus al Door de makers leeg neergelegd zijn, en dit dus geen molactie is.

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #637 Gepost op: 22-02-2015, 17:34:14 »

Dus helaas geen uitleg voor het binnenhalen van de 500 euro van Margriet als ze de mol is :(

Maar die uitleg is er al lang. De afleidingsmanoeuvre uitleg. De mol haalt een minibedrag binnen om de afleiding, zo vlak voor de finale, nog even van zich af te houden. En het grote publiek in de war te brengen. En dat lukt iig. Ik lees hier voornamelijk hoe iedereen door deze actie is gaan twijfelen...

Ik niet hoor Margriet!  ::)

Offline Eva88ab

  • winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #638 Gepost op: 22-02-2015, 17:44:57 »
Maar die uitleg is er al lang. De afleidingsmanoeuvre uitleg. De mol haalt een minibedrag binnen om de afleiding, zo vlak voor de finale, nog even van zich af te houden. En het grote publiek in de war te brengen. En dat lukt iig. Ik lees hier voornamelijk hoe iedereen door deze actie is gaan twijfelen...

Ik niet hoor Margriet!  ::)

Nee dat is waar, Kees heeft zelfs aan het begin een opdracht laten slagen van 2000 euro en zo zijn er wel meer mollen geweest, dus dan is 500 euro niets.
Ik ben deze tunnel niet meer uit te jagen, maar had gehoopt op een meer briljante reden, maar de mol is ook maar een mens natuurlijk ;)

Offline joymol

  • Forumlid
Re: [KANDIDAAT] Margriet van der Linden
« Reactie #639 Gepost op: 22-02-2015, 17:49:11 »
Of misschien is het wel een mislukte molactie,  omdat ze dacht dat ze zichzelf had laten fotograferen. Dat zou wel grappig zijn :-)