Auteur Topic: De Mol komt terug!  (gelezen 125564 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #100 Gepost op: 8-12-2015, 18:03:53 »
Oké ::ok:: Toffe promo dan!

Voor de duidelijkheid: die drie in de Slimste Mens zijn wel bekende Vlamingen en doen dus niet mee aan De Mol.

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #101 Gepost op: 8-12-2015, 22:10:58 »
Voor de duidelijkheid: die drie in de Slimste Mens zijn wel bekende Vlamingen en doen dus niet mee aan De Mol.
Maar het is wel een aankondiging voor meer Molnieuws, toch? ::hyper::
...óf niet!

Offline belg

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #102 Gepost op: 23-12-2015, 17:53:13 »
Het is nu 100% zeker: 'De Mol' komt terug.
De bedenkers hebben een akkoord met Woestijnvis. De opnames vonden al plaats dit najaar, de uitzending is voor het voorjaar van 2016. Er is nog geen exacte datum bekend; ook de locatie blijft voorlopig geheim.

Dit jaar is er trouwens ook een deal gesloten met China over 'De Mol'. Wie spreekt er Chinees?


Offline vveerraak

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #103 Gepost op: 23-12-2015, 17:58:22 »
Het is nu 100% zeker: 'De Mol' komt terug.
De bedenkers hebben een akkoord met Woestijnvis. De opnames vonden al plaats dit najaar, de uitzending is voor het voorjaar van 2016. Er is nog geen exacte datum bekend; ook de locatie blijft voorlopig geheim.

Dit jaar is er trouwens ook een deal gesloten met China over 'De Mol'. Wie spreekt er Chinees?
  ::feest::
Tell me what your telescope says

Offline Cosmic Fool

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #104 Gepost op: 23-12-2015, 18:08:38 »
Heb het ook net gelezen. ::bravo::

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #105 Gepost op: 23-12-2015, 18:21:18 »
 ::dans::

Plus nog een serie in China ::love:: Geen idee wat daar al van bekend is, net als Frankrijk misschien zelfs wel uitgezonden al?
...óf niet!

Offline jayjay

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #106 Gepost op: 3-01-2016, 12:36:59 »
Weet iemand of de belgische nieuwe mol te downloaden zal zijn? Ik kan Vier niet aan?????

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #107 Gepost op: 3-01-2016, 12:39:48 »
Weet iemand of de belgische nieuwe mol te downloaden zal zijn? Ik kan Vier niet aan?????

Ongetwijfeld zullen er snel downloads beschikbaar zijn. (Maar een officiële manier om de serie vanuit Nederland live te bekijken terwijl je geen Vier kunt ontvangen zou wel heel fijn zijn...)

Offline spechteke

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #108 Gepost op: 3-01-2016, 14:16:13 »
Kunnen jullie op de site van vier de afleveringen niet kijken. Je moet daar alleen een account voor aanmaken.
Wanneer de serie begint is nog niet bekent
poule widm '16: 56ste,  '17: 25ste.                  5de plaats in de mol online

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #109 Gepost op: 12-01-2016, 19:01:36 »
De achtergrondfoto op de website van De Mol is alvast aangepast, hopelijk volgt er in de nabije toekomst wat meer.

Offline Koemba

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:
« Reactie #110 Gepost op: 12-01-2016, 19:12:16 »
Spannend! Hopelijk zijn de belgen wat beter in het verbergen van verborgen hints :)

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #111 Gepost op: 12-01-2016, 19:14:36 »
Ziet eruit dat ook zij een keer de serie buiten Europa zijn gaan opnemen. Ben benieuwd!

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #112 Gepost op: 13-01-2016, 09:24:05 »
Ziet eruit dat ook zij een keer de serie buiten Europa zijn gaan opnemen. Ben benieuwd!

De opnames vonden in november plaats in Zuid-Amerika.

Offline belg

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #113 Gepost op: 13-01-2016, 09:32:07 »
De opnames vonden in november plaats in Zuid-Amerika.
Ik heb ergens gelezen dat "volgens geruchten op sociale media" Argentinië het land van bestemming is. Is Zuid-Amerika wel officieel bevestigd, of is het ook maar een vaag gerucht?   

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #114 Gepost op: 13-01-2016, 09:33:44 »
Dat is officieel bevestigd, maar waar ik het gelezen heb weet ik niet meer

Offline MollenvangR

  • Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #115 Gepost op: 13-01-2016, 10:41:48 »
De opnames vonden in november plaats in Zuid-Amerika.
Ah kijk aan, klinkt goed ::ok:: Leuk dat er toch nog eens een Zuid-Amerikaanse molserie komt dan (al hoor je mij met de Dominicaanse Republiek ook niet klagen ;D). We zullen het binnen nu en max. 2 maanden weten schat ik? Overigens heb ik ergens anders Vietnam meegekregen, vraag me niet hoe of waar. Maar er staat me iets van bij :P
« Laatst bewerkt op: 13-01-2016, 10:44:14 door Mollenvanger-MV »

Offline Hulpmol

  • winnaar WIDM-pool 2020
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #116 Gepost op: 13-01-2016, 10:47:06 »
Ah kijk aan, klinkt goed ::ok:: Leuk dat er toch nog eens een Zuid-Amerikaanse molserie komt dan (al hoor je mij met de Dominicaanse Republiek ook niet klagen ;D). We zullen het binnen nu en max. 2 maanden weten schat ik? Overigens heb ik ergens anders Vietnam meegekregen, vraag me niet hoe of waar. Maar er staat me iets van bij :P

VIER kondigt zijn voorjaarsprogrammatie (periode maart - juni) meestal aan rond 20 januari. Ik vermoed dus dat er binnen dit en 2 weken al wat meer bekend zal zijn.

En ergens vorig jaar werd een stel coördinaten gecommuniceerd te samen met een filmpje van presentator Gilles De Coster. Dat leidde je naar een eiland dat (als ik me niet vergis) bij Vietnam hoorde.

Offline belg

  • Forumlid
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #117 Gepost op: 13-01-2016, 11:50:16 »
En ergens vorig jaar werd een stel coördinaten gecommuniceerd te samen met een filmpje van presentator Gilles De Coster. Dat leidde je naar een eiland dat (als ik me niet vergis) bij Vietnam hoorde.
Het oproepfilmpje is inderdaad opgenomen in Vietnam. Gilles De Coster was daar op vakantie toen hij plots het filmpje moest maken. Zijn vriendin Linde Merckpoel, een bekende radio-presentatrice, heeft het filmpje toen met haar smartphone opgenomen. Dat stond onlangs in humo.

Offline hulpdakdekker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Babbelt maar wat
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #118 Gepost op: 13-01-2016, 12:47:16 »
Spannend! Hopelijk zijn de belgen wat beter in het verbergen van verborgen hints :)

of gewoon überhaupt geen hints ::love::
Ik wil me bij deze distantiëren van bovenstaande post en wens niet op enige manier in verbinding te worden gebracht met dat idiote inhoudsloze gezwam.

Offline De Vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: De Mol komt terug!
« Reactie #119 Gepost op: 13-01-2016, 17:39:48 »
Ondertussen is er weer wat verandering ::joehoe::