Auteur Topic: Filmpje  (gelezen 28267 keer)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Filmpje
« Reactie #40 Gepost op: 13-01-2003, 19:40:18 »
Leuke trailer, meer kan ik er niet over zeggen. Ik denk weer niet dat er veel uit te halen zal zijn, maar voor een eerste impressie, erg goed!







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #41 Gepost op: 13-01-2003, 19:43:11 »
Ik heb het geluid meteen opgenomen en achteruit gedraaid, versnelt en vertraagd maar heb geen kreten als 'Stijn is de Mol' gehoord.  :P

dat spoor kunnen we dus ook al vergeten dan  ;D thx om hier een link te plaatsen, ik kijk niet vaak VRT dusja  ::) ik kan niet meer wachten tot zondag !! dan kunnen we al 1 naam uitschakelen...







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Lucretia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Shaunie
Re:Filmpje
« Reactie #42 Gepost op: 13-01-2003, 20:04:44 »
super leuke trailer :D 't begint weer bijna :D Spanning zit er wel weer in zo!







Zou de mol genetisch gemanipuleerd zijn uit een échte mol? :O

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #43 Gepost op: 13-01-2003, 20:15:03 »
Tof filmpje!

Ik heb het geluid meteen opgenomen en achteruit gedraaid, versnelt en vertraagd maar heb geen kreten als 'Stijn is de Mol' gehoord.  :P

We maken het de Mol-producenten en bedenkers ook wel heel erg moeilijk met alle mogelijkheden die we op onze computers hebben om nog met orignele verborgen hints te komen! Geweldig! Ik kan niet wachten om te zien wat ze dit seizoen weer verzinnen.
Zouden de Belgen en de NL´s van te voren contact hebben over de inhoud van hun programma? Lijkt me wel he?







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Filmpje
« Reactie #44 Gepost op: 13-01-2003, 20:17:27 »
Zouden de Belgen en de NL´s van te voren contact hebben over de inhoud van hun programma? Lijkt me wel he?

Iig over locatie en zo lijkt me. Maar 't zou me niks verbazen als ze ook de opdrachten met elkaar uitwisselen. Zoals we weten worden er veel opdrachten uit series uit andere landen overgenomen en 't zou toch wel heel jammer zijn als er bij de Nederlandse WIDM 'n opdracht komt, die net twee weken ervoor bij de Belgische WIDM is geweest.  :-\








Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmpje
« Reactie #45 Gepost op: 13-01-2003, 20:21:46 »
thnxxx voor het filmpje wolfje! ik krijg al helemaal de kriebels als ik dat zo zie, ik ben d'r weer helemaal klaar voor :) maar verder wacht ik met hints denk ik maar ff tot de 1e aflevering. helaas heb ik niet al die apparatuur om dingen achterstevoren te draaien enzo, dus op dat gebied zal ik niet zo goed mee kunnen helpen vrees ik  :-[...







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje
« Reactie #46 Gepost op: 13-01-2003, 20:29:23 »
helaas heb ik niet al die apparatuur om dingen achterstevoren te draaien enzo, dus op dat gebied zal ik niet zo goed mee kunnen helpen vrees ik  :-[...

Heb ik ook niet. Maar nu ik het filmpje op mijn computer kon zetten omdat het op internet staat, hoefde ik alleen maar geluidsrecorder te openen, die tussen de bureau-accessoirer staat, waarmee je op kan nemen en achteruit spelen en zo. Maar zo van de band af op me videorecorder kan ik niet.

En ik denk ook niet dat er veel zijn die dat wel kunnen, dus zo'n tip zal moeilijk te achterhalen zijn. Net als die twee tips in de tweede nederlandse serie, die had volgens mij ook niemand...   :(








Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #47 Gepost op: 13-01-2003, 20:33:25 »
Het is wel weer helemaal geweldig dat zo´n voorfilmpje alweer de WIDM kriebels geeft! WWWRRRRAAAGGGGGHHHHH!!! Dat voelt goed!








Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline Doris

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • t is weer begonnen!
Re:Filmpje
« Reactie #48 Gepost op: 13-01-2003, 20:37:38 »
nee, maar in de 3e serie ging iedereen júist muziek achterstevoren spelen, en daar heeft een hoop tijd in gezeten... misschien dat we dit jaar eens in een andere richten moeten zoeken, misschien dat dat meer vruchten afwerpt dan hints zoeken op de oude manier... ik weet het, het is 100x gemakkelijker gezegd dan gedaan, maar in plaats van alle tijd in geluidsfragmenten te steken moeten we het misschien toch ergens anders in zoeken. maar aan de andere kant is dat juist zo leuk aan widm... pfff ingewikkeld :) iedereen iig heel erg veel suc6 met het zoeken naar de mol! nog ffkes een tip: misschien is het wel handig om iets meer te letten op de gedragingen van de kandi's omdat daar ook wel een hoop uit af te leiden moet zijn... of op van die kleine dingetjes zoals george die bij de driehoek opdracht een lange broek aan had omdat hij wist dat het niet zo fijn zou zijn met blote benen door de wildernis te lopen... njah, iedereen moet maar lekker zijn ideetjes volgen  8) en ik ga mn mond maar es houden want dr komt niet veel nuttigs uit  :-[          







Wij willen WIDM 5 in 2004!!!

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #49 Gepost op: 13-01-2003, 20:55:01 »
en ik ga mn mond maar es houden want dr komt niet veel nuttigs uit  :-[          

Vrij goede en nuttige tip juist hoor om op het gedrag te letten van de kandi´s! (ook het rode shirt wat George aan had toen hij met die stier aan de hobbel was!! ook zo´n tijdrek-vantevoren-bedacht-probeersel van hem!)
Ik denk idd ook dat het veel eenvoudiger zal zijn dan de voorgaande jaren. Wij zitten gewoon echt veel te moeilijk te denken!







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Online Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Filmpje
« Reactie #50 Gepost op: 13-01-2003, 21:15:33 »
in plaats van alle tijd in geluidsfragmenten te steken moeten we het misschien toch ergens anders in zoeken. maar aan de andere kant is dat juist zo leuk aan widm...

Inderdaad. Het is hardstikke leuk maar erg veel nut heeft het niet. De Mol heb ik nog nooit goed geraden.  ;D

2e serie nederland dacht ik Yvonne en derde serie John.  ;D








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #51 Gepost op: 13-01-2003, 21:54:26 »
nog ffkes een tip: misschien is het wel handig om iets meer te letten op de gedragingen van de kandi's omdat daar ook wel een hoop uit af te leiden moet zijn...          
Ik zou zelfs nog een stapje verder gaan en gewoon een gedragspsycholoog of zo inschakelen. Die kan nl. makkelijk aan de rimpels in iemands gezicht afleiden of die persoon al dan niet liegt. Het lijkt onwaarschijnlijk maar louter op basis van een heel klein deeltje van je gezicht en je mimiek kunnen ze bijna zeker achterhalen wie in dat geval de Mol zou zijn.
Ik heb zo eens een hele uitzending gezien op tv. Eigenlijk hoop ik dat er zo geen gedragsdeskundigen of psychologen op het forum zitten, want dan is de lol er snel van af vrees ik!  ;D







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Filmpje
« Reactie #52 Gepost op: 13-01-2003, 22:28:14 »
ambijans dat hebben we vorig jaar wel gehad hoor, als je liegt kijk je volgemns mij naar links of net andersom.


Zijn bewezen feitjes, maar om zo de mol te kunnen vangen. we zullen zien
IK HEB ER ZIN IN







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

Offline Tante Nonneke

  • Forumlid
  • Hallelujah , prijs de Mol !
Re:Filmpje
« Reactie #53 Gepost op: 13-01-2003, 22:29:32 »
Eigenlijk hoop ik dat er zo geen gedragsdeskundigen of psychologen op het forum zitten, want dan is de lol er snel van af vrees ik!  ;D
Dat zou wel eens kunnen meevallen denk ik. Herinner je je David nog uit Mol 2? Als die voor elke leugen een jaar in het Vagevuur zou moeten zitten, dan zou St.Pieter al lang dood zijn voor hij hem zou te zien krijgen ;)







Fantasie opent de deuren die realisme sluit...

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #54 Gepost op: 13-01-2003, 23:18:12 »
Het klopt idd wel een beetje! Iedereen liegt wel eens in De Mol al was het maar om langer in het spel te kunnen blijven!







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Filmpje
« Reactie #55 Gepost op: 14-01-2003, 06:50:41 »
ambijans dat hebben we vorig jaar wel gehad hoor, als je liegt kijk je volgemns mij naar links of net andersom.


Zijn bewezen feitjes, maar om zo de mol te kunnen vangen. we zullen zien
IK HEB ER ZIN IN

En als je liegt ga je aan je neus zitten...







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud

Offline D**n

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Go Karel!
Re:Filmpje
« Reactie #56 Gepost op: 14-01-2003, 11:19:38 »
en als je een smoes aan het bedenken bent dan ga je naar beneden kijken. Probeer je je iets te hereinneren juist naar boven.








Take a glorious bite out of the whole world

Offline Dreber

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Mission Operations Lab
Re:Filmpje
« Reactie #57 Gepost op: 14-01-2003, 12:39:11 »
Liegende mensen kijken je ook vooral niet in de ogen.. die draaien namelijk hun ogen weg (let maar eens op om je heen)!







Zolang mijn baas net doet of ik veel verdien, doe ik net of ik hard werk.

Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Filmpje
« Reactie #58 Gepost op: 14-01-2003, 12:53:12 »
En als je liegt ga je aan je neus zitten...
Kan anders ook gewoon een simpele verkoudheid zijn, niet?  ;)







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline WCEend

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Koffie,koffie,lekker bakkie koffie...
Re:Filmpje
« Reactie #59 Gepost op: 14-01-2003, 13:17:41 »
Ja maar ik kan ook naar links kijken als ik iets aantrekkelijks lang zie lopen :p







Molverdenking Belgische serie: Stijn Molverdenking Nederlandse serie: Jos of Ruud