Auteur Topic: Inge is (niet) de mol!  (gelezen 79493 keer)

del pierro

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #140 Gepost op: 10-02-2003, 18:38:16 »
kheb net het specifieke deel van de uitzending opnieuw bekeken en inge zegt, en ik citeer: "... en heeft wel erg raar door de gang gelopen."

vervolgens heb ik het deel waar marc door de gang loopt ook nog eens opnieuw bekeken en ik moet toegeven dat hij zich inderdaad nogal knullig voortbeweegt...

als dit geen indicatie is, weet ik het ook niet meer








Offline ambijans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ambijans prefers blondes! :)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #141 Gepost op: 10-02-2003, 18:39:45 »
Om nog eens terug te komen op het antwoord van Inge betreffende de hoofdstad van Australie,dat was duidelijk slecht gelogen,volgens mij wil ze zichzelf erg verdacht maken als de mol;moest ze de mol zijn zou dat antwoord veel te opvallen geweest zijn!
Ik ben het volledig met je eens.
Dan zou ik zelfs 'Sydney'nog als een klein blundertje hebben ervaren.







Some memories are best forgotten (Memento by Christopher Nolan)

Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #142 Gepost op: 10-02-2003, 19:19:48 »
del pierro. het zou zomaar kunnen maar verder hebben veel mensne waaronder ik zelf idee-fixen over hun molverdacht.







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

del pierro

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #143 Gepost op: 10-02-2003, 20:11:01 »
mollemans: wat bedoel je daar precies mee? Dat iedereen zijn idee-fixen voor zich zelf moet houden en er niet mee naar buiten mag komen?

Ik dacht dat dit een forum was over de mol? Of vergis ik mij?








Offline mollemans

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • The fab 4
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #144 Gepost op: 10-02-2003, 20:17:03 »
nee ik bedoel te zeggen dat jij gewoon denkt dat dat rare  lopen iets betekent en je waarschijnlijk zeer fixeert op I als de Mol.

ik fixeer me op een ander als Mol en ga ervan uit dat het enkel betekent dat het raar is dat hij niet zweet en dat Inge dat bedoelde toen ze dat zei.

Verder gewoon posten Del pierro. Tijd zal het ons leren







we zijn de zingende en dansende onzin vd wereld

del pierro

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #145 Gepost op: 10-02-2003, 20:32:22 »
vreemd mollemans, de historiek van dit forum impliceert nochthans dat jij ook een fervent Inge-aanhanger bent...








Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #146 Gepost op: 11-02-2003, 13:12:22 »
Inge in aflevering 2 of 3 "We kunnen nog wel allemaal goed met elkaar praten, maar dat duurt niet lang meer."
Ze krijgt gelijk, vooral omdat ze er zelf voor zorgt door de 'ruzie' met Corry. Ze betoogt haar gelijk ook nog eens in afl 4:"Ik denk wel dat de groep uiteen ligt. Dat we niet meer allemaal dezelfde kant opgericht zijn."

Is dit de mol aan het woord die de groepssfeer verpest zoals Magda in Mol 1?








Offline populier

  • Forumlid
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #147 Gepost op: 11-02-2003, 13:30:46 »
Met alle respect, maar zowel vrouwen als mannen in mijn omgeving bevestigen dat het onvermijdelijk tot onderlinge spanningen komt als te veel vrouwen te lange tijd op een korte ruimte zitten, met name in de werksfeer. Mannen plooien vrij snel naar een hiërarchische structuur - niet zelden na een korte maar hevige hanenkamp - terwijl vrouwen toch achterdochtiger blijven tegenover iemand (een andere vrouw) die het voortouw neemt.

Inge is van het ondernemende type en Corry voelt zich genegeerd. Dat lijkt me helemaal geen vreemde ontwikkeling.

De mol heeft geen enkele baat bij een persoonlijk conflict tussen de mol en een andere deelnemer. Een mol moet centraal staan en zo veel mogelijk vertrouwen genieten van de rest. Zelf zou ik als mol ook geen conflicten tussen de anderen stimuleren. Het moet een beetje leuk blijven. Mijn mol lijkt dat echter wèl te doen.








del pierro

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #148 Gepost op: 11-02-2003, 13:58:45 »
eerlijk gezegd vind ik de redenering van robbyazerty ook nogal vergaand en niet coherent. Daarnaast vind ik de geïnduceerde vooronderstelling van popelier evenmin interessant. Als ik een rationele analyse van de onderlinge verschillen ts. man en vrouw nodig heb, dan kijk ik wel naar 'mensenkennis' (ma op tv1: afvoeren die handel!)









Online Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #149 Gepost op: 11-02-2003, 14:28:18 »
Inge is dan ook niet mijn mol, ik postte het maar omdat het mij opviel. Het is inderdaad een conflict tussen Inge en Corry, maar wie betrekt er de rest van de groep bij? Inge in de wagen die vindt dat Shadia en Walter er ook bij moeten zijn als het in de groep gegooid wordt.
Ik zeg neit dat dit dé theorie is dat dat Inge de mol is, ik wil er enkel maar op wijzen. Magda deed in Mol 1 precies hetzelfde met Hugo. Bij haar was het, als mol zijnde, wel een strategie en idd, na een tijdje waren ze meer bezig met Hugo te beschuldigen en kleine disputen tijdens de opdrachten, waardoor er minder aandacht naar de opdrachten én naar De Mol ging.








Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #150 Gepost op: 12-02-2003, 11:26:40 »
Stel dat het waar is dat Inge, Corry en Shadia negeert en stel dat Inge de Mol is, dan is Inge toch niet fair bezig als Mol. Ze geeft Corry en Shadia minder informatie dan anderen en daarmee hebben Corry en Shadia minder kans bij de 20 vragen. Voor de aflevering was Inge bij nog verdacht, maar nu een stuk minder.








Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #151 Gepost op: 12-02-2003, 12:20:47 »
Stel dat het waar is dat Inge, Corry en Shadia negeert en stel dat Inge de Mol is, dan is Inge toch niet fair bezig als Mol. Ze geeft Corry en Shadia minder informatie dan anderen en daarmee hebben Corry en Shadia minder kans bij de 20 vragen. Voor de aflevering was Inge bij nog verdacht, maar nu een stuk minder.

De mol hoeft toch ook helemaal niet fair te zijn.







No Milk today???

Offline Alive and Kicking

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #152 Gepost op: 12-02-2003, 14:18:52 »
kheb net het specifieke deel van de uitzending opnieuw bekeken en inge zegt, en ik citeer: "... en heeft wel erg raar door de gang gelopen."

vervolgens heb ik het deel waar marc door de gang loopt ook nog eens opnieuw bekeken en ik moet toegeven dat hij zich inderdaad nogal knullig voortbeweegt...

als dit geen indicatie is, weet ik het ook niet meer

WV monteert zoals zij dat willen en uit de tijd blijkt dat Marc toch wel goed gepresteerd heeft bij het lopen, dus die beelden moeten alleen maar misleiden.

Ondanks dit zit ik ook op Marc hoor, ik wou er alleen maar ff op wijzen







banaan begint met een b, soms met een s

Offline Gotcha

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Don't analyze.. It will paralyze your evolution
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #153 Gepost op: 13-02-2003, 07:05:49 »
Ze geeft Corry en Shadia minder informatie dan anderen en daarmee hebben Corry en Shadia minder kans bij de 20 vragen.

Weeral een nieuwe adept van de "iedereen gelijke kansen" theorie.
Hier monter ik van op.







Ik weet alles...maar durf af en toe te liegen

del pierro

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #154 Gepost op: 13-02-2003, 12:47:37 »
alive and kicking, voor alle duidelijkheid: die quote was niet bedoeld op marc, maar op inge (zie de historiek op pagina 7 van dit forum...)
inge is voor mij verdacht omdat ze nu net beweerd dat ze marc vreemd door de gangen van de mijn heeft 'zien' lopen, en dat is in strijd met de feiten. het was namelijk onmogelijk om de mede-kandidaten in de gangen te observeren, daarmede...
volgens mij heeft ze die beelden dus kunnen bekijken en is ze zo tot de conclusie gekomen.
trouwens, haar reacties zijn überhaupt nogal vreemd, vind ik.








Offline vlaming

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #155 Gepost op: 13-02-2003, 13:26:35 »
er zat een poesje in aflevering 4, diertjes die inge in haar praktijk wellicht vaak onder handen neemt (screenshot volgt nog)







nevermind what's been selling, it's what you're buying

del pierro

  • Gast
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #156 Gepost op: 13-02-2003, 15:28:44 »
er zat een poesje in aflevering 4, diertjes die inge in haar praktijk wellicht vaak onder handen neemt (screenshot volgt nog)
Er zullen er wel meerdere in gezeten hebben zeker ;). nee serieus, dat kan inderdaad een ludieke manier zijn van WV om een indicatie te geven, of misschien een misleiding...








Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #157 Gepost op: 13-02-2003, 15:35:30 »
Was 't een zwarte?  ;)
Heeft al eerder eens gediend als hint (Nico). Waar zag je'm ongeveer? Ik ga toch eens kijken (sorry ik ga niet wachten op dat screenshot, die waarschijnlijk toch weer verwijderd moet worden  :P)







Just because you're paranoid, don't mean they're not after you

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #158 Gepost op: 13-02-2003, 15:39:01 »
Weet iemand nog van de leeuw die vorig jaar ineens door t beeld kwam lopen?  ;D
Was geen hint he?


Jayne: t spijt me zeer ;)








« Laatst bewerkt op: 13-02-2003, 18:36:42 door Lautjuh »

Offline Jayne

  • Winnaar VRT Pool!
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Inge is (niet) de mol!
« Reactie #159 Gepost op: 13-02-2003, 15:57:41 »
Weet iemand nog van de tijger die vorig jaar ineens door t beeld kwam lopen?  ;D
Het was een leeuw!  >:( ;) :D