Poll

Wie is de Mol?

Davey
5 (9.8%)
Jenny
33 (64.7%)
Roeland
13 (25.5%)

Totaal aantal stemmen: 51

Auteur Topic: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 7]  (gelezen 407632 keer)

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #100 Gepost op: 28-03-2014, 20:03:34 »
dat Floor er op Guido uit is gegaan
Ja die aanwijzing is sterk. Maar kwam wel erg vroeg in de serie. Meestal komt het later, zoals dit jaar met Freek toen Aaf eerder zei hem mee te nemen in de test. Omdat Floor zo expliciet Guido noemde sloot ik haar uit om een rood scherm te krijgen dus ben ik toch begonnen met twijfelen nu. Het ligt er zo duimenbreed dik op dat ze wellicht toch radicaal binnen een dag is gedraaid en vol op Jitske is gegaan, puur om Harmen te volgen; zo beinvloedbaar dus. Het is nog een kind dus slim spreiden is er vaak nog niet bij (Jan uitgezonderd ::ok:: 8)).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline jevica

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #101 Gepost op: 29-03-2014, 19:56:22 »
Ja die aanwijzing is sterk. Maar kwam wel erg vroeg in de serie. Meestal komt het later, zoals dit jaar met Freek toen Aaf eerder zei hem mee te nemen in de test. Omdat Floor zo expliciet Guido noemde sloot ik haar uit om een rood scherm te krijgen dus ben ik toch begonnen met twijfelen nu. Het ligt er zo duimenbreed dik op dat ze wellicht toch radicaal binnen een dag is gedraaid en vol op Jitske is gegaan, puur om Harmen te volgen; zo beinvloedbaar dus. Het is nog een kind dus slim spreiden is er vaak nog niet bij (Jan uitgezonderd ::ok:: 8)).

Vergis je niet, er zijn meer slimme deelnemers.
En zij hebben goed de volwassenenedities bekeken!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #102 Gepost op: 30-03-2014, 17:44:02 »
En zij hebben goed de volwassenenedities bekeken!
Niet alle kandidaten. Tijdens de selecties wist een kind niet wie Anne-Marie is.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #103 Gepost op: 30-03-2014, 19:05:32 »
meer slimme deelnemers
Blijkbaar, nu Jan exit is! ::schaam::. Wat was hij teleurgesteld zeg (en ik ook haha) :\'(

Wat moeilijk is het zeg, ik heb opnieuw mijn molkandidaten moeten schrappen: Jenny om haar proactieve houding rond de jokers en Guido om het goede woord in de memory. Is het dan toch 'gewoon' Harmen ??? ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Pac

  • Actief Lid
  • *****
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #104 Gepost op: 30-03-2014, 22:20:35 »
Harmen of Jenny ::jaja::

(Maar in de pool houd ik stug vast aan Roeland ::tandpastasmiley::)
...óf niet!

Offline Lukie4

  • winnaar WIDM-pool 2018
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je alles geeft, verlies je niets
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 3]
« Reactie #105 Gepost op: 30-03-2014, 22:22:55 »
Jenny, maar in de pool houd ik stug vast aan Guido
Life can only be understood backwards; but it must be lived forwards.

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #106 Gepost op: 30-03-2014, 22:29:06 »
De poll na aflevering 4 is geopend. ::joehoe::

Resultaten van de poll na aflevering 3:

Offline wouterv

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #107 Gepost op: 30-03-2014, 22:35:59 »
Ik blijf bij Jenny voorlopig.

Ik geloof nog altijd dat de mol invloed had bij het jokersspel. Dus oftewel kiezen oftewel 3 jokers in zijn handen.

Jan is eruit.
Guido raadt het goede woord.

Zij vallen af, dus blijven Jenny en Roeland over.
En die twee zijn nu ook betrokken met het vraagteken.

Maar Jenny draaide een of meerdere foute lamp(en) uit in het museum,
dus denk ik toch Jenny.
klaar voor de strijd

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #108 Gepost op: 31-03-2014, 01:55:38 »
Ik heb haar in dit topic volgens mij nog niet genoemd als mol, maar vul haar wel al twee afleveringen in als mol in de pool: Jenny. Dit is de eerste keer dat ik ook direct na de aflevering bij haar het sterkste molgevoel heb. Dus Jenny blijft nog even mijn mol.

Ondanks de kandidaten actie van Guido blijft hij nog even op plaats 2.

Harmen zakt denk ik weg op mijn lijstje, omdat hij, naast de reden die ik vandaag op de fandag genoemd heb, ook samen met Davey de rat zit uit te hangen door in mensen hun tassen te gaan graaien. Dat verwacht ik niet van een mol. Davey is de andere rat, dus blijven Jitske en Roeland over om de derde plek op mijn mollijstje in te gaan nemen. Dan zie ik toch meer in Roeland dan Jitske. Al moet ik alle acties eens even op een rijtje zetten om echt een goed beeld te kunnen vormen. Voor nu:

Jenny > Guido > Roeland > Harmen > Jitske > Davey

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #109 Gepost op: 31-03-2014, 09:48:54 »
de rat zit uit te hangen door in mensen hun tassen te gaan graaien. Dat verwacht ik niet van een mol
Nee klopt. Maar Jenny doet precies hetzelfde door faliekant tegen haar bondje in te gaan en te liegen en bedriegen. Dan krijg je ook mensen tegen je in het harnas - onmols. Was ook de reden dat ik dit jaar van JW afstapte door zijn gehannes met Aaf (porto-gate heette dat ofzo?!~).

Maar goed, voor beiden zijn er verlichtende omstandigheden - voor Harmen nog het meest want die gaat gewoon alleen maar mee in Davey's ideetjes. Jenny was zelf wel proactief in het opnieuw stelen (ofwel herverdelen) van de jokers en komt er ook nog het kandidaatst uit, namelijk zij houdt zelf wel een joker. Wat heeft een mol daar nu aan? Dus ze wordt er weliswaar mee in de maag gesplitst maar haar reactie is onmols en de verontwaardigde reacties van de dieven (waar ongetwijfeld onmolse Jennygevoelens van zouden loskomen) worden buiten beeld gehouden.

Dan geef ik dus het voordeel van de twijfel aan: Harmen ::)
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #110 Gepost op: 31-03-2014, 12:04:27 »
Harmen of Jenny, het begint een beetje Kees of Paulien, Freek of Susan te worden zo  ;D Een mol kan prima inhaken op een voorstel van een medekandidaat om kandidaats over te komen en door jokerkoorts vergeven anderen van jokers te helpen, Jenny daarentegen kan prima als mol verdeel en heers tactiek gebruiken en Guido zijn leugentje om bestwil doorzien. Dat naast het feit dat ze nog immer Jennymeester is en dat is toch wel dè positie voor de mol om juist verdeel/heers tactiek toe te passen :)
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #111 Gepost op: 31-03-2014, 12:14:22 »
Jenny. Harmen is de hulpmol. Guido heeft zichzelf als kandidaat ontmaskerd in aflevering 4 (en had ik al door het vertrek van Floor zo goed als afgeschreven).

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #112 Gepost op: 31-03-2014, 12:45:51 »
dat ze nog immer Jennymeester is en dat is toch wel dè positie voor de mol
Dat vind ik dus juist helemaal niet. Het is voor mij een reden om haar te strepen als mol. De kandidaten hebben vaak veel eerder dan wij kijkers door wat er aan de hand is want beleven het spel natuurlijk 24/7 terwijl wij maar een deel te zien krijgen.

Susan was dit jaar toch knap bezig door er bij de laatste 4 nog 1 bij te hebben die haar niet verdacht. Maar toch ook wel wat verdenking haar kant op. We komen al snel op dit punt bij Junior en Jenny zou dan nog beter dan Susan worden... daarom denk ik dat ze echt lijkt op de Freek/JW van dit seizoen; geen/nauwelijks verdenkingen.

In onze pool heb ik tot nu toe 4x gestemd: Guido - Harmen - Guido en nu weer Harmen. Ik denk dat het daar nu bij blijft want terug naar Guido zie ik mezelf niet gaan. Maar zondag weet ik erg veel meer want Davey zal wel haast MOETEN gaan omdat de rest op Harmen zit (of Jenny gaat en dan weten er nog veel meer dat Harmen de mol is denk ik  ::rofl:: ;D ).
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline JPMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #113 Gepost op: 31-03-2014, 14:39:36 »
Davey   - 0 (0%)
Guido   - 0 (0%)
Harmen   - 6 (50%)
Jenny   - 6 (50%)
Jitske   - 0 (0%)
Roeland   - 0 (0%)
Haha nou, wat een verdeling.
Guido is het niet vanwege groepsdier. Jitske niet vanwege de poppetjes in aflevering 1 die 2x aan het licht werden gebracht, Roeland is opvallend vaak in de biecht, blijven Davey, Jenny en Harmen over. Ik gok voor Harmen.
v.a. afl. 6: Susan Visser      1 januari 2015 20.30, ik zit er klaar voor!

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #114 Gepost op: 31-03-2014, 18:37:33 »
Ik stem op Jenny. Was zij het niet die mol vond bij de muzikanten opdracht?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #115 Gepost op: 1-04-2014, 17:05:07 »
die mol vond bij de muzikanten opdracht
Jawel maar dat was op zich alleen maar een goede actie natuurlijk. Harmen deed er echt een gemene mollenstreek om het hele woord proberen niet te raden.

Het klopt ook bij de andere opdrachten dat hij echt gewoon puur molt (kabeljauw?!). En zijn slapie Floor ging eruit. Nee voor het eerst in de serie ben ik echt gaan tunnelen... Harmen is de mol ::hypocriet::!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #116 Gepost op: 1-04-2014, 20:26:42 »
Harmen zakt denk ik weg op mijn lijstje...

Jenny > Guido > Roeland > Harmen > Jitske > Davey
Al heb ik het bovenstaande nog geen 48 uur geleden gepost, misschien dat ik toch maar weer terug ga naar Harmen. Ik heb nog niks teruggekeken of zo, maar mijn gevoel stuurt me toch steeds weer zijn kant op.

Offline Molzkovicz

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #117 Gepost op: 2-04-2014, 14:27:29 »
Voor mij blijven Jenny en Harmen over als potentiële Mol. De anderen hebben naar mijn idee te veel hun best gedaan om opdrachten te laten slagen: Guido bij de fiets- en de fanfareopdracht, Jitske noemt als eerste 'zeep' bij de burgemeesteropdracht, Davey komt als eerste met 'zalm' bij die opdracht, en Roeland is in zekere zin goed bezig bij de museumopdracht (goede schilderij vinden, tijdsdruk van Jitske neutraliseren).

Op basis van aflevering 2 en 4 zou ik voor Harmen gaan. Bij het puzzelen naar het woord gaat hij bijvoorbeeld halverwege opeens de sousafoon inspecteren: ehr...  ??? Bij de jokers-achter-de-rugopdracht heeft hij naar mijn mening echter geen Molpositie. Alleen Guido, Jan, Roeland en Jenny komen hiervoor in aanmerking. Wegstrepend kom ik dan uit bij Jenny. Ze lijkt volgens mij wel oprecht blij met Guido's 'groepsdier', dus ik twijfel nog.

Offline m0l

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #118 Gepost op: 4-04-2014, 08:48:59 »
Jenny en Harmen worden veel verdacht. Terecht? Of overschatten we ze? En onderschatten we de / enkele anderen?

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [poll] WIDM JUNIOR - Wie is de Mol? [NA AFLEVERING 4]
« Reactie #119 Gepost op: 4-04-2014, 15:38:47 »
veel verdacht. Terecht? Of overschatten we ze? En onderschatten we
Lijkt me geen sprake van. Op .nl is de top-3 verdachten spiegelbeeldig. Zij verdenken Jitske, Guido en Davey. Dus kortom: elke deelnemer wordt veel verdacht ;D ::vergroot::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)