Auteur Topic: Ron is (niet) de mol!  (gelezen 155569 keer)

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #400 Gepost op: 6-05-2003, 12:50:19 »
Ik heb zojuist even gekeken op de link die ReneB gepost heeft, maar er staan geen verdere aanwijzingen op. Tenminste, niet die ik kon ontdekken.

Wel grappig dat hij tijdens de 1e uitzending van de Mol (officieel gepland op 22 feb.) niet thuis wilde zijn, en op vakantie ging naar India. Blijkt dat de Mol uitgesteld was, moest 'ie alsnog naar zichzelf kijken. Volgens de site houdt Ron daar helemaal niet van, al die aandacht. Jaja...









I got that tunnel vision going through my  head

Offline laafje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #401 Gepost op: 6-05-2003, 17:05:01 »
En hierdoor denk ik dus dat Ron de Mol niet is... hij leek (!) zo ontzettend verbaasd toen Patricia eruit ging... hij keek zelfs nog een keer extra om, alsof ie z`n ogen niet geloofde  :o

Niets is wat het lijkt ...... kijk maar naar George vorig jaar. Die leek ook zoooo zenuwachtig voor elke executie .... achteraf dus ook gespeeld. haha

Groetjes Laafje







Groetjes van de enige echte laafje ;)

Offline Nouky

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #402 Gepost op: 6-05-2003, 17:24:37 »
Das waar, niets is wat het lijkt, vandaar dat Ron wel op nummer 2 staat bij mij, mocht Rene het niet zijn, lijkt Ron me zeker een goeie!

Ik heb ook de site van scriptunlimited bekeken, en ik moet zeggen dat ik juist wel vind dat die site Ron in mijn ogen verdachter maakt. Folders en boekjes en vanalles gemaakt voor o.a. de politie (wel die van Utrecht helaas ;)), voor de Faculteit Letteren (Universiteit) in Utrecht, voor een projectbureau Belvedere (dat stond toch ook 2 maal op die kaart die hier toen is uitvergroot, met een pijl en een kruis ernaarbij?). En als je op die site bij nieuws kijkt zie je behalve leuke foto`s van Ron  ;D ook veel tekst met datums erbij... Lees zelf alles maar eens door(hoewel dat hebben jullie vast ook al gedaan hahaha).
Maar 1 ding wil ik hier wel ff aanhalen, bij het nieuws van 09.01.2003 maakt hij dus bekend dat hij mee heeft gedaan aan WIDM, maar wat ik opvallend vind is dat hij het over 11 afleveringen heeft. Officieel zijn het toch 10 afleveringen? Of niet  :-\ ). En je hoort een bel rinkelen bij dit nieuws... misschien letterlijk " er gaat een belletje rinkelen?"

Pfffffff, hellup  ;)









Offline hardcoremol

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Als dat geen Hind is...
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #403 Gepost op: 6-05-2003, 18:43:01 »
Citaat
maar wat ik opvallend vind is dat hij het over 11 afleveringen heeft. Officieel zijn het toch 10 afleveringen? Of niet).

Volgende week is aflevering 9 en de week daarna de finale. De 11e keer is dus de aflevering met terugblikken enzo.







Is een vreemde geen vriend met wie je nog kennis moet maken?

Offline Kukai

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #404 Gepost op: 6-05-2003, 18:51:25 »
Via Gerrie (hogeschool voor de kunsten in Utrecht) is Ron natuurlijk wel te linken aan George.







“And the day came when the risk to remain tight in a bud was more painful than the risk it took to blossom.”

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #405 Gepost op: 7-05-2003, 10:30:51 »
Eigenlijk als je objectief de boel bekijkt is Ron de meest waarschijnlijke mol.
Dan hoef je alleen maar te kijken naar de eerste 3 afleveringen. Dus tot het moment dat de mol die boodschap aan de kandidaten gaf. De aktie daarvóór was het afkopen van de executie. De mol zegt in zijn filmpje dat hij gesaboteert heeft, maar ook geld heeft gewonnen voor de groep. Kijk je naar de mislukte opdrachten dan heeft Ron steeds een dubieuze rol.
Mislukt:
Spiegel opdracht: blijft niet op zijn plaatst staan, waardoor hij een andere route vind. (aan de andere kant, had hij niks gedaan was de opdracht ook mislukt)
Bootopdracht: Komt niet met antwoorden, vergokt het geld. Opdracht was al mislukt hebben de makers daarom maar iets bedacht waardoor er nog eens extra geld uit de pot gehaald kon worden? De molkans hier ligt dus duidelijk bij het laatste stukje van de opdracht. Bij Ron dus...
Kofferopdracht: voor de helft mislukt... 2 van de 3 binnen gehaalde koffers worden door hem gevonden. Wat gezien de opdracht weer positief is, voor het beeld ten opzichte van hem... omdat het toch over spullen van de medekandidaten gaat. Echter ligt de grotere molkans bij de slotjes, maar dat zou hebben betekend dat de mol zijn tas had moeten inleveren. En dat is eigenlijk ook weer niet voorspelbaar.

Volgt vervolgens het afkopen van de executie...
Waar Ronnepon dus tegen stemt

Voor de het molfilmpje voor de kandidaten volgt nog een opdracht, maar het filmpje is waarschijnlijk opgenomen na afl. 2 en voor afl. 3

In het filmpje zegt de mol: Ik heb jullie ook geld laten winnen...
Dat wil zeggen dat hij zelf niet voor de groep gewonnen heeft?? Wat dan weer jammer is, want Ron is de enige die op dit moment in de serie (1e 2 afl.) zelfstandig geld voor de pot gewonnen heeft (vinden van 2 koffers)










Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline Floortje

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #406 Gepost op: 7-05-2003, 11:08:30 »
ik denk bijna dat ron de mol wel MOET zijn...
de andere drie zijn gewoon te onwaarschijnlijk...

Rene zou een goede mol zijn maar heeft TE veel onmolse dingen gedaan... hij zet zich altijd heel goed in, treed erg op de voorgrond, laat opdrachten slagen...

Chandrika lijkt me ook geen mol... ten eerste word ze te veel verdacht door andere kandidaten. dus als ze de mol is, is ze geen goede mol. Verder word chandrika heel opvallend in beeld gebracht door de crew... ze laten haar veel zeggen en brengen haar vaak in beeld... bij de vorige mollen was dat veel minder

verder denk ik dat de mol een man is omdat er anders een systeem in zou zitten: vrouw man man vrouw
en dat is stom

Elise zou ook best een goede mol zijn, maar ik denk dat voor haar hetzelfde geld als voor Rene

Ron is de enige overgebleven kandidaat die niet heel opvallend is, niet heel enthousiast en soms opdrachten laat mislukken maar ze ook weleens laat lukken

Ron is de mol!








« Laatst bewerkt op: 7-05-2003, 11:09:12 door Floortje »

Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #407 Gepost op: 7-05-2003, 11:41:05 »
Mss moeten we ook kijken naar de verdenkingen van de kandidaten. Wij zien slechts een klein deel (2 dagen in een uurtje), waarbij we itt de kandidaten wel beide groepen kunnen kijken als de groep wordt gesplitst.

Het algemeen beeld bij de kijkers is toch dat Ron en Elise molachtige acties ondernemen en Rene zich inspant om geld in de pot te krijgen. Verdenkingen van Ron en Elise door kandidaten zijn zeker consistent met het beeldmateriaal.

Van Chandrika zien we eigenlijk niet veel en al helemaal niet in de zin van sabotage. Toch wordt ze vaak verdacht (Ferdi en Patricia) en nu Ron. Daar hebben de kandidaten een aanleiding voor. Dit lijkt te conflicteren met de waarnemingen van de kijkers.








Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Ville

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #408 Gepost op: 7-05-2003, 12:05:17 »
verder denk ik dat de mol een man is omdat er anders een systeem in zou zitten: vrouw man man vrouw
en dat is stom

Ik ben niet echt onder de indruk van het argumemt stom... Bovendien denk ik dat ze naar een persoon zoeken en niet zo zeer naar een man of een vrouw. Ze zoeken een goede mol, ongeacht of het een man of een vrouw is.







don't submit to stupid rules... Don't accept average habits... Push the limit!!

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #409 Gepost op: 7-05-2003, 16:19:42 »
Ik ben niet echt onder de indruk van het argumemt stom... Bovendien denk ik dat ze naar een persoon zoeken en niet zo zeer naar een man of een vrouw. Ze zoeken een goede mol, ongeacht of het een man of een vrouw is.

Ja, daar geloof ik ook in. Angela heeft ook zelf gezegd dat de mol geenszins lijkt op de vorige mollen en ik moet zeggen dat Ron wel verdacht veel weg heeft van Nico, NL Mol II








Offline WendyV

  • Forumlid
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #410 Gepost op: 7-05-2003, 17:34:00 »
Vraagje..

Heet Ron van Vliet van achteren?
ZO ja....dan ben ik erachter....

Wendy









Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #411 Gepost op: 7-05-2003, 17:36:39 »
Vraagje..

Heet Ron van Vliet van achteren?
ZO ja....dan ben ik erachter....

Wendy


Geen idee, hij heeft zijn achternaam nooit genoemd.








Offline ReneB

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #412 Gepost op: 7-05-2003, 17:49:58 »
Yes, hij heet Van Vliet







Iemand zei: "Voorspellen is moeilijk, vooral als het om de toekomst gaat"

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #413 Gepost op: 7-05-2003, 17:59:00 »
Oh ok ik ook geloof ik  ;D







Ma how, zeg!

Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #414 Gepost op: 7-05-2003, 18:02:05 »
Ja, daar geloof ik ook in. Angela heeft ook zelf gezegd dat de mol geenszins lijkt op de vorige mollen en ik moet zeggen dat Ron wel verdacht veel weg heeft van Nico, NL Mol II
Vind je dat écht? Ik vond Nico een veel doorzichtiger mol dan Ron. Ga maar na, niemand van de kandidaten verdenkt Ron (behalve misschien Elise) en dat was bij Nico wel anders. Ron is overigens wel mijn mol.








Offline dennis

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #415 Gepost op: 7-05-2003, 18:03:17 »
Vraagje..

Heet Ron van Vliet van achteren?
ZO ja....dan ben ik erachter....

Wendy

Hoezo?








Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #416 Gepost op: 7-05-2003, 18:06:58 »
Oh ok ik ook geloof ik  ;D

Nee toch nie, tis een andere Ron van Vliet.







Ma how, zeg!

Offline Momferdina

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #417 Gepost op: 7-05-2003, 18:08:20 »
Denk dat Wendy ondekt heeft dat er een Ron van Vliet de PR doet bij een duik vereniging. Maar aangezien daar prive gegevens bijstaan... laat ik het hier maar bij...









Zij die van orde en netheid houden, zijn gewoon te lui om te zoeken...

Offline intikker

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Manu Chao - Mr. Bobby
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #418 Gepost op: 7-05-2003, 18:08:47 »
Ja... dat zou ik ook wel eens willen weten...







Life's a riddle, keep answering the questions...

Offline Miss Marvel

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re:Ron is (niet) de mol!
« Reactie #419 Gepost op: 7-05-2003, 18:09:56 »
Denk dat Wendy ondekt heeft dat er een Ron van Vliet de PR doet bij een duik vereniging. Maar aangezien daar prive gegevens bijstaan... laat ik het hier maar bij...

Ja en bovendien is het 'm niet ook :)







Ma how, zeg!