Auteur Topic: Isabelle is niet de mol!  (gelezen 123792 keer)

Offline moleditor

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • ach, het is maar een spelletje...
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #80 Gepost op: 28-01-2005, 16:32:08 »
Citaat
Bij de fake executie van afl.01 valt mij op dat Isabelle als enige op Angela gefocust blijft als Lottie een groen scherm krijgt...

Je kon het niet horen omdat je geen geluid had, maar Isabelle zegt buiten beeld (bij groen scherm lottie) tegen Yvon: nee, je blijft. En later ook in beeld: je blijft, je blijft. :-\\

des te verdachter toch...?
Vorig jaar was Elise ook zeer begaan met de afvallers >:D
Elise had trouwen als geheime wens bij het slotenspel in 2003

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #81 Gepost op: 28-01-2005, 19:44:02 »
Beetje off-topic inmiddels, maar omdat zowel Lottie als Yvon een beetje op de achtergrond zijn kunnen ze het wellicht wel redelijk met elkaar vinden... ::vergroot::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline KikiJJ

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Isabelle is de mol!
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #82 Gepost op: 28-01-2005, 22:57:57 »
Ik vind dat hulpmollen gedoe beetje verwarrend. Aan de ene kant heb ik zoiets van oke...de mol is juistt geen mol...Dat zou teveel opvallen. Maar aan de andere kant...Als de mol wel als hulpmol wordt betiteld, kan de echte mol wel opvallender te werk gaan voor de kijker en zo als excuus lekker gaan mollen. Want ik heb het idee dat de producenten vonden dat de mol, Isabelle dus in mn opzicht, nog te weinig molt?
Nahja, ik vond het iig erg grappig dat Isa van links rechts maakte (en daardoor MM verdachter maakt) =)

Verder moet ik nog maar eventjes goed nadenken of ik nog aanwijzingen over Isa weet te vinden.
Just be yourself and let that be your guide

Offline Robbieazerty

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #83 Gepost op: 28-01-2005, 23:57:18 »
Ik vond ze schitterend in Wie van de 3!  ::ok::

Offline Daisy

  • Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #84 Gepost op: 28-01-2005, 23:59:23 »
Een hele andere Isabelle dan ik me voor WIDM ingebeeld had. Op TV vond ik haar altijd maar irritant, maar hier vind ik haar een leuke kandidaat ::jaja::. Goed gespeeld idd ::ok::

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #85 Gepost op: 29-01-2005, 00:01:55 »
Een hele andere Isabelle dan ik me voor WIDM ingebeeld had. Op TV vond ik haar altijd maar irritant, maar hier vind ik haar een leuke kandidaat ::jaja::. Goed gespeeld idd ::ok::
Mee eens, niks aan toe te voegen! ::jaja::
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #86 Gepost op: 29-01-2005, 06:10:08 »
Ik vond 't juist weer heel slecht gespeeld. Ze was zo overdreven dat ze totaal niet geloofwaardig was als echte soapactrice.  ::ohno::  Ik vond hoe ze deed onderhand 'n belediging van Victoria.  :-X

Ze kwam trouwens weer niet echt mols over, zelfs ondanks dat aanbod van de mol om mee te gaan saboteren. Ze roept wel heel fijn dat ze gaat doen alsof ze 't niet gehoord heeft dat ze 'n postzak met bom niet moeten pakken en 't dan toch gewoon wil doen. En vevolgens heeft ze daar ruimschoots de kans voor (Marc-Marie en Lottie zeggen immers bij iedere zak dat ze die maar niet moeten nemen) en doet ze toch niks.  :-\\
« Laatst bewerkt op: 29-01-2005, 06:13:30 door Han13 »

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #87 Gepost op: 29-01-2005, 08:37:50 »
Nou mijn  mol heeft weer lekker gemold deze aflevering. In de trein heeft ze niet zoveel hoeven doen het ging toch al fout. Maar toch zorgde ze even lekker voor de verwarring :
Marc-Marie: de eerste 4 zakken hangen allemaal links
Isabelle: de eerste 4 zakken hangen waarschijnlijk rechts, misscien rechts....

Bij wie van de drie, deed ze het een beetje TE overdreven, waardoor ze niet erg veel mensen om de tuin heeft geleid...

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #88 Gepost op: 29-01-2005, 10:12:53 »
Ik ben het helemaal met je eens Tom Kools; ze deed het zo overdreven dat ze hoopte dat niemand er in zou tuinen. Eerst praat ze ook nog eens met een raar accent en later normaal, veel te duidelijk dat ze het speelt. ::jaja::

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #89 Gepost op: 29-01-2005, 10:59:25 »
Misschien nog 2 eventuele molacties:
- Isabelle zegt dat ze benaderd is door de mol,maar bij haar zien we niet dat ze dat telefoontje krijgt. Misschien heeft ze dat gewoon als excuse gebruikt om zo een beetje de opdracht te verpesten.

- Isabelle klungelt een beetje met die haak en geeft vervolgens 'de damens bij mij in de wagon' de schuld.

Offline Citizen Erased

  • Forumlid
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #90 Gepost op: 29-01-2005, 11:58:40 »
Ik vond 't juist weer heel slecht gespeeld. Ze was zo overdreven dat ze totaal niet geloofwaardig was als echte soapactrice.  ::ohno::  Ik vond hoe ze deed onderhand 'n belediging van Victoria.  :-X
Dat was juist heel mols! Omdat ze zo slecht speelde zouden weinig mensen op haar gaan stemmen (op die ene doos na dan). De kans was dan 50% dat de jury op de echte Victoria zou stemmen. Als mensen op de verkeerde echte Victoria (of Marc-Marie) zouden stemmen, kwam er geld in de pot. Omdat Isabelle zo ontzettend slecht acteerde kwam er minder geld in de pot en dus heeft ze zich erg mols gedragen.

Offline Eck

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #91 Gepost op: 29-01-2005, 12:02:54 »
Isabelle is een erg leuke kandidaat/mol en blijft er voorlopig nog wel in.
Ik verdenk haar nu nog nie echt van mollenstreken.

Offline limone

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • let love rule
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #92 Gepost op: 29-01-2005, 13:09:06 »
Ik vond ze schitterend in Wie van de 3!  ::ok::

Ik vond haar juist vreselijk in wie van de 3! Zeker toen er gevraagd werd: vertel eens hoe de 1e afl. van het nieuwe soapseizoen gaat... Zoooo nep lachen, praten en weet ik veel meer... bah!! En dan het vooroordeel dat een soapsterretje altijd met het uiterlijk bezig is, aan haren zit etc.. Vond haar 100% meevallen, maar dat is nu weer gereduceerd tot 60%  :P
I got that tunnel vision going through my  head

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #93 Gepost op: 29-01-2005, 13:10:33 »
ACTEREN heet dat   ::tandpastasmiley::

Offline lynnlynntemp

  • Forumlid
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #94 Gepost op: 29-01-2005, 15:36:55 »
Isabelle heeft tot nu toe imo geen molse actie laten zien, dat ze dat in deze aflev wél heeft gedaan is imo te wijten aan het telefoontje.

Offline Tomás

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #95 Gepost op: 29-01-2005, 17:20:09 »
maar warom zien we dan bij Isabelle niet dat ze gebeld geword?

Offline Firefoot

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #96 Gepost op: 29-01-2005, 17:35:39 »
- Isabelle klungelt een beetje met die haak en geeft vervolgens 'de damens bij mij in de wagon' de schuld.
Ze mocht soms ook niet hengelen van Marc-Marie!
"I reject your reality and substitute my own." (Adam Savage, The Myth Busters)

Offline Marjolijn

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • No comment..
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #97 Gepost op: 29-01-2005, 19:26:11 »
Ik dacht eerst totaal niet dat Isabelle de mol zou zijn, maar ik ben van mening veranderd.

Ik vond het erg verdacht dat toen MM zei dat de eerste 4 rugzakken rechts hingen, zij tegen Yvonne en Victoria zei "Waarschijnlijk links, misschien rechts"

Logisch als ze zoiets zou zeggen als Yvonne en Victoria MM ook hadden kunnen horen, dan zou ze zich verdacht maken, maar dat was niet het geval. Dit deed ze volgens mij puur om echt te saboteren, niet om een indruk als mol te wekken...

Voor mij is zij de mol  ::jaja::
Let's run to the sun .. And never come back

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #98 Gepost op: 29-01-2005, 19:59:09 »
Ik verdenk Isabelle ook weer, de redenen heeft Tom Kools verteld. Ze haalt echt mollenstreken uit die ik terug herken van vorige mollen. Daarnaast weet ze ook soms heus wel te scoren. (de tas die ze binnenhaalde leverde geen geld op, maar bezorgde haar wel credits)

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Isabelle is (niet) de mol!
« Reactie #99 Gepost op: 29-01-2005, 22:19:18 »
Ik vond haar aandeel in 't mislukken van de eerste opdracht nu niet bepaald groot hoor.  ::ohno::

Ze had 'n reden om te kunnen saboteren, door dat telefoontje van de mol (dit staat dus los van 't feit dat of ze wel of niet de mol zou zijn). Maar toch doet ze daar nauwelijks iets mee! Ja 1 keer verkeerd overnemen wat Marc-Marie roept over de kant waar de zakken zouden hangen (wat Yvonne corrigeert trouwens). Verder heeft ze echt niks gedaan! Ze verklaart wel heel stoer dat ze dacht 'ik ga gewoon doen alsof ik doof ben als ik hoor dat er 'n bom inzit en dan pak ik die zak gewoon toch!' En vervolgens zien we haar geen 1 keer hengelen naar 'n postvak die ze van Lottie of Marc-Marie niet mochten pakken. Ze heeft dus eik echt geen grote rol gehad in 't laten mislukken van die opdracht.

Ik ben 't er wel mee eens dat ze in de 2de opdracht zo overdreven deed dat 't erg ongeloofwaardig was dat zij de echte soapactrise was. Er trapte toch nog iemand in, maar dat is eik heel onbegrijpelijk. Maar ik ben 't met Limone eens dat ik haar nu niet bepaald leuk vond tijdens die opdracht! Zoals ik al zei, vond ik haar vertoning eik 'n belediging voor Victoria.  ::niet-ok::