Auteur Topic: Yvon is de mol!  (gelezen 128149 keer)

Offline kwarkje

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #320 Gepost op: 20-02-2005, 22:23:28 »
Hij nam wel enorm het woord, Sander. En zat ook in het midden... ja Sander, wat deed je daar :P Behalve je boekje verliezen  ::)
Misschien werd sander door gijs en jim verdacht. Maar sander mol of geen mol ik denk dat die 3 wel t meest samen  3 maatjes waren. En waarom in een stal ????????  dat kun je niet verzinnen alleen als yvon de mol is.

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #321 Gepost op: 20-02-2005, 22:42:03 »
Misschien werd sander door gijs en jim verdacht. Maar sander mol of geen mol ik denk dat die 3 wel t meest samen  3 maatjes waren. En waarom in een stal ????????  dat kun je niet verzinnen alleen als yvon de mol is.

Nou da's een makkie...

Boer zoekt vrouw!!
Yvon zoekt mol!!

Yvon is de winnaar, Marc-Marie de mol  :P
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline Sander

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #322 Gepost op: 21-02-2005, 10:31:48 »
Daar ben ik het helemaal mee eens...Ik ben alle afleveringen terug gaan kijke  ::rofl:: (lijkt  wel alsof ik geen leven heb) Maar ik ben is op Yvon gaan letten...en overal probeert ze met hele kleine dingetjes te saboteren. Zoals een postzak aan de verkeerde kant van een paal te hangen...zeggen dat de telefoon van de productie is...bij de opdracht met de kunst kon Horst denken dat het bloed er net op zat want na een tijdje gaat bloed rotten en wordt het zwart...en zo zie je veel meer van die gniepige dingetjes...ik hou het op Yvon...en als ze deruit vliegt dan heb ik pech gehad  ::rofl:: ::rofl:: ::rofl::

Het ligt er wel ERG dik op hoor. Als Yvon de mol blijkt te zijn is het de slechtste mol ever. Ik irriteer me er zelfs aan merk ik. :( Juist omdat het zo expliciet in beeld gebracht wordt denk ik dat ze afvalt. Ik had Yvon wel slimmer ingeschat, maar dat valt momenteel tegen. (Sorry als je dit ooit leest yvon ;) )

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #323 Gepost op: 21-02-2005, 12:03:20 »
De enige echte reden die ik heb om Yvon als mol te zien is dat de kunstopdracht wel erg in haar straatje past. Net als met die zangopdracht in die bar in Canada, sloeg ook helemaal nergens op, maar was wel precies in het straatje van Elise.
Die kunstopdracht was ook zo'n nergens overgaande opdracht en precies in het straatje van Yvon.

Maar aan de andere kant heeft Yvon niet gereden in de vrachtwagen.... en dat weegt wel weer zwaarder denk ik.

« Laatst bewerkt op: 21-02-2005, 12:07:03 door dopey »
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline happyme

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #324 Gepost op: 21-02-2005, 12:18:25 »
Wat ik zo vreemd vindt, misschien dat het hier al ergens staat, maar ik zat de 1e aflevering nog eens terug te kijken, ze komt eerst samen met Yvonne van der Hurk aanlopen, dan is ze ineens verdwenen en later komt ze alleen aanlopen bij haar introfilmpje. Vervolgens heeft zij in haar 'bio'het programma Hints staan terwijl bij de rest een redelijk vergelijkbaar spel staat die ze 'zouden' kunnen winnen, terwijl Yvon het spel 'Hints' al gewonnen heeft.

Verder doet ze veel onozeler (is dat een woord  ??? ) dan ze is volgens mij.

Offline Hondje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #325 Gepost op: 21-02-2005, 18:18:07 »
yvon is het egt niet hoor  >:(

Offline ~*Alma*~

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #326 Gepost op: 21-02-2005, 20:23:37 »
Yvon is voor mij de enige die overblijft als ik weg ga strepen  :-\\
Dus blijf ik er nog steeds bij dat zij de mol is, zou leuk zijn als ik vanaf afl. 1 gelijk de goede zou hebben  ;D

Maar ik moet zeggen dat ik echt op het puntje van de bank heb gezeten deze executie. :o
Gelukkig bleef ze er in, en kan ik opgelucht adem halen  ;)

Yvon is de mol!  8)
Er is maar één ding zeker: Niks is zeker

Offline lilith

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • all ears
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #327 Gepost op: 21-02-2005, 20:54:29 »
Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat yvon de mol is, maar......

Ik heb het hier al regens gelezen....

Het feit dat Gijs, Jim en Sander in een stal zaten kan wel een hint zinn en verwijzen naar het programma over boeren wat Yvon nu presenteert..

"waar rook is wordt een fikkie gestookt"

Offline -Jutta-

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #328 Gepost op: 22-02-2005, 20:34:04 »
Yvon is de mol.
Simpele reden: Ze haalt mollenstreken uit, maar net niet te opvallend. Want Lottie en M-M zijn gewoon TE opvallend. En die andere twee zijn zo NIET de mol.

Ok, zul je zien dat ik weer ongelijk heb. Hoewel ik niet altijd fout zat.
En opeens weet je het... Je stemt op Jutta

Offline Mayhem

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #329 Gepost op: 22-02-2005, 22:21:57 »
Ik heb Yvon geen seconde verdacht en dit topic niet een keer gelezen. Tot gister toen de foto's en verslagen binnen kwamen van de mensen die naar Abcoude zijn geweest. Jim, Gijs en Sander zaten in een stal en ik moest gelijk denken aan het programma van Yvon wat op zondag avond te zien is :
Boer zoekt vrouw  ::jaja::


Appeltje eitje, Yvon is de Mol!

Bij de eerste executieronde wist ik het zeker, Yvon reageerde naar mijn mening vreemd op het feit dat ze weg moest
-----> verklaring: ze wist al dat ze mocht blijven, dus het was niet spannend meer.

Maar kan er ook helemaal naast zitten  ::trots::

Offline Quuipo

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #330 Gepost op: 22-02-2005, 22:26:22 »
dat is toch geen reden dat iemand de mol is?

ik heb van yvon nog geen mollenstreken gezien (exept de hulpmol streken) - behalve het feit dat ze brat pitt noemde, en het gemuts aan de telefoon en fotonemen, maar de laatste twee was lottie ook bij betrokken dus dat maakt het moeilijk.

de mol doet meer dan verdacht kijken.

neemt niet weg dat ze voor mij in eerste instantie ook de mol was maar omdat ze niet in de vrachtwagenopdracht en de zangopdracht zat is ze voor mij afgevallen.

 

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #331 Gepost op: 22-02-2005, 22:26:40 »
is boer zoekt vrouw ook geen programma van de avro???
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Han13

  • winnaar WIDM-pool 2007
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #332 Gepost op: 22-02-2005, 22:50:22 »
is boer zoekt vrouw ook geen programma van de avro???

Nee van de KRO. De site van 'Boer zoekt Vrouw' trouwens: http://boerzoektvrouw.kro.nl/. Wat wel heel grappig is, is dat Yvon in de vierde aflevering in 't begin uit 'n stal komt lopen, die wel wat weg heeft van de stal in Abcoude.  ;D  't is 'm overigens niet denk ik, want ik zie toch wel wat verschillen.

Offline Sneakiej

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #333 Gepost op: 22-02-2005, 23:00:27 »
gelukkig  :) want yvon is mijn molletje niet, niet dat dit een hint zou zijn, tenminste ik neem aan dat ze dat niet als hint zouden doen
Niets is wat het lijkt!!!!

Offline Anzjie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • "Vroegah" was ik Blackmollie
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #334 Gepost op: 23-02-2005, 01:32:14 »
gelukkig  :) want yvon is mijn molletje niet, niet dat dit een hint zou zijn, tenminste ik neem aan dat ze dat niet als hint zouden doen

Nee, lijkt me niet, het zijn BN'ers en die hebben gewoon hun programma's...Als je bij iedereen wat moet gaan zoeken. Puur toeval dat ze in abcoude in een schuur terechtkwamen..
En het was sbs6 hè...De grootste K*tcommerciele zender...
Ik zoek niet meer naar vogelpoep in het grote fabeltjesbos

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #335 Gepost op: 23-02-2005, 11:39:25 »
is dat Yvon in de vierde aflevering in 't begin uit 'n stal komt lopen, die wel wat weg heeft van de stal in Abcoude. 

 ::rofl::   die wel wat wegheeft    ::rofl::

GEWELDIG!!

"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Mayhem

  • Forumlid
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #336 Gepost op: 23-02-2005, 13:51:21 »
Ok, bij het Tv-kijken op Geiteneiland (aflevering 6) kreeg iedereen een filmpje met als onderwerp 'Krokodil'
behalve Yvon die keek naar een aflevering van 'de MOL'
Dit ligt wel erg voor de hand... maar toch...

Yvon blijft mijn mol.

Offline Ongewensd Persoon

  • Forumlid
  • at the turn of the tide
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #337 Gepost op: 23-02-2005, 16:24:05 »

neemt niet weg dat ze voor mij in eerste instantie ook de mol was maar omdat ze niet in de vrachtwagenopdracht en de zangopdracht zat is ze voor mij afgevallen.


Dat ze niet in de vrachtwagenopdracht zat, lag niet aan haar. De groep besliste, maar daarna heeft ze ook in de tweede opdracht die aflevering niet gemold. Dat had ze wel moeten doen.

In de zangopdracht zat al een hulpmol. Daar hoefde de mol niet persé in.

Offline dopey

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #338 Gepost op: 24-02-2005, 11:40:29 »
Dat ze niet in de vrachtwagenopdracht zat, lag niet aan haar. De groep besliste,

Vlak de manipulatiekunsten van de redactie niet uit...
"Only thing to do is jump over the moon"

Offline Tweety

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Carpe fucking diem!
Re: Yvon is (niet) de mol!
« Reactie #339 Gepost op: 25-02-2005, 14:33:16 »
Jeetje, heb ik net Yvon als afvaller ingevuld omdat ik haar als enige niet verdacht, en nou ben ik weer zoooo ontzettend aan het twijfelen....  :-\\
Ik zat gisteren nog wat afleveringen terug te kijken en Yvon doet écht zó veel molse dingen, dat ik opslag weer begon te twijfelen. Ze molt bij het leven maar ze wordt nauwelijks verdacht. Waarom? Omdat het gewoon zooo duidelijk is, ze lijkt haar mollenacties nauwelijks te verhullen. Dat gelooft niemand meer....  Ondertussen doet ze er een laagje "superfanatieke kandidaat" overheen en iedereen vergeeft haar al haar mollenacties.

Pfff ik weet het echt niet meer. Ze lijkt me echt gewoon "too obvious" maar ja.......(idd, dat zei ik bij George ook....)
Just because you're paranoid, don't mean they're not after you