Auteur Topic: Aflevering 8  (gelezen 45846 keer)

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #100 Gepost op: 29-04-2006, 18:35:44 »
Wat my trouwens opvalt is dat Roderick zichtoch wel verdacht probeert te maken by andere kandidaten.. tenminste, dat zegt hy. Of hy écht zyn best doen om verdacht te worden weet ik niet, maar ik vind het niets voor de mol..
 :-\\

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #101 Gepost op: 29-04-2006, 20:40:59 »
ik heb nog een raar shot gevonden. Het zit gemonteerd tussen het mollenboekjes lezen op 34.40 het is het lampje wat aan en uit flikkerd, maar het lijkt wel een poppetje. Het zal wel weer niets zijn, maar ziet er wel raar uit.

Offline NajRad

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Als je maar lang genoeg zoekt, vind je het vanzelf
Re: Aflevering 8
« Reactie #102 Gepost op: 29-04-2006, 21:38:28 »
Wat mij bij het kijken de 2e keer opviel:

Frederique reageert op wat milouska in het mollenboekje van frederique leest. Dat kan toch eigenlijk alleen als frederique weet wat milouska gedaan heeft en dus de opnames gezien heeft of heeft meegekeken. De anderen reageren helemaal niet op wat er over hun gezegd wordt bij het oplezen van de boekjes.

Toch frederique dus.....???
Alles van waarde is gevoel

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Aflevering 8
« Reactie #103 Gepost op: 29-04-2006, 21:58:59 »
Dat kan toch eigenlijk alleen als frederique weet wat milouska gedaan heeft en dus de opnames gezien heeft of heeft meegekeken.

Of dit is haar ingefluisterd om een leuke reactie uit te lokken.

Offline boerammetje

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #104 Gepost op: 29-04-2006, 22:04:37 »
Ik zat op de .nl site rond tekijken en toen viel mij ineens wat op....

Miljouska's boekje is helemaal uitgewerkt en toch had ze in de kapel een vraag die je wel moet weten als je aantekeningen maakt fout had (Welk jaartal moest de gastheer zeggen)

Offline Stephanie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #105 Gepost op: 29-04-2006, 22:05:31 »
Wat mij bij het kijken de 2e keer opviel:

Frederique reageert op wat milouska in het mollenboekje van frederique leest. Dat kan toch eigenlijk alleen als frederique weet wat milouska gedaan heeft en dus de opnames gezien heeft of heeft meegekeken. De anderen reageren helemaal niet op wat er over hun gezegd wordt bij het oplezen van de boekjes.

Toch frederique dus.....???

Toen Peggy wegging zei Milouska iets als 'Jij was de leukste schreeuwerd' of iets in die richting, dat slaat volgens mij op dat stukje uit haar mollenboekje over die audities, Milouska weet dus ook wat ze hebben gelezen.

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #106 Gepost op: 29-04-2006, 22:07:44 »
En daarna zei ze: en nog bedankt voor het fietsen, dat kwam er ook weer lekker snugger uit  ::ohno::

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #107 Gepost op: 29-04-2006, 22:23:25 »
Wat ik wel verdacht vond was de overeenkomst(en) tussen Yvon en Fré:

* Yvon én Frédérique hadden allebei een vrijstelling vlak voor de finale
* Yvon én Frédérique kozen bij het dilemma spel (bij de vraag: Wie verdient van de afvallers de finale volgens jou?) kozen ze allebei voor iemand die al een keer terug waren gekomen



En wat ik grappig vond dat Roderick/Peggy/Milouska alledrie hetzelfde als MM vorig jaar zeiden: "Ja..Richard weer terug zeker, voor de derde keer!!"
Dat is inderdaad heel scherp gezien. ::ok:: Wat is het toch supermoeilijk de juiste mol aan te duiden. Het gaat voor mij dus duidelijk tussen Roderick en Milouska. Zij hebben denk ik ongeveer hetzelfde aantal mollenstreken of verdachte acties .
Kan iemand soms al de verdachte situaties per nog overgebleven kandidaat hier ergens posten? Kunnen we dat allemaal is op een rijtje zien.  ;D

Offline uiltje5

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #108 Gepost op: 29-04-2006, 22:27:01 »

Kan iemand soms al de verdachte situaties per nog overgebleven kandidaat hier ergens posten? Kunnen we dat allemaal is op een rijtje zien.  ;D

http://wieisdemol.realitynet.org/forum/topic,24537.0.html

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #109 Gepost op: 29-04-2006, 22:27:28 »
Zo'n overzicht had Heinz ergens gepost op dit forum..[a]

Offline vriendlief

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8
« Reactie #110 Gepost op: 29-04-2006, 22:30:14 »

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #111 Gepost op: 29-04-2006, 23:50:28 »
Haha. vind het hier gezelliger :P

nou ik niet  ::trots::. Het is hier echt heel erg leeg in vergelijking met de .nl site.
Het is hier gewoon zoeken naar of er misschien nog weleens iemand wat gezegd heeft in een topic, terwijl er bij de .nl site alleen maar doorgepost wordt. Er zijn daar meer mensen online, das wat gezelliger. Maar goed das mijn mening ::hypocriet::

Ik ben echt benieuwd naar de ontknoping. De drie meest verdachte personen die zijn overgebleven. Dus het is erg moeilijk... wel leuk, maar toch ook frustrerend  ;D

wat ook frustrerend en zeer irritant is, is dat de aflevering van gister nog niet online staat, althans niet helemaal: maar 3.53 minuten  >:(


« Laatst bewerkt op: 29-04-2006, 23:55:20 door mol Thessa »
Triomf!

Offline DB88

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #112 Gepost op: 30-04-2006, 00:03:03 »
wat ook frustrerend en zeer irritant is, is dat de aflevering van gister nog niet online staat, althans niet helemaal: maar 3.53 minuten  >:(

Misschien een hint  ;)
De laatste persoon die in beeld is is Roderick, hij dus toch de mol?

Offline opaweethetbeter

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Opa op zoek naar moldvarpa tolf
Re: Aflevering 8
« Reactie #113 Gepost op: 30-04-2006, 00:07:43 »
Oh zou iemand misschien het geluidje wat je op 10.58-11.06 hoort van aflevering 3 op de site kunnen zetten? Raar geluid namelijk, soort boomzaag-geluid.

Ik zit nu verder te kijken en je hoort het steeds opnieuw als Milouska in beeld komt, ben ik niet blij mee.
Tja, dan ben ik weer zo gek dat ik dat nog ga nazoeken ook. Maar het is dus niks. Gewoon het geluid van abseilers.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #114 Gepost op: 30-04-2006, 00:12:56 »
Misschien een hint  ;)
De laatste persoon die in beeld is is Roderick, hij dus toch de mol?

maar wel een irritante hint, mocht het een hint zijn.
Dit vind ik geen leuke hint  ;D
Triomf!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #115 Gepost op: 30-04-2006, 09:18:46 »
Ik vind het trouwens wel belachelijk dat ze Milouska zo stom bezig lieten bij het vragenspel; er was maar 125 euro per vraag te verdienen. de makers zijn niet zo slim
ze laten haar daar overduidelijk mollen (vraag met geert)

Offline remonkrk009

  • Forumlid
Re: Aflevering 8
« Reactie #116 Gepost op: 30-04-2006, 09:45:37 »
Even voor de duidelijkheid, het gaat om dit bord. Nu zie je alleen de 7 en de 0, maar straks als je een shot krijgt met alleen frederique en het bord in beeld, komt er een M bij!!!!!




Kan je dat shot ook uploaden? als frédérique alleen met dat bord in beeld komt ?

Offline Debbie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #117 Gepost op: 30-04-2006, 11:17:14 »
Sinds de aflevering met het diner weet ik voor 100% zeker dat Roderick de mol is... Nou ja, oké niet helemaal voor 100% maar wel veel procenten haha...

Hij moest van plaats wisselen met de mol en wisselde met Peggy. Aan het eind van deze opdracht zij Karel, dat de laatste aflevering duidelijk zou worden of zijn opdracht geslaagd danwel mislukt zou zijn. Beetje raar, want als Peggy de mol niet zou zijn en er eerder uit zou vliegen dan zou dat toch betekenen dat ze al eerder weten of Rodericks opdracht geslaagd is?
Nee dus, Rodericks opdracht is sowieso mislukt, hij is namelijk de mol. En aangezien dat pas in de laatste aflevering duidelijk wordt, kan dit als laatste mollenactie gezien worden...

Niet 100% zeker dus, maar sinds deze opdracht wel een heeeel sterk vermoeden.

Offline mol Thessa

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #118 Gepost op: 30-04-2006, 11:36:32 »
Ik heb net even de laatste aflevering gekeken, en alle kandidaten zitten dus op Frédérique.

Peggy zegt tijdens de biecht: "Als er iemand deze vrijstelling verdient, dan is het Frédérique. Het is haar van harte gegund ook al weet ik dat je het niet nodig hebt Fré want je bent de mol."

Milouska zegt tijdens de biecht: "Als het je niet zozeer om het geld gaat maar om de prestatie, dan doe je dat misschien wel als mol."

Roderick zegt tijdens de biecht: "Het was puur prestige denk ik, van mijn mol, om de eindstreep te halen. Die heeft zich daar, voor meer dan 200% ingezet. En heeft misschien daar zelf niet eens aan gedacht dat zij de mol was."

Nou wisten we al dat Peggy, Milouska maar ook Toine op Frédérique zaten. Ook Roderick zit wel degelijk op Frédérique. Dat was nog niet helemaal duidelijk, maar uit zijn biecht blijkt dat wel. "om de eindstreep te halen" Niemand haalt de eindstreep, Frédérique vecht door.

Dus, alle theorieën waarin gezegd wordt dat Frédérique niet de mol kan zijn omdat Toine op haar zat en eruit ging, en omdat Peggy op Frédérique zat en eruit ging, kunnen de prullenbak in. Iedereen zit (deels) op Frédérique.

Tijdens het lezen in de molboekjes leest Frédérique in die van Roderick. Peggy vraagt of ze kan zien wie de eerste verdachte is.
Frédérique antwoordt: Jij bent in ieder geval nummer 2.
Hierbij zijn twee mogelijkheden te bedenken:

1. Frédérique liegt, Peggy staat niet op nummer 2. Dit liegen maakt haar verdacht. Waarom zou ze liegen?
2. Frédérique spreekt de waarheid, Peggy staat op nummer 2. Dit maakt Frédérique ook weer verdacht, omdat het dan wel zeker is dat Frédérique op nummer 1 staat bij Roderick. (Milouska werd immers niet verdacht door hem.) De nummer 1 van Roderick kan ze zogenaamd niet vinden.
En dit bewijst maar weer dat alle kandidaten op Frédérique zitten dus dat ze niet vrijgesproken kan worden van het molschap.



en nogmaals: KAREL WIST NIET WIE DE MOL WAS
Triomf!

Offline Liett

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 8
« Reactie #119 Gepost op: 30-04-2006, 12:43:10 »
Beter kijk jj de eerste afleveringen ff terug, waarom zou ze nu pas gaan mollen (nu de groep juist kleiner is)?