Auteur Topic: Milouska is de mol!  (gelezen 260721 keer)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #180 Gepost op: 25-03-2006, 16:49:09 »
Maar Milouska staat idd hoog op mijn lijstje met haar "bril vergeten" Yeah sure  :-\\ Milouska kan dus heel goed de mol zijn  ::jaja::

In opdracht 1 van afl. 3 is Milouska niet alleen verdacht omdat ze van geen 1 foto ziet wie er op staat (bril niet op? maar toch doet ze steeds een poging, ze brengt Frederique in de war die ziet dat het Liz is maar Milouska zegt: Mary-Lou of Peggy), maar er is meer aan de hand:

Uiteindelijk heeft Frederique de hele volgorde volledig goed en ze oefent deze nog even hardop, samen met Milouska (die alleen maar toekijkt en luistert). Maar wanneer Milouska moet beantwoorden van wie foto 6 is, is ze deze juiste volgorde vergeten en noemt ze Liz in plaats van Mary-Lou!

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #181 Gepost op: 25-03-2006, 17:06:20 »
in het dagboek van de mol zegt de mol dat de andere kandidaten naïef zijn
zou dat wel een mollenstreek vinden om dat te zeggen terwijl het over jou gezegd wordt

Offline mollemania

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Carpe Diem - Pluk de Dag
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #182 Gepost op: 25-03-2006, 19:47:40 »
Wat heeft Milouska in aflevering 3 bijgedragen aan het slagen van de een van beider opdrachten?
Antwoord : heel simpel : NIETS !
Integendeel in de eerste opdracht weet ze niet de laatste foto te onthouden. Ze doet daarbij voorkomen alsaf het moeilijk is omdat het de zesde foto is en somt de voorgaande foto's op. Waarom? De eerste of laatste is toch altijd de makkelijkste. Daarbij wordt door de redactie veel meer aandacht besteed aan de andere 2 fouten. Over de fout van Milouska wordt niet gesproken wel over de andere fouten.
Bij de tweede opdracht zie je aan haar lichaamshouding (rechtop zittend) geen duidelijke interesse om de opdracht te laten slagen. Frederique, Peggy en ook Richard geven zich hierbij bloot als niet mollen door zeer geinterresseerd (ze zitten open naar voren gericht) gelijk al te reageren "Dat is Liz" zonder dat ze nog weten dat de opdracht is Liz en Roderick te moeten herkennen!! Je ziet Milouska dan al denken. Oeps hoe moet dit nog goed komen of in Mol termijn gedacht Hoe kan ik dit nog fout laten lopen. Gelukkig wordt er daarna twijfel gezaaid en heel subtiel geeft ze daarna diegene die van 2 naar 4 willen switchen een zetje om daarin meetegaan.
Het blijft daarbij onduidelijk wie daarbij de definitieve aanzet doet, maar ze geeft in tegenstelling tot alle anderen niet aan dat 2 het zou kunnen zijn.
Dat is zo duidelijk als wat..... of toch ?

Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #183 Gepost op: 25-03-2006, 22:44:32 »
Ja, ze heeft haar bril niet bij zich, maar later kan ze wel bepalen of iemands haardracht op een foto al of niet ouderwets is.
The British are not impressed.

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #184 Gepost op: 25-03-2006, 22:59:01 »
Wat ik in aflevering 3 weer een typisch Molouska moment vondt was het volgende:

Tijdens het getarzan door de bomen heeft ze moeite met herkennen van Liz op een, wat mij betreft, duidelijke foto. Ze probeert Fred ook te laten geloven dat het Peggy of Mary-Lou moet zijn. (En dat voor iemand die haar bril is vergeten.)
Toen Molouska werdt gevraagd wie er op foto zes stond, zei ze dat dat Liz was.

Dit soort onzinnigheden kan ik nog wel verdragen. Hiervoor hoef je geen mol te zijn, maar...

Toen op plek 5 het bordje van Liz werdt omgedraait zei Molouska "Oh, maar dan heb ik het ook verkeerd...", terwijl de kandidaten om haar heen zich nog aan het afvragen waren wie dat nou eigenlijk was op die foto. Ook Molouska hoorde het toen nog niet te weten. Pas daarna zei Karel dat het Liz was!

Gelukkig zei Molouska het zo onduidelijk dat haar medekandidaten het niet echt hoorden (net zoals haar opmeking tijdens opdracht 1 van aflevering 1 toen Richard een fout maakte), en kon ze zich volledig richten op haar reactie bij het omdraaien van het zesde bordje door Karel. Een reactie die het beeld dat de kandidaten van haar hebben alleen maar weer versterkt... een onnozel.

 ;)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #185 Gepost op: 25-03-2006, 23:16:58 »
Wat ik in aflevering 3 weer een typisch Molouska moment vondt was het volgende:

Toen op plek 5 het bordje van Liz werdt omgedraait zei Molouska "Oh, maar dan heb ik het ook verkeerd...", terwijl de kandidaten om haar heen zich nog aan het afvragen waren wie dat nou eigenlijk was op die foto. Ook Molouska hoorde het toen nog niet te weten. Pas daarna zei Karel dat het Liz was!

Prachtig Molousko Mollens moment idd!

Je zou natuurlijk kunnen zeggen dat Milouska best kon zien dat het Liz was, maar dan zou ze dat best scherp zien nog voor de andere kandidaten. En Milouska-is-niet-de-Mol'ers geloven vast nooit dat Milouska zo scherp kan zijn.. Het argument dat ik het vaakst zie is namelijk dat ze te dom zou zijn.. of dat het te duidelijk zou zijn..

Even Liz citeren (na de tango-opdracht):

'Ze zijn gaan twijfelen omdat het te duidelijk was dat wij het waren..'

Niet doen dus.. Ze is het gewoon. 8)

Offline Erik TKS

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #186 Gepost op: 26-03-2006, 00:02:20 »
Integendeel in de eerste opdracht weet ze niet de laatste foto te onthouden. Ze doet daarbij voorkomen alsaf het moeilijk is omdat het de zesde foto is en somt de voorgaande foto's op. Waarom? De eerste of laatste is toch altijd de makkelijkste.

Het is waar dat de eerste en de laatste van een rij gemakkelijker zijn te onthouden maar Milouska werd niet om de laatste foto gevraagd maar om de zesde uit een rij van acht foto's.

Toen op plek 5 het bordje van Liz werdt omgedraait zei Milouska "Oh, maar dan heb ik het ook verkeerd...", terwijl de kandidaten om haar heen zich nog aan het afvragen waren wie dat nou eigenlijk was op die foto. Ook Milouska hoorde het toen nog niet te weten. Pas daarna zei Karel dat het Liz was!

Dit is niet noodzakelijk een verspreking van de Mol. Milouska en Frédérique hebben alle foto's goed herkend. Op het moment dat de foto van Liz wordt omgedraaid, herkent Milouska de foto en realiseert zich dat zij de naam Liz bij de verkeerde foto heeft gezet. Dit hoeft niet te betekenen dat zij de Mol is.

Offline garfreek

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #187 Gepost op: 26-03-2006, 11:52:05 »
mijn zus en mijn eerste reactie toen we de foto zagen een maand terug was zij is het!
degene die je het eerst aanwijst is het meestal.
daarna ben ik echt goed op gaan letten en ze heeft elke aflevering al "gemold"!!
vooral aflevering een vond ik al leuk
oeps -1000 ja tuurlijk meteen een paar en dan -1000!!

in twee probeert ze een heel ander en onhandig vlot te laten bouwen wat sneller stukgaat.
en.. ze doet de hele tijd onhandig.

in drie alles wat heinz zei!

als zij het niet is was yvon vorig jaar de winaar!! ::jaja:: ::jaja:: ::jaja::

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #188 Gepost op: 26-03-2006, 11:53:15 »
Dit is niet noodzakelijk een verspreking van de Mol. Milouska en Frédérique hebben alle foto's goed herkend. Op het moment dat de foto van Liz wordt omgedraaid, herkent Milouska de foto en realiseert zich dat zij de naam Liz bij de verkeerde foto heeft gezet. Dit hoeft niet te betekenen dat zij de Mol is.

Je hebt gelijk, het hoeft geen verspreking te zijn. Maar nog even over Frederique en Milouska in dat spel: Frederique heeft alle foto's goed herkend. In beeld zien we Milouska er geen een goed herkennen.

Vanaf 12:35 oefent Frederique de goede volgorde. Milouska knikt: ze heeft de volgorde opgeslagen. Vanaf 13:50 gaat ze de volgorde voor zich herhalen omdat ze antwoord moet geven op de vraag van wie foto 6 is.

Ze zegt: Roderick, Peggy, Milouska, Frederique, Toine, Richard.. of was het een vrouw? Nee, eerst kwam Liz. Ze zegt: Liz.

Goede volgorde die ze geoefend heeft: Roderick, Peggy, Milouska, Frédérique, Liz, Mary-Lou, Toine. (Richard komt niet ter sprake, dat moet foto 8 zijn waar F en M nog niet zijn langsgekomen. Waarschijnlijk onthoudt Milouska later Richard als 8e = laatste).

Ze gaat dus de fout in bij nummer 5: dat was Liz, maar ze zegt Toine. Hele domme fout, die kwam als een-na-laatste, voor Richard, en Richard was dus de laatste die ze al als 6e noemt..

Hoe is deze fout te verklaren? Wanneer ze de foto van Liz ziet denkt ze dat het Peggy of Mary-Lou is. Frederique verbetert haar. Maar hoe komt ze nou op Toine?
« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 12:21:48 door Heinz »

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #189 Gepost op: 26-03-2006, 13:14:05 »
Je hebt gelijk, het hoeft geen verspreking te zijn. Maar nog even over Frederique en Milouska in dat spel: Frederique heeft alle foto's goed herkend. In beeld zien we Milouska er geen een goed herkennen.

Vanaf 12:35 oefent Frederique de goede volgorde. Milouska knikt: ze heeft de volgorde opgeslagen. Vanaf 13:50 gaat ze de volgorde voor zich herhalen omdat ze antwoord moet geven op de vraag van wie foto 6 is.
Je hebt gelijk, ik had het stukje gemist waar ze samen het rijtje doornamen, maar dat gebeurt idd. Het zou nog wel eens kunnen dat zij het enige groepje zijn die alle foto's goed op een rijtje hadden.
Maar Milouska blijft verdacht.

Offline tomhaze

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #190 Gepost op: 26-03-2006, 13:47:16 »
Waarom Milouska de mol is ? Let hier maar eens op!

(ik heb nog niet alles oncijferd , wie helpt me mee!?

Milouska Meulens is geboren in het jaar 1974.

In aflevering 3 zat Milouska op stoelnummer 55

In aflevering 2 stond er op een (krijt)bord het getal 1 5 9 4 5 7

Verder zijn op het krijtbord deze getallen erg nadrukkelijk aanwezig:

Wow ::oink::

En hier heeft nog maar 1 iemand eerder op gereageerd ???
Mensen, check deze post even op pagina 9 van dit topic, waar de foto's van het schoolbord staan. Dit is echt toch wel een 'big lead'  volgens mij 8) 8) 8)


Gegroet ::tandpastasmiley::


Tom

Offline Belli

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #191 Gepost op: 26-03-2006, 17:12:09 »
Toch wel apart dat Milouska er tijdens de opdrachten niks van bakt, nog een paar jokers over heeft, en steeds wel door de tests heen komt...
Aankomende week zullen we het merken, als ze de executie zonder moet doen...  ::vergroot::
Wie graaft in de molshoop van een ander...

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #192 Gepost op: 26-03-2006, 17:20:09 »
als milouska er de komende aflevering niet uitvliegt, dan is zij idd de mol  >:D

overigens; ik heb milouska nog nooit mét bril gezien... of ben ik het nou die een bril nodig heeft  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 26-03-2006, 17:23:47 door lynnlynn »

Offline Nîcky

  • Winnaar pool De Farm 2005
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie is de .... Mol???
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #193 Gepost op: 26-03-2006, 19:53:04 »
Ik heb het gevoel dat zij de mol is waarom omdat, ik vind dat zij de groep kan sturen en ze zet de hele groep op stelten en heeft ook veel dingen laten mislukken, ik ben benieuwd of ik dit jaar wel al gelijk heb en dat ik op de juiste Mol(Lin) zit. :) ;)

Offline flupke01

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #194 Gepost op: 26-03-2006, 20:16:06 »
Een mol ziet toch niet goed. En heb je ooit een mol met bril gezien?

:-)
Uw betrouwbare tipgever!

Offline wombat

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Marsupials rule
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #195 Gepost op: 26-03-2006, 22:40:50 »
Ja, allen met een Zonnebril..... ;D   en met een sigaar.... :-\\ (monfert de mol)


Offline Daedalus

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Wie de Mol is?
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #196 Gepost op: 27-03-2006, 10:16:48 »
Aankomende week zullen we het merken, als ze de executie zonder moet doen...  ::vergroot::
Ze heeft al twee executies zonder jokers gedaan. Zogenaamd geen idee hebben wie de mol is en dan vervolgens geen jokers inzetten. Da's raar.
The British are not impressed.

Offline Joff

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #197 Gepost op: 27-03-2006, 10:43:12 »
Milouska is idd wel héél erg slecht bezig. Ik hoop voor haar dat ze de mol is, anders ... tsja

Offline Lo

  • Forumlid
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #198 Gepost op: 27-03-2006, 10:45:43 »
Wat een heerlijk dommige mol is ze! Ik heb een tijd behoorlijk mis gezeten doordat ik steeds dacht: zo dom kan het toch niet zijn... maar natuurlijk is ze de mol! Kijk vooral naar de stille momenten zoals bij de dans... zij brengt op beslissende momenten de twijfel naar paar 4 en blijft zelf geheel buiten schot. Fred en Twan zeggen met overtuiging meteen Liz en paar 2, toonbeelden van anti-mollen. Het stille spel van Milouska spreekt boekdelen. Terugkijkend doet ze dit consequent en verdient nog geen euro voor de pot. Wat een goede mol, niemand verdenkt haar door haar grootse spel!
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline lynnlynn

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Milouska is (niet) de mol!
« Reactie #199 Gepost op: 27-03-2006, 11:03:33 »
Ik moet zeggen dat ik ook steeds meer neig naar Milouska. :P