Hmm... nu Menno eruit is moet ik me herorienteren. Paul staat voor mij vast dat hij niet de mol is. Ze gaan geen dubbel risico lopen met de mol. Eerste risico was dat ie geen vier molboekjes kon pikken, had ie er maar 3 toen ze uit de trein kwamen dan moest hij het veld ruimen. En stel dat niemand op Paul had geboden bij de veiling? Tweede risico. Het was alleen maar omdat bij Paul ook molboekjes zat, waardoor er wel geboden werd. Maar was dat niet het geval, dan weet ik zeker dat niemand Paul terug zou halen.
Verder zitten vele kandidaten nu op Nadja met haar openlijk mollen. Dit zodat ze zelf betere kansen heeft op het daadwerkelijk vangen van de mol. Ik vind sowieso dat de mol een man moet zijn. Zou een beetje heel schuin zijn als je 5 vrouwelijke mollen en 2 mannelijke mollen zou hebben gedurende 7 Nederlandse reeksen. Tel daarbij op het blauwe overhemd van Karel. Vorig jaar droeg ie een roze, al zei hij dat dat dus geen hint was. Maar misschien heeft de WIDM productie het nu wel als hint opgenomen.
Paul is de mol niet, vanwege dat dubbele risico. En Alex mag ik niet. Al kan je de muzikale aanwijzingen wel naar hem uitleggen. Dus ik ga nu voor Dick als mol. Zeker nu ik de berichten van Bakkertje, Limone en Iris_77 heb gelezen. Hmm... als hoeveelste ging Dick abseilen? Was dat niet als eerte? U2 met One. Hij zei idd tegen Renate van: "Als je niet wil, dan ga je toch niet?" ofwel "you too = U2". Want Alex had daarvoor al aangegeven niet te gaan. U2=You too, jij ook niet.
Die vierde muzikale aanwijzing van Blof heeft Iris_77 al prima uitgelegd. Ik ben om, Dick is dus wel de mol!
Had ik dus nooit verwacht, maar het kan niet anders na grondig nagedacht te hebben. Nu maar hopen dat Nadja zo slim is dat ze op Dick zit. Renate/Eva/en nog iemand stemmen op haar. Als zij nu op Dick stemt gaat ze winnen!
Oftewel, Dick/Nadja/Renate in de finale. Nadja zit op Dick en wint. Renate zit op Nadja en verliest. En Dick is de mol! Zou me geweldig lijken
EDIT: Dick gaat als eerste abseilen! En Dae, Dick is de eerste die Renate influisterd, of iig op zachte toon zegt: "Als je het niet wilt, moet je het niet doen" waarna Alex op luidere toon zegt: "Je hoeft het niet te doen"