Auteur Topic: Aflevering 7  (gelezen 55882 keer)

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #180 Gepost op: 7-03-2010, 18:39:22 »
Ik heb nog een keer gekeken naar het einde van afl 7, maar je ziet niet wie de pot nu heeft. Ik dacht ook gelijk aan een vette hint (zie ook topic over Schiffers.fm). Vooral het gebruik van "volg" vind ik wat moeilijk uit te leggen als het zou gaan over degene die het meeste geld uit de pot haalt/er niet in laat komen.
Overigens was Arjen "opgenomen", het was dus geen verspreking. Maar misschien wel al opgenomen voor Lisse.

m0ll0m

Offline MolX

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #181 Gepost op: 8-03-2010, 16:37:13 »
Hmmm..

Om een of andere reden doet het vertrek van Arjen me denken aan exits van eerdere kandidaten.
1. Ferdi, die voor zijn exit een pact aanging met de mol, die hij nooit verdacht en eigenlijk ook een verdeling aan het maken was van de finale ..  ;D  En Elise van Chandrika probeerde te overtuigen.
2. De exit van Sander de Heer, die als professor Mol gold en ook zeer onverwachts kwam bij de kandidaten destijds- Hij zat destijds geheel op Lottie if memory serves. Hij was even fanatiek als Arjen, en ook daar feliciteerden de kandidaten onderling elkaar met het behalen van de halve finale. Ook hij ging in aflevering 7 exit.

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #182 Gepost op: 9-03-2010, 01:29:28 »
Misschien dat het al opgemerkt is en ik er overheen heb gelezen maar ik vraag me toch af waarom Ajren Kim feliciteerd als hij afscheid van haar neemt ???
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline yessie

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #183 Gepost op: 9-03-2010, 03:07:42 »
Ik denk dat de vrijstelling in de ?-koffer zat, maar omdat 2 mensen daarvoor kozen, moest de vrijstelling naar degene met de lege koffer en hebben ze daar snel een niets is wat het lijkt verhaal aangeplakt...

En..
Arjen had toch de pot? Die heeft ie dus mooi meegenomen naar huis..

slimme jongen die Arjen!
Arjen was ook een slimme jongen, maar helaas in dit spel heeft hij niet gewonnen.
Dan zal het denk ik toch gaan om Frits en Kim. Erik is gewoon een hatstikke toffe gozer en geeft niet op en Sanne vertrouw ik niet.

Offline Marijee

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #184 Gepost op: 9-03-2010, 07:50:10 »
Misschien dat het al opgemerkt is en ik er overheen heb gelezen maar ik vraag me toch af waarom Ajren Kim feliciteerd als hij afscheid van haar neemt ???

Halve finale ;) Of hij is overtuigd van haar mol zijn :P

Offline suzanv

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #185 Gepost op: 9-03-2010, 10:28:11 »
Misschien dat het al opgemerkt is en ik er overheen heb gelezen maar ik vraag me toch af waarom Ajren Kim feliciteerd als hij afscheid van haar neemt ???

Omdat hij, nu hij eruit heeft, concludeert dat Kim dan toch de mol moet zijn denk ik.
(al kan het nog steeds Sanne zijn!)

Offline Dootje

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #186 Gepost op: 9-03-2010, 12:20:57 »
Mij viel een rare verspreking van Pieter-Jan op. Minuut 34.25 als Frits en Arjen uitleg krijgen
zegt Pieter-Jan "oo knu" valt er € 2000 te verdienen ipv "ook nu". Het zal niets zijn, weet ook niet wat ik er mee moet, maar het klonk zo raar.
Iemand dat (of dergelijke versprekingen) ook gehoord?

Offline Nano

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #187 Gepost op: 9-03-2010, 14:13:29 »
Ja, en de conclusie was dat ie daar niet stond. Zie het topic over vanhiertotlisse.

Ok, sorry. Daar heb ik waarschijnlijk overheen gelezen.

Offline LdHmolletje

  • Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Oh, oh, Den Haag!
Re: Aflevering 7
« Reactie #188 Gepost op: 9-03-2010, 14:59:07 »
Beter laat dan nooit... Dit was weer een mooie aflevering! Met een interessante eerste opdracht die compleet de tweede opdracht heeft beïnvloed; al moet ik er wel bijvertellen dat we wat mij betreft Arjen daar mede voor mogen bedanken. Dankzij hem kon Kim gaan voor het lege koffertje. Al denk ik ook dat als er niemand zou zijn gegaan voor het lege koffertje, of juist meerdere personen, dat er dan wel een of andere oplossing zou hebben klaargestaan. Trouwens, wat een leuke kruising... De tweede opdracht was wat mij betreft ook de moeite waard, alleen jammer dat Frits door Kim buitenspel was gezet. Wat ik wel jammer vond, was dat voor de kijker niet helemaal vantevoren duidelijk werd gemaakt wanneer de opdracht zou zijn geslaagd. De derde opdracht was weer een oude bekende, waarbij vooral 'vanhiertotlisse.nl' opvallend was, maar daar is al genoeg over geschreven. Verder was dit niet de meest interessante opdracht denk ik... De executie was voor mij zeer verrassend, want hoewel ik Kim als mol heb had ik Arjen zeker in de finale verwacht. Maar aangezien hij, naar eigen zeggen volledig op Erik zat, zijn mijn vermoedens richting Kim alleen maar sterker geworden.
Ich bin ein Bärliner!

Offline etjraam-widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #189 Gepost op: 9-03-2010, 17:02:54 »
Ik weet niet of het al een keer is gezegd..
maar kijk eens op: http://www.nietsiswathetlijkt.tk/?pageid=AUXJYJ5FJQGO0W8SK
het is natuurlijk nooit zeker of die site echt is..

Offline Long Tall Erne

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #190 Gepost op: 9-03-2010, 17:07:46 »
Ik weet niet of het al een keer is gezegd..
maar kijk eens op: http://www.nietsiswathetlijkt.tk/?pageid=AUXJYJ5FJQGO0W8SK
het is natuurlijk nooit zeker of die site echt is..

Ik kan me niet voorstellen dat de Avro met .tk-websites gaat werken en dan vervolgens afbeeldingen van realitynet gaat doorlinken...
Ik ga me even ophangen op de wc ;-)

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #191 Gepost op: 9-03-2010, 17:09:38 »
Als diegene die die site gemaakt heeft geld krijgt per clicks zou hij nu wel binnen zijn geweest ;)
Weet je het niet, antraciet

Offline Dinekep

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #192 Gepost op: 9-03-2010, 19:11:53 »
Hm, mysterieus. Was er niet bij een eerdere serie al eens een website online, wel van de avro, waar het antwoord al op stond? Maar dan kijk ik even naar de echte molnerds, zoals Lautjuh..

Verder leuke aflevering, maar jammer dat Arjen eruit is!

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #193 Gepost op: 9-03-2010, 19:16:34 »
Hm, mysterieus. Was er niet bij een eerdere serie al eens een website online, wel van de avro, waar het antwoord al op stond? Maar dan kijk ik even naar de echte molnerds, zoals Lautjuh..

Verder leuke aflevering, maar jammer dat Arjen eruit is!

Hoef je niet een molnerd oftewel molloot voor te zijn hoor... Vorig jaar nog... molpuntnu
Weet je het niet, antraciet

Offline Molow

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #194 Gepost op: 9-03-2010, 19:34:05 »
Ik weet niet of het al een keer is gezegd..
maar kijk eens op: http://www.nietsiswathetlijkt.tk/?pageid=AUXJYJ5FJQGO0W8SK
het is natuurlijk nooit zeker of die site echt is..

Waarom al die dingen er achter? http://www.nietsiswathetlijkt.tk/ is precies hetzelfde.
 ::oink::
Het is lastig om uit een ingestorte tunnel te komen...

Offline etjraam-widm

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #195 Gepost op: 9-03-2010, 20:15:30 »
Je weet het maar nooit bij wie is de mol!   :P

Offline Lautjuh

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • I survived WIDM 1999 - 2014 (& 5 Televiziergala's)
Re: Aflevering 7
« Reactie #196 Gepost op: 10-03-2010, 23:27:59 »
Hm, mysterieus. Was er niet bij een eerdere serie al eens een website online, wel van de avro, waar het antwoord al op stond? Maar dan kijk ik even naar de echte molnerds, zoals Lautjuh..

Ja, vorig jaar kon je met veel speurwerk op mol.nu terechtkomen en daar stond Jon. Jammer genoeg niet voortijdig gevonden.  ;)

Offline C.H.A.R.L.E.Y.

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 7
« Reactie #197 Gepost op: 11-03-2010, 15:41:29 »
Even iets om vanavond in de gaten te houden:
In de twitter van Ikbendemol staat: Ce soir! Tokyo! Drie recht, plus natuurlijk één averecht.

Drie recht, één averecht, was een tv-serie waarin Inge Ipenburg in mee heeft gespeeld (de mol van seizoen 7)

Kan iemand nazoeken of in aflevering 8 van seizoen 7 WIDM een hint verborgen zat, en zoja welke?

« Laatst bewerkt op: 11-03-2010, 16:07:23 door C.H.A.R.L.E.Y. »
Stelletje molloten...

Offline m0ll0m

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 7
« Reactie #198 Gepost op: 11-03-2010, 15:50:40 »
Helaas... maar 7 reguliere afleveringen. Uitgezonden in 1988 (05/02-18/03):
   
1) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - Zwart en wit
2) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - Intieme tijden
3) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - Eigen initiatief
4) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - De verlichte meester
5) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - Vaderschap is meesterschap
6) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - Een enkeltje Marokko
7) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - Eens een dief...

Later dat jaar nog een liedjes programma:

1) LIEDJES UIT "DRIE RECHT, ÉÉN AVERECHT" - Integrale uitzending

Voor wie het wil weten:

Nederlandse komedie TV serie over Bertus de Vries, eigenaar van een sportschool. De ruimte boven de sportschool verhuurt hij aan drie jonge advocaten. Deze serie was een voorloper van de latere serie "Vreemde Praktijken" met deels dezelfde acteurs.

Acteurs:
Gerard Cox = Bertus de Vries
Inge Ipenburg = Gon de Zwaan
Johnny Kraaykamp Jr. = Lex Tichelaar
Sjoerd Pleijsier = Laurens Jan Bolsenbroek
Janke Dekker = Wendy Keizer

Offline Pharos

  • Forumlid
Re: Aflevering 7
« Reactie #199 Gepost op: 11-03-2010, 16:07:37 »
4) DRIE RECHT, EEN AVERECHT - De verlichte meester

Zou natuurlijk op Kim kunnen slaan, boeddha, thee ....
Weet je het niet, antraciet