Poll

Wie is de mol NIET?

Susan
15 (9.6%)
Sofie
81 (51.6%)
Freek
61 (38.9%)

Totaal aantal stemmen: 108

Auteur Topic: [Poll] Wie is de mol NIET?  (gelezen 107803 keer)

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #160 Gepost op: 31-01-2014, 00:56:32 »
Tygo, Sofie en Aaf, hoe die bezig waren vanavond was toch op en top kandidaats. Susan, Freek en Jan-Willem blijft lastig om tussen te kiezen. Freek krijgt een minnetje door zijn goede gedrag deze aflevering, hoewel ik er wel even in mee wou met dank aan Rat, stap ik nu toch meer en meer af van Freek. Susan oogt onschuldig maar of ze dat ook is weet ik niet. En Jan-Willem, radioman of niet, hij gedraagt zich gewoon vreemd met een camera in de buurt  ::rofl::
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Joss

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #161 Gepost op: 31-01-2014, 01:21:38 »
Ik denk dat Jan-Willem de mol niet is.

Omdat hij bij de Boeddha beelden niet iets geks deed en ook de keuze niet liep te manipuleren, en omdat hij netjes de code opschreef in de boot. En omdat hij de laatste opdracht ook geen zichtbaar min resultaat heeft opgeleverd. En omdat de koker die hij oversloeg bij het abseilen overgeslagen moest worden en omdat Aaf de beste keus was bij de roltrappen en omdat ik "Alles om hem heen is raar" niet voldoende reden vind om de mol te zijn.
Jij hebt zeker ook geen All Risk op je auto...

Offline Joost2

  • winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #162 Gepost op: 31-01-2014, 01:25:12 »
Ik denk dat Jan-Willem de mol niet is.

Omdat hij bij de Boeddha beelden niet iets geks deed en ook de keuze niet liep te manipuleren, en omdat hij netjes de code opschreef in de boot. En omdat hij de laatste opdracht ook geen zichtbaar min resultaat heeft opgeleverd. En omdat de koker die hij oversloeg bij het abseilen overgeslagen moest worden en omdat Aaf de beste keus was bij de roltrappen en omdat ik "Alles om hem heen is raar" niet voldoende reden vind om de mol te zijn.

Dit klopt rationeel ook volledig voor mij. Maar toch durf ik hem niet definitief af te strepen om de een of andere ongrijpbare reden  ???
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Rat

  • Forumlid
  • 罗本是卧底
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #163 Gepost op: 31-01-2014, 01:36:36 »
Aaf, Sofie en Tygo zijn niet de mol. Als Jan-Willem het is zou ik ook enigszins verbaast zijn.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #164 Gepost op: 31-01-2014, 03:50:08 »
Tygo, Sofie en Aaf niet. Susan blijft een twijfel geval. Freek en Jan-Willem kunnen het wel zijn.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #165 Gepost op: 31-01-2014, 08:27:08 »
Dit klopt rationeel ook volledig voor mij. Maar toch durf ik hem niet definitief af te strepen om de een of andere ongrijpbare reden  ???

Pure edit en suggestie.  ::jaja::
(Omdat we nog tot na de WS aan hem vastzitten, waarschijnlijk en hij in die tijd sws nog een verdachte moet blijven  :-X).

Inderdaad, JW was ondanks suggestie zeer onmols bezig wederom.
Tel daarbij op dat ik echt geen seconde geloof dat ze de echte Mol dergelijke biechts zouden laten doen als 'die en die op de hotseat en vliegt eruit en het is wel een erg goede Mol dit jaar'..

JW is mijns inziens de Karin de Groot van dit jaar. Hij heeft echt geen idee en spreidt net voldoende om erin te blijven. Krijgt zo te zien volgende week 3 jokers dus, lifeline. Maar volgens mij was zijn verhaal oprecht: Hij heeft nog steeds geen idee wie dan de echte Mol is.  ::ohno::
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #166 Gepost op: 31-01-2014, 12:37:59 »
Ik zie het al aankomen: Susan, Freek en JW in de finale. Iedereen verdenkt wel een van deze drie, misschien wel meerdere... Prima scenario voor de productie, want in de finale is de mol voor de kijkers dan nog steeds niet echt bekend en zijn er nog steeds verschillende kampen. Als b.v. Tygo, Sofie en Freek in de finale komen, gaat het merendeel voor Freek.

Zou me dus niets verbazen als Tygo, Sofie en Aaf degene zijn die voor de finale dus gaan afvallen... Vervolgens lijken alle kandidaten wel op Susan te gaan zitten in de finale... Die mijn mol is vanaf het begin. En aangezien ik het bijna ieder jaar fout heb vanaf het begin, is dat toch weer een dilemma voor mij...

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #167 Gepost op: 31-01-2014, 13:10:20 »
Tygo en Sofie sowieso niet. Freek streep ik voorzichtig door. Susan is weer een twijfelgeval geworden.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Supernova

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #168 Gepost op: 31-01-2014, 13:13:56 »
Na de edit van deze aflevering en in mijn ogen wederom onmols gedrag zet ik definitief een streep door JW.  ::ohno::

Tygo, Sofie, Aaf en JW zijn niet de Mol.

Over Susan houd ik een open mind, voor nu.  :)
Love takes off masks that we fear we cannot live without and know we cannot live within. :)

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #169 Gepost op: 31-01-2014, 13:26:56 »
Nu ook bij JW twee twijfelachtige momenten gezien. Eerst nog maar eens in HD terugkijken. Als hij ook al onwaarschijnlijk wordt... er moet er toch één de Mol zijn...  :-\\

De drie overgebleven vrouwen zijn in ieder geval zeker de Mol niet!

Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Regis Filia

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #170 Gepost op: 31-01-2014, 13:31:29 »
Nu ook bij JW twee twijfelachtige momenten gezien. Eerst nog maar eens in HD terugkijken. Als hij ook al onwaarschijnlijk wordt... er moet er toch één de Mol zijn...  :-\\
Seizoen 14: het eerste seizoen zonder mol.  ;D
Ik begin ook een beetje te twijfelen aan Jan-Willem.
Brevis esse laboro, obscurus fio.

Offline Silvermaiden

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #171 Gepost op: 31-01-2014, 13:47:34 »
Tygo en Sofie zijn het niet. Die zijn zo open in beeld met al hun gelieg en bedrieg dat het mij onwaarschijnlijk lijkt dat één van die twee het is. Denk wel dat één van die twee de finale haalt.

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #172 Gepost op: 31-01-2014, 13:48:52 »
Omdat elke keer zijn mol afvalt, vul ik hier JW in. Doen we niet aan.
No Milk today???

Offline lightman

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #173 Gepost op: 31-01-2014, 14:30:39 »
Omdat elke keer zijn mol afvalt, vul ik hier JW in. Doen we niet aan.

Niet overtuigend genoeg om JW daarop af te schrijven, maar ik deel je mening in zoverre dat ik het ondertussen ook een beetje goedkoop en flauw vind worden.
Facial expression, body language, context, interpretation!

Offline Avogadro

  • Forumlid
  • Iene miene mutte
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #174 Gepost op: 31-01-2014, 17:41:56 »
Iedereen behalve Freek. Sorry! De anderen zijn te kandidaats.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #175 Gepost op: 31-01-2014, 18:30:35 »
beetje
+erg  ::rofl::

Gooi die wensmol erin PLEASE....... Tygo ::bravo:: ::bravo:: ::bravo::

Verder blijf ik het geinig vinden dat Sofie hier in de poll in de top staat van wie de mol NIET is maar in Moltalk en .nl wederom de lijst aanvoert na gisteren  ::) ???
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline FS

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #176 Gepost op: 31-01-2014, 18:49:16 »
Iedereen behalve Freek. Sorry! De anderen zijn te kandidaats.

Dan is het waarschijnlijk 1 van die anderen  :P

Offline Jaapie

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #177 Gepost op: 31-01-2014, 19:02:47 »
Omdat elke keer zijn mol afvalt, vul ik hier JW in. Doen we niet aan.

Dat was bij Jennifer toch het geval?  ::rofl::

Offline Blieb2013

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #178 Gepost op: 1-02-2014, 09:38:35 »
Pure edit en suggestie.  ::jaja::
(Omdat we nog tot na de WS aan hem vastzitten, waarschijnlijk en hij in die tijd sws nog een verdachte moet blijven  :-X).

Inderdaad, JW was ondanks suggestie zeer onmols bezig wederom.
Tel daarbij op dat ik echt geen seconde geloof dat ze de echte Mol dergelijke biechts zouden laten doen als 'die en die op de hotseat en vliegt eruit en het is wel een erg goede Mol dit jaar'..

JW is mijns inziens de Karin de Groot van dit jaar. Hij heeft echt geen idee en spreidt net voldoende om erin te blijven. Krijgt zo te zien volgende week 3 jokers dus, lifeline. Maar volgens mij was zijn verhaal oprecht: Hij heeft nog steeds geen idee wie dan de echte Mol is.  ::ohno::
Òf hij doet wat eerdere kandidaten deden: anderen op een dwaalspoor proberen te zetten en net doen of hij geen idee heeft. Trouwens, Art zat ook heel lang op de verkeerde voor hij door had dat het Patrick was. Misschien moeten we meer kijken naar welke kandidaten overeenkomsten hebben als het gaat om antwoord op de vragen. Maar we kennen maar een deel van de vragen natuurlijk.

Ik dat Aaf niet de mol is.
« Laatst bewerkt op: 1-02-2014, 09:41:25 door Lukie4, Reden: quote gefixd »

Offline Milk

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Vacht up!
Re: [Poll] Wie is de mol NIET?
« Reactie #179 Gepost op: 1-02-2014, 16:57:10 »
Dat was bij Jennifer toch het geval?  ::rofl::

Ik snap je niet?
No Milk today???